A true love story - chapter 53 - Kanada

Jag lutade mig bakåt i soffan och han lutade sig efter och la sig på mig. Han drog av min tjocktröja och min blus följde med. Jag smekte hans rygg innanför hans tröja och la händerna på hans midja och drog den mot min kropp. Jag började kyssa Justin på halsen och märkte hur hela hans kroppstyngd blev allt tyngre och vi bytte plats. Han tog handen neråt och började slita av mina jeans. jag tog av hans byxor och nu låg vi där halvnakna. Tror vi skulle göra det för tredje gången gilt och om det är något han är så är han väldigt erfaren.



Justin avbröt allt och gick runt och letade efter något men förstod inte efter vad.

- Vad letar du efter? Kom tillbaka.. det var så mysigt ju.
- Jag hittar inga kondomer!
- Äh, det behövs inte. Kom nu, orkar inte vänta längre! Sa jag och sträckte ut min famn till honom.
- Behövs inte? Förstår du inte att ifall du blir gravid så.. är vårat liv över nu när vi är 16?
- Du kan ta ut den innan du kommer? Så farligt är det väl inte..
- Vågar du ta den risken att bli gravid?

Jag tänkte efter vad Justin hade sagt och han hade rätt, våra liv skulle vara över. Jag fick bilden i huvudet av mig som mamma och jag blev spyfärdig av blotta tanken.

- Du har rätt, vi kanske bara borde mysa? Om du inte vill springa och köpa kondomer.
- Närmsta affären ligger 2-3 mil härifrån, hahaha! och klockan är runt tolv snart och ja, det är lite sent.

Justin satte sig ner brevid mig la handen mot min kind. Han kollade ner på mina bröst, vilket kändes lite pinsamt för jag bara låg där. Han kysste mig och jag höll mina händer om hans lena hår. Jag ville ju så gärna göra det ikväll, jag står inte ut av att bara se honom sitta där och vänta på mig och allt ska avbrytas pågrund av en liten kondom? Som spelar väldigt mycket roll.. men endå! Han lägger sina kalla händer mot mina bröst och kysser mig grovt på halsen och det kändes som om att hela världen kunde höra mina stöningar. När vi legat och myst i ungefär en timma tänkte vi på att vi skulle upp tidigt imorgon för planet gick runt 9.

Vi båda somnade i soffan och jag vaknade av mitt alarm som jag hade ställt på 6 tiden, jag hade bestämt mig för att göra frukost åt Justin som var så gullig igår morse och gjorde frukost till mig. Jag kan inte laga mat alls så jag gjorde det vanliga Bacon & Ägg. Det var fortfarande mörkt ute och tände ett ljus och la den på brickan brevid maten. Jag smög ut i vardagsrummet och ställde brickan på soffbordet. Innan jag väckte honom satte jag mig brevid honom och tog bort en hårslinga som låg över hans ögon, han var så fin när han sov. Jag satt och bara kollade på honom i några minuter och lutade sen mig ner och kysste hans torra mjuka läppar. Sen petade jag lite löst på honom och nafsade honom svagt i örat.

Jag märker att han vaknar för han börjar röra sig lite och gjorde ifrån sig sitt morgon stön. Han reste sig sakta upp.

- Vad gott det luktar, det luktar... bacon och ägg!!!!

Jag märker hur Justin's blick från mitt ansikte flyttar sig till soffbordet där frukosten ligger. Han kollar på mig och ger mig den gulliga hund blicken. Jag tog brickan och la den i hans knä, jag tog ett bacon av honom även fast jag redan ätit min portion.

- Det var jätte gott! Sa Justin och pussade mig.
- Vi måste börja göra oss i ordning, vi måste vara på flygplatsen inom 1 och en halv timma för planet lyfter väl 9?
- Japp, då måste vi skynda oss lite.

