A true love story - chapter 106

Hon hade börjat snarka och förstod då att hon sov. Jag tog hennes arm och la den runt min axel så jag kunde bära upp henne säkert ur sätet. När vi kom upp till lägenheten hade jag svårt att öppna dörren med nyckeln för jag hade Sanna i famnen men det löste sig. Jag la henne i sängen och tog av henne hennes skor. Jag la sedan en filt över henne och hon började röra sig lite men vaknade gjorde hon inte.

- Jag älskar dig mest! Du och jag föralltid. Viskade jag i hennes öra och gav henne en puss på kinden
.

Hon hade börjat snarka och förstod då att hon sov. Jag tog hennes arm och la den runt min axel så jag kunde bära upp henne säkert ur sätet. När vi kom upp till lägenheten hade jag svårt att öppna dörren med nyckeln för jag hade Sanna i famnen men det löste sig. Jag la henne i sängen och tog av henne hennes skor. Jag la sedan en filt över henne och hon började röra sig lite men vaknade gjorde hon inte.  - Jag älskar dig mest! Du och jag föralltid. Viskade jag i hennes öra och gav henne en puss på kinden.    SANNAS PERSPEKTIV - Sanna, klockan är 15:00! Du måste vakna nu, jag ska... ut ! - Öööh, fick jag fram och öppnade ögonen. Justin stod lutad över mig med en oroad blick. - Hur mår du älskling? Mår du bra!? han gav mig en snabb puss på pannan och såg lika orolig ut som innan. - Mmmm.. mumlade jag och satte mig upp och det kändes som om hela huvudet exploderade. - Helvete va ont mitt huvud gör! - Haha ja du drack liiite för mycket igår! - Förlåt Justin.. Jag minns inte så mycket från igår men jag hoppas jag inte gjorde något fel. Sa jag och gnuggade mig i ögonen. - Haha nej sötnos! Du gjorde ingenting fel, sa han och gav mig en puss på munnen och gick bort mot badrummet. Shit, jag vet inte jag gjorde igår? Jag vet inte varför men jag drömde väldigt mycket om Nick Jonas.. Han e faktiskt ganska snygg.. NEJ va tänker jag med, jag har världens finaste man som jag delar lägenhet med och som inte ljuger för mig! Jag letade runt i sängen efter min mobil, och tillslut hittade jag den. 4 sms.. Ett från mamma.. Ett från Olivia, och ett från.. Nick Jonas? Va? *Tjena tjejen! Hoppas allt är okej med dig? Du verkade lite vinglig igår, haha! Skulle bara kolla läget med dig, ha det så bra Sanna, ses snart! / Nick.*  Jag fick plötsligt minnet tillbaka och kom på att jag hade gett ut mitt nummer till Nick. Haha, han va faktiskt riktigt skön vad jag kommer ihåg! Jag ställde mig upp och märkte att mitt huvud ännu en gång exploderade. Jag gick in till badrummet och där står Justin kör sin hairflip. Han är så stört sexig varje gång han gör det! Jag gick fram till honom och gav honom en lång passionerad kyss. Han tog sin hand på min rygg och jag kände något kallt och hårt, och hoppade till. - Vad har du i handen? frågade jag med ett léende på läpparna medan han fortfarande höll om mig. - Nycklar, haha vadårå? - Jaha, haha. Vart ska du någonstans? På ett möte eller? - Nej, alltså, jag ska, ut och... möta Usher! stammade han fram. - Jaha okej, får jag följa med? - Gumman du är jätte sliten, stanna kvar hemma ett tag så kommer jag om en eller två timmar okej? Jag nås alltid på telefonen! - Ehm.. Ja okej, visst. När ska du gå? - Om ungefär 10 minuter! - Okej! Sa jag och fortsatte vår kyss i några sekunder till. Jaha, vad ska jag göra nu då? Ensam i två timmar, fan va segt! Jag gick in till badrummet och där Justin stod och gjorde sig överdrivet fin? Konstigt. Aja, jag tog en alvedon och gick sen och satte mig framför datorn för att skriva ett inlägg på twitter. Justin har glömt att logga ut från skype, hmm.. Ska jag stänga eller snoka? Jag bestämde mig för att snoka. Jag kollade runt bland alla hans fans och hittade den konversationen jag letade efter - Jasmines. 