A true love story - chapter 23

Han avslutade låten med 'Me plus you'
Han tog mig runt midjan och kysste mig mjukt. Jag kände hur jag började gråta. Men det var glädje tårar, Tårar att jag var så lycklig över att ha Justin tillbaka
Han kysste bort mina tårar och kollade mig i ögonen.
- Jag har en till överraskning till dig. Kom!


En bild Sanna tog på Justin och lilla Jazmyn.


Justin lede mig ut till sin bil och körde sedan hem mig till honom. Var det slut där? Skulle jag inte fått en till överrasking? tänkte jag för mig själv. Fast efter det Justin gjort för mig ikväll så är jag mållös. Han tog mig i handen och vi gick in i hans hus.

-Hallå? Ropade Justin.
-Justin vi är här inne! Jag hörde en mans röst men kände inte igen den. Det var inte Kennys eller Ushers.

Vi gick in i vardagsrumet och i soffan sitter en man och en liten flicka. OMG det är Justins pappa Jeremy och justins lillasyster Jazmyn. Gud va lik han var sin pappa! Och lilla Jazmyn, jag tror aldrig att jag sett någon sötare unge i hela mitt liv. Hon såg lite ut som Justin när han var liten. Jeremy ställde sig upp kramade om Justin och kom sedan fram och hälsade på mig.

-Hej! Justins pappa Jeremy, du måste vara Sanna? Sa han och log emot mig.
-Hej..Jeremy, ja det är jag som är Sanna. Sa jag och log stelt tillbaka.

Kom igen Sanna skärp dig, Det är bara Justins pappa . BARA. Tänkte jag.
Jag hälsade på Jazmyn också , hon såg ut att gilla mig som tur va!

-Jag tänkte att vi kunde dra ut och käka någonstans ? Sa Jeremy.
-Ja eller vad tycker du Sanna? Frågade Justin och kollade på mig.
-Absolut . Sa jag och log till dom båda.

Vi käkade på en resturang som låg mitt i stan. Som tur var hade vi livvakterna med oss så vi blev bara störda en gång av ett fan som var tvungen att få Justins autograf. Vi beställde och började sedan prata om hur det var på Hawaii och hur jag växte upp. Justin och Jeremy började prata massa minnen.

Och helt plötsligt slog det mig att det var ju Jeremy som en gång hälsat på Justin när han skulle uppträda på någon talangtävling. Justin var så nervös att han började gråta. tror det var första gången han stog på scenen. Iallafall så kom Jeremy ditt och Justin blev så glad så att all nervositet försvann. Han gick ut på scenen och gjorde strålande ifrån sig. Han ville vissa sin pappa vad han kunde. Jag kommer ihåg under låten som han sjöng hur jeremy gick fram till mig och sa:
-Du var allt en söt liten tjej, Justin har pratat så mycket om dig. Jag tror redan justin har hittat sin stora kärlek. Han kommer hålla hårt i dig gumman.

Och så sa han något mer som jag inte kommer ihåg. Jag började skratta för mig själv och insåg sen att både Justin och Jermy satt och kollade på mig. NEJ VA PINSAMMMMT! Här sitter jag och garvar för mig själv. Vad är det med mig?! För att få allting glömt berättade jag för dom vad jag skrattade åt. När jag sa vad Jeremy hade sagt kollade jag på Justin, han kollade tillbaka på mig och log, tog min hand och kramamde den hårt.

Efter några timmar bestämde vi oss för att dra oss hemåt. Justin erbjöd sin pappa att han fick sova i hos honom men Jeremy skulle över till en kompis han itne träffat på länge. Så antingen som han där eller så kommer han sen. Påvägen hem började vi prata om middagen och hur kul det var att träffa Jeremy. Justin blev glad att jag tyckte att Jeremy var så snäll.

När vi väl kom hem , byte vi om. Jag till mjukis shorts och en stor 'Justin tröja'. Justin satte på sig mjukisar och en tröja. Vi la oss i  sängen och började kolla på filmen 'Walk the line', Justin vet att det är min favvo film. Redan när det gått ungefär en kvart av filmen kände jag hur mys sugen jag blev så jag vände mig om mot Justin och började naffsa honom i halsen. Jag kände hur han rös till och skrattade. Han tog tag i mig och gjorde så han hamnade över mig. Vi kysstes och smekte varandra ganska länge, det var så himla mysigt. Sen vart vi så trötta att vi somna så fort vi slutade.

