A true love story - chapter 92

-Det värsta väntar imorgon.
-Vadådå?
- Då ska jag berätta det för mamma.

Justin kollade oroligt på mig.

- Jag följer med dig.



Vi vaknade tidigt morgonen därpå och jag vaknade med en stor klump i magen. Det var nu vi skulle åka och berätta för Mamma och Justin hade även ringt dit Pattie. När vi väl var hemma hos mig satt Mamma och Pattie i soffan. Vi satte oss mitt emot dem och jag kände hur klumpen började stiga till halsen.

- Vi måste berätta en sak..
- Det är bara att prata på, vi är här. Sa Pattie.
- Det är så att..

Jag klarade inte av att säga det utan började gråta. Inte tanken på att berätta det för mamma och Pattie, utan tanken av att jag kommer förlora barnet. Trots att jag bara haft det i tre veckor känns det fortfarande som en stor del av mig. Igår fick jag bilder av hur framtiden skulle se ut. Jag Justin och våran lilla flicka eller pojke, kanske även flera. 

- Vad är det Sanna? Sa Mamma och jag såg att hon vart tårögd.
- Mamma, jag är med barn.

Mamma sa ingenting utan jag såg bara hur hennes ögon spärrades upp, desamma gjorde Pattie. Dem började båda puckla på Justin för att dem anser att allt är hans fel för att det är hans uppgift att skydda sig.

- SLUTA SKÄLL PÅ JUSTIN! Allt är lika mycket mitt fel, och ni har inte ens frågat om jag ska behålla barnet och det SKA JAG INTE!!!!!!!!!!!! Skrek jag och sprang iväg det fortaste jag kunde upp till mitt rum.

Jag smällde hårt igen dörren och kastade mig över sängen och höll hårt om kudden för att kväva mitt skrik och gråtande. Jag hörde hur dörren öppnades och förstod att det var Justin när en arm slingrade sig runt min midja. Han tog sakta bort kudden och tog fingret under ögat och torkade bort min rinnande mascara.

- Du, förlåt för att jag fick ett utbrott igår, jag visste inte att barnet betydde så mycket och vi måste inte göra oss.. av med det! Vi kan behålla det, jag kan strunta i min karriär och påbörja våran familj, ett helt nytt kapitel! Mitt inre skriker av rädsla, men jag är med på att ta risker. Sa justin och tog handen om min hals och kysste mina läppar svagt.

Jag kunde inte låta bli att börja gråta mer och la armen runt hans midja. Hans arm kom runt min famn och jag höll hårt om hans tröja för att inte förlora kontrollen. Jag grät mot hans bröst och jag hör hur Justin själv börjar snyfta. Han lägger huvudet mot mitt och jag känner hur en tår från hans öga rinner ner mot mitt hår och vidare ner över min kind.

- Jag vill inte behålla barnet Justin, inte bara för att det påverkar din karriär, utan det kommer även påverka vårat förhållande. Vi är bara 16 år och det är två år kvar tills vi ska gifta oss. Vi kan inte ge upp skolan och jag vet att hur mycket du än säger att du skulle kunna ge upp din karriär kommer du alltid att må dåligt över att du en gång gjorde det,  jag menar.. Musiken är ditt liv. 

- Sanna, du är mitt liv. Musiken må vara mitt liv, men bara en del av det och jag är redo att ge upp allt för din skull, för våran skull. Vi måste inte behålla barnet men du ska veta att jag alltid tänker hålla dig kvar. För du är den vackraste, finaste och underbaraste tjejen jag någonsin träffat. Vi har varit tillsammans i snart ett år. Vi måste fortsätta gå denna väg för att stärka oss två.

Jag kollade upp och såg hur han försökte tränga fram ett leénde trots att tårarna tog över. Jag lyfte mig sakta upp och gav honom en varm kyss.

- Tack för att du förstår mig, tack för att du alltid finns där. Jag kan inte vänta på att få dela mitt liv med dig för jag älskar dig verkligen. Vi må vara unga men det vi har är inte en tonårskärlek, det här håller livet ut.

Justin skrattade till lite och jag började själv le för att se att han log. Han tog sedan en filt över oss båda och jag somnade fort i hans varma famn trots att det fortfarande bara var eftermiddag.

----------------------------------------------------------------
Vi såg att några av er kommenterade att storyn vart allt dåligare nu. Ni vet aldrig vad som händer i kapitlena där efter? Dem ska inte behålla barnet så ni kan ta det lugnt. 

