A true love story - chapter 24

- Men du, kan vi inte sova hos dig idag? Jag har knappt sett hur du bor. Frågade Justin.
- Jo visst, ska bara ringa mamma och se om det är okej.

Jag går iväg och ringer mamma och hon säger att det definitivt är okej och att vi får middag när vi kommer hem. Justin packade ihop lite grejer medans jag väntade i hans range rover. Ikväll har jag bestämt mig för att fråga honom om han vill följa med till Kanada imorgon för att hälsa på min Pappa i några dagar, undra vad han svarar.



När vi satt i bilen påväg hem till mig var det ganska tyst, inte såndär pinsam tystnad, utan en sån tystnad där man inte vet vad man ska prata om. Men det tog bara 10 minuter med bil från Justin hus till mitt. När vi kom hem till mig så tyckte han att jag borde jätte stort, vilket jag inte håller med om för hans hus är 3 gånger större än mitt, haha.

- Vad fint du bor. Vart är ditt rum? Frågade Justin med ett stort leende på läpparna.
- På övervåningen, kom. Sa jag och började gå upp för trappan.

När vi kom in i mitt rum la Justin väskan på golvet, sen blev det en såndär tystnad igen. Vi bara stod och kollade på varandra. Han kommer närmre mig och drar min kropp mot sin. Vi står och kysser varandra mot min dörr. Justin backar och drar mig mot sängen. Vi låg där ett tag och han började dra ner mina linneband på mitt linne, snart låg jag där i bara BH och jag drog av Justin tröjan. Jag fick inte nog av att smeka hans mage, den var så fin och han har definitivt ett sex pack. När vi lugnat oss lite och ligger under täcket och småpussas lite kommer mamma in.. PINSAMT!

- Oj! Förlåt att jag bara kommer in och stör. Tänkte bara säga att maten nu är klar så det är bara att komma ner. Sa Mamma till oss och fortsatte att stirra på oss genom dörröppningen, typiskt mamma.
- Okej Mamma! Du kan gå nu. Vi kommer ner om fem min.

Efter middagen gick vi upp till mitt rum igen och la oss ner i min säng och kollade på TV. Nu var bästa tillfället att ta upp om Kanada.
- Du Justin, jag har en fråga.
- Anything for you. Vad är det? Svarade Justin.
- Jag vet att du nu har.. typ lov ifrån turnén närmsta 5 dagarna. Jag undrar vill du åka upp till Kanada med mig? Vi kan bo hos min pappa för jag vill så gärna besöka honom och då får även du träffa honom. Sa jag och log.
- Okej, det låter kul. Bor han på samma ställe som när vi var små? Där nära våran gamla skola? Frågade Justin
- Du kommer ihåg! haha, ja det gör han. 
- När åker vi då? 
- Vi åker imorgon, tidigt på dagen. Så du kan antagligen åka hem nu och hämta packning eller gå upp tidigare imorgon.
- När måste vi upp imorgon då?
- Vid 7 tiden.. på morgonen. We're gonna be soooo dead.
- Jag tror jag åker hem och hämtar packningen nu.. om det är okej?
- Jadå, skynda dig tillbaka bara.

Justin gav mig en mjuk kyss och försvann sedan från rummet med språng. Tomorrow we're going to Kanada. Gud så kul, ganska så länge sen jag var där, runt ett halvår sen tror jag. Ska bli AWESOME att få besöka våran gamla skola också. Har fullt med album hemma hos pappa från när jag och Justin var bästavänner, kan inte vänta på och visa Justin bilderna.
Justin kommer hem till mig på bara 20 minuter. Haha jag skulle vara hemma och packa i mer än en timma. Men han är alltid snabb när det gäller packning. Klockan var nu elva på kvällen och vi bestämde oss för att sova för att kunna orka gå upp imorgon. Jag somnade i hans famn och jag bad honom att sjunga för mig, han fick välja låt och han valde 'Pick Me'

You're my favorite part of the day
And every morning I look forward to me seeing your face
I just need to see it some more
Baby I'm the kind of guy who can appreciate a girl as
amazing as you, so you gotta be my baby

