A true love story - chapter 18 - HAWAII

- Hallå, Justin vart är ni någonstans? Frågade jag.
- Jag...jag..jag.. är på sjukhuset, det är ingen fara med mig men.. 
- Men vadå?

Jag hörde att det vart tyst i hans lur och snart hörde jag små snyftanden. Han grät, nej.. vad har hänt nu?


1. Justin & Kenny (Justin's livvakt)
2. Caitlin & Justin

-JUSTIN! Seriöst , vadfan har hänt! skrek jag med orolig röst.
-Det är Kenny..Han har blivit skjuten. sa han med låg och ledsam röst.

OMG tänkte jag, vad ska jag göra? Jag måste åka ditt på en gång!, Kenny är bland den underbaraste personen jag någonsin träffat, Justin måste vara förkrossad! Vi avbröt samtalet och jag tog en taxi till sjukhuset. Jag tog reda på var Kenny låg och sprang upp ditt. Det första jag ser när jag kommer ditt är att hela crewet och alla sitter utanför och väntar på svar. Några grät medans vissa bara satt tysta. Jag såg Jasmine sitta på golvet med händerna över ögonen. När hon hörde dörren stängas kollade hon upp på mig, ställde sig upp och sprang emot mig. Vi kramades och hon grätt not min axel.


Hon samlade sig och sa att hon skulle ta lite luft. Jag gick fram till rummet där han låg och skulle precis gå in  in till rummet där Kenny låg, då jag såg genom fönstret i dörren hur Justin satt på en stol och brevid honom satt Caitlin och dom höll varandra i händerna. Jag visste vad jag skulle tro en sak visste jag bara. Justin ville inte ha mig, Han ville ha Caitlin. Jag orkade inte springa in till honom och visa hur ledsen jag var. Egentligen så borde inte dom två hindra mig ifrån att hälsa på Kenny men jag klarade inte av att se dom tillsammans, så jag bestämde mig för att åka hem till hotellet.

När Justin kom hem satte vi oss i samma säng, men jag ville hålla avstånd.

-Hur mår han? Frågade jag.
-Den träffade bara armen så han kommer återhämta sig snart.
-Hur gick det till egentligen?
-Kenny berättade på sjukhuset att han såg en röd liten prick mitt på min bröstkorg. Han sprang ut på scenen och knuffade ner mig på marken. Precis på smällde det till. Det blev kalebalik . Men som tur var fick Kenny sjukvård direkt
-Okej, han blir bra, det löser sig.
-Ja..Alltså Sanna, vi måste verkligen snacka om det som har hänt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Du vet att jag älskar dig så otroligt mycket. Men allt är så sjukt komplicerat.

Jag orkade inte lyssna längre, jag ställde mig upp och gick ut från rummet ner till stranden. En sak visste jag . Att när vi har kommit hem skulle jag flytta.

-Sanna? Hörde jag någon säga bakom mig. Det var mamma.
-Mamma jag orkar inte ta det just nu. Jag kände hur mina ögon fylldes med tårar.
-Sanna, jag vet inte vad som har hänt. Men jag är din mamma och jag vet hur du känner för Justin. Jag ser hur du tittar på honom, hur han får dig att le som ingen annan. Du älskar honom. Låt inte onödiga saker komma emellan er två. Ni är som gjorda för varandra.
-Tack mamma, jag vände mig om och gav henne en lång kram.

Den kvällen sov jag inte tillsammans med Justin, jag satt hela natten på stranden och grät tysta tårar. Jag försökte rensa mina tankar på allt. Vad är det Justin vill? Varför ger jag honom nya chanser hela tiden? Varför är allting så jävla komplicerat? och framför allt..

Hur fan ska jag berätta för Justin att jag ska flytta tillbaka till Kanada? Kommer han låta mig åka, eller hindra mig?

------------------------------------------------------------------------------------------------
Ju mer kommentarer desto snabbare uppdatering, för vi blir så taggade av kommentarer så kommentera på nu ifall ni vill läsa fortsättningen snabbare!! :D

Och har ni något att fråga! Så fråga i lilla bloggsvar rutan som finns i menyn!!

Tack så jätte mycket för att ni alla läser novellen. Betyder jätte mycket för vi har verkligen kämpat! Nästan 700 sidklickningar idag (4:de dagen vi bloggar) vilket är AWESOME.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jättebra :D

2010-11-14 @ 22:17:17
Postat av: Anna

skitbra!! :D

2010-11-14 @ 22:18:59
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: amanda

jag ä typ efterbliven men. visst är inte denhär på riktigt, etfersom den heter ju a true love story ;d?

eller ;o?



Skriv merrrr :D

2010-11-14 @ 22:27:14
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: pm

Sjukt bra som vanligt!:-D Men nej,det får inte ta slut mellan Sanna&Justin!!..

