A true love story - chapter 45

- Glöm aldrig att du är det bästa som hänt mig och jag vill inte leva utan dig. Jag vet att jag svikit och sårat dig och jag ber förlåt så många gånger som jag bara kan. Du är mitt allt, jag älskar dig.

Jag hörde hur Sanna började med sina småsnarkningar och hon hade säkert inte hört vad jag sa men jag vet att hon redan vet om det.



Justin's Perspektiv
Nästa morgon hade det snöat hela natten och det var jätte mycket snö. Vi gick upp väldigt tidigt som sagt, skolan kallade. Sanna gick upp tidigare än mig för att hon börjar tidigare än mig, hon börjar redan vid åtta och jag börjar halv tio. När jag sagt hejdå till Sanna gick jag för att duscha. När jag duschat så satte jag på mig min röd/svart rutiga skjorta och ett par svarta jeans. När min privatlärare kom hem till mig vid halvtio började vi med historia, gud så tråkigt. Jag klarar inte av att sitta och lyssna när hon pratar i 10 minuter, jag måste röra på mig. När jag väl hade klarat igenom hela skoldagen så smsade jag Sanna:


Medans jag väntade på svar fixade jag mitt hår och la mig sen i sängen för att kolla på TV. Då piper min mobil till.

*Hej gullunge! Kom nyss hem från stan, har handlat lite kläder så just nu kollar jag på tv. Vad gör du?*
*Jag gör desamma, har jätte tråkigt. Vill du att jag ska komma och kolla med dig?* Svarade Jag.
*Kom över på en gång, ses snart. puss*

Innan jag sprang över till Sanna letade jag fram min stora Canada Goose vinterjacka. Jag drog på mig den fort och sprang sen över till Sanna. När jag kom fram hade hennes mamma redan börjat pynta julsaker även fast det var mer än en månad kvar men det var så mysigt! Vi la oss i hennes säng och kollade på 'pimp my ride', skit tråkigt tycker både jag och Sanna men det fanns verkligen inget annat roligare på TV. Jag kände hur jag ville ta tillbaka alla dom dagarna vi var ifrån varandra, jag ångrar det varje dag. Jag tog tag i henne och kramde henne hårt. Jag skulle aldrig klara av att förlora dig, tänkte jag för mig själv och kollade på henne.

- Jag vet vad vi kan göra ikväll! Kan vi inte gå på hockey match ? För det är som sagt The Wolves mot Atlanta.
- Jo visst, länge sen jag kollade på hockey, jag kommer verkligen ihåg hur galen du var i den sporten som yngre, haha!

SANNAS PERSPEKTIV:
När vi hade ätit middag och var redo för hockeymatchen åkte vi till den stora ishallsarenan som bara låg 20 minuter från mig. Idag var inte Kenny med oss , så vi var inte så jätte trygga men vi hade iallafall varandra. Vi kom in och hade köpt popcorn. Matchen drog igång och jag har aldrig sett Justin så uppspelt! Han hoppade och skrek: ''THE WOOOOOLVES'' hela tiden! Det var riktigt kul att se och jag hakade på då och då. När det var halvlek stod det 4-2 till The Wolves. Vi satt och snackade och sen så hör vi hur folk börjar skrika ''JUSTIN BIEBER!!'' och ser att alla pekar på storskärmen där det är ett hjärta som det står ''Kyss varandra''. I hjärtat var det nu en kamera som filmade oss, what? haha, vi gjorde som kameran sa och jag gav honom en lång kyss. Det var några fans bakom oss som skrek som galningar när dom såg oss på skärmen, haha lite kul.

När matchen väl slutade och The Wolves vann med 5-3 så gick vi hemmåt. Ikväll bestämde vi oss för att ta en lång promenad hem och det var riktigt mysigt. Vi gick vid en väg med gatulampor som sträckte sig hela vägen hem till våran gata. Jag la mig ner för att göra en snöängel och Justin gjorde desamma, han blev klar före mig och rullade runt så att han kom och låg precis brevid mig. Jag satte mig upp och lutade mig över honom för att ge honom en kyss. Vi låg i snön och myste ett tag men sen blev vi tvugna att gå vidare. Vi gick hem till Justin för att dricka lite varm choklad och plugga. Vi pluggade i hela 2 timmar, vilket är otroligt för Justin klarar knappt av att bara vara i skolan i en halvtimma, haha.