Jag somnade på en gång när han sjöng. Gud så fint det var. Var nära på börja gråta men sömnen tog över och nu låg jag där i hans varma famn. Gud så lycklig jag är!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
HELLO KANADA! Ser ni emot deras lilla tripp dit? :) JAG GÖR!
KOMMENTERA ifall ni nu vill ha Kanada kapitlet ikväll ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Julia

jag vill ha det redan nu, älskar novellen den är så himla bra, den här novellen fåt aldrig ta slut

2010-11-16 @ 16:54:42
Postat av: Anonym

bästa ever!!!!!!!!! (meeeeeeeeer)

2010-11-16 @ 16:54:50
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!!!!! Snälla :D

2010-11-16 @ 16:57:55
Postat av: Karro :)

ikväll???? VILL HA DET NU!

2010-11-16 @ 16:58:39
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Aleisha

OHH , CHAPTER 25 TONITE !?

kan inte sluta läsa .. haha (:

men ni skriver grymtbra ;)

and i'm a proud canadian :D

2010-11-16 @ 16:59:24
Postat av: sanna

jag vill läsa om kanada, och det nu!!!

2010-11-16 @ 17:00:28
Postat av: fanny

alice alice alice om du skriver 25 som du ska göra så gör det NU din korv , älskade kapitlet ronya <3

2010-11-16 @ 17:02:17
Postat av: Emma

25 MÅSTE KOMMA IDAG ANNARS DÖÖR JAG MEER NUUU AS BRA!!!!! :D

2010-11-16 @ 17:07:04
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Rönna

ikväll!!!

2010-11-16 @ 17:07:21
Postat av: Elle

MEEEEEEER IKVÄLLL AWESOME !!!!!!

2010-11-16 @ 17:07:35
Postat av: alicia

mer

2010-11-16 @ 17:12:49
Postat av: F

HERREGUD SÅÅBRAAAAAAAA:)<3<3<3(L)(L)(L)

VILL HA DEN REDAN NU,Jag ÄLSKAR bloggen!!!!!

2010-11-16 @ 17:15:03
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/
Postat av: Angelika

Den här bloggen e bara bäst mer!!

2010-11-16 @ 17:19:20
URL: http://tjockisankan.blogg.se/
Postat av: LINA

MER I KVÄLL! asså mina ögon vill knappt dra sig från texten. huuuuuur bra som hälst!! mer mer mer i kvääälll :D:D:D <3 kram!

2010-11-16 @ 17:21:49
URL: http://linakristiina.blogg.se/
Postat av: lalalala

UPPDATERA :D :D :D

2010-11-16 @ 17:22:11
Postat av: emelie

KAPITEL 25 NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!



FATTAR NI HUR MYCKET JAG VILL HA DET IKVÄLL?!?! :D JAG ÄLSKAR NOVELLEN!!!

2010-11-16 @ 17:25:09
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEERRR!!!! idag! :D Så jävla bra

2010-11-16 @ 17:26:29
Postat av: Anonym

man ser att det inte är jb på bilden hhehe ;)



ÄLSKAR NOVELLEN!!! DEN BÄSTA AV DE BÄSTA STE :D

2010-11-16 @ 17:27:24
Postat av: Anonym

JJAAA kanada kapitlet idaggg :D

2010-11-16 @ 17:27:35
Postat av: Anonym

one time passar dom!!!

2010-11-16 @ 17:28:26
Postat av: mimmi

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kapitell 25

2010-11-16 @ 17:28:33
Postat av: Amal

Vill haaaa det nuuuuuuuuu!!!!! :P Hahah jättebra kapitel iaf :D

2010-11-16 @ 17:34:21
URL: http://amalkh.blogg.se/
Postat av: Bella

MEEEEEEEEEEETTT!!!!!!!!!

2010-11-16 @ 17:37:42
Postat av: Coolizzz

mer ikväll!

2010-11-16 @ 17:38:42
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEERRR

2010-11-16 @ 17:47:51
Postat av: pm

JAG ÄR SÅ BESATT I DEN HÄR NOVELLEN, SÅ SNÄLLA KAPITEL 25 NUUUUUUU! :D

Gärna kap 26 också ;D man vill ju bara läsa mer och mer!!!! :D <33333333

2010-11-16 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0