A true love story - chapter 66

Vi satt nedanför min säng i kanske en halvtimme. Helt tysta. Jag började andas normalt igen. Jag märkte hur Justin var spänd. Justin satt och kysste mig på pannan och viskade saker till mig

- Du har förändrat mitt liv , jag älskar dig så mycket så om jag skulle kunna gifta mig med dig skulle jag göra det nu. För att bevisa att du alltid kommer tilhöra mig.


Jag kollade upp i hans gyllenebruna ögon och fick ett leende på läpparna.

- Jag älskar dig också! Sa jag och gav honom en puss.

Dagen efter vaknar jag av att Ryan petar på mig.

- Vad vill du? Frågade jag tröttsamt.
- Du, jag ska gå nu. Min mamma har kommit på mig att jag åkt från Kanada hit.. och jag är ganska körd.
- Ah, okej. Visste att du skulle bli körd för eller senare. Sa jag och skrattade.
- Haha, sluta. Jag är seriöst död när jag kommer hem! Men säg tack till Justin iallafall att jag fick sova här.

När Ryan hade gått vände jag mig om för att se Justin's fina ansikte. Lika söt som alltid när han sover. Jag bestämde mig för att göra lite bus med honom, som hämnd för igår fick han sista slaget med kudden.

Jag sprang ner i köket och hämtade en flaska sprutgrädde och sprang upp igen. Jag tog ut Justin's hand och sprutade grädde försiktigt i handen. Jag har en puder borste som jag drar över hans näsa för att han ska klia sig med handen han har grädde i. Så fort jag började dra borsten tog han sin hand och tryckte det rakt in i ansiktet på mig och började as garva.

- Var du vaken hela tiden? Frågade jag medans jag torkade av mig all grädde.
- Hahahahaha ja! du skulle se din min, klockren. Sa Justin och kunde inte sluta skratta.
- Hahaha, det var lite fail av mig men grädde är alltid gott. Sa jag och slickade mig runt munnen.

Justin tog ena sitt finger på min kind för att ta lite grädde och slickade sen upp det. Vi gick ner för att äta lite frukost och Justin lagade pannkakor, hans specialite. Samtidigt som han vispade smeten sjöng han för sig själv.

And whenever you smile, I smile, I smile, I smile, I smile.

Jag gick till honom och höll om honom bakifrån med mina armar runt hans mage. Där stod vi och vispade pannkakssmet tillsammans och sjöng U smile, vilket måste ha sett väldigt roligt ut.

- Vad ska vi hitta på idag då? Kan du ge mig sylten förresten? Frågade Justin som försökte sträcka sig efter sylten.
- Jag vet faktiskt inte, kanske bio eller något? Det är trots allt lördag. Svarade jag och gav honom sylten.
- Jo visst, bio skulle vara kul. Men vi har kollat på film så mycket senaste tiden, kan vi inte typ åka och.. åka skridskor? jag vet en fin skridskobana här i närheten.
- Justin..?
- Ja gumman?
- Jag SUGER på skridskor. Sa jag och gav honom ett leende.
- Haha, jag kan allt lära dig. Så som jag lärde dig att spela FIFA? Never say never.
- Never say never? du är allt rolig du.
- Vad var det som var kul? Never say never, kom ihåg det. Sa Justin och la sin hand ovanpå min.
- Det är inte första gången du säger det, haha. Sa jag och började skratta.
- Nej, det är sant. Men det är trots allt mitt motto, så inte konstigt. Sa Justin och blinkade.

Efter frukosten gjorde vi oss i ordning till skridskobanan och kom iväg efter en halvtimma. Skridskobanan var inte direkt en bana utan bara is som fanns i en park. Jag lånade Pattie's skridskor och Justin tog självklart sina egna hockey skridskor. Justin blev klar före mig och gick ut och åkte. Han var duktigare än förväntat. När jag väl skulle gå ut på isen kommer Justin och tar min händer och drar mig ut.

- AAAAAAAH!! Vad gör du!? Lägg av, jag kan inte åka!! Skrek jag.
- Med mig kan du alltid åka. Sa Justin som höll om min midja och skrattade.

Det kändes tryggt när han var bakom mig och höll om mig, då kunde jag iallafall åka utan att ramla. Vi åkte runt och runt och så snart släpper Justin mig och jag kan inte stanna. Jag bara åker vidare och skriker som en galning. Innan jag precis håller på att ramla kommer Justin bakifrån i snabb fart och fångar mig.

- SLÄPP MIG ALDRIG IGEN? Förstår du det? Jag kunde fan dött... Sa jag surt.
- HAHAHAHA! Dött? Sa Justin och skrattade högt.