Vill ha mer mer mer mer mer!!!!!:-D<3

2010-11-14 @ 22:27:49
Postat av: LINNEA

omg, skriv ett nytt nunununununu :DDD

2010-11-14 @ 22:34:15
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NEEEJ , DE FÅR INTE TA SLUT MELLAN SANNA OCH JUSTIN!!!! :(



men novellen är iaf sjuuuuukt bra!!

kan inte sluta läsa,

vill ha MEEEEER!!!

2010-11-14 @ 22:42:56
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Rönna

jätte duktiga är ni .Skriv ett till inlägg ikväll snälla!

2010-11-14 @ 23:00:31
Postat av: Amal

Bäässsssssstttttttttaaaaaaaaaa!!!!! Älskar den här novellen så jävla mycket! Ni två skriver verkligen jättebra historier :)<33

2010-11-14 @ 23:07:16
URL: http://amalkh.blogg.se/
Postat av: corinne

skriv mera ;) <3<3

2010-11-14 @ 23:14:21
URL: http://corinnemartinsson.blogg.se/
Postat av: Emma

skit braa meer !!!!!

2010-11-14 @ 23:18:56
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Gryyymt tjejer fortsätt skriv! ;)

2010-11-14 @ 23:28:50
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Elin

Så jäkla bra! :D Snälla skriv mer ikvälL! Har till och med lagt till er i mina favoriter på min mobil så jag kan kolla om ni uppdaterat om ja inte har datorn med mig xD

2010-11-14 @ 23:29:13
Postat av: Anika

meeer meeer!:D

skitbra alltså!!!!

2010-11-14 @ 23:34:28
Postat av: josefine

woow :o vad komplicerat det blev nu xd varför blev kenny egentligen skjuten?! lr asså vem försökte skjuta justin? :o den jäveln som försökte det alltså!!!! :@ xd hhaha!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! :D

älskart!

love.

2010-11-14 @ 23:47:44
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur bra som helst! Fortsätt skriva ikväll! Måste veta va som händer!:o det får inte ta slut mellan de!!:o<3

2010-11-14 @ 23:54:55
Postat av: alice

de är första gången jag läser er blogg men gud va bra den är!!!! man lever sig verkligen in i att vara sanna och de känns så äkta! ni har verkligen fått novellen lik hans lic så allt känns så trovärdigt :) fortsätt skriva den är underbar :D <3

2010-11-15 @ 00:06:51
Postat av: Sanna

MERMAER!! :D på en gång!!

2010-11-15 @ 00:37:04
URL: http://staybelieber.blogg.se/?tmp=12150814
Postat av: Emmanorrman -

SKRIIV MER NUUU! älskar novellen!

2010-11-15 @ 01:00:57
URL: http://emmanorrman.blogg.se/
Postat av: ida

NEJ! de får verkligen inte vara slut mellan dom här också! alla jag läser gör dom slut i :'(



Sjuukt bra, och ofta ni ba bloggat i 4DAR?!

2010-11-15 @ 06:17:23
Postat av: lena

mer mer mer mer!

2010-11-15 @ 07:11:06
Postat av: Julia

snälla mer jag ber er, det är ju bara så spännande, mer mer mer mer mer mer mer mer mer

2010-11-15 @ 07:22:35
Postat av: Bella

skiitbra! ;)

meer!

2010-11-15 @ 07:50:28
Postat av: Sara!

Sjukt braa!! MEEEERRRRRR!!!!:D:DD:D

2010-11-15 @ 07:56:57
Postat av: Anonym

Vem ville skjuta JUSTIN?! mermer mer komm igeen!

i love it ! <3

2010-11-15 @ 07:58:33
Postat av: Natalia

asso jag dööör! tycker ni borde skriva en bok!!! jag säger er att här är en tjej som akulle köpa den :) SKRIV ETT TILL INLÄGG NUUUUUUUU! :D :D

2010-11-15 @ 10:35:20
Postat av: Angelika

asbra de här är typ den bästa bloggen jag har varit inne på<3:D

2010-11-15 @ 14:59:16
URL: http://tjockisankan.bloggs.se
Postat av: FRIDA<3

awww!!!!

MEEEEEEEERRRRRRRR!!!!!!

snälla sjukt bra!!!

aw,aww,awww!

<333333333333 ;)

looove it!

pöss

2010-11-15 @ 15:05:45
Postat av: Anonym

SJUKT BRA!!!! MEEEEER!!! :D:D:D:D

2010-11-15 @ 15:15:54
Postat av: Anonym

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT VAD BRAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D



FORTSÄTT SKRIV MERR "<33

2010-11-15 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0