A true love story - chapter 14 - HAWAII

Han kommer närmre mig och tar sina händer om min midja. Han kysser mig passionerat och trycker mig mot hissväggen. Tillslut börjar han dra upp dragkedjan på min rygg och där står jag i bara BH. Jag kände hur handen steg och jag kunde inte låta bli att rysa till. Snart står Justin där utan tröja och han må ha världens finaste mage. Vi står där och kysser varandra som aldrig förr. Sedan känner jag hur hissen rör sig neråt, någon hade tryckt på knappen trots att vi hade tryckt på STOPP. Hissdörrarna öppnas och där står vi halvnakna.

- Vad händer här då?



Bild på Justin och fanet i hotellrummet

Vi tittade upp och där stod Kenny och Shaq och kollade på oss med hånflin, dom stängde dörrarna och lätt oss klä på oss våra kläder.

- Jag åker upp och fixar lite saker på hotell rummet, sa jag till Justin.
- Gör det jag springer efter dom och ber dom inte säga något, sen kommer jag upp till dig. Sa Justin.

Vi gick skilda väggar, när jag stod utan för vårat hotell rum hörde jag någonting inifrån vårat rum. Undra om det var mamma? Jag öppnade dörren , där stod en mörkhårig tjej och rå stirrade på mig. Hon hade en Justin tröja på sig och jag förstod att det var et fans till han. När hon såg mig började hon skrika och sprang fram till mig.

- OMG Sanna! OMGOMGOMGOMG. Hej jag heter Elsa , sa hon och kramade mig jätte hårt.
Jag är Justins störta fan och jag stöttar ert förhållande till 100%!
-Öhh...hej Elsa, får jag fråga en sak?
-ABSOLUT!
-Vad gör du i mitt rum? sa jag.
-oj hahah jo alltså..öö..jag liksom är här för att träffa dig och Justin.
-Okej?.. Och hur kom du in här då?
-Jo alltså jag klättra in genom fönstret.
-Jaså, det var..speciellt. Sa jag helt förvirrat.
- Ja men nu är jag här! Sa hon med stolt röst.

Hon bad om min autograf, första gången jag skrev en. Sen tog vi ett kort tillsammans. Hon var faktaiskt en rikitg söt tjej. Helt plötsligt kom Justin in. Herregud, hon skrek så högt att jag var tvungen att hålla för hennes mun tills hon slutade. Jag berättade vem hon var och varför hon var här. Justin gav henne en kram och en autograf, sen tog jag kort på dom två och sen en självutlösare på oss tre.

När hon tillslut gick så var det dags att dra till arenan. För det skulle vara en till konsert ikväll. Det gick bra på soundcheken och snart var det dags för konserten. Allt gick bra men två låtar innan 'Overboard' började Jasmine och Justin bråka med varandra, och varför vet jag inte.

- Varför ska du alltid hålla på med din dåliga attityd mot precis alla, det är så jävla tröttsamt!
- Så det är mitt fel att du springer runt med din fjantiga flickvän och skapar massa problem?
- DU! lägg inte i Sanna i det här! Hon har ingenting med det här och göra! Du får ta och skärpa dig, jag orkar inte med dig längre!
- Okej, Fine, då drar jag , ha ett bra liv!

Hon tog två glasflaskor som stod på bordet och kastade dom i väggen med all ilska hon hade och sprang sedan ut.

- Nä nu jävlar är jag så trött på henne! skrek Justin och skulle precis springa efter henne, men Kenny tog tag i honom och sa:
- Justin du ska upp på scenen om mindre en två minuter samla dig nu och gör ditt bästa.
- Men hur gör vi med 'Overboard' då? frågade Justin
- Finns det ingen annan som kan sjunga den? undrade Kenny.

Jag såg Justins ansikte lysa upp helt plötsligt, och så viskade han någonting till Kenny som nickade och log.
Jag fattade ingenting men brydde mig inte så mycket. Justin sprang ut på scen och fortsatte köra.
När det äntligen var dags för 'Overborard' började Justin prata i micken.