Nästa dag hade vi planerat att vara med Usher ett tag hemma hos Justin, senare skulle dom dra vidare för att planera världs turnén för 2011 och även slutet av 2010, då ska dom även åka till Europa i nån vecka. Vi var hemma hos Justin och hade ingenting att göra, vad skulle vi göra?

- Vad ska vi hitta på? Frågade Justin.
- Jag vet inte, kan vi inte göra FIFA eller något? JAG ÄR BÄST! Sa Jag och skrattade till.
- Visst, men du kommer aldrig kunna slå mig. Sa Usher och blinkade till mig.

Vad pratade jag om? Jag har aldrig kört FIFA ens? Haha, och det märktes väl när vi började, jag visste inte ens vilken knapp man sparkade bollen med. Justin såg att jag hade det svårt med kontrollen så han satte sig bakom mig med hans famn runt mig. Han tog sina händer över mina och där satt vi i soffan, Jag och Justin mot Usher. Det gick riktigt bra för oss, vi vann 2 matcher .. fast Usher vann 3. Han hade rätt, han var grym!

När dom var klara med mötet så kom Justin hem vid sju tiden på kvällen. Vi låg i hans säng och pratade om allt möjligt.

- Men du, kan vi inte sova hos dig idag? Jag har knappt sett hur du bor. Frågade Justin.
- Jo visst, ska bara ringa mamma och se om det är okej.

Jag går iväg och ringer mamma och hon säger att det definitivt är okej och att vi får middag när vi kommer hem. Justin packade ihop lite grejer medans jag väntade i hans range rover. Ikväll har jag bestämt mig för att fråga honom om han vill följa med till Kanada imorgon för att hälsa på min Pappa i några dagar, undra vad han svarar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åker dom till Kanada tror ni? Vi får väl se ;)
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Klart dem gör, eller jag hoppas det iallafall! SKRIV MER :D

2010-11-16 @ 08:43:02
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Desiree

jag tror dom åker

2010-11-16 @ 08:51:03
Postat av: Denise!

hoppas hoppas hoppas ! :) <3

mermermermermermemremreremrmmemre ! :) <3

2010-11-16 @ 09:02:51
Postat av: Anonym

MEEEEEEER

2010-11-16 @ 09:15:19
Postat av: Anonym

uppdatera bloggen <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-16 @ 10:01:40
Postat av: Anna

awww ! :D

2010-11-16 @ 10:29:35
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Natalia

SKRIV EN TILL !

2010-11-16 @ 10:57:42
Postat av: emelie

SJUKT BRA!! MEEER NU!!! När kommer nästa?? :O NUUUUU!!! kommer det en varje dag?? :o

Alla mina tråkiga stunder är borta nu!!!! :D

2010-11-16 @ 11:03:06
Postat av: Amanda (:

ja skriver också om justin ,

läs och kommentera, :D <3

http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se



älskar er blogg (:

2010-11-16 @ 13:48:00
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Sanna

suuuuuuper bra som vanligt :D



meeeeeeeeeer

2010-11-16 @ 14:44:06
Postat av: lena

MER! sluta skriva när det blir bra ! xd jag kan sitta o nörda för att vänta till nästa krm ut XD

2010-11-16 @ 14:56:03
Postat av: Anonym

hans lillastyster är så gullig! :D



det är sjuukt bra skrivet!

2010-11-16 @ 15:23:31
Postat av: Belle

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER IKVÄLL !!!!!!!!! sjukt bra

2010-11-16 @ 15:28:31
Postat av: Julia

jaaaa, det kommer dom säkert

snälla mer mer mer mer

2010-11-16 @ 15:45:31
Postat av: Anna

jättebra!!

2010-11-16 @ 15:54:58
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Lilly

Sjukt bra blogg! :D Vill bara läsa mer!

2010-11-16 @ 16:08:15
URL: http://lillydov.blogg.se/
Postat av: pm

Den här bloggen är som en drog!! ;D

En jätte bra drog! :D

MEEER IDAG! :D

2010-11-16 @ 16:12:06
Postat av: SARA

Jag blev drogad nyss,detta är som knark! Men en jätte bra knark,kan inte sluta! Vill ha MEEEERRR!



SKRIV MER MER MER MEEEEERRRR!!!

2010-11-16 @ 16:43:47
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

KAN INTE SLUTA LÄSA!

VILL HA MEEEEEEEEEEEEEEER!!!!

2010-11-16 @ 17:39:04
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0