A true love story - chapter 19 - HAWAII

Den kvällen sov jag inte tillsammans med Justin, jag satt hela natten på stranden och grät tysta tårar. Jag försökte rensa mina tankar på allt. Vad är det Justin vill? Varför ger jag honom nya chanser hela tiden? Varför är allting så jävla komplicerat? och framför allt..

Hur fan ska jag berätta för Justin att jag ska flytta tillbaka till Kanada? Kommer han låta mig åka, eller hindra mig?


När alla kommer ut och sjunger Baby med Justin.

Dagarna går, jag och Justin umgås knappt ingenting, vi säger bara några få ord tillvarandra. Jag har bett Pattie att byta rum med mig så jag kan sova tillsammans med mamma istället och slippa den pinsama tystnaden mellan mig och Justin. Hans konserter går bara bra, han kämpar på. Men Kenny har fortfarande inte kommit tillbaka. Jag tror Justin saknar honom något enormt. Efter skjutningen har vi nu fått massa vakter utanför hotellet och alla som ska in på hans konserter kollas igenom extra noga. Jag tycker Justin är stark att han fortsätter köra sin konserter efter det som hänt.

Jag var faktiskt glad att jag har Jasmine just nu. Hon stöttar mig genom det som hänt med Justin.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, och det är så mycket jobbigare nu när Caitlin också är här.
Det är bara två dagar kvar på den hära resan,( jag har verkligen blivit solbrun). Jag vill inte åka hem på ett sätt , men att stanna här tillsammans med Justin just nu är så jobbigt. Det tycker nog han med.
Ikväll är Justins sista konsert. Vi har varit i arenan hela dagen och gjort massa genrep och soundchek.
Justin har gjort ganska många fel under kvällen. Vad är det med honom? Han har verkligen inte samma energi som förut. Konstigt.

Det var dags, Justins absolut sista konsert här på Hawaii. I 5 veckor har vi varit här och det har hänt så otroligt mycket saker under den tiden. Men jag vet att under dom veckorna som det vart Justin och jag, dom veckorna har varit den bästa i mitt liv.

Nu var det dags för baby, det är då crewet och alla hans vänner springer ut på scenen och hoppar runt som galningar. Min favorit låt på hela konserten. Även om jag inte ville följa med ut på scenen så stod jag och kollade på när Justin började introt. Konstigt nog kom ingen ut. Ingen alls, så Justin stod där med pokerface och fortsatte sjunga. Sen kom någon ut på scenen , först såg jag inte vem det var. Sen såg jag, det var Kenny! KENNY!
Justin såg ingenting utan kollade ut på publiken, så Kenny gick bakom honom och gav honom en knack på axeln. När Justin vände sig om, fick han världens chock. Och stod först helt stila och bara kollade på Kenny, sprang han fram och kramade honom, alla fans skrek som galningar, dom grät till och med. Det gjorde jag i och för sig jag med.

Gud vilken överraskning han fick , nu kom alla andra också ut på scenen.
Jag vet inte om jag såg rätt, men det såg ut som att Justin kollade runt bland sina vänner och försökte hitta någon. Kanske mig? Vet inte riktigt. Men Justin var tvungen att sjunga vidare. Men nu hade Justin så mycket mer energi och FAN va bra han var! Helt otroligt.

Efter konserten firade vi att det hade gått så bra, och jag tvingade mig själv att le och sitta med och fira. Egentligen ville jag gå och sätta mig på stranden och vara för mig själv, men jag ansträngde mig.
Vi gick upp väldigt tidigt på morgonen för att packa ihop allt, inatt sov jag brevid Justin men han kom inte in förns vid tre tiden inatt. Det var en obehaglig pinsam stämning mellan oss.

- Dom här veckorna har varit jätte roliga och du har varit jätte duktig på konserterna. Sa jag till Justin
- Tack så mycket! Ja verkligen, veckorna har varit jätte roliga men gått så fort.
- Du.. Justin?
- Ja?
- Jag måste få prata med dig sen, vi tar det på flygplatsen när vi kommit hem.
- Okej, något särskilt?
- Nja, ganska.
- Okej, men vi pratar då. Sa Justin och log
Egentligen var det ingenting han skulle le åt för jag vet inte hur jag ska berätta att jag ska flytta tillbaka till Kanada. Varför jag ska det är för att allt är så komplicerat här och jag vill bara bort från Atlanta trots att jag varit i Hawaii i fem veckor.

