A true love story - chapter 17 - HAWAII

Efter det drog vi direkt till arenan som låg lite längre bort denna gången och när vi kom fram så var det som vanligt full smockat! förstår inte hur Justin står ut, haha. Jag hjälpte Justin att värma upp rösten medans Jasmine stod lite längre bort och värmde upp för sig själv. Caitlin, Christian, Chaz och Ryan kommer direkt till konserten från flygplatsen, dock kommer dom lite senare men det blir kul att få träffa dom!


Första bilden togs av Sanna i backstage på konserten. Andra bilden är bara en fin bild på killarna.

Konserten hade nu dragit igång och nu stod jag och Jasmine i backstage och pratade, det var riktigt trevligt. Hon var inte så dum som jag trodde. Vi pratade om allt möjligt, speciellt om Justin. När det var hennes tur att gå in så stod jag och pratade med Kenny. Han sa att Justin's kompisar skulle komma hit när som helst. Jag ser hur en vacker tjej på långt brunt hår och med en jätte snygg kille brevid sig kommer in, det var Caitlin. 

- Hej Caitlin! Har hört så mycket om dig. Sanna heter jag.
- Hej Sanna! Är det du som är Justin's flickvän?
- Ja det är det, haha!
- Okej, hoppas ni har det bra. Här är min pojkvän Alex.
- Hej Alex, Sanna heter jag.
- Hej Sanna. Sa Alex och gav mig ett leende.

Alex? Honom hade jag inte hört talas om att komma hit. Jag hälsade på resten av grabbarna som kom lite efter Caitlin, kunde inte sluta garva åt Christian, fy fan vad rolig han är!
Medans vi hänger i backstage går Caitlin och hennes pojkvän Alex ut och ställer sig längst fram i publiken för att kolla på Justin. Alex tyckte såklart att det var jätte coolt att hon varit tillsammans med Justin Biever, haha han kan inte ens uttala hans efternamn rätt vilket jag blev lite irriterad på. Efter att Jasmine och Justin uppträtt 'Overboard' kommer dom in och Justin letar efter Caitiln.

- Hej Killar! Vart har ni Caitlin någonstans? Frågade han Chaz, Ryan och Christian.
- Ehm.. Hon står där ute i publiken med en kompis. Svarade Chaz osäkert.
- Aha vem? Är det Sara? Frågade Justin.
- Nej , det är hennes pojkvän Alex hon har med sig. Svarade Christian fort.

När Justin hörde ordet pojkvän såg jag hur hans leende försvann. Varför då för? Han gillade väl inte henne fortfarande? Nu var det dags för Justin att uppträda en av mina favoritlåtar med honom - That should be me.
Jag går ut i publiken för jag vill så gärna se honom. Som tur sätter jag på mig en hoodie och en luva så att inga fans ser att det är jag. Jag drömmer mig bort i lyricsen som Justin sjunger, sån otroligt bra låt!

That should be me holding your hand
that should be me making you laugh
that should be this is so sad
that should be me, that should be me..

Jag tog av mig hoodien och försökte fånga hans blick men han hade hela tiden blicken på någon annan. När jag följer blicken så ser jag. Han kollar på Caitlin och Alex som står småpussas och kramas, men dom ser inte att Justin kollar på dom. Vad menades med det här? Varför hade han den där ledsna blicken och sjöng refrängen som om att den vore till Caitlin? Jag gick tillbaka till backstage och när Justin kommer ut efter framträdandet så har han fortfarande kvar den där minen i ansiktet, den ledsna besvikna minen. Han gillade fortfarande Caitlin, det syntes på långa vägar.

- Justin kan jag få prata med dig? Frågade jag otåligt.
- Ja visst , vad är det gumman?
- Justin.. tro inte att jag inte vet, för jag vet mycket väl..
- Vet vadå? Svarar Justin oroande
- Jag vet att du fortfarande har känslor för Caitlin, jag säger inte att du INTE har känslor för mig för det vet jag att du har. Nu är allt bara så komplicerat och jag vill att du tänker innan vilket beslut du ska ta. Tar du mig vill jag inte vara med om några mer missförstånd, jag orkar inte bli sårad längre. Eller så väljer du någon annan, du kan även få tänka igenom ditt val under en tid om du vill. Vad tror du att du vill?

Jag såg att Justin fortfarande grubblade över något och jag visste det.. han tänkte välja att få låta tänka på det. Hur kunde jag vara så dum att ge ett sånt alternativ?

- Jag.. Jag vet inte vad jag ska säga Sanna.
- Jag tror jag vet vad du ska säga, du vill tänka över det här antar jag?
- Jag.. tror det. Det har ingenting med dig att göra men vi kan väl vara vänner nu under tiden?
- Vänner? Justin.. när vi var små kunde vi vara vänner, bästavänner. Det funkar inte längre, det vet både du och jag om.
- Jag vet, men jag behöver tid. Det här har ingenting med Caitlin att göra, och ingenting med dig.. Det handlar om mig.
- Okej, jag åker tillbaka till hotellet för tillfället. Vi syns där.

Lilla Sanna och Justin som små

Jag gav honom en puss på kinden och han höll om mig en lång stund. Jag visste inte vad jag skulle säga.. han valde att tänka över om vi ska vara tillsammans eller inte? Vi har just haft det så bra, trots alla missförstånd.

På hotellrummet så är crewet 1 timma försenade och jag vet inte varför. När jag ligger och kollar på Simpsons så ringer mobilen, på skärmen står det Justin.

- Hallå, Justin vart är ni någonstans? Frågade jag.
- Jag...jag..jag.. är på sjukhuset, det är ingen fara med mig men.. 
- Men vadå?