Läs inte bloggen ifall den nu är så dålig bara för att Sanna är med barn, läs inte ifall ni inte vill veta resten av storyn och hur den slutar. Vi kan lika gärna sluta här och nu ifall det är så. Vi förväntar oss inte dåliga kommentarer från er, lite kritik kan vi allt ta men att ni säger att storyn nu är så dålig att ni tänker sluta läsa är ju lite överdrivet, jag menar oj hon vart med barn men vem har sagt att hon ska behålla det? Vilket hon nu inte ska..

Gör det då, men ni andra som stannar och fortfarande är positiva och inte kommenterar dåligt för att ni väntar på nästa kapitel där det alltid slutar gott.. TACK! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

SÅ BRA! :) <3

2010-12-18 @ 23:20:54
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Astrid

AWESOME :D:D

2010-12-18 @ 23:22:46
Postat av: nemii

Jag ÄlSKAR den här bloggen och ni får definitivt inte sluta skriva! <33

2010-12-18 @ 23:24:14
URL: http://nemiiii.blogg.se/
Postat av: sannalundberg



Ni ska absolut inte sluta skriva! Skit i dom som kommenterar sådär er novell är bra som den är, jag kommer aldrig sluta läsa!!<333

2010-12-18 @ 23:29:34
Postat av: Anonym

Sjuuuuukt bra! ni får absolut inte sluta skriva! :) <3 men jag tkr det skulle va kul om hon behöll barnet för det är ingen annan historia som har det så, men iaf den är sjukt bra! :D <3

2010-12-18 @ 23:30:41
Postat av: Sofia

MER MER MER MER :D :D :D

2010-12-18 @ 23:32:24
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: lalalala

GRYMMT ni får inte sluta blogga skit i dom där noliferna som inte har något liv ;) :O thumbbbs up tjejer ni är grymma <3

2010-12-18 @ 23:32:50
Postat av: Julia

braa meer men jag tyckte dom skulle behålla barnet

2010-12-18 @ 23:34:23
Postat av: Tilda

Jättebra!! Har och kommer alltid att gilla er blogg! Den e bäst!!

2010-12-18 @ 23:36:30
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: sandra

AS bra sluta verkligen inte skriva ! btw borde hon verkligen INTE behålla barnet! de är verkligen jätte bra

men annu mer "drama" och spänning ! och lite ***grr också haha:)

2010-12-18 @ 23:38:19
Postat av: olivia

FETT bra fortsätt skriva! bra att hon INte ska behålla barnet

2010-12-18 @ 23:39:05
Postat av: Anonym

SKITBRA!!!! sluta aldrig skriva :)

Fast ni får ju förvänta er lite kritik när ni har en så stor blogg.. Man får panik om det inte går som man själv vill haha..! Aja skitbra iaf..

2010-12-18 @ 23:40:08
Postat av: Anonym

älskar den här verkligen så ni får inte sluta !

föresten kan inte sanna typ fylla år snart ? :D

2010-12-18 @ 23:44:02
Postat av: ronja

Nej sluta aldrig! JÄTTEBRA! :D

2010-12-18 @ 23:44:29
Postat av: Alva

nej! ni kan ju inte säga om hon ska behålla de eller inte, då blir det ju inge roligt :( sluta inte jag tycker att berättelsen är lika bra nu som då om inte bättre! Bra uppdate också, forsätt så sluta inte du det är ju så himla bra !! bry er inte i dom dåliga kommentarerna , ni är ju bäst! Och snälla kan hon inte behålla barnet!! :D

Fortsätt skriva mera !

sluta aldrig dethär är nog det bästa jag nånsin läst !!



Synd att ni berättade att hon inte skulle ha kvar barnet, men fortsätt skriva iaf, det är ju så himla bra !!!! <3 ni är bäst!!

2010-12-18 @ 23:51:03
Postat av: maja

bloggen är AWSOME och ni ska inte ens tänka på att suta !!!!!!!!! :D

2010-12-18 @ 23:54:53
Postat av: Anonym

Jag älskar bloggen, meer :D

2010-12-18 @ 23:55:45
Postat av: Anonym

MER IKVÄLL !

2010-12-18 @ 23:55:52
Postat av: Anonym

Lyssna inte på alla andra eran blogg är awsome ! :)

2010-12-18 @ 23:55:54
Postat av: Anonym

Det kommer ju fan bli roligare om hon blir med barn!!!