-Jag har en överrasking till er alla! Sa Justin ut till publiken.
Det är nämligen så att Jasmine inte är här idag, men jag har hittat en ersättare till våran låt. Och det är inte vilken ersättare som helst. Det är nämligen min vackra flickvän Sanna! som jag har märkt har en underbar sång förmåga!

Fansen började skrika som aldrig förut!
Och där stod jag bakom scenen helt förstenad, och hoppades att Justin skojade. Det måste han väl göra? Eller?!
Jag förstod tillslut att han menade allvar och han gjorde en gest med sina händer att jag skulle komma ut på scenen. Nu väntade 20.000 fans på att jag skulle ut på scenen.. helt sjukt! Men jag vågade inte, jag har ju scenskräck.

Jag hörde hur Justin började klappa händerna och säga : SANNA, SANNA, SANNA.
Och alla fans klappade med honom. Hela arenan fylldes med mitt namn. Jag var tvungen , jag kunde inte svika Justin och alla hans fans. Så jag tog tag i micken gick långsamt ut på scenen där Jusin mötte mig med en puss i pannan och en kram då han samtidigt viskade: Det här klarar du gumman, jag tror på dig!

Jag försökte andas lugnt och musiken började spelas. Det gick fakitskt jätte bra, alla fans hjälpte mig och sjöng med. När låten var klar kystse Justin mig och viskde hur bra jag varit och hur stolt han var över mig.
Jag tackade för mig och fansen skrek när jag sa hur underbara dom varit.
Konserten fortsatte och allt gick jätte bra. Hur det gick med Jasmine vet jag inte. Det får vi se när vi kommer tillbaka till hotellet senare.

Justin & Sanna 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad händer i nästa avsnitt tror ni ? :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra!! skriv meer :)

2010-11-14 @ 14:03:39
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes! nu blev dom av med jasmine ;D

skriv mer!

2010-11-14 @ 14:07:30
Postat av: Fanny

Wohhooo!

Älskar berättelsen!

SKRIV MER SKRIV MER SKRIV MER!!!!!

2010-11-14 @ 14:16:13
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Maja

Bääääääääst!! började läsa eran blogg idag och har läst alla nu och den e BÄÄÄÄÄST <3<3<3

2010-11-14 @ 14:16:31
Postat av: Clara

Oh yeah,ut med Jasmine! Men den är skiiiiitbra!! Skriv meeeeerD:

2010-11-14 @ 14:23:47
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag älskar eran blogg, så SJUKT BRA! Skriv meer :D

Så himla gulligt :)

2010-11-14 @ 14:27:54
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-14 @ 14:31:38
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SNÄLLLA SVARA!!!!!

ÄR DET JUSTIN PÅ BILDERNA NÄR HAN KYSSER DOM DÄR TJEJERNA??

ASSÅ PÅ ALLA BILDER?

ÄR DET JUSTIN PÅ RIKIGT? ELLER BARA FAKE SOM NI HAR HITTAT PÅ GOOGLE?

SNÄLLA SVARA!!!!!!! OCH ÄR BERÄTTELSEN SANN?

SNÄLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAA SVARA

2010-11-14 @ 14:32:52
Postat av: Anette

SJUKT BRA JU ! :D skriv mer ! den här bloggen äger ju ! :D

2010-11-14 @ 14:33:49
Postat av: Ida

Ja tror jasmine kommer få damputbrott!

Haha :D



Skit bra skrivet! :D

2010-11-14 @ 15:02:12
Postat av: Anonym

AMAZING !!!



AS BRAA SKRIIIIIIIIV MERR SKIT BRA SHIIIT ASSÅ !!!!!!!!!

2010-11-14 @ 15:27:40
Postat av: Alexandra

2010-11-14 @ 15:51:24
URL: http://halms.blogg.se/
Postat av: Alexandra

OMG!! Jag började läsa idag och jag lästa alla kappitel och jag kunde inte sluta SHIT! vad bra det här är!! When Justin smiles the whole world smiles♥

2010-11-14 @ 15:52:45
URL: http://halms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0