A true love story - chapter 50 - Kanada

Jag ser hur Justin pekar åt höger och där står en skoter med en kärra bakom. Ska vi åka den? haha , har aldrig åkt skoter men det ska väl bli kul. Justin satte sig vid styret och jag la upp våra väskor på kärran och stängde överdraget så att väskorna inte skulla åka av. Jag satte mig bakom Justin och höll hårt om hans midja och lutade mitt huvud mot hans rygg. När jag känner att han gasar så dras vi båda bakåt lite, först var det lite läskigt men sen vart det bara kul. Vi åkte en ganska lång bit och efter 20 minuters ''skoter-resa'' var vi äntligen framme vid stugan!


Stugan var så otroligt fin, den var finare än vad jag hade tänkt mig. Det var ganska sent när vi kom fram men vi ville göra det bästa för att utnyttja tiden så vi bestämde oss för att åka pulka, vilket jag tycker är as roligt men as töntigt, speciellt i våran ålder nu när vi båda är 16. Men det var inga som kunde se oss utan det var bara jag och han. Utanför huset så fanns det en pulka backe och vi började med att bygga ett gupp. När vi byggt det tog vi pulkan som fanns i förrådet. Jag fick sitta i Justin's knä och han fick sitta bakom mig, pulkan var som sagt ganska stor. Som tur var inte backen så brant, annars så skulle jag aldrig åka, haha. 

När vi åkte satte Justin ner foten i marken med meningen för att det skulle spruta upp snö i ansiktet på mig och jag kunde inte låta bli att skrika för det var så otroligt kallt, men endå väldigt roligt. När åkturen var slut så gick Justin upp för backen med pulkan och jag höll min hand full med snö.

- Justin, vänd dig om. Sa jag och kunde inte låta bli att skratta.

När han vänder sig om mular jag honom och sen ser jag hur han böjer sig ner för att släppa pulkan och ta upp en näve snö. Jag börjar springa snabbt iväg men självklart så snabb som Justin är kom han ikapp mig och la in snö innanför min tröja, för han vet att jag hatar att bli mulad. 

- KAAAAAAAAAALLT! Skrek jag och hoppade runt och försökte få ut snön ur jackan, det måste inte ha sett klokt ut!

Jag ser hur Justin lägger sig ner och as garvar åt mig och det kan jag tänka mig för jag såg fan ut som en galning när jag sprang runt. När vi avslutat fred och tog pulkan upp för ett sista åk så åkte vi tillsammans igen. När vi väl kom ner i slutet av backen ramlade jag av pulkan för att det var sån hög fart och Justin sprang till mig, för jag låg lite längre upp i backen för han åkte vidare.

- Hur gick det älskling? Du har inte gjort illa dig va? hahaha. Sa Justin och sträckte ut sin hand.
- Nejdå, det var bara kul. Sa Jag som nu tog tag i hans hand.

Jag drog ner honom så att han kom ovanpå mig. Först kollade vi bara på varandra och sen torkade Justin bort lite mascara från mitt öga som hade runnit på grund av all snö. Jag kysser honom och jag känner hur hans kalla hand kommer innan för min tjocktröja under jackan. Jag kunde inte låta bli att rysa till.

- Förlåt om jag kyler ner dig. Sa Justin som började kyssa mig på halsen.

Jag sa ingenting utan bara njöt av hans varma kyssar som värmde mig.

- Kan vi inte bada bubbelbad istället? Börjar bli lite kyligt här ute. Sa Jag.
- Jo visst. SIST DEN I!

Vi båda sprang det fortaste vi kunde och innan vi kom till trappan knuffade jag Justin så han ramlade (på skoj) och jag kunde inte sluta skratta. Bubbelbadet låg inne i badrummet och när jag kom in blev jag jätte chockad, hela badrummet var fan större än mitt vardagsrum + mitt rum tillsammans? Men det var jätte mysigt. Jag klädde av mig alla kläder, även mina underkläder. När Justin kommer till bubbelbadet med alla sina vinterkläder på så står han bara där och kollar på mig. 

- Vad glor du på? Har du ätit glosoppa eller? hahaha. Sa jag och började as garva åt mitt tråkiga skämt.
- Jag tror fan att jag ätit en hel tank glosoppa om det är så det heter. Sa Justin och började klä av sig.

När han väl hoppade i gick han i på min sida och jag hörde hans lilla stönande för att det var så skönt att få komma i varmt vatten. Han lägger armen om mig och håller ena handen på mitt bröst. Jag tar ena min hand mot hans kind och vänder det mot mitt ansikte och ger honom en lätt puss.

- Kan jag inte få en till puss? Frågade Justin.

Innan jag hann svara tog han sina händer om mitt ansikte och drog det mot hans.

När vi legat och myst ett tag och klockan närmade sig redan tolv började vi bli ganska trötta. Vi gick upp och la oss i den stora dubbelsängen. Jag kunde inte sova för Justin snarkade för högt men jag brydde mig inte. Jag vände mig om och tog hans arm om mig och låg mot hans bröst. Innan jag somna gav jag honom en lätt puss mot hans avslappnade mjuka läppar.

- Godnatt, jag älskar dig.
-------------------------------------------------------------------
Gulligt :) Jag älskar den här Kanada resan! och imorgon ska dom åka skidor (lördag) och då händer även en annan sak som är lite panik.. haha!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättebra! :D Och om ni undrar vrf en 13 åring som jag är uppe nu är det bara för att jag är ledig imorgon! Hahha, vrf sa jag det ens..? Gud, ibland är jag lite knäpp..

2010-11-25 @ 23:05:09
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Så jävla fint!!!!! :)

2010-11-25 @ 23:06:39
Postat av: matilda- en blogg om mitt liv & drömmen om justin bieber

skiiiiiiiiiiiiiiiiiit bra, jag vill bara ha meer ! haha :D

skjriver även själv, men så här bra på noveller kan nog ingen bli <3

2010-11-25 @ 23:09:53
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: C H A L L I E

Åååh vad gulligt :D fett med mys !

2010-11-25 @ 23:18:16
URL: http://charlottekristoffersson.blogg.se/
Postat av: emely

Skitbra! :D

2010-11-25 @ 23:24:04
Postat av: Anonym

Jag börjar gråta. För den kärleken vill jag också få.

2010-11-25 @ 23:26:00
URL: http://bumblemee.blogg.se/
Postat av: Anna

omg ;) asbra! :D

2010-11-26 @ 06:48:40
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: TINETTHE

Naaaaaw va avensjuk jag blir haha :) fet mysigt <3<3

2010-11-26 @ 07:13:40
Postat av: Jaqueline

''Glosoppa'' HAHAHA! Underbart, meeeer ;)

2010-11-26 @ 07:32:09
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra!!

2010-11-26 @ 07:33:06
Postat av: Julia

mer mer den här novellen är as bra

2010-11-26 @ 07:33:55
Postat av: bella

nawee!<3

jätte bra!;)

håller oxå med den som kommenterade:

jag bärjar gråta, för den kärleken vill jag oxå kunna få!

2010-11-26 @ 07:59:46
Postat av: Tilda

Skitbra!! Älskar er blogg!! Den e grym! ;)

2010-11-26 @ 08:00:51
Postat av: Anonym

MEER :D

2010-11-26 @ 08:39:56
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeerrrr!! Det är skiiiiiiit bra!!! <333

2010-11-26 @ 09:00:13
Postat av: Leffe

Fan va bra jag älskar er Gud den här bloggen är bäst

2010-11-26 @ 10:34:43
Postat av: Leffe

Fan va bra jag älskar er Gud den är bloggen är bäst

2010-11-26 @ 10:36:57
Postat av: Amal

Skiiiiiiit braa!!!! Lääängtar tills nästa ;) :D

2010-11-26 @ 10:39:38
URL: http://amalkh.blogg.se/
Postat av: pm

Jag vill byta plats med Sanna!..men vem vill inte det?! MEEEEER :D <3

2010-11-26 @ 13:56:17
Postat av: mimmi

awwwwww <333

sanna & Justin = forever!

längtar till nästa <33

2010-11-26 @ 14:06:26
URL: http://ontheline.blogggplatsen.se
Postat av: sannalundberg

Asså fyfan vad bra den är! igår började jag läsa eran historia och jag läste alla 49 kapitell innan jag kunde släppa datorn! och i morse längtade jag efter att få starta datorn och läsa kapitell 50!

Ni borde fan göra en bok av de här ;o lungt att man köper den!

2010-11-26 @ 14:31:27
Postat av: TOVA

OMG!! Asbra blogg asså!! Jag är helt fast i den!! Jag är så inne i den så när Justin/Sanna gråter så gråter jag och när Justin/Sanna är glada då är jag glad osv. =P <333 ÄLSKAR BLOGGEN!!!! Vill ha 51 nuuuu!!!!!! =D

2010-11-26 @ 14:45:36
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra! skriv mer :D

2010-11-26 @ 14:52:01
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GRYYM NOVELL! :D

äääääälskar eran blogg :) ♥

2010-11-26 @ 15:01:46
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Lilly

Meeer!!! :D

2010-11-26 @ 15:18:18
URL: http://lillydov.blogg.se/
Postat av: tess

åhhhh, längtar :D

2010-11-26 @ 15:26:36
Postat av: Wilma

Jag gillar din/eran berättelse.

Ni måste skriva mer!!!!!!!!

Kramar

2010-11-26 @ 16:11:51
Postat av: karro

omg, jag älsker den här novellen! Så sjjukt bra:) du har verkligen kännsla!! skriiiv!

2010-11-26 @ 17:36:31
Postat av: LINNEA

skit bra!!<3

2010-11-26 @ 17:36:57
Postat av: Floraa

Awee<33

tårögd blir man ;]

2010-11-26 @ 18:15:24
Postat av: vanessa

MEEEEEEEEEEEER TACK !!!!!!

2010-11-26 @ 18:42:39
URL: http://justinsaga.blogg.se/
Postat av: Anna

UPPDATERA

2010-11-26 @ 18:51:47
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaaw vad söta dom är!

Skriv meeer!

2010-11-26 @ 18:53:15
Postat av: denise

gud så lycklig man kan bli, inte bara att vara tsms med honom, eller jo men han fan vad underbart och ha en sån kille!

snälla skriv mer!<333

2010-11-26 @ 19:23:20
URL: http://denisestonhamm.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra , mer , längtar efter att få läsa mer :)

2010-11-26 @ 20:52:49
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0