A true love story - chapter 107

Jag känner fler och fler tårar falla nedför mina kinder. Jag kan inte förstå hur dom kan göra så här mot mig? Hur kan Justin ens tänka tanken att träffa henne bakom min rygg? Att kyssa henne? Och det värsta va att Jasmine hela tiden visste att jag tittade på. Den jävla bitchen. Och den jävla svikaren. Jag kan inte förklara hur sårad jag är just nu. Jag sprang till sängen och tog upp min telefon. Jag visste precis vad jag skulle göra och precis vem jag skulle messa. Nu är det hämnd som gäller.
*Hejhej, om du har tid, kan du träffa mig så snabbt som möjligt, typ utanför min lägenhet? Jag bor vid Skogsvägen 23*

*Självklart! Kommer på direkten!*



Jag kände egentligen inget hat mot Justin, för jag såg hur Jasmine slängde sig över honom och kysste honom fast han backade undan. Men det jag nog känner mig mest arg över är att han träffar henne i smyg? Jag satt hemma och väntade på att Nick skulle komma. Egentligen vill jag inte göra något men Justin ska få inse hur jävla ont det gör. Det plingade på dörren och jag hoppade upp ur soffan för att öppna dörren.

- Hej Nick! Kom in.
- Hej Sanna! Sa han och kramade mig och gick sedan in.

Den kramen kändes lite annorlunda, det kändes konstigt att vara i en sån stor famn om man jämför med Justin. Vi satte oss i soffan där jag hade gjort i ordning lite snack.

- Någon anledning till att vi skulle träffas? Frågade Nick och log.
- Mjo, asså kolla! Jasmine Villegas, du vet?
- Jadå!
- Hon och Justin träffas i smyg, fast han är inte otrogen utan det är hon som gör att han blir otrogen om man säger så. Det är inte första gången jag ser dem, men det är jasmine som slänger sig över honom och Justin backar alltid undan. Men idag, så fortsatte han att kyssa henne så jag ville typ..
- Hämnas på honom?
- EXAKT! Kan du läsa tankar? Haha.
- Nja, jag såg bara det på ditt ansiktsuttryck och hur du pratade, du låter ganska så upprörd.
- Oj förlåt, hehe!
- Nej då, det är lugnt. Men hur ska du hämnas då? Frågade Nick och höjde ena ögonbrynet.
- Jo, det är det som är grejen! Jag vet att du inte kan vara otrogen mot Selena men det är typ bara en.. kyss?

Nick ställde sig upp och kollade förvånande på mig.

- Du, jag vet inte ifall det här är så bra..
- Jag vet, förlåt förlåt! Inte meningen att pressa dig men han måste verkligen få veta hur ONT det gör.
- Är han påväg hit nu?
- Ja, jag messade honom nyligen. 
- Oj, det här blir svårt.. hehe!
- Ja verkligen men..

Det plingade på dörren och ingen av oss öppnade utan Justin klev in. 

- Hej Sanna! Och... Nick!? Vad gör du här?
- Ehm, ehm..
- Jag och han är vänner, sen igår! Vi träffades på klubben och vi skulle ses ett tag, glömde helt bort det! Hehe.
- Aha okej. Sa Justin och hälsade på Nick genom att skaka hand.
- Men du Nick, vi hörs väl .. senare? Sa jag och gjorde en gest mot dörren.
- Jo det gör vi, Sanna! Vi hörs, hejdå Justin.
- Hejdå bro!

Jag måste göra något! Nu har jag chansen. 

- Vänta NICK! Skrek jag och såg hur han vände sig om.

Jag sprang mot honom och tog hans ansikte mellan mina händer och gav honom en kyss, en kyss som inte betydde någonting och jag kände helt ärligt talat ingenting. Det var bara en snabb kyss och han gick snabbt och osäkert därifrån.

- Vad fan håller du på med!? Skrek Justin.
- Du jag säger för fan detsamma! Tror du inte jag vet om dig och Jasmine? Om era smygträffar?
- Men Sanna! Snälla nån, jag ville bara göra det klart för henne att det aldrig kommer bli hon och jag!
- Jaha, genom att fortsätta kyssa henne idag? Tror du inte jag såg er?
- Men, men..
- Vadå men? Varför ljög du för?
- Varför jag ljög? Är inte det uppenbart?
- Nej, berätta!
- För det första, du blir alltid så jävla förbannad så fort jag ska träffa någon och när jag ska träffa Jasmine är det som en jordbävning, du blir alldeles galen! Jag klarar inte av att varje gång jag ska träffa någon att vi ska ha denna diskussion. Jag är verkligen ledsen över att det blev såhär, jag visste inte att hon skulle kyssa mig och det vet du mycket väl om om du såg hela händelsen.
- Jo, det är sant.. förlåt! Men du borde också be om ursäkt för att ha träffat henne i smyg!
- Jag vet, är jätte ledsen! Förlåt. Sa han och höll mig hårt i hans famn.
- Jag älskar dig, det vet du va? Men att du kysste Nick, haha det sved! Sa Justin och skrattade.
- Älskar dig också! Du, då ska du veta varje gång jag sett dig och Jasmine kyssas, vilket är ett antal gånger. Då har mitt hjärta helt seriöst fallit i bitar, helt otroligt att jag fortfarande är vid liv. Sa jag och också började skratta.

Han kollade ner på mig och drog mitt ansikte mot hans och våra läppar möttes sakta. Vad tänkte jag med? Att falla lika lågt som Justin genom att kyssa någon annan? Fast det kändes väldigt bra, men fortfarande något jag kommer ångra ett tag. Och Nick's min när jag kysste honom, haha obeskrivlig. Tror han inte vill träffa mig mer efter den här händelsen. 

Nu var det bara några dagar kvar tills turnén drog igång! Och först ska vi till tyskland och därefter Sverige där vi även ska träffa min syster! Hoppas det blir en lyckad turné, och nu när Jasmine inte ska med så tror jag att det blir en sån lyckad turné!

---------------------------------------------------------------
Såg att många vill att vi fortsätter, men inte runt typ 100 kapitel till men högst 10-15, jag menar vi ska ju göra turnén och sen lite andra händelser och sen några kapitel i deras framtida liv, om det nu blir ett framtida liv :) Det får ni läsa! :) hihi



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får gärna göra 100 kapitel till :P

2010-12-28 @ 15:35:43
Postat av: Astrid

Mera :D tycker det var rätt det som Sanna gjorde :p hah

2010-12-28 @ 15:35:52
Postat av: Anonym

gryyyyyyymt

2010-12-28 @ 15:37:17
Postat av: minar

neeeeeeeeeeeeeeej mer än 10-15 kapitel till!!!!!

2010-12-28 @ 15:39:15
Postat av: Nora

Snälla fortsätt skriva, för jag älskar att läsa det här snälla forsätt<3

2010-12-28 @ 15:40:49
Postat av: pm

SUUUUPER BRAAAA!!! MEEER!:D Idag?:D<3

2010-12-28 @ 15:41:06
Postat av: Sofia

meer :D

2010-12-28 @ 15:41:37
Postat av: jennie

ååh vad bra håppas att det blir 200 håppas <3 <3

2010-12-28 @ 15:46:35
Postat av: Siis

Gooddi :D

2010-12-28 @ 15:50:15
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah, Justin blev visst lite arg dära :D hihihi. Skitgrym ! <3

2010-12-28 @ 15:55:08
Postat av: Anna

sjuktbra!! mer :)

2010-12-28 @ 15:56:00
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh superbra!! :D

2010-12-28 @ 15:57:00
Postat av: sannalundberg

AS BRAA! jag kan inte vänta tills nästa kapitell! helt grymt alltså! <333

2010-12-28 @ 15:59:30
Postat av: Sofie

det blir jättebra! :D

2010-12-28 @ 16:15:52
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fan va bra ni skriver men en fråga är det sant att han ska till Sverige hehe

2010-12-28 @ 16:18:35
Postat av: Anonym

nooo, snälla, gör ett mål till 200! för då kan ni skriva när dom i äktenskapet, om hon blir gravid och föder, ni kommer vara den första blogg som gör det och ni kommer få fler läsare! i promise u guys! keep on the good work! peace :D

2010-12-28 @ 16:18:46
Postat av: Anonym

Kan ni börja på en ny novell när den är slut? Ni är så duktiga.

2010-12-28 @ 16:29:55
Postat av: Anonym

VA?!?!!?!?! nej! snällaaaaaaaaaaa mermermermermermermeermmemrmrmermermrmrmem får paink snälla

2010-12-28 @ 16:38:56
Postat av: Anonym

Neej snälla!!...Sluta inte vid 115!:(

Skulle vara SKIT LEDSEN!!..

2010-12-28 @ 16:50:15
Postat av: Karin

Jaaa fortsätt, den är så f*cking bra!!

2010-12-28 @ 16:58:50
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Nada

Ska bli kul att läsa slutet och den nya novellen

2010-12-28 @ 17:13:54
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

asbra , mer ;)

2010-12-28 @ 18:14:01
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är grymma, jag tror att dom kommer göra slut , eller så blir dom jättelyckliga. antingen jättesorgligt eller jätteromantiskt :p

2010-12-28 @ 19:34:39
Postat av: Fanny

Gör ni en ny novell då ? :)

2010-12-28 @ 19:36:14
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: emma

låt oss inte vänta, snälla mer! :D <3

2010-12-28 @ 20:48:17
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: sara

asså är det bara jag som är trött på att ALLA noveller slutar lyckligt? kan inte eran sluta olyckligt för en gångs skull? blir mer spännande då

haha, älskar eran blogg btw :)

2010-12-28 @ 20:56:37
Postat av: Alicia

MER PLEASE :(

2010-12-28 @ 22:06:13
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuk bra, mmeerraa, snälla när kommer nästa upp, länktar som aset varje dag, hoppas på 200 kapitel ;D

2010-12-28 @ 22:29:23
Postat av: Anonym

meer idaaag :D

2010-12-28 @ 23:00:29
Postat av: Anonym

ni måste skriva mer än 10-15 kapitel till!

btw, ÄLSKAR ERAN BLOGG! <3

2010-12-29 @ 12:51:18
Postat av: Bella

hahaha jag älskar att mina två favorit killar (Justin & Nick) kommer med på novellen! :DDD

2010-12-29 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0