Vi började städa rummen som vi varit i och stängde av all el. Vi packade ihop allt och idag bestämde jag mig för en enkel mjukis outfit med uggs, mjukisbyxor och en stor hoodie som jag lånat av Justin. Självklart så ska Justin klä upp sig lite, för man vet aldrig vem han möter på på flygplatsen. När vi väl var klara kom Justins pappa och hämtade oss, för skotern är som sagt kvar i skogen vilket jag tycker är sjukt för Justin sa att han inte brydde sig, haha det är en skoter för fan? Dem är ju asdyra..

Resan hem var ganska mysig, det var nästan inga folk på planet och på flygplatsen stötte vi inte på så jätte många fans men fåtal var det. Jag såg så risig ut , fast inför fansen brydde jag mig inte för som en tjej sa: ''Vi gillar dig för den du är, gör aldrig till dig för du är vacker som du är''

Så galet gulligt! På flyget sov jag i Justins famn och inom 4 timmar var vi äntligen hemma. Imorgon börjar skolan och jag orkar verkligen inte, ville bara stanna i Kanada förevigt och spendera all tid jag kunde med Justin för jag vill aldrig vara med någon annan. På flygplatsen i Atlanta var det otroligt mycket fans. Det var överdrivet många som skrek och grät och jag märkte att Justin tyckte det var jobbigt. Jag gick bakom Kenny och bakom mig var det en polis som täckte mig, medans Justin gick lite längre fram, det var även poliser inblandade. Vi sprang fort ut till limousinen och när vi kollade ut var vi omringade. Folk bankade på fönstrerna och skrek hans namn hela tiden och jag hörde några fåtal som skrek mitt. När vi väl kom iväg så pustade vi alla ut, tror detta kan varit den galnaste gången när vi träffat fans, eller fans som velat träffa justin rättare sagt, polisen var fan inblandad?

När vi kom hem gick jag hem till mig och Justin hem till sig. Innan jag gick ur limousinen för att gå hem tog Justin i min arm och sa:

- Får man inte en puss innan du går?
Jag gav honom en puss och när jag skulle sluta höll han i mitt ansikte och kysste mig mjukt.
- Okej vi förstår, ni är kära. Men vi har bråttom, du ska på möte om turnén inom 10 minuter Justin. Sa Kenny och kollade bak på oss och log.

När jag stängde bildörren satte Justin handen mot rutan och jag satte min hand mot hans. Bilen åkte iväg och nu stod jag där helt ensam. Jag kände hur jag var nära på börja gråta, jag vill inte lämna honom och det tänker jag inte. När ska jag berätta min hemlighet? Jag vill inte, men tiden är inne.

-----------------------------------------------------------------
Hemlighet? Vilken hemlighet :O det får ni se...
KOMMENTERA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla skriv en till ikv! :D

2010-11-27 @ 18:11:21
Postat av: Sina

Kolla in min JB-blogg och kommentera!

http://jblovestories.blogg.se/

___________________________________



Riktigt bra!

2010-11-27 @ 18:12:40
URL: http://jblovestories.blogg.se/
Postat av: ...

VADÅ FÖR HEMLIGHET!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 18:14:16
Postat av: clara

mermer !! När kommer nästa typ? :D

2010-11-27 @ 18:14:43
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sluuta..... vill ha mer

2010-11-27 @ 18:14:53
Postat av: Tilda och Tinetthe

Mer!! Jag tror jag vet hemligheten!! Ett till idag annars blir jag helt galen!! Hahahaha :)

2010-11-27 @ 18:15:14
Postat av: Anonym

vilken hemlighet ? :O <3

är hon otrogen ? :o omg !

2010-11-27 @ 18:15:25
Postat av: Oliviaa

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 18:16:24
Postat av: Bra Justin Bieber blogg

Mera ikväll! =)

2010-11-27 @ 18:19:02
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: pm

Hemlighet?! whaaaat?!

MEEEEEEEEEEEEEEEEER! :D <3

2010-11-27 @ 18:21:56
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEER NUUU måste få veta vaaaaad :]

2010-11-27 @ 18:25:25
Postat av: jjuliahultberg :)

ville inte att resan skulle vara slut redan :(

2010-11-27 @ 18:25:29
URL: http://jjuliahultberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer!! asss bra!!! snällla mer ikväll?!

2010-11-27 @ 18:25:53
Postat av: Anonym

ASSÅ SNÄLLA FORSTÄTT!!!! BÄSTA BIEBER STORYN :D

2010-11-27 @ 18:26:09
Postat av: Alexandra

Såå spännande älskar verkligen denna fantastiska blogg! <3 ;)Meer! =) Hejs! :)

2010-11-27 @ 18:26:14
Postat av: sannalundberg

MEEEER!!

SNÄLLA ETT TILL KAPITELL IKVÄLL! SNÄLLAA!!!!!<3

2010-11-27 @ 18:30:48
Postat av: Anonym

vilken hemlighet :O!! mer snabbt :$

2010-11-27 @ 18:31:59
Postat av: Anonym

vad, inte att hon vart otrogen då slutar jag läsa,

2010-11-27 @ 18:34:57
Postat av: Anonym

MER FETT BRA <33

2010-11-27 @ 18:35:17
Postat av: Anonym

MEEER

2010-11-27 @ 18:35:38
Postat av: :O

NEJ, men sluta inte då xd

forsätt mer! :D

2010-11-27 @ 18:38:14
Postat av: Julia

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

vilken hemlighet jag måste få veta

2010-11-27 @ 18:39:27
Postat av: Anonym

OMG VAD SPÄNNANDE snälla ett till episoda idag

2010-11-27 @ 18:41:27
Postat av: Lauren

Ni är så galet bra och ni slutar varje kapitel så bra att man bara mååååste ha fortsättningen på dirr! Jag vill verkligen veta vad hon menar! :D

Kommer det mer ikväll?

snääälla? puppyeyes

2010-11-27 @ 18:44:12
Postat av: Nada

Åååå vill läsa mera NUU!!!!!!

2010-11-27 @ 18:51:19
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: tess

OMG ! :O meeeeeeeer, seriöööööst va späänande :D <33333



de verkar så kära, as gulligt :')

2010-11-27 @ 18:58:24
Postat av: Anonym

Jätte bra! Vad är hemligheten??!!:O

2010-11-27 @ 19:00:24
Postat av: paula

OMG, UPPDATERA NU! PÅ DIRREN!!!

2010-11-27 @ 19:06:02
Postat av: Siri

VAFAN ÄR HENNES HEMLIGHET!! VILL VETA NU SÅ LÄGG UT MER NUUUUUUUU!!!!! :D

2010-11-27 @ 19:11:13
Postat av: leffe

den här är as bra älskar er ni är bäst

2010-11-27 @ 19:11:27
Postat av: emely

Meer! Jag vill veta vad hemligheten är!

2010-11-27 @ 19:18:43
Postat av: Olga

Mer mer mer!!!!<3

2010-11-27 @ 19:23:54
Postat av: Miranda

MEEER :D

2010-11-27 @ 19:27:59
URL: http://livelaughbelieve.blogg.se/
Postat av: leffe

skit bra jag älskar er snälla mer i kväll KRAM :)

2010-11-27 @ 19:34:03
Postat av: Sara <3

Älsssssssssssskar eran blogg snnälla skriiv mera ;)

2010-11-27 @ 20:04:01
Postat av: Julia

älskar eran blogg , måste få veta vad det är för hemlighet NU! :)

2010-11-27 @ 23:04:29
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: sannalundberg

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !



jag vill veta hemligheten!

och jag vill också veta hur mysigt dom har de i USA!

ge mig mer mer mer mer mer mer mer mer, eller ge oss mer ;)

2010-11-28 @ 17:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0