A true love story - chapter 44

-Vart ska du. Sa han.
-Till ett ställe där jag inte blir sviken av folk och till ett ställe där folk litar på mig.
-Vad menar du med det? Sa han med orolig röst.
- Det jag menar är att jag vill ta en paus.



JUSTINS PERSPEKTIV:
När hon sa att hon ville ta en paus så trodde jag först inte på det hon sa men sen när hon bara gick därifrån och smällde igen dörren hårt insåg jag att det var allvar. Hon hade rätt i att blir lite arg på mig för att jag inte trodde på henne, men varför skulle Caitlin ljuga om det? 

Dagarna gick och jag fortsatte att SMS:a Sanna varje dag, jag skrev godmorgon, godnatt och även frågade lite vad hon gjorde.. Jag skrev även att jag älskar henne men jag får aldrig något svar tillbaka. Caitlin och jag umgås väldigt mycket, och hon säger nu att hon börjar komma ihåg allt. Det kändes svårt utan att vara med Sanna på ungefär en vecka, det kändes så tomt och jag kände verkligen att jag hade svikit henne. Varje kväll innan jag gick och la mig kollade jag alltid på en bild på mig och henne som jag också alltid har under kudden nu för tiden, jag får iallafall ha en bild kvar av henne. 

Jag uppdaterade min twitter varje dag om hur jag mådde och ärligt talat så blev fansen oroliga. Jag fick väldigt många tweets men svarade inte på en enda. Dem flesta skrev att jag gjorde rätt i att svika Sanna vilket fick mig bara att må dåligare, för dom tyckte att det var rätt att jag umgicks med Caitlin och inte Sanna. Problemet är att fansen inte förstår hur läget ligger till, hur stor min kärlek är för Sanna för den är verkligen enorm. Varför sprang jag inte efter henne för? Fast egentligen så förtjänade jag det , för jag har fått så många chanser. 

Två veckor efter att mitt lov är slut och Caitlin ska hem så fick jag bara känslan av att det nästan var över mellan oss. Jag ville inte tro det för det är hon som gör mig lycklig och ingen annan. Jag saknar av att se hennes söta ansikte när hon sover, jag saknar att bara få hålla om henne och kyssa henne. Jag stod inte ut längre så jag bestämde mig för att gå direkt hem till henne genast! Inte bara för att Caitlin åkt hem och att mitt lov är slut, det är inga anledningar, jag måste bara träffa Sanna!



One Less Lonely Girl - My Worlds Acoustic - LYSSNA SAMTIDIGT! FINT :')

Jag springer det fortaste jag kan hem till henne och hoppas på att hon är hemma. Jag plingar på och ser hur någon kollar i kikhållet men inte öppnar? Varför? Det var säkert Sanna för hon brukar vara ensam hemma på söndagar för hennes mamma jobbar natt. Jag sprang runt huset för att klättra upp till hennes fönster som för det mesta är öppet och nu hade jag tur, det var öppet. Jag hoppade in smidigt och nu var jag i hennes rum och kände hennes parfym som jag gett henne. Jag sprang ner till undervåningen där jag ser Sanna sitta i soffan i pyjamas med gråtfärdiga ögon. Jag kunde inte låta bli att själv börja gråta för det var just då jag insåg att jag gjort henne så ledsen och sårat henne så djupt.. Två veckor!? Fan ta dig Justin, fan ta dig!

Hon reste sig snabbt upp och vi båda sprang och mötte varandras famnar i hallen. Jag kramade henne det hårdaste jag kunde och lyfte upp henne. Jag tog hennes huvud mellan mina händer och torkade bort några tårar vilket jag hoppas nu var glädjetårar. 

- Du är vacker även när du gråter, vet du det? Sa jag och kramade henne ännu en gång.
- Sluta nu.. du får mig bara att gråta mer. Sa Sanna som lutade huvudet mot min axel.

Vi sa inte så mycket utan vi bara stod där och var så glada över att vara tillsammans igen. Den där pausen är det dummaste jag någonsin gjort i livet, varför ta paus ifrån någon som man älskar mer än livet? Utan henne är jag inte livet värt att leva. 