14:44 Jasmine: *Hi cutie. Vad gör du :)?* Jag kollade på klockan, 15:05.. Så detta va nyligen, det blir intressant att läsa, tänkte jag lite halvhögt för mig själv. Justin: *Jasmine varför skriver du till mig? Vi vet båda två att det aldrig kommer hända någonting mellan dig och mig! Aldrig!* *Justin jag vill bara vara din vän.. Inget mer. Kan vi inte träffas och prata? Sanna behöver inte få reda på det?* *Jag vill inte behöva ljuga mer för Sanna. Men jag kan göra det idag, bara för dig.* *Tack sötnos! Kan vi ses 20 över fyra utanför dig? Jag är i närheten!* *Ja det kan vi väl. Bye* Jag kan inte tro det!? Hur kan Justin ljuga för mig? När jag såg konversationen fick jag en klump i magen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bestämde mig för att låtsas som ingenting har hänt. Jag hade fortfarande min klänning från igår och mascara över hela ansiktet. Så jag bytte om till mjukisbyxor och en stor justin tröja och gick in till badrummet och tog bort sminket. Medan jag fixade till mig frågade jag ut Justin om var och när dom ska träffas, och vad dom ska göra. Jag märkte på honom att han ljög. Men jag fortsätte. Sen kysste jag honom hejdå och gick ut till fönstret. Där stod Jasmine och väntade. JUSTINS PERSPEKTIV Egentligen förstår jag inte varför jag gör det här.  Varför fortsätter jag träffa Jasmine? Hon är söt, självklart. Men det är Sanna jag älskar. Men jag får väl tro på det Jasmine sa till mig, att hon bara vill vara vänner. Jag gick in i hissen och åkte ner till plannivån. När jag kom ut står Jasmine där och springer fram till mig och ger mig en lång kram och jag besvarar den. Jasmine började prata om Sanna och hur ledsen hon är över att hon försökt att förstöra redan från början. Jag märker att hon kollar upp ibland när hon pratar. Det ser ut som hon kollar på vårt takvångingfönster. Men jag bryr mig inte. Jag förklarar också hur ledsen jag är över att det blev som det blev. Och sedan föreslog jag att vi skulle ta bilen till någon resturang eller någonting. Men Jasmines svar kom väldigt oväntat. Hon tog tag i mig och kysste mig. Jag vet inte vad jag skulle göra. Varför fortsätter jag ? - Jasmine jag KAN INTE göra det här. Vad är det du inte förstår? Jasmine svarar inte, hon bara ler och kollar upp mot fönstret igen och sätter sig i bilen och gör en gest åt mig att jag ska komma. Så jag sätter mig osäkert framför ratten och kör iväg. SANNAS PERSPEKTIV Jag känner fler och fler tårar falla nedför mina kinder. Jag kan inte förstå hur dom kan göra så här mot mig? Hur kan Justin ens tänka tanken att träffa henne bakom min rygg? Att kyssa henne? Och det värsta va att Jasmine hela tiden visste att jag tittade på. Den jävla bitchen. Och den jävla svikaren. Jag kan inte förklara hur sårad jag är just nu. Jag sprang till sängen och tog upp min telefon. Jag visste precis vad jag skulle göra. Nu är det hämnd som gäller.  *Hejhej, om du har tid, kan du träffa mig så snabbt som möjligt, typ utanför min lägenhet?*  *Självklart! Kommer på direkten!*  --------  Ronyaa, glöm onet att det är nick hon messar och att justin ska se henne ohc nikc strula :D HAHAH fett kul. den blev inte så bra, men jaja, puss <3