Flygresan gick fortare än väntat och nu var vi påväg hem till var för sig. Innan vi gick och satte oss i bilen så ville jag prata med Justin.

- Du Justin? Kan jag få prata med dig nu?
- Aa visst. Vad är det?
- Det är såhär.. att, jag vet inte hur jag ska säga det här men jag vill att du ska veta att jag älskar dig men jag orkar bara inte längre, det har varit för många missförstånd, du lovade att du skulle göra att det skulle bli VI igen men endå så var det du som bröt oss? Det jag tänkte säga var att jag ska flytta till Kanada till min pappa, vet inte hur länge men blir borta ett tag och jag åker redan om 3 dagar.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Det kunde inte vara sant.. Jag som precis skulle säga till henne att jag ville ha henne tillbaka. Det var aldrig så att jag ville ha Caitlin. Ikväll hade jag planerat att vi skulle gå ut och äta middag på hennes favorit resturang som ligger i närheten av mig. Hon får inte flytta till Kanada! Jag ska hindra henne eller jag och mina fans ska hindra henne!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lyckas dom hindra Sanna från att flytta? Eller..?

Kommentarer
Postat av: Desiree

meeeer nuuu!!!

2010-11-15 @ 09:48:22
Postat av: clara

Meeen näääää :o Dom får inte flytta ifrån varandra !! :D

2010-11-15 @ 10:27:28
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: minar

BÄÄÄÄÄÄSTA. CHAPTER 20 MÅSTE UT NUUUUUUUU<3

2010-11-15 @ 10:29:09
Postat av: Anna

aaaaaaw , justin ... :) dom lyckas inte! ;) sen så åker han dit.. :D

2010-11-15 @ 10:41:55
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag tror att sanna kommer stanna, hoppas verkligen det!



jag älskar verkligen dina berättelser!

skitbra!<3

2010-11-15 @ 11:30:21
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: therese

fantastiskt

2010-11-15 @ 11:42:33
Postat av: Natalia

SKRIV EN FORTSÄTTNING NUUUUUUUU!!!!!!!!!! JAG BLIR GALEN!! den är såååå braaa :D :D

2010-11-15 @ 12:17:04
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

DOM MÅSTE HINDRA HENNE!!!

DET FÅR INTE TA SLUT MELLAN DOM!!!

MEEEEEEEER!!! :D

ASSÅ , DETTA ÄR SJUUUUUKT BRA!!!

2010-11-15 @ 12:17:12
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: LINNEA

amen herregud ! jag började nog gråta där, herregud än en gång ! ETT TILL KAPITEL NUUUUUUUUUUU!!!!!!

2010-11-15 @ 12:17:18
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/
Postat av: emely

skitbraa! hoppas det kommer mer snart :D

2010-11-15 @ 13:23:00
Postat av: Anonym

bääästa :D mermermer! :D

2010-11-15 @ 13:44:15
Postat av: Anonym

mermermemrmrmremrmemrmemmeMER :D

2010-11-15 @ 13:56:36
Postat av: josefine

wwooow :O komplicerat xd

haha fan va bra ni är xo meeeer förfan :D

massor mer!!!!!

love.

2010-11-15 @ 14:12:03
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: lena

mer innan jag döör D:<3

2010-11-15 @ 14:19:55
Postat av: Anonym

Fin blogg och jag älskar din novell. Gå gärna in på den här bloggen : biebernovell.blogg.se. :)

2010-11-15 @ 14:23:58
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Elin

Mer! :D Så jäkla bra! :DD

2010-11-15 @ 14:32:17
Postat av: Astrid

åhh....meer :D

2010-11-15 @ 15:03:48
Postat av: Denise ! :D

Hoppas det !