Jag hörde att det vart tyst i hans lur och snart hörde jag små snyftanden. Han grät, nej.. vad har hänt nu?

----------------------------------------------------------------------------------------------
Vad har hänt nu då? Som ni ser har vi skaffat bloggsvar. Det är bara att fråga oss i frågespalten som finns här i menyn på sidan och där kan ni fråga VAD NI VILL om oss eller novellen, vad som helst helt enkelt!

Många av er vill ha kapitel 18 vilket kommer att komma snart! take it easy. hahaha :)

KOMMENTERA;)

Kommentarer
Postat av: Noura

Mer! Längtar! Vill läsa mer idag! Hahaha men jag får vänta tills det kommer en till del! Längtar

2010-11-14 @ 19:01:52
URL: http://nuura.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jättebra novell!<3 jag är ett stort fan, och jag inbillar mig att jag är Sanna hihi ^.^

2010-11-14 @ 19:03:11
URL: http://neily.blogg.se/
Postat av: siri

jag är helt galen! jag är såld på denna novell!! den är så otrolig och jag vill bara veta mer!! ni är otroliga!! kram på er

2010-11-14 @ 19:16:58
URL: http://barasiri.webblogg.se/
Postat av: Emma

mer omg jag döör jag måste få veta vad som händer !!!

2010-11-14 @ 19:17:35
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: elle

SÅ FUCKING BÄÄÄST !!! MEEEEEEEEEEEEEEERA IDAG !!! KAN INTE SLUTA LÄÄÄÄSA !! :D

2010-11-14 @ 19:27:21
Postat av: Clara

NEEEEEEEJ! Det får inte ha hänt nått med Caitlin okej?! Då kommer det bara bli bajs haha det får inte ha hänt nått med henne! Skriv mer föresten :D

2010-11-14 @ 19:29:03
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Denise.. <3

lägg in chapter 18 !! :D <3

2010-11-14 @ 19:47:21
Postat av: LIANN

OMG SKITBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG TROR DET ÄR TYP NÅN AV JUSTINS VÄNNER ELLER NÅTT SOM DET HAR HÄNT NÅTT MED! MER SNÄLLA! :D SÅ JÄVLA GRYM ASSÅ!

2010-11-14 @ 19:59:29
Postat av: Anonym

han måste välja sanna!!!!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 20:07:56
Postat av: A-e

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D omg såå braaaa !

2010-11-14 @ 20:10:27
Postat av: Anonym

Så himla bra! :D

Kolla in en annan nystartad Justin Bieber novell! :D www.justinbiebernovell.blogg.se

2010-11-14 @ 20:11:49
Postat av: Anonym

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mermer mer mer mer mer mer mer

2010-11-14 @ 20:14:08
Postat av: Anna

OMG!!! MEEEEEEEEEEER! :O :D asbra!!

2010-11-14 @ 20:15:43
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv: Wiie, ska absolut läsa!! :D ÄLSKAR Justin-noveller!! :)

2010-11-14 @ 20:17:41
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Ellen

ni måste fortsätta nu!!!!

2010-11-14 @ 20:26:19
Postat av: amanda

guuuuuuuuuuuuuud vad bra novell! hittade den i förrgår typ och jag kan inte sluta läsa den! snäääääääääääällllla 1 kapitel mer idag? :D

2010-11-14 @ 20:26:19
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: erika

kommer inte kunna sova inatt om ni inte lägger ut minst en till ikväll!!!!!!!! :D

2010-11-14 @ 20:27:44
Postat av: Jasmine

Alltså så sjukt bra!!! MEER :D:D

Har ingen aning om vad som hänt, men tror att caitlin har skadat sig :P?

2010-11-14 @ 20:29:46
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Maja

OMG vad har hänt med honom!!?? stackars lilla justin! PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

2010-11-14 @ 20:33:01
Postat av: Anna

what ?! :o meeeeeeeeeeeeer !

2010-11-14 @ 20:40:49
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Astrid

Såååååååå bra !!!

nnaaw...vilken gullig bild!

2010-11-14 @ 20:48:14
Postat av: amanda

AHHHHHHHHHHH, skriv 100 inlägg till :o

2010-11-14 @ 21:08:31
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

DETTA ÄR SÅ SJUKT BRA!!!

JAG VILL HA MER MER MER MER MER MER MER MER !!!!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 21:17:39
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Ida

De e catlins olycka!

tror jag iallafall!



gullig bild på dom små barnen :D

Sjuukt bra skrivet!

2010-11-14 @ 21:21:53
Postat av: lena

omg mer nuxd jagdöör älska deeeeeeeeeeeeeeeen!

2010-11-14 @ 21:43:04
Postat av: Anonym

Ni är ju så sjukt bra på det här! Vill bara läsa mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer!:-D

2010-11-14 @ 21:47:39
Postat av: Beeest

nääääääääääääääär kommer kapitel 18?

2010-11-14 @ 22:12:39
Postat av: Anna

MEEER! :D

2010-11-14 @ 22:13:19
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asss braaaa! Lägg ut meeeeer idag!!!!!!! :D

2010-11-14 @ 23:26:33
Postat av: josefine

asså shit :o fan va duktiga ni är !!!

meeeeer ffs :D haha! älskart! borde typ göra.. 10 per dag lr nåt :D MINST! hahaa.

btw, tack för att ni komentera på min blogg att det var nya inlägg här ;) blev så glad då att ni gjorde det ^^ hihi.

#muchlove.



btw,.. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!! :D

2010-11-14 @ 23:27:16
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: sterre

hej jag bara undrar, är det verkligen justin som liten på bilden? för den är sjukt lik men lillebror! :O

2011-08-20 @ 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0