A true love story - chapter 102

Jag åt upp frukosten ganska fort och brydde mig inte om vad som hände på tv men när jag väl lyssnade efter vad nyhetsreportören sa blev jag chockad. Det var en självmordsbombare i Atlanta, och inte var som helst utan några minuter bara ifrån oss. Som tur hade han inte avfyrat bomben än men när jag väl kollar efter och ser vem personen är som står där så är det inte vem som helst.. det är Kevin.


Outfiten Sanna pratar om!

Jag satt och gapade i evigheter. Kevin? nej!va?hur?varför?nää! . Det kan inte vara sant. Jag tog snabbt upp mobilen och ringde Olivia.

-*Ja hallå?*
-*Olivia! Har du hört om självmords grejen?*
-*Ja, men bara att den inte hade avfyrats, vadådå?*
-*Det var Kevin som skulle avfyra den! Kevin!*
-*Sanna, jag hoppas du driver med mig?*
-*Nej! Fan sätt på tv:n så ser du!*


Jag hörde hur hon sprang fram till tv:n och satte på den.

-*Ser du?*
-*Ja..Omg..Sanna*

-*Jag vet, det är galet!*

Vi pratade i två timmar om Kevin och om vad han hade gjort. Jag kunde inte fatta det. Hur kunde Kevin göra något så sjukt? Jag satt och väntade på att Justin skulle komma hem, men efter en halvtimme klädde jag på mig och gick till det stället där Kevin hade blivit gripen.

Det var poliser överallt och hela gatan var avspärrad. Det stod massa människor bakom avspärrningen och såg förvånade och lite rädda ut. Lite längre bort såg jag hur en kille låg tryck mot marken och poliser satt över honom. Jag förstod att det var Kevin.

Jag gick sakta fram till dem och snart när jag såg Kevins blick kolla upp på mig såg jag att han var alldeles tårögd och helt förstörd! Han såg inte klok ut, han var som en helt annan människa, på ett dåligt vis! Han såg fattig och inte frisk ut.

- SANNA! Du måste hjälpa mig! Du måste hjälpa mig! Skrek Kevin och greppade tag om mina armar och skakade mig.
- Släpp mig!! VAD GÖR DU? Skrek jag.

Poliserna hann ta bort honom innan han gjorde något hemskt. Det gjorde fortfarande ont i mina armar efter hans hårda grepp.

- Förlåt Sanna.. Jag kan inte kontrollera mina känslor längre. Hoppas vi syns en annan gång, när jag mår bättre! Sa Kevin och satte sig i polisbilen.

Jag sa ingenting utan vinkade osäkert när polisbilen åkte iväg. Hur gick det här till? När blev han.. sånhär? När jag kom hem var Justin där.

- Älskling! Hur är det? Jag har försökt att ringa dig, men du svarar inte. Sa Justin och omfamnade mig i hans famn.
- Han.. han är typ galen! Inte bara sån galen för att han tänkte ta självmord utan psykiskt galen. Han är inte den samma Kevin som han var förut. Sa jag och kramade honom.

Vi sa ingenting utan stod och kramades ett långt tag och jag kände hur klumpen i halsen steg när jag tänkte tillbaka på Kevin's och min tid, när han var.. normal. Jag höll gråten inne för jag ville inte gråta, inte över honom, inte efter det han gjort mot mig och Justin.

Justin satte på makaroner och stekte köttbullar, han är så söt när han engagerar sig så mycket i hemmet nu!

Snart är det redan sommarlov, tiden går så fort. Justins födelsedag har varit och även våran 1 årsdag. Vi har nu varit tillsammans i snart 13 månader och kan fortfarande inte förstå att vi hållt ihop så länge, helt sjukt!

- Men Justin, hur blir det med Europa turnén? Är den nu över sommaren eller? Är så TAGGAD! Och kan du skicka ketchupen?
- Ja, den är nu över sommaren! Den börjar redan den 6 Juni då vi ska till Tyskland, förlåt att jag inte berättat det, hehe! Sa Justin och räckte mig ketchupen.
- Skojar du!? TYSKLAND!! Gud så coolt, typ första gången jag är i Europa då tror jag.
- Sötnos, men det kommer bli en härlig turné, bättre än förra tror jag! För nu när jag har några nya låtar på gång och även ska åka till länder jag ALDRIG varit i så tror jag att det kommer bli en väldigt lyckad turné.
- Men hur länge kommer vi typ stanna i varje land? 2 dagar?
- Nja, det beror på, om vi redan varit där och kan hela landet utantill med kulturen och så, då tror jag kanske en eller två dagar. Om vi åker till danmark till exempel, där vi aldrig varit, så stannar vi nog upp till 3-4 dagar.
- Åhh!! Är så taggad! Det är mindre än 3 veckor kvar då? sa jag med öppen mun.
- Ja, det är det! Och vi har fortfarande så mycket att göra klart. Vi har inte ens bestämt vilka kläder jag ska ha på mig, haha!
- Okej, men en outfit som du bara MÅSTE ha är din nitjacka som det står Bieber och Stratford på, du vet den du hade på the x-factor?
- Haha hur kan jag inte veta, favoriten helt klart! Den är redan spikad på klädlistan.
- Brabra!