Jag kunde själv inte låta bli att börja skratta och slog till honom hårt på armen. Jag vände mig sakta om och la armarna runt hans nacke. Jag gav honom en kyss och han höll om mig allt hårdare. Jag blev alldeles varm och kände hur jag var nära på att rysa till när hans kalla hand kom in i min tröja och nuddade min rygg.

Efter skridskoåkningen satt vi och drack varmchoklad. När vi druckit upp bestämde vi oss för att åka till shoppingcentret och köpa något. Det var ovanligt mycket folk där idag. Vi gick in på H&M och letade efter en fin tröja som vi såg i skyltfönstret.

Jag såg lite längre bort en kille som var väldigt maskerad, han var väldigt väldigt överdrivet svart klädd. När jag ser att han tar på sig en rånarluva blir jag alldeles stel och griper hårt tag om Justins arm och viskar:

- Vi springer här ifrån. Kolla inte bak för där står en rånare, vi måste ut nu!

-----------------------------------------------------------
Blir någon skadad? Hinner dem ut innan rånaren tar upp pistolen? Eller är det ens en rånare? Sanna kanske bara inbillade sig.. eller?

Tror det inte blir mer uppdatering! Alice är påväg hit och vi ska göra oss i ordning för våra kompisar har fyllt år och det ska vara största festen, över 50 pers (a) och vi kommer inte hinna uppdatera då :(

Kommentarer
Postat av: TINETTHE

Fan va bra meer nu hehe kramiz <33

2010-12-03 @ 15:02:53
Postat av: Anonym

guuuuuuuuuuuuuuuuuuddd lääägg en till innan 7 lr 6 !!! jag har partyii skolan kommer hem vi 22.30 shiiitfatta hur mkt jag kmr missa!! :(:P:P

2010-12-03 @ 15:19:30
Postat av: Lauren

aww, gulligt med skriskor :) läskigt med rånaren! Skriiiv mer! Ni skriver en berondeframkallande story :D

2010-12-03 @ 15:22:22
Postat av: Esther

OMG...MER!

2010-12-03 @ 15:26:02
Postat av: FRIDA

meeeer!! så jälva bra e den är helt beroende!! älskar eran blogg:D<3

2010-12-03 @ 15:41:30
Postat av: Anna

omg :o MEEEEEEEEEEEEEEER! :D

2010-12-03 @ 15:48:12
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Tilda

Omb vad bra!! Meeeer!

2010-12-03 @ 16:13:44
Postat av: Anonym

mer

2010-12-03 @ 16:32:21
Postat av: Anonym

guuud vad bra ! men skit vad läskigt med rånaren ! hahah, btw eran blogg är bäst ! <33

2010-12-03 @ 16:34:29
Postat av: Julia

snälla lägg up 67

2010-12-03 @ 16:55:00
Postat av: bella

så gölligt!<3

meer!;)

2010-12-03 @ 17:47:01
Postat av: emely

skitbra! mer snart tack :D

2010-12-03 @ 17:47:15
Postat av: Anonym

skitbra!!!!! :D

2010-12-03 @ 18:32:18
Postat av: Alexandra

Asså såååh himla braaaa! =) Men jag trodde först att det var sant allt det ni skrev ;) thihih =D

2010-12-03 @ 19:15:19
Postat av: Clara

SHIT! Det är väl en rånare? SKRIV MER IMORGON!

2010-12-03 @ 19:41:37
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: pm

Det finns inte ord för att beskriva hur j*vla bra den här storyn är!!!! :D :D <3

2010-12-03 @ 19:43:15
Postat av: Julia

asbra , mer :)

läskigt med rånaren .. ;o

2010-12-03 @ 20:17:01
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: ronja

fan vad bra! Jag är besatt! MEEEEEEEEEEEEEER! <3 :D

2010-12-03 @ 22:15:25
Postat av: Anonym

as bra..

snälla mer idag:(

2010-12-04 @ 13:37:15
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER ! :D

2010-12-04 @ 13:57:55
Postat av: KarinBIeber

omb, mera ! <3

läskigt med rånaren ju . :3

2010-12-04 @ 14:16:15
Postat av: Anonym

snälla skriv 67 nu! :)

2010-12-04 @ 15:42:30
Postat av: Tilda

Snälla mer! Har väntat hela dagen! tror att jag tittar bloggen en gång var 10:onde minut! <3 <3 <3 ni är grymma! :)

2010-12-04 @ 17:21:24
Postat av: Siri

åh så msyigt! PUSSSS mer

2010-12-04 @ 18:04:01
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: emelie

KOM IGEN MER IDAG!!!!

2010-12-04 @ 18:46:40
Postat av: Anonym

meeer!! har inte vart något på flera dar jue man längtar såååååå snälla mer ikväll

2010-12-05 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0