Vi gick upp till hans rum för att sova och jag lånade som vanligt en stor t-shirt som det är ett Justin-ansikte på och ett par shorts som hängde till knäna. Jag la mig tätt intill honom för att känna hans värme, det var så galet kallt i rummet och jag kände även att Justin frös. Jag vände mig emot honom och jag kände hans varma andedräkt som luktade tandkräm andas mot mitt ansikte. Jag sträckte mig lite upp för att ge honom en godnatt puss och sen somnade jag i Justin's varma famn.
------------------------------------------------------
Fortsättning kommer :)
Vi har planerat väldigt mycket om man säger så, Jul, nyår m.m så storyn är inte över förns om ett väldigt långt tag :D Och jag ser att många av er klagar på våran uppdatering men vi lägger inte upp mer än 3-4 inlägg varje dag för då tar storyn slut så fort + att vi inte har tid, vi går som sagt sista året i skolan och då är det SATSA som gäller ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra ! :D <3

2010-11-24 @ 16:00:38
Postat av: elle

OMG, AWESOME !!!!!!!!!! MEEEEEEEEEEER !!!

2010-11-24 @ 16:02:07
Postat av: sandra

OMG! Asss bra asså. =)

2010-11-24 @ 16:12:43
Postat av: Anonym

neeeej det fåår inte sluta snart :'( :'(

2010-11-24 @ 16:22:35
Postat av: Tess

Så bra :D Ni uppdaterar jättebra :p



vill läsa meeeeeeeeeer, meeeer, meer :D

2010-11-24 @ 16:24:07
Postat av: evelina

en till !!! :D:D skit bra! <3333

2010-11-24 @ 16:25:13
Postat av: becca

jättte bra !!! vi vill verkligen ha nästa del !! :)

2010-11-24 @ 16:25:19
Postat av: Anonym

MEEEEEEER:D

2010-11-24 @ 16:29:56
Postat av: Jaqueline

Loveely! MER Tack ;)

2010-11-24 @ 16:36:49
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: bella

mega braaa!!! :)

meer!<33

vill aldrig att det ska ta slut!! ;D

2010-11-24 @ 16:39:14
Postat av: LALALAALLAALAL

ASBRA :D :D : D :D :D

2010-11-24 @ 16:40:50
Postat av: Tilda

Jättebra mer!!!! :( 45 idag! Please! :D

2010-11-24 @ 16:54:06
Postat av: Anonym

MER :D snälla

2010-11-24 @ 17:07:13
Postat av: Anonym

superbra! :D

2010-11-24 @ 17:07:42
Postat av: Tilda

Menade 46

2010-11-24 @ 17:40:53
Postat av: Anonym

MEEEEEEEER! :D <3

2010-11-24 @ 18:02:37
Postat av: Anonym

gimme more , fast mer spänning:D

2010-11-24 @ 18:09:38
Postat av: Anna

naw, den va jättebra! :)

2010-11-24 @ 18:41:15
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: !!!

Vem fan klagar på uppdateringen? asso man hinner inte läsa ett kapitel förrän de finns 5 till!

2010-11-24 @ 18:48:09
Postat av: Anonym

meer :D

2010-11-24 @ 19:00:41
Postat av: Anonym

moreeee ni är bäst

2010-11-24 @ 19:20:35
Postat av: Anonym

Meer! jag döör annars!

2010-11-24 @ 19:29:39
Postat av: Anonym

mer snälls

2010-11-24 @ 20:02:11
Postat av: Denice

Okej kalla mej knäpp, men jag läste ALLA kapitel på ca: 1½-2 timmar :o Fy va bra ni är tjejer, alltså stora applåder härifrån! Btw, Meeeeer! Man vill bara läsa mer och mer!! Älskar bloggen, har den i FAVORITER och det är den enda jag har där!!



Kram Denice

2010-11-24 @ 20:44:25
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: anonym

ville bara ge lite creds, har läst hela historien och den äger verkligen! Ni är superbra på att skriva och om den släpptes som bok skulle jag verkligen köpa den!

I början gillade jag inte ens justin bieber, men ni får mig gilla honom lite mer, och man kan läsa berättelsen ändå.

2010-11-24 @ 21:21:00
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GAAAAAAAAAAAAALET BRA!!!!!!!!!!!

2010-11-24 @ 22:40:46
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0