A true love story - chapter 49

-Justin! gissa vad?! Sa jag och log stolt
-Nä vad ?
-Jag gav den där killen som hade misshandlat dig en stor käft smäll och spottade honom i ansiktet! Gud va skönt det kändes!
-Haha skojar du med mig?
-Nej jag lovar! Sa jag.
-That's my girl! Sa han och kysste mig mjukt.



Vi sov hos Justin på kvällen. Det var jätte mysigt, vi kollade på 'CSI' och låg tätt intil varandra, det ena lede till det andra men vi somnade gott tillsammans. Dagen efter var det Torsdag, jag gick till skolan som vanligt och i matsalen såg jag hur Kevin och dom andra killarna satt vid ett bord lite längre bort, dom kollade på mig men jag bryde mig inte. När jag kom hem kom mamma upp på mitt rum.

- Justin har ringt, han ville prata med dig om något viktigt. Du skulle ringa upp honom när kom hem. Sa hon.
-Ah okej, ringer honom direkt.

Jag ringde Justin och han svarade såklart på en gång
*Hej älskling! Du ringde mig förut, vad ville du ?*
*Klä dig fint och en limousin kommer och hämtar dig om runt 2 och en halv timma, puss*
*Aha , aa okej.* Sa jag glatt.

Jag gick direkt in i duschen, tvättade håret, rakade benen och fixade mina naglar. Jag smörjde in hela kroppen med en cocos luktande kräm från The body shop, justins favorit doft. När jag torkat håret och sminkat mig var det dags att välja kläder. Jag ville såklart vara fin med Justin. jag stod ca en halv timme och prövade olika kläder. Tillslut blev det en fin lila klänning med paljetter till det hade jag svarta skor. Jag blev upphämtad av en limosuin vid sex tiden och vet inte vart jag blev körd någonstans. Limousinen stannar vid vattnet och det var ljus längs en strand väg som chauffören bad mig att följa. När jag kom fram ser jag ett jätte fint bord med mat framdukat och där står Justin i jättefin kostym, gud så snygg han var. Han kom fram till mig och gav mig en puss på kinden och ledde mig till min plats. Så manlig han är av sig ska han självklart dra ut stolen åt mig, jätte gulligt! När vi sitter och äter tar Justin upp en sak.

-Jo Sanna , jag undrar om du vill följa med mig upp till min pappas stuga i Colorado och åka skidor?
- Vart ligger det . Undrade jag och log blygt.
- I Kanada. Sa hon och tog min hand .

Jag var helt tyst, överraskad och glädjen sprutade ur mig.

-Jaaa, såklart jag vill! När åker vi? Sa jag och försökte att inte skirka.
- Vi åker redan imorgon och är borta över helgen, om det funkar för dig?
- Allt funkar, bara jag får umgås med dig. Sa jag och lutade mig över bordet för att ge honom en kyss.
- Är du bra på skidor då?
- Tro mig, om det är någon som är duktig på skidor så är det jag. Sa jag och gav justin en blink.

Vi pratade om skidresan ett tag och njöt av maten, gud så gott det var. Innan vi åkte hem gick vi en promenad längs stranden hand i hand, det var så himla mysigt. När vi väl hade gått fram och tillbaka gick vi upp till limousinen som väntade på oss för att köra hem oss. Det var fredag imorgon och jag har skola, vilket är jätte tråkigt! Vill bara åka på resan nu på en gång. Vi åkte hem till var för sig och jag tackade Justin tusen gånger för kvällen på SMS innan jag somnade, han svarade också på varje sms ''det är inte du som ska säga tack, det är jag som ska det!''. 

Nästa dag vaknade jag extra tidigt för att packa, vi skulle som sagt åka direkt efter skolan för dom hämtar upp mig på skolgården. Skoldagen var väl sådär, Olivia var sjuk och Clara var borta i Mallorca, så jag fick umgås med Lina och Sofia som är några andra tjejer i klassen som jag brukar umgås med. Idag såg jag inte heller av Kevin och hans ''tuffa'' gäng. När sista lektionen väl var över sprang jag ner till receptionen där jag hade lämnat min packning för den fick inte plats i skåpet, haha. När jag sprang ut på skolgården stod Justin utanför och lutade sig mot limousinen. Det var en jädrans snöstorm så jag fick springa och sista biten så är jag så klumpig att jag halkar. 

- hahahahaahahahahha! 
- Sluta Justin, det gjorde faktiskt lite ont. Sa jag när Justin räckte ut sin hand  för att hjälpa mig upp.
- Men du skulle se din min, hahahah dagens höjdpunkt!

Jag började själv skratta och Kenny tog upp min väska och la den i baksätet. Som tur ska inte Kenny vara med oss, han ska bara följa med till flygplatsen. Klockan fyra gick flyget från Atlanta's flygplats och vi landade i Kanada vid nio tiden, det tar som sagt lite längre tid nu när det är så pass mycket snöstormar. Vid flygplatsen i Kanada så väntade ingen bil vilket jag tyckte var lite underligt för det brukar alltid stå en limousin utanför..

- Hur ska vi åka upp till bergen då? Frågade jag nyfiket. Det är ju ingen bil här?

