A true love story - chapter 68

Idag..började Justin. När rånaren kom in, blev jag inte rädd för att rånaren hade pistol och inte för att han hotade oss. Jag var inte rädd att något skulle hände mig eller för mitt egna liv. Utan jag blev rädd att något skulle hända dig. Du förstår inte hur rädd jag är över dig. Sanna..Jag skulle kunna dö för dig.



JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Jag vaknade vid fyra tiden på morgonen av att det var så varmt i rummet. Jag satte mig upp i sängen och drog av min tröja så jag bara hade på mig mina kalsonger. Jag gick ner i köket och drack ett glas vatten. När jag kom upp till rummet igen såg jag Sanna ligga i sängen och hon såg ut som en ängel. Som hon alltid gör. Jag märkte hur varm hon var så jag tog bort täcket från henne och la en filt över henne istället. Sen kröp jag ner under filten så jag låg bakom henne och höll om henne. Jag andades in lukten från hennes hår, det luktade ny tvättat.
Jag viskade i hennes öra 'Jag älskar dig' och innan jag somande hörde jag henne viska tillbaka 'jag älskar dig med'

Jag vaknade igen vid tio tiden av att Sanna pratade i telefon. När han satte mig upp i sängen och kollade på henne tog hon upp fingret till sin min som ett 'shyyy' tecken. Jag ställde mig upp och gick in i duschen.
När jag kom in i rummet igen satt Sanna i sängen och smsade med någon. Hon såg orsäker och stressad ut.

-Sanna? Vem var det du prata med?
-Det var polisen, dom har tydligen plockat in misstänkta.
-Jaha , vad mer?
-Dom vill att jag ska till station nu, och peka ut vem killen under rånaluvan är. Jag måste skynda mig.
-Jag följer med!

Vi klädde på oss kläder, jag tog på mig mina mörkblåa jenas med en randig tröja och Sanna satte på sig ljusa jeans och en skjorta. Snygg som fan, haha!

Vi fick skjus till polisstationen.

SANNAS PERSPEKTIV:
Jag var rädd när vi var på polisstationen, men med Justin med mig känndes det iallafall lite bättre.
Vi blev först genom sökta av anledning att vi inte skulle ha några knivar eller sånt på oss.
Sedan fick vi gå in i ett rum och hade ett fönster till ett annat rum.
Polisen bad mig att ställa mig framför fönstret och koncentrera mig. Det kom in sex killar i det andra rumet och ställde sig på en linije så jag såg allas ansikten. Jag blev lite rädd men som tur var tog Justin min hand och kramade den hårt.

-Kolla noga nu och försök komma ihåg vem det var du såg igår. Ta den tid du behöver. Sa en av poliserna.

Men jag behövde inte ens kolla noga, för när jag titta på killen nummer fyra kände jag direkt igen honom. Det var rånaren. Jag var alldeles säker.

-Nummer fyra. Det är han. Sa jag och pekade på honom.
-Är du alldeles säker? Frågade polisen.
-Ja, helt säker.


Innan vi fick åka hem så skulle jag fylla i några papper och sen fick vi åka hem.
Men innan vi åkte hem svängde vi av för att äta. Vi båda var sugen på hamburgare så det blev det.
När vi åt började vi prata om hans turnér i Europa. Och han berättade lite vad som skulle hända och att han vill att jag ska följa med honom dit.
Jag blir alltid lika glad när han frågar och svara alltid att 'Det klart jag vill!'
Jag sträckte mig över bordet och gav honom en lång kyss.

-Så vilka länder ska vi till? Undrade jag.
-Danmark, Spanien, England, Frankrike och förhoppningsvis till Sverige.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA
Justin i Sverige panik, hoppas han gör det påriktigt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jaa! Justin till sverige!



MEEER!!

2010-12-05 @ 00:03:01
URL: http://diaryoflinnea.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

Varför står det:



Danmark, Spanien, London Paris och förhoppningsvis till Sverige.



Det borde stå - Danmark, Spanien, England, Frankrike och förhoppningsvis till Sverige.

2010-12-05 @ 00:04:14
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: Anna

ååh, mer! ;D

2010-12-05 @ 00:05:01
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: tess

men hallå, de är ju inte på riktigt (till - justin beiber novellblogg) ?!



jätte bra, JA, hoppas han kommer till SWEDEN :D

2010-12-05 @ 00:08:44
Postat av: FRIDA

meeeer!! längtar till nästa!! :D<3

2010-12-05 @ 00:15:55
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer

2010-12-05 @ 00:16:04
Postat av: Anonym

hej bara en liten sak, när man skriver "dit" att man ska någonstans så stavas det bara med ett "t" :) annars bra historia om man ska säga så :D keep going with the good work!

2010-12-05 @ 00:47:09
Postat av: Anonym

meeer, så GRYMT bra :) <3

2010-12-05 @ 01:16:18
Postat av: Julia

Yeahhh, skitbra!! :D

2010-12-05 @ 01:25:11
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Julia

eler hur på riktigt meer

2010-12-05 @ 08:12:36
Postat av: TINETTHE

Skit braaa är det sant att han kommer hit <3

2010-12-05 @ 08:19:16
Postat av: Lala

Hoppas att han kommer på riktigt :D

2010-12-05 @ 09:13:42
Postat av: Anonym

haha jag tänkte på den där tele 2 reklamen xD

"its the guy to the left"

"are you sure?"

"yes, im sure"

HAHAH



mer :D

2010-12-05 @ 10:08:48
Postat av: Lauren

Toppen som alltid! Meeeer :D

2010-12-05 @ 10:18:30
Postat av: Anonym

Åh, mer :D

2010-12-05 @ 10:38:54
Postat av: Anonym

yeeeeeeey mer !!:D bästa berättelsen jag nånsin läst.

2010-12-05 @ 12:18:54
Postat av: TOVA

Åhh! Sjukt bra!! När jag väl har börjat läsa kan jag inte sluta!!! <3 Hoppas han kommer till Sverige på riktigt! Hoppas hoppas hoppas hoppas!!! =D

2010-12-05 @ 12:20:14
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

bästa!

2010-12-05 @ 12:32:38
Postat av: emelie

MEEEEEEEEEEEEEEEER!!! :D

2010-12-05 @ 12:39:37
URL: http://emeliimeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA MEEEEERRR

2010-12-05 @ 13:28:17
Postat av: tess

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D spännande !! <3

2010-12-05 @ 15:36:46
Postat av: bella

jaa! <33

meer! ;)

2010-12-05 @ 15:39:20
Postat av: amanda

Hejsan, gillar du Justin Bieber noveller?

Jag har nyss börjat skriva en.

Läs gärna den:)



Förlåt om du inte gillar sånnahär komentarer!

kram

2010-12-05 @ 15:52:48
URL: http://bieberbook.blogg.se/
Postat av: Laura

Mer :D

2010-12-05 @ 16:16:25
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer i dag!!!

2010-12-05 @ 17:17:57
Postat av: ronja

SWEDEN WANTS BIEBER!

meeeeeeeeeer! :D

2010-12-05 @ 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0