Skriv nästa också , snällaaa!

iloveit! :D <3

Jag vill bara ha mermermermermermermer och mer ! :) <3



puss och kram! :D

2010-11-15 @ 15:14:40
Postat av: FRIDA<3

AWWW!!

meer snälla såå spännande. ni är BÄST lol!!!

pöss frida

2010-11-15 @ 15:14:57
Postat av: Maja

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!!! Han måste hindra henne från att åka!! snälla sej att han hindrar henne annars kommer bieberdream ta slut! :O Hahahaha PS. BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST <3<3<3

2010-11-15 @ 15:16:03
Postat av: josefine

hahaah, vad mobbad jag känner mig! var fjärde minut tittar jag in hit och kollar om ni har skrivit något! xD hahah jag har inget liv ^^

men skriv oftare, snälla :D det är skit kul att läsa!!!

2010-11-15 @ 15:34:53
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Clara

NEEEEEJ! Fan vad jobbigt!

Älskar det där ''jag och mina fans ska hindra henne!'',nu måste dom hindra henne! Snälla skriv meeer idag:D

2010-11-15 @ 15:41:10
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅÅÅ BRAAAA , SKRIV MER ! :D

2010-11-15 @ 15:58:04
Postat av: Anonym

SÅ HIMMLA BRA! :DD

2010-11-15 @ 16:00:23
Postat av: Emma

AHHH MEER NUU !!!! :D

2010-11-15 @ 16:01:50
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: sanna

shiiiiiiiiiet vad bra skriv meeeer! ni äger!

2010-11-15 @ 16:02:01
Postat av: elle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, FAAAAAAAAAAAAN VAAAD BRA !! KAN INTE SLUTA LÄSA !! :D

2010-11-15 @ 16:07:02
Postat av: Anna

MEEEER NU!!!! :O :D

2010-11-15 @ 16:10:07
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: cassandra

SJUKT BRA!!!!! Skriv fortsättning NUUUUUU!!!!!!!!! :O:D:D:D:D<33333333333333333

2010-11-15 @ 16:23:44
Postat av: Julia

MERMERMERMERM SÅ JÄVLA BRAAA :DD

2010-11-15 @ 16:31:01
URL: http://thediaryofmagic.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-11-15 @ 16:36:13
Postat av: Anonym

heej!

jag har precis startat min egna justin blogg och tänkte bara säga att jag tipsar om er!! pöss

2010-11-15 @ 16:40:22
Postat av: bella

så sjukt bra!!

meer! ;)

2010-11-15 @ 16:43:21
Postat av: silviaaa

såå jävla bra!!! Ps. fin blogg! :)

2010-11-15 @ 16:45:18
URL: http://sandiosilvi.blogg.se/
Postat av: Anonym

MAMMA MIAA !:o:o AS BRA JUU FY FAN NI ÄR JU FÖR GRYMMA SKRIIIV MERRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-15 @ 17:00:23
Postat av: Anonym

GÖ SÅ ATT HON FLYTTAR DET ÄR ALLTID KUL EMD LITE DRAMA HAHAHA :D



MEN FÖR FAN NI ÄR JU AS GRYMMA !: :D



SKRIVV MER NU !<333333333

2010-11-15 @ 17:01:51
Postat av: LINA

GUD! detta är de bästa jag läst i mitt liv och jag överdriver inte! skriv meeer... jag kan inte sluta läsa! Ni måste göra massa med mer kapitel!

kram

2010-11-15 @ 17:07:04
URL: http://linakristiina.blogg.se/
Postat av: jovana

Hej, jag ska klippa ihop en video, med bilder på Justin Biebers fans, sedan skicka det till honom, genom brev, (tänker lägga in det på en skiva)

skulle du vara intresserad så skicka en bild till mig, där du är med och där det finns något med Justin på!

det kan vara en bild, en tröja ni har på er, med mera!

länka sedan vidare detta!

Sissta dagen att vara med är 24 december 2010 !



i mailet får ni tänka på att ha med:

erat namn

kanske ett speciellt citat från justin,

kanske ett litet kort medelande till Justin,

och staden ni bor i!



när videon är klar, kommer jag också lägga upp den på youtube!



/jovana pavlov ( www.jovanapavlov.blogg.se / www.justindrewbeebs.blogg.se)

min mail: [email protected]

2010-11-21 @ 00:42:38
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0