Vi pratade igenom och jag trodde på henne när det gällde det där med Caitlin, för Caitlin var så underlig dom sista dagarna och man märkte att hon mycket väl visste vem jag var.

- Förlåt.. att jag inte trodde på dig, förlåt att jag inte sprang efter dig, förlåt att jag inte ringde dig, förlåt att jag sms:ade för mycket, förlåt att jag.. inte fanns där. Sa jag med gråten i halsen.
- Förlåt att jag inte svarade.. Sa Sanna och kysste mig mjukt.
- Jag älskar dig.
- Jag älskar dig med! Sa Sanna och kramade mig hårt.

Just nu var jag så lycklig och jag kan verkligen inte vänta på att få leva hela livet ut med henne, vi tar dag för dag som den kommer och bara hoppas att ha lyckan på våran sida.

Vi gick upp till hennes rum och la oss i sängen. Innan vi gick och la oss tog vi av oss alla kläder förutom våra underkläder. Innan vi somnade, vilket vi inte ens var i närheten av sa Sanna:

- Jag är inte ens trött, haha!

Innan jag hinner svara att jag känner desamma kysser hon mig passionerat och sätter sig ovanpå mig. Jag känner hur det börjar pirra till och hon är verkligen bra på det hon gör. Jag tog av hennes BH och hon var så otroligt vacker, inte bara hennes fina kropp, utan hela hon, hennes personlighet.. ALLT. Den här gången var så bättre än första gången, vilket det sägs att det alltid är. Jag la armen runt henne och jag känner hennes andetag mot mitt bröst och jag kunde inte låta bli att rysa till. Hon lägger handen på min mage och jag lägger min hand ovanpå hennes. Vi somnade väldigt fort och innan jag somna sa jag:

- Glöm aldrig att du är det bästa som hänt mig och jag vill inte leva utan dig. Jag vet att jag svikit och sårat dig och jag ber förlåt så många gånger som jag bara kan. Du är mitt allt, jag älskar dig.

Jag hörde hur Sanna började med sina småsnarkningar och hon hade säkert inte hört vad jag sa men jag vet att hon redan vet om det.
--------------------------------------------------
Lite tårögd vart man ju..
VAD TYCKER NI? KOMMENTERA!
Och nej, historien är inte slut ;)

Kommentarer
Postat av: Astrid

AWESOME !!! lite tårögd blir man ju ! :')

2010-11-23 @ 21:59:25
Postat av: Anonym

EEN TIILL, SNÄLLA EN TILL, <3

2010-11-23 @ 22:01:29
Postat av: Anna

awww , fyfan va bra!!! :D

2010-11-23 @ 22:03:44
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Braa :D:D:D skriv ännnuu meeeer!!

2010-11-23 @ 22:03:50
Postat av: annah

ett av dom bästa delarna hitills :D

skit grymt !

2010-11-23 @ 22:04:30
URL: http://annahahmadih.blogg.se/
Postat av: tess

Braaaaaaaaaaaaaaa :))



men vill ha meeeeeeeeeeeeeeer <333333

2010-11-23 @ 22:06:14
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: madde

så bra att allt rädde upp sej! Mer<3

2010-11-23 @ 22:06:46
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Omg bästa avsnittet hitills! Gråter nästan fan...

2010-11-23 @ 22:08:06
Postat av: Anna

aaaw :) skriv mer ikväll! :D snälla? :)

2010-11-23 @ 22:08:51
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: <3

jätte BRA!!!!!

2010-11-23 @ 22:09:05
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

awww, vad romantiskt ♥

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! :D <3

2010-11-23 @ 22:09:50
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla fint tillsammans med låten. ♥



Började fan böla som en liten unge..

ÄLSKAR DIG JUSTIN. ♥

2010-11-23 @ 22:13:53
Postat av: elvina

ååh,jag började nästan gråta♥

Meer! :D<3

2010-11-23 @ 22:15:31
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: -

asså ni är riktigt gryma på det här! förstätt,hoppas ni aldrig slutar ;) men meeeer :D

2010-11-23 @ 22:19:34
Postat av: kathleen

aww , sjukt gulligt slut :')

men mer ikväll ... ?