Jag ser hur Justin pekar åt höger och där står en skoter med en kärra bakom. Ska vi åka den? haha , har aldrig åkt skoter men det ska väl bli kul. Justin satte sig vid styret och jag la upp våra väskor på kärran och stängde överdraget så att väskorna inte skulla åka av. Jag satte mig bakom Justin och höll hårt om hans midja och lutade mitt huvud mot hans rygg. När jag känner att han gasar så dras vi båda bakåt lite, först var det lite läskigt men sen vart det bara kul. Vi åkte en ganska lång bit och efter 20 minuters ''skoter-resa'' var vi äntligen framme vid stugan!

---------------------------------------------------
Ser ni fram emot Skidresan? I DO!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ser också fram emot skidresan :D :D

2010-11-25 @ 16:42:31
Postat av: nina

ser fram emot den ♥ älskar eran blogg!

ni är bäst!

2010-11-25 @ 16:49:52
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Självklart gör jag det! Meera :D <3

2010-11-25 @ 16:56:16
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anna

I do! :D Undrar vad som kommer att hända där! ;) haha

2010-11-25 @ 16:57:31
URL: http://Annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

När kommer nästa? Ni är bästa! :D det rimmar haha :D <3

2010-11-25 @ 17:00:08
Postat av: jasmin

skit bra!! :)

2010-11-25 @ 17:00:09
URL: http://jasminsandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Skiiit bra! Kap 50 nu tack!!! :)

2010-11-25 @ 17:00:49
Postat av: Julia

I do to mer mer mer

2010-11-25 @ 17:01:17
Postat av: Anna

jättebraaaaaaa! Skriv meer :D

2010-11-25 @ 17:02:56
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER :D

2010-11-25 @ 17:10:14
Postat av: Tilda

Jättebra!! Ser fram emot skidresan!! :) 50 nu tack!!!!! :D

2010-11-25 @ 17:20:13
Postat av: bella

ser bara sååå mykt fram emot skidresan! ;)

super bra btw <33

meeer!^^)

2010-11-25 @ 17:23:37
Postat av: anna

SV: tack för informationen! haha jag kollar er blogg varje sekund för se om det kommit en ny del! u make my day :) hihi tack för att ni fiiiinnnns! :D kraaam

2010-11-25 @ 17:46:22
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: FRIDA

längtar till nästa!! älskar bloggen!!:)<3

2010-11-25 @ 18:07:17
Postat av: Nada

Ser verkligen fram emot det vill ha 50 nu!

2010-11-25 @ 18:12:49
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Såklart ! Haha , lets go to the stuga ! :D

2010-11-25 @ 18:22:33
Postat av: Sandrah ;)

Ni sa ju att ni brukar lägga i dagen 3-4 och ni har bara lagt 2 ;) lägg nu mer ! :D

2010-11-25 @ 18:27:31
Postat av: Lalala

Ååh vad mysigt!

2010-11-25 @ 18:30:23
Postat av: Alicia

ja, jag med! :) Mer <3

2010-11-25 @ 18:35:07
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

JAG MED! :D ♥

SKRIV MEEEEEER!!! :D

2010-11-25 @ 18:42:12
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

FY-FAN VA BRA NI SKRIVER! HELT AMAZING. TOPPEN. SER FRAM IMOT DET. NI UPPDATERAR OCKSÅ BRA! :)

2010-11-25 @ 19:04:00
Postat av: Anonym

MMMEEEEEEEERRRRRRRR :D

2010-11-25 @ 19:14:04
Postat av: -

ja såklart :) mer :D

2010-11-25 @ 19:14:57
Postat av: Anonym

lovelove! meeer ;)

om du har lust så gå in och läs och kommentera våran bieberblogg; www.biebernovell.blogg.se :)

BIEBERLÖÖÖVE!<3

2010-11-25 @ 19:17:39
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHAHHA :'D meer ! :D

2010-11-25 @ 19:18:04
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: ella

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER AWEESOME

2010-11-25 @ 19:21:41
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER! :D <3

2010-11-25 @ 20:05:55
Postat av: Denice

Ja precis. Kap 50 TACK :D omg detta blev en drog för mig... När jag kom hem efter skolan fanns det typ 3 nya kapitel.. Vad gjorde jag? LÄSTE!!!! Omg va bra ni är hihihh :D

2010-11-25 @ 20:06:30
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes we do

2010-11-25 @ 20:16:11
Postat av: arlinda

wiiieee, uppdatera dirrrr! såå jävla bra den äääääär <3

2010-11-25 @ 20:25:59
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEEEEEEEEEER! :D <3

2010-11-25 @ 20:26:09
Postat av: Anonym

MEEEEEEER d:

2010-11-25 @ 20:35:04
Postat av: TINETTHE EMMA OCH TILDA

Skit bra!! :) 50 nu tack :D

2010-11-25 @ 21:37:02
Postat av: Anonym

2010-11-25 @ 21:43:44
Postat av: m

skit bra ! :D

skiiiidreda wiiiiiiie :D

snälla ha ett kapitel när clara och olivia träffar justin hade varit jätte kul :D:D

2010-11-25 @ 22:09:45
Postat av: Tess

OFC :D meeeeeeeeeeeeeeera <333

2010-11-26 @ 14:13:46
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Ebba :D

Jättebra!

Fast Colorado ligger i Denver,USA!

Bara så ni vet ;)

2011-04-25 @ 09:58:01
URL: http://bbieberlovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0