A true love story - chapter 108

Nu var det bara några dagar kvar tills turnén drog igång! Och först ska vi till tyskland och därefter Sverige där vi även ska träffa min syster! Hoppas det blir en lyckad turné, och nu när Jasmine inte ska med så tror jag att det blir en sån lyckad turné!


Dagarna flög förbi, och nu skulle vi äntligen ge oss iväg till Tyskland. En tidig morgon blev det allt, redan klockan 5 väckte Justin mig.

- Godmorgon älskling sa Justin och gav mig en puss på kinden.

Han var redan påklädd och sa åt mig att frukosten stod på bordet, jag gick sömnigt upp från sängen och ner till köket. Jag som hade väntat på den här dagen hur länge som helst, att äntligen få ge mig härifrån, tillsammans med mamma, Pattie och bara min Justin.

Packat hade jag gjort kvällen innan, så väskorna stod vid yttedörren. Det var inte helt lätt, jag som ville ha med hela min garderob haha!

Planet skulle gå från flygplatsen klockan åtta på morgonen, så en timme senare vid sex tiden gav vi oss av i Justin's limo. Eftersom att jag och justin nu bodde för oss själva så hämtade vi pattie och mamma. På flygplatsen var det redan fullt med skrikande fans, klockan halvsju?! Hur lyckas de få reda på det, själv skulle jag aldrig orka, hah. Vi hann faktiskt att skriva några autografer och sedan blev det att lämna av allt bagage.

- Åh justin jag är så otroligt taggad på det här, ingen jasmine eller något. Bara du och jag, under din underbara turne hela sommaren!
- Sötnos, det kommer bli så kul. Är sjukt glad att du följde med också sa Justin och gav mig en kyss.

På flygplanet var det faktiskt inte jätte mycket folk, jag och justin satt för oss själva. Himla trött var jag faktiskt, så självklart somnade jag innan planet ens startat.

Några timmar skakade justin lätt på mig. Jag ryckte till och insåg att jag somnat med huvudet i hans knä.

- Hjärtat, vi är framme. Here we come Tyskland utbrast justin och log stort.

När vi kom ut från planet var det bland de sjukaste jag sett, det stod fans ÖVERALLT där jag kollade. Dem skrek som bara tusan och vi fick kalla dit flera livvakter. Några grät till och med, och då påmindes jag än en gång om hur lyckligt lottad jag är som har världens finaste pojkvän.

Första konserten var imorgon, så vi hade tid att ta det lite lugnt. Klockan var trots allt runt ett och först och främst skulle vi ta oss till hotellet. Såklart hade Justin bokat världens svit, jag fick nästan svindel när jag kom in dit. Bland det största jag sett, världens vardagsrum med en fet bioanläggning, jacuzzi och allting inne i badrummet. Världens vattensäng, vilket jag dök ner i på en gång.

Pattie och mamma hade rummet brevid, så vi hade dessutom allting för oss själva. Men nu mera blir jag inte förvånad över allting som dyker upp när man är tillsammans med Justin.

-Justin det är helt underbart, kan inte förstå att vi ska bo här i två nätter. Lite onödigt att hyra det här liksom, men oh baby i like it sa jag och log stort.
- Haha Sanna, vänta bara tills ikväll sa Justin och la sig brevid mig.
- Förresten, så ska vi till sverige direkt efter det här. Då får du passa dig, jag har hört att dem har otroligt snygga tjejer där sa Justin och gav mig ett hånleende.
- Tyst nu justin, jag skrattade och gav honom ett lätt klapp på armen.

På kvällen skulle vi ut och äta middag, men bara han och jag. Justin tyckte att vi skulle starta allting på ett speciellt sätt. Han bad mig sätta på mig något lite extra fint och försvann iväg för ett tag. Jag tog en dusch, tog på mig en svart klänning, sminkade mig och fixade håret. Han hade bett mig möta honom i lobbyn klockan åtta, och när jag kom ner dit så gapade jag av förvåning. Han tog min hand och ledde mig ut därifrån, och gissa vad jag fick se? Jo häst och vagn, dekorerad med blommor, ljuslampor och jag vet inte allt vad jag såg! Vagnen påminde lite om kvällen i New York när vi åkte runt i Central Park men den här vagnen, inga ord!

- Justin, det är alldeles för mycket. Vet inte vad jag ska säga, så otroligt fint. Jag älskar dig!
- Kom med här min sköna sa han och öppnade dörren på vagnen, allt för dig älskling.
------------------------------------------------------------------
Det här kapitlet har min andra kompis som gillar Justin också skrivit :) Men inte tessi denna gång utan Jaqueline. Vad tycker ni? Jag tycker båda har gjort ett sjukt bra jobb, för jag och Alice har inte hunnit uppdatera så mycket så det är bara bra att dem slängt in ett varsitt inlägg :D GE DEM BERÖM!