Framåt kvällen hade vi turné möte och gick igenom vilka länder o så vi ska åka till. I år ska varken Jessica Jarrell eller Jasmine åka med, så det är jag som får ta deras 'Overboard' plats. I början gick jag inte med på det men nu ser jag väldigt mycket fram emot det.

- Vi ska väl ändå åka till Sverige? Eller danmark, kanske även norge? Frågade Justin.
- Jadå, norden åker vi till i slutet av Juni, eller iallafall Sverige och Norge. Danmark och Finland kommer lite senare i Augusti. Sa Scooter.
- Ahh, jag orkar inte vänta längre! Vill åka nu nu nu nu! Sa jag.
- Det är bra att du är taggad Sanna! Sa Pattie och log.

Vi kollade även på vilka kläder vi skulle ha på oss och jag kom på att jag nu är en stor del av turnén så jag ska även också ha en egen outfit på varje konsert. Justins designer hjälpte mig att hitta lite allt möjligt, det var så sjukt hur mycket jag kunde välja emellan! Kan inte vänta, My World Tour 2011 here we come!

-------------------------------------------------------------
Är ni taggad inför Sverige besöket? Jag är! :)Och jag såg att några tror att det här är dem riktiga datumen, nej det är det inte! Vi har bara kommit på det här. Justin kommer till danmark 1 april, såklart jag och alice vet dit! Vi ska ju dit, haha :D

Kommentarer
Postat av: Astrid

AWESOME :D:D

2010-12-25 @ 14:02:54
Postat av: Tess - novellblogg

SKITBRA ! <3 JAG E TAGGAD!!

2010-12-25 @ 14:06:09
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Emma

Sjukt bra! ÄR JÄTTE TAGGAD!! <3

2010-12-25 @ 14:12:08
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Siri

GALET BRA!!! han kommer ju till danmark den 1 april.. och jag ska dit!!! med mina tre vänner.. kan inte fatta det!!!! :D<333 MER!!

2010-12-25 @ 14:25:29
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: emelie

as bra!! :D Men jag har en rätt dum fråga ^^

Ska han till Sverigepå riktigt eller bara i berättelsen??^^ xD

2010-12-25 @ 14:28:59
Postat av: evelina

taggad som fan :) mer!

2010-12-25 @ 14:49:30
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: sannalundberg

MER MER MER MER MER MER MER MER<3<3<3<3<3<3

2010-12-25 @ 14:53:24
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

jätte braa men han kommer inte till Sverige bara till danmark :(

2010-12-25 @ 14:54:53
Postat av: Amra

Meer,meer :D♥

2010-12-25 @ 15:04:02
Postat av: bella

skitbra!

hoppas att han kommer till sverige!!<33

2010-12-25 @ 15:25:44
Postat av: Clara

MER MER MEEER!! Och det är skitdåligt att han inte kommer till Sverige,jag tycker att han verkligen borde det! :(

2010-12-25 @ 15:29:01
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Jennie

JAG ÄR SÅ TAGGAD INFÖR JUSTINS SVERGIE BESÖK! om det nu blir något men man ger aldrig upp hoppet om man är en BELIEBER! :D



Beliebers never give up, right? :)

2010-12-25 @ 15:32:56
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: Anna

2010-12-25 @ 15:38:45
URL: http://w
Postat av: Anna

åh önskar att det var dom riktiga datumen.. :( och lyllo er som ska till danmark!!!!!!!!!!!!!

2010-12-25 @ 15:39:28
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Bieber fan!

Hej nice blogg men ibland blir det lite konstigt.. Asso ni skrev att Sanna o Olivia snackade om Kevin i 2 timmar o sen så satt Sanna o vänta på Justin i 30min innan hon gick till platsen där Kevin skulle bomba sig själv, i verkligheten är man knappast kvar och håller ner brottslingen efter 2 och en halv timme...

Annars var inlägget bra! :))

2010-12-25 @ 15:54:09
Postat av: FRIDA

meeer!! as bra!:) vil verkligen att han ska komma till sverige!!:)

2010-12-25 @ 15:56:09
Postat av: Anonym

ASSSSÅ BRA :D :D :D :

2010-12-25 @ 17:15:49
Postat av: emelie på justindrewbieberswe

MEEEEEEEEEER :D

2010-12-25 @ 17:35:30
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra! :) M - E - R!!! :DD

2010-12-25 @ 18:39:14
Postat av: pm

MEEEER!:-D

2010-12-25 @ 19:59:32
Postat av: hassan

mer!!!!!!!!!!!!11

2010-12-25 @ 20:05:23
Postat av: Bella <3

NÄR KOMMER HAN ??? :) ♥♥♥♥

2010-12-30 @ 17:04:00
URL: http://bellalaadan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0