One less lonely girl - chapter 89

- Tack och lov! sa jag eftersom jag var överlycklig att han faktiskt ringde mig.
- MELODY? JAG ÄLSKAR DIG, VI MÅSTE PRATA, skrek han, det lät som om han var på fest, och jag hörde att han var full.
- Justin gå till ett tomt rum så vi kan prata.
- OKEJ, MEN ALLA KÄNNER IGEN MIG HÄR, JAG MÅSTE SPRIIIIINGA! skrek han, jag hörde att han var glad.

Det blev tyst i telefonen och det enda jag kunde höra var Justins andetag.

- Jag vill att du kommer hem, jag tror på allt det här med John, snälla, kom hem till Atlanta.. Jag älskar dig, sa jag och kände hur en tår föll nerför min kind.
- Jag åker på en gång.



Melody's Perspektiv:

Jag visste inte hur jag skulle förklara för John att jag tagit tillbaka Justin. Jag vet att han aldrig skulle förstå, inte efter allt jag sagt om Justin till honom, och inte heller efter de signalerna jag gett honom. 

Jag gick ner ifrån rummet och höll hårt om mobilen och var beredd att ringa Justin ifall John fick för sig att göra något. Inte för att Justin skulle kunna göra något åt det, men det kändes bara tryggt.

Jag såg hur han satt där i soffan och när han log mot mig så log jag inte tillbaka. Det här skulle vara riktigt svårt att göra. Jag satte mig brevid honom och tog tag i hans hand. Jag såg hur han kollade ner på våra händer och märkte att något var på gång.

- Berätta, vad är det? frågade John bekymrat.

Jag tog ett djupt andetag