Kommentarer
Postat av: pm

Ni är så himla bra på att skriva,super bra inlevelse!:D<3 MEEEEER,är allt jag kan tänka:)

2010-12-29 @ 00:48:44
Postat av: Emma

Braaa! :)

2010-12-29 @ 00:53:23
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: cajsa

2010-12-29 @ 00:55:18
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: cajsa

Jätte bra! Är jätte beroende xD MER! ♥♥

2010-12-29 @ 00:55:57
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anna

Gaaaaaaaaaletbra!!!! :D mer!

2010-12-29 @ 00:57:25
Postat av: jennie

as bra novell god work girl !!!!!!!! :) :) meeeeeerrrrrrr !!! kan inte sova

2010-12-29 @ 00:57:51
Postat av: Jaqueline

Grymt av mig själv! haha nä men kul att se att folk gillar det :)

2010-12-29 @ 01:24:25
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Grymt av mig själv! haha nä men kul att se att folk gillar det :)

2010-12-29 @ 01:24:26
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: sara

JÄTTE BRA!!<3333

2010-12-29 @ 01:28:29
Postat av: sannalundberg

det är verkligen awesome! Vill ha mer mer mer mer mer<333

2010-12-29 @ 01:36:10
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Sofie

jättebra fast lite kort..! <3

2010-12-29 @ 02:39:05
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: amanda

asbra!! :D

2010-12-29 @ 09:49:41
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

Asbra! :)

2010-12-29 @ 10:22:24
Postat av: Ida

jättebra!! :D

mer , mer , mer .... :D

2010-12-29 @ 10:40:35
Postat av: Tinetthe

Skit bra ni alla skriver jätte bra värkligen JÄTTE bra hehe

2010-12-29 @ 10:53:16
Postat av: <3

Braaaaaaa

2010-12-29 @ 10:57:43
Postat av: fanny

Jättebra:)

Vill bara ha mer:D<3

2010-12-29 @ 11:23:43
URL: http://justinbieberblogg.blogg.se/
Postat av: Clara

AAAAAW!! Vad gulligt! Mer mer meeer!!

2010-12-29 @ 11:35:51
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Maria

BRAVOOOOO!!! klappar händerna :D

2010-12-29 @ 11:39:21
Postat av: Melina

As braaaaa!!! fortsätt så tjejer haha :D

2010-12-29 @ 11:47:11
URL: http://godofmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad duktig hon är :) mer

2010-12-29 @ 12:15:15
Postat av: Rebecca

superbra jobbat!

älskar eran blogg, och hoppas att ni fortsätter med er novell läääänge till :)

skulle inte skadat med en novell till?!

älskar att läsa dem.

så ja, beröm till er!

2010-12-29 @ 12:32:32
URL: http://melindarebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbraaaaaaaa!!

MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-29 @ 12:54:15
Postat av: Jessica

Riktigt bra ! :D Meeer! :)

2010-12-29 @ 13:52:11
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-29 @ 14:33:19
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Nora

Sjukt bra, skriv meeeeeeeer e beronde:)

2010-12-29 @ 15:34:28
Postat av: FRIDA

meeeeeer!! skitbra skriver ni!!:)älskar bloggen!:)<3

2010-12-29 @ 17:12:28
Postat av: Filippa

Hejhej! Jag är ett stooooooort Bieber fan och jag älskar er berättelse! Fortsätt så :D

2010-12-29 @ 18:42:05
Postat av: AMANDA !

Halli hallå.



Kolla in på min novellblogg och läs min novell om Justin Bieber.

Glöm inte lämna en kommentar.

- www.storiesaboutjustinbieber.blogg.se

2010-12-29 @ 20:22:05
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: johanna :)

sjukt bra av alla er!:D lovee this blogg!:D

2010-12-29 @ 21:18:22
Postat av: Anonym

azum , men bättre uppdatering !

2010-12-29 @ 22:19:53
Postat av: rebecka, <3

jag älskar verkligen den här bloggenm, men måste säga att er uppdatering suger verkligen -.-,

hejdå !

2010-12-30 @ 01:52:05
Postat av: wiktoria

jätte bra !! men vill ha mer , är den slut nu föressten ;o

kan inte leva utan den älskar värkligen den ! :')

2010-12-30 @ 14:48:52
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/
Postat av: Siri

sjuuuuuuuuukt bra!!! <3

2010-12-30 @ 14:51:19
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0