2010-12-18 @ 23:56:04
Postat av: Towe

Assså skit i dom där personerna som skriver dumma kommentarer, dom e bara avensjuka för att dom inte kan skriva lika bra som ni kan. Jag diggar eran berättelse och ni får inte sluta o skriva för då dööör jag ! :) <3

2010-12-19 @ 00:09:07
Postat av: Sara

jag tycker den är skitbra och kan inte vänta tills nästa.. klickar in här typ 10ggr om dagen bara för att se om det kommer nya :D:D

2010-12-19 @ 00:09:54
Postat av: Linnea

Neeej!sluta inte!!

Jag älskar den här!!

2010-12-19 @ 00:14:47
URL: http://linneasrum.weebly.com
Postat av: Sofie

skit i dem negativa kommenterarna och fortsätt!!

asså shit, en novell kan ju inte vara perfekt hela tiden?! den måste ju ha sånna här grejjer också så att det blir lite spännande :D:D <3

2010-12-19 @ 00:15:02
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: emely

skitbra, mer! :D

2010-12-19 @ 00:15:59
Postat av: Anonym

skit i de dåliga kommentarerna, ni är asbra och glöm inte det!

2010-12-19 @ 00:16:10
Postat av: Anonym

storyn är fett bra... är glad att de inte behåller barnet....fortsätt så ;)

2010-12-19 @ 00:22:23
Postat av: Anonym

varför ska dom inte behålla barnet? :(

det tycker jag att dom ska göra!<3

2010-12-19 @ 00:33:11
Postat av: Maria

Jag älskar er blogg och kommer alltid att göra det och fortsätta läsa så länge ni skriver:)<3<3

2010-12-19 @ 00:42:55
Postat av: pm

Kommer ALLTID ÄLSKA den här NOVELLEN!!!! <3 <3 <3

Ni skriver med en sådan sjukt bra inlevelse!! Gråter Sanna lr Justin, gråter jag! :') lr :'(

2010-12-19 @ 00:47:54
Postat av: Siri

asså folk bara snackar skit. ni skriver as bra! MER MER MER :D

2010-12-19 @ 00:53:15
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: tessan

SLUTA INTE SKRIV! <33

vrf ska de inte behålla barnet?! :O



BÄSTA NOVELLEN, SVÄÄÄR :D

2010-12-19 @ 01:13:20
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

FYFAN VAD BRA NI ÄR!!!!!!!! fick tårar när jag läste det här asvsittet!

2010-12-19 @ 01:19:11
Postat av: Anonym

asså jag är seriöst beroende av bloggen, jag går in minst 5 ggr om dan! så ni får verkligen inte sluta blogga för den är ASSSSSS bra!!!!!

2010-12-19 @ 01:19:51
Postat av: Sofia

Bästa storyn, asså . Men de kan väl ha kvar barnet? :/

2010-12-19 @ 02:05:47
Postat av: Amanda

Ni är grymma och det är bara roligare att läsa när det händer saker och inte är perfekt hela tiden!

2010-12-19 @ 02:12:39
URL: http://amandabydens.blogg.se/
Postat av: Wilma

Ni ska ABSOLUT INTE sluta skriva på berättelsen för det är SKITBRA!!!! <3

2010-12-19 @ 08:06:10
Postat av: Denise ! :)

Såklart jag stannar ! <3

Jätte bra uppdatering också. ni är bääsT! <3

2010-12-19 @ 08:51:12
URL: http://varmdobrud.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ni ska fortsätta skriva! lyssna inte på dem som säger att det är dåligt...det blir ju bara bättre och bättre! :)

2010-12-19 @ 08:53:53
Postat av: FRIDA

skit bra!!D sluta inte skriva!!

2010-12-19 @ 09:21:27
Postat av: Linn

Jättebra :D

2010-12-19 @ 10:22:46
Postat av: Lauren

Jag håller inte med dom som tycker att ni blir sämre, jag tycker bara att ni blir bättre och bättre! Jag tror att jag förljer ca 7 st JB noveller ( beroende? haha) men er novell är den som är bäst! Ni har bäst variation, mest spänning och de slutar alltid bra! Jag tycker nästan att ni ska ta och skriva en bok! Ni är awsome!

2010-12-19 @ 12:01:38
Postat av: justinsjulija

jag ääälskar denna blogge, och jag kollar hela tiden om dt e uppdaterat, jag följer o läser typ 9747623768 olika noveller, men denna e klart en av dom bästa ! :D

så fortsätt skriva !!

2010-12-19 @ 14:58:19
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: bella

ni e asm"!!<33

2010-12-20 @ 07:52:00
Postat av: Anonym

så bra asså älskar eran blog<33

2010-12-31 @ 14:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0