2010-11-23 @ 22:23:35
Postat av: fanny järvå

shit vad bra! KOM IGEN SKRIIIV MEEEER!!!! :D:D

en till idag, det klara ni! :D

2010-11-23 @ 22:23:53
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: arlinda

aaaaaawwwww :') meeeeeeeeeeer<3

2010-11-23 @ 22:26:02
Postat av: Anonym

HAHAHHAHHA började gråta seriöst! :o helt sjukt :o så beroende det går att vara nu asså :) har bieberdream som huvudsida på min iphone så beroende är jag! hihi skulle VERKLIGEN inte skada med 1 till idag elller två? om du gör tre till kommer jag hem till dig och pussar dig på pannan hahahhahahha skoja hhaaah :D

2010-11-23 @ 22:26:14
Postat av: Anonym

åhhhh man blir ju helt galen med låten till.. MEEEEEEER :'D

2010-11-23 @ 22:30:41
Postat av: lalalala

meeeeeer :D :D :D

2010-11-23 @ 22:31:18
Postat av: Tilda

Gud vilket bra kapitel!! Nog det bästa ! Mer!!

2010-11-23 @ 22:32:10
Postat av: Emma

ohhguuud jag har aldrig gråtit s mycke!!!! ni är så bra på att skriva det känns verkligen mos att man själv är sanna!!!! fyfaan vad jag älskar justin o allt ni skriver. JAG VILL HA MER UPPDATERING DOCK!!!!!!!!!

2010-11-23 @ 22:40:53
Postat av: Anonym

BEROENDE AV NOVELLEN TILL 100%!!!

MEEEEEER! :D <3

2010-11-23 @ 22:47:27
Postat av: emelie

GALEEEEEET UNDERBART BRA!!! OMG MEEER!

2010-11-23 @ 22:56:52
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså nytt kapitel dirr annars dör jag.

2010-11-23 @ 23:36:18
Postat av: nemii

Jag ÄLSKAR dina historier dem är helt underbara asså jag kan inte sluta läsa!

Skriv en bok :D :D ♥ ♥

2010-11-23 @ 23:52:28
URL: http://nemiiii.blogg.se/
Postat av: emely

Skitbra!

Mer nu på morgonen så man har något att läsa i skolan kanske? (a) haha :)

2010-11-24 @ 04:21:32
Postat av: Jaqueline

Dööör! Haha älskar <3 MEER

2010-11-24 @ 07:15:52
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awww :D ni e bäst av alla jag läser, så är den här så många gånger bättre än de andra! :D

2010-11-24 @ 07:19:10
Postat av: TINETTHE

Älskar det skriv meeeeerrrrrrså fort du kan <3<3

2010-11-24 @ 07:20:56
Postat av: Julia

mer mer mer mer

2010-11-24 @ 07:27:35
Postat av: anna

omb skit braaaa! hahaha skit i caitlin. Hon kan ta sig. Mera kääääärleeeek :) (a)

2010-11-24 @ 07:35:21
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: bella

omg!!

tårögd minst sagt asså!! ;)

meer"!<33

2010-11-24 @ 07:55:26
Postat av: siri

åhh vad fint! meraaa <33 älslkar den!!! <3

2010-11-24 @ 08:54:36
URL: http://barasiri.webblogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA :D

2010-11-24 @ 10:38:47
Postat av: Nina

aawie ♥ ninis is drunknar i tårar! :D

BÄST NI ÄR!

2010-11-24 @ 15:10:23
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: Bella

jättebra :D

2010-11-24 @ 15:12:21
URL: http://itsjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra , super tårögd blev man ju haha ;)

2010-11-24 @ 15:37:57
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: becca

hej jag vet inte hur man kan kolla på dem 14 första delarna snälla kan ni skicka länkar till mig eller om dom finns att hitta på bloggen, det skulle vara jätte snällt om ni kan svara :)

Kramar :)

2010-11-24 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0