SANNAS PERSPEKTIV
- Sanna, klockan är 15:00! Du måste vakna nu, jag ska... ut !
- Öööh, fick jag fram och öppnade ögonen. Justin stod lutad över mig med en oroad blick.
- Hur mår du älskling? Mår du bra!? han gav mig en snabb puss på pannan och såg lika orolig ut som innan.
- Mmmm.. mumlade jag och satte mig upp och det kändes som om hela huvudet exploderade.
- Helvete va ont mitt huvud gör!
- Haha ja du drack liiite för mycket igår!
- Förlåt Justin.. Jag minns inte så mycket från igår men jag hoppas jag inte gjorde något fel. Sa jag och gnuggade mig i ögonen.
- Haha nej sötnos! Du gjorde ingenting fel, sa han och gav mig en puss på munnen och gick bort mot badrummet.

Shit, jag vet inte jag gjorde igår? Jag vet inte varför men jag drömde väldigt mycket om Nick Jonas.. Han e faktiskt ganska snygg.. NEJ va tänker jag med, jag har världens finaste man som jag delar lägenhet med och som inte ljuger för mig! Jag letade runt i sängen efter min mobil, och tillslut hittade jag den. 4 sms.. Ett från mamma.. Ett från Olivia, och ett från.. Nick Jonas? Va? Hur fick jag hans nummer?

*Tjena tjejen! Hoppas allt är okej med dig? Du verkade lite vinglig igår, haha! Skulle bara kolla läget med dig, ha det så bra Sanna, ses snart! / Nick.*

Jag fick plötsligt minnet tillbaka och kom på att jag hade gett ut mitt nummer till Nick. Haha, han va faktiskt riktigt skön vad jag kommer ihåg! Jag ställde mig upp och märkte att mitt huvud ännu en gång exploderade. Jag gick in till badrummet och där står Justin kör sin hairflip. Han är så stört sexig varje gång han gör det! Jag gick fram till honom och gav honom en lång passionerad kyss. Han tog sin hand på min rygg och jag kände något kallt och hårt, och hoppade till.

- Vad har du i handen? frågade jag med ett léende på läpparna medan han fortfarande höll om mig.
- Nycklar, haha vadårå?
- Jaha, haha. Vart ska du någonstans? På ett möte eller?
- Nej, alltså, jag ska, ut och... möta Usher! stammade han fram.
- Jaha okej, får jag följa med?
- Gumman du är jätte sliten, stanna kvar hemma ett tag så kommer jag om en eller två timmar okej? Jag nås alltid på telefonen!
- Ehm.. Ja okej, visst. När ska du gå?
- Om ungefär 10 minuter!
- Okej! Sa jag och fortsatte vår kyss i några sekunder till.

Jaha, vad ska jag göra nu då? Ensam i två timmar, fan va segt! Jag gick in till badrummet och där Justin stod och gjorde sig överdrivet fin? Konstigt. Aja, jag tog en alvedon och gick sen och satte mig framför datorn för att skriva ett inlägg på twitter. Justin har glömt att logga ut från skype, hmm.. Ska jag stänga eller snoka? Jag bestämde mig för att snoka. Jag kollade runt bland alla hans fans och hittade den konversationen jag letade efter - Jasmines.
14:44

Jasmine: *Hi cutie. Vad gör du :)?*

Jag kollade på klockan, 15:05.. Så detta va nyligen, det blir intressant att läsa, tänkte jag lite halvhögt för mig själv.

Justin: *Jasmine varför skriver du till mig? Vi vet båda två att det aldrig kommer hända någonting mellan dig och mig!
Aldrig!*


*Justin jag vill bara vara din vän.. Inget mer. Kan vi inte träffas och prata? Sanna behöver inte få reda på det?*
*Jag vill inte behöva ljuga mer för Sanna. Men jag kan göra det idag, bara för dig.*
*Tack sötnos! Kan vi ses 20 över fyra utanför dig? Jag är i närheten!*
*Ja det kan vi väl. Bye*

Jag kan inte tro det!? Hur kan Justin ljuga för mig? När jag såg konversationen fick jag en klump i magen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bestämde mig för att låtsas som ingenting har hänt. Jag hade fortfarande min klänning från igår och mascara över hela ansiktet. Så jag bytte om till mjukisbyxor och en stor justin tröja och gick in till badrummet och tog bort sminket. Medan jag fixade till mig frågade jag ut Justin om var och när dom ska träffas, och vad dom ska göra. Jag märkte på honom att han ljög. Men jag fortsätte. Sen kysste jag honom hejdå och gick ut till fönstret. Där stod Jasmine och väntade.

JUSTINS PERSPEKTIV
Egentligen förstår jag inte varför jag gör det här. Varför fortsätter jag träffa Jasmine? Hon är söt, självklart. Men det är Sanna jag älskar. Men jag får väl tro på det Jasmine sa till mig, att hon bara vill vara vänner. Jag gick in i hissen och åkte ner till plannivån. När jag kom ut står Jasmine där och springer fram till mig och ger mig en lång kram och jag besvarar den. Jasmine började prata om Sanna och hur ledsen hon är över att hon försökt att förstöra redan från början. Jag märker att hon kollar upp ibland när hon pratar. Det ser ut som hon kollar på vårt takvångingfönster. Men jag bryr mig inte. Jag förklarar också hur ledsen jag är över att det blev som det blev. Och sedan föreslog jag att vi skulle ta bilen till någon resturang eller någonting. Men Jasmines svar kom väldigt oväntat. Hon tog tag i mig och kysste mig. Jag vet inte vad jag skulle göra. Varför fortsätter jag ?

- Jasmine jag KAN INTE göra det här. Vad är det du inte förstår?

Jasmine svarar inte, hon bara ler och kollar upp mot fönstret igen och sätter sig i bilen och gör en gest åt mig att jag ska komma. Så jag sätter mig osäkert framför ratten och kör iväg.

SANNAS PERSPEKTIV
Jag känner fler och fler tårar falla nedför mina kinder. Jag kan inte förstå hur dom kan göra så här mot mig? Hur kan Justin ens tänka tanken att träffa henne bakom min rygg? Att kyssa henne? Och det värsta va att Jasmine hela tiden visste att jag tittade på. Den jävla bitchen. Och den jävla svikaren. Jag kan inte förklara hur sårad jag är just nu. Jag sprang till sängen och tog upp min telefon. Jag visste precis vad jag skulle göra och precis vem jag skulle messa. Nu är det hämnd som gäller.

*Hejhej, om du har tid, kan du träffa mig så snabbt som möjligt, typ utanför min lägenhet? Jag bor vid Skogsvägen 23*

*Självklart! Kommer på direkten!*

--------------------------------------------------------
Och det här kapitlet har varken jag eller Alice skrivit! Min kompis Tessi som också älskar Justin Bieber frågade igår kväll om hon fick göra ett kapitel och jag sa javisst!

Och när jag läste det idag på facebook där hon hade skickat kapitlet till mig så tyckte jag hon hade gjort ett as bra jobb! eller hur?? :) 15.30 kommer nästa inlägg ut, tidsinställt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra (Y) :D

2010-12-28 @ 13:15:45
Postat av: evelina

mer snälla! :)

2010-12-28 @ 13:29:11
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: Anonym

asss bra!! :D shit vad bra den här novellen är!! <3333

2010-12-28 @ 13:29:30
Postat av: amanda

azzum :)

2010-12-28 @ 13:33:19
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: jennie

as bra men hatar dendära bitchen jasmine !!!

hoppas att justin säger det och att de blir sams och jag undrar värkligen vem sanna ska tråffa hoppas att sanna och justin blir sams och inte görslut jag skulle börja gråta då !!!!!! :( ;(

2010-12-28 @ 13:40:17
Postat av: Anonym

jätte bra!!!!!!!! jag tror att sanna ska träffa nick jonas!!!!

2010-12-28 @ 13:49:29
Postat av: jennie

altså att han var med jasmine !!

2010-12-28 @ 13:55:32
Postat av: Jessica

MEEEEEEEEEER!!! As bra! :D

2010-12-28 @ 13:57:52
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaa! :D

2010-12-28 @ 14:03:36
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: minar

ooooo shiit hon är ju grym :D det är ni ocksåå!

2010-12-28 @ 14:03:48
Postat av: jennie

jag menar om de gör slut burjar jag att gråta sorry skriver lite fel !!!

2010-12-28 @ 14:28:32
Postat av: Astrid

meeera :D:D denna var awesome !

2010-12-28 @ 14:38:20
Postat av: Anonym

ja det var bra! :) bra att ni tidsinställer inlägg också

2010-12-28 @ 14:42:53
Postat av: Hannah

Cpbra! Mermermer! :D

2010-12-28 @ 14:53:30
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se/
Postat av: Siis

Yäähh, Tessi är jätte brraah :D

2010-12-28 @ 15:03:10
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER IDAG SNÄLLA! :d:d:d:d:d:<3

2010-12-28 @ 15:18:33
Postat av: Julia

meeeeer jättebra

2010-12-28 @ 15:20:11
Postat av: emma

hon var lika grym som ni ju! :D

2010-12-28 @ 15:29:05
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: sannalundberg

as grymt inlägg, hon var ju riktigt bra på skriva! det är ju såklart ni också! jag längtar verkligen till nästa kapitell!:D<33333

2010-12-28 @ 15:35:29
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Sara

jätte bra tjej :) Fast ni är ju också helt jävla awesome!!

2010-12-28 @ 17:50:49
Postat av: Fanny

Jättebra din kompis har skrivit! Älskar drama ;D

2010-12-28 @ 19:26:51
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: :)

hon var verkligen bra ! (Y)

men ni är också jätte bra,

jag kan inte fata hur ni kan skriva såhär bra ! <3

2011-01-30 @ 20:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0