A true love story - chapter 57 - New York

Jag gick på vagnen och den började åka. Det var verkligen det finaste jag varit med om. Hela central park lös upp i olika färger. När vi åkt några varv och var framme vid hotellet igen sa justin.
- Innan vi går av så får du öppna presenten jag gav dig förut.
Jag öppnade presenten och det var en liten ask, i asken låg det..



När jag såg var det var tappade jag hakan. Det var en ring? Men en förlovningsring såg det inte ut att vara? Vad kunde det vara? bara ett smycke, eller?

- Jätte fin ring! Sa jag och kramade honom.
- Vill du veta vad det är för ring? haha. Sa Justin.
- Jaa, hehe!
- Det är en promise ring. Sa Justin och log
- Vad innebär det? frågade jag.
- Det är att när vi blir myndiga så gifter vi oss, om två år. En promise ring som kommer hålla ihop oss oavsett vad.

Jag blev tårögd av hans fina ord, han friade till mig, fast om två år då. Han ställde sig på knä.

- Vill du gifta dig med mig Sanna Lewis.. när vi är 18. Frågade Justin och höll i min hand.
- Skojar du? Såklart jag vill! Sa jag och hoppade upp i hans famn.

Han satte sedan på ringen på mitt finger och den satt perfekt, den var otroligt fin. 

- När vi kommer upp till hotellrummet ska du få din överraskning. Sa jag och började springa.

Jag märkte hur Justin snabbt kom efter mig och när jag vände mig om för att se var han var , var han strax efter mig med största leéndet. I hissen åkte vi upp och som sagt, vi bor på 19 våningen med finaste utsikten.. och största sängen, haha! 

När vi kom fram till hotellrummet märkte jag hur nervös Justin vart, han kunde knappt få upp nyckeln ur byxorna. Visste han redan vad hans julklapp skulle vara? 

När vi kom in i hotellrummet sa jag till honom att jag bara skulle på toa och tog med mig sammet's morgonrocken som låg på sängen.

- Du kan lägga dig, jag kommer snart. Sa jag och stängde toalettdörren efter mig.

När jag kollade mig i spegeln släppte jag ut mitt hår och drog det framåt. Jag ruffsade till det lite innan jag gick ut i mina nya lila underkläder.

Ja, det är justin på bilden.

Jag gick sakta ut och sträckte ut huvudet från dörren och kollade lite blygt på justin. När jag gick ut helt och tog av mig morgonrocken såg jag hur Justins min förändrades. Jag märkte hur han började röra sig i sängen och fixerade blicken på min kropp. Jag gick sakta mot honom och kröp över honom. Jag kysste honom svagt på halsen och hans händer rörde sig över min rygg. Medans jag kysste honom drog jag ner hans byxor och kalsonger. Jag började runka honom lätt. Han lät sin ena hand leta sig in i mina trosor.  Min kropp skakade och det var så skönt. Jag kände hans händer dra mig lite hårdare i håret. När han var inne i mig började han stöta allt hårdare. Efter att ha gjort det några gånger reste jag mig upp och han såg hur hans blick fastnade. När hans blick hittade mitt ansikte såg jag hur nöjd han var.

Jag gick in på toa för att ta mig en dusch och innan jag gick in sjöng han:

You take my breath away, with everything you say, I just wanna be with you my baby, my baby oohh. Promise to play no games, treat you no other way, Then you deserve cause you're the girl of my dreams. My favorite, my favorite , my favorite, my favorite girl My favorite girl, its you.

Jag kunde inte låta bli och le och stängde sen toalett dörren efter mig. När jag precis gått in i duschen hörde jag hur någon kom in. Jag vände mig om och sen såg jag Justin som drog bort duschdrapperiet. 

- Får man göra dig sällskap? Frågade Justin och klev in i duschen utan att få mitt svar.
- Visst får du det. Men du får inte ta slut på tvålen, för det är bara jätte lite kvar.
- Haha, jag tänkte inte ens duscha, jag ville bara vara.. med dig. Sa han

Han tryckte mig mot väggen och började kyssa mig grovt. Vi stod kvar i duschen och klockan närmade sig redan halv tre. Vi har även en dag imorgon att ta igen här i New York. När vi gått ut ur duschen gick vi till sängen för att sova. Han tryckte sin kropp mot min rygg och höll om mig i hans stora famn. Fan vad jag älskar honom.

-------------------------------------------------------------------
Gulligt :) hihi!
Kommentera nu! Hmm.. vad kommer hända nästa dag i New York? Något hemskt iaf..

Kommentarer
Postat av: Julia

mer jag vill veta vad var hennes hemlighet?

2010-11-29 @ 16:14:42
URL: http://somebieberdreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG VAD BRAAAAA

2010-11-29 @ 16:24:29
Postat av: elle

OMG, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!! AWESOME, KAN INTE SLUTA LÄSA. MEEEEEEEEEEER NUUUUUUUUUUUUU..!

2010-11-29 @ 16:28:15
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!

2010-11-29 @ 16:28:45
Postat av: jasmin

så söta !

haha önska att jag var sanna ;O

2010-11-29 @ 16:29:42
URL: http://jasminsandra.blogg.se/
Postat av: Anna

baah. inte sjukhus va..? -.-

2010-11-29 @ 16:31:10
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligt!! Meer! 58 idag!!!!! Och då kan hon väl berätta hemligheten?!? :)

2010-11-29 @ 16:31:49
Postat av: Therese

Fan vad bra du ee =) Vill veta hemligheten så skriv mer NU!!!! =)

2010-11-29 @ 16:33:59
Postat av: justin biebers no. 1 fan !!

aaassss braaa !!! kom igen skriv mer ! idag !!! kan inte vänta!!!

2010-11-29 @ 16:37:40
Postat av: Anonym

NEJ INGET HEMSKT!! Dom får inte börja bråka iaf då dööör jag..eller ja det gör jag redan för den är så bra MEN ÄNDÅÅÅÅ!1

2010-11-29 @ 16:38:04
Postat av: Anonym

OMB, så braa! :DD

MER!!!

2010-11-29 @ 16:41:57
Postat av: tess

suuper :D gulligt at justin att "fria" :)

meraaaa <333333333333

2010-11-29 @ 16:43:19
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: FRIDA

meeeeeeeerr!!! älskar eran blogg!!:)<3

2010-11-29 @ 16:53:37
Postat av: olivia Bieber

as braa!! meerrr idag ! sitter bara och väntar på nästa "del" !!!

2010-11-29 @ 16:58:37
Postat av: Anonym

MEEER :D

2010-11-29 @ 17:02:44
Postat av: Tilda

Aww vad gulligt att han friade! <33 meeeer idag! Ni är jättebra!!

2010-11-29 @ 17:06:01
Postat av: Anonym

asså han är ju världens gulligaste!!! :D men vad var hennes hemlighet då?!!?! :O ni är bääääst <3

2010-11-29 @ 17:19:08
Postat av: Anonym

hhahaha biebergasm maybe????

2010-11-29 @ 17:21:01
Postat av: bella

awwe fan vad gulligt!<33

meer!(e det hemska hemligheten elr?)

2010-11-29 @ 17:27:13
Postat av: sandra

ehhm? inte blir det väll nå barn eller ? säkert va? :Ddet är kanske den hemska saken :O

2010-11-29 @ 17:27:54
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

Jättebra hoppas att det inte bli något FÖR hemskt ;)))

2010-11-29 @ 17:28:58
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: emely

Meeeer! (a)

2010-11-29 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0