A true love story - Chapter 109 - Tyskland

- Justin, det är alldeles för mycket. Vet inte vad jag ska säga, så otroligt fint. Jag älskar dig!
- Kom med här min sköna sa han och öppnade dörren på vagnen, allt för dig älskling
.


Han hjälpte mig upp i vagnen och satte sig sedan brevid mig och tog min hand. Vagnen började köra, det var fantastiskt hela vägen. Hade knappt några ord. När vi åkt klart gick vi upp till hotell rummet för att ta det lugnt. Vi bestämde oss för att ta ett bad i jacuzzin. det var jätte varmt och skönt.
Justin vinkade mig närmare honom. Jag simmade till honom, han tog armen om mig och jag lutade huvudet emot hans axel. Han kysste min panna och började nynna på Bruno mars låt  'Just the way you are'

-When I se your face, thers not a thing that i would change. Cuse girl your amaxing just the way you are. And when you smile, the whole world stops and stares for a wile. Cause gril you are amazing just the way you are.

Jag kollade upp mot honom och log.

-Jag älskar dig Justin Drew Bieber.
-Jag älskar dig också Sanna Bieber.

Jag sträckte på mig så jag nådde upp att kyssa honom. När vi badat klart gick vi och la oss. Det är en stor dag imorgon.

Vi vaknade vid 11 tiden och gick upp och åt frukost och fixade oss till konserten. Idag gäller dig, första gången på jätte länge som jag och Justin ska sjunga 'Overboard' tillsammans. Är nervös men det kommer nog gå bra.
Vi åkte till arenen där vi skulle uppträda om bara några timmar. Vi blev fixade av smink och hår proffs och fick sedan sätta på oss våra scen kläder. Konserten började som vanligt men 'Love me'. Justin gjorde ett underbart jobb som alltid.
Snart är det dags för mig att gå ut på scenen. OMG. Justin sprang fram till mig och tog tag i min hand. Vi gick tillsammans ut på scenen. Alla fansen började skrika högre än någonsin förut. Jag kände hur jag darrade men det Justin leende mot mig kändes det ändå bra.

-It feels like we've been out at sea. So back and forth that's how ot seems.

Började jag sjunga. Vi hade övat hur jag skulle röra mig på scenen så jag gick längst fram på scenen och sjöng ut till publiken. Jag hörde hur alla sjöng med när jag sjöng. Det var underbart. Sen var det dags för refräng. Då gick vi emot varandra. Han tog tag i min hand och vi kollade på varandra. Sen var det Justins vers.
Sista refrängen tog Justin tag i min midja och tryckte mig närmare honom medans vi sjöng.

-I'm overboard, and I need your love. Pull me up, I can't swim on my own. It's to much. Feels like I'm drowning whitout your love.
-Life saver, oh life saver. My life saver. Oh life saver. ohhh yeeaahh.

När låten var slut kramade vi varandra hårt och gick tillsammans längst fram till scenen och tackade fansen som skrek för fullt.
jag gick bakom scene och Justin fortsatte sin konsert. Jag gick in på min bärbara data och bloggade lite om konserten. Jag kollade mina kommentarer och såg att två tjejer från Sverige hade skickat en vidoe till mig. Jag tryckte på länken och fick upp en video på ett flashmob som hade hållts i stockholm. Sverige huvudstad.
På videon var det massa beliebers som dansade på olika ställen i staden. Det var sjukt grymt! Så när Justin var klar med sin konsert visade jag honom den. Han blev chockad och fick tårar i ögonen.

-Fan alltså. Vi måste till Sverige!

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin till Sverige!
Vill bara säga att det är 96 dagar kvar tills Never say Never 3D kommer ut på bio i Sverige och 90 dagar tills jag och Ronya ska till Danmark! ( enligt min underbara bästa bieber syster Ronya )
KOMMENTERA!

( Jag hittade inte den äkta filmen, den går tydligen inte att visa här i Sverige?? Konstigt )


Kommentarer
Postat av: FRIDA

meeer!! skitbra!!! älskar eran blogg är typ helt beroende!! längtar tills neversaynever kommer ut !!!!:) <3

2010-12-30 @ 16:16:53
Postat av: pm

MEEEEEEER!:D<3

2010-12-30 @ 16:43:40
Postat av: hanna

bästaaaaaaaaaaaa! mer! det stavas your inte you'r :)

2010-12-30 @ 16:57:23
Postat av: sannalundberg

As bra inlägg!! när ni är klara med den här berättelsen, isty för att lägga ner kan ni väll skriva en till snälla snälla!? :'')<333

2010-12-30 @ 16:58:29
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anna

mer mer!!! :D

2010-12-30 @ 17:10:48
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: matilda

omg, jag ska också till danmark ieeeeppppp, hahah

kan inte vänta. och neversaynever ahhhh. måste se den.

och till novellen då xD

sjukt bra, fortsätt så ;)<3

2010-12-30 @ 18:47:33
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte ni skriva tre kapitel om dagen??? :) ;)

2010-12-30 @ 19:45:11
Postat av: Clara

Skriv mer den är asbra! Och jag önskar att jag var er,jag vill också till danmark o gå på hans konsert! Bajs,typiskt att jag inte får :(

2010-12-30 @ 20:01:45
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, IKVÄLL !!!!

2010-12-30 @ 20:36:48
Postat av: Natasha

mer , men om ni är klara kan ni väll skriva en till !

SNÄLLA ! :D <333333333333

2010-12-30 @ 21:04:58
Postat av: ANONYMASTASTASTATÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

SABiiii han e cool , shecka bloggen ;D;D;D;D

asså det är han som dansar i blått ;)

2010-12-30 @ 22:25:38
URL: http://SABISMODE.SE
Postat av: Siri

asså det är skit många svenskar som ska till danmark.. jag och mina tre kompisar beliebers.. LOUISE BEATA & HANNAH sa dit!!!! vart sitter ni? :D vilka platser? :D kram :D <3 MER MER MER!

2010-12-31 @ 00:35:01
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER :D

2010-12-31 @ 02:31:30
Postat av: Julia

jättebra mer

2010-12-31 @ 10:57:49
Postat av: Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:35:58
Postat av: Amanda

mmmmmmeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr

ni måste skriva mer jag längtar till nästa kapitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-31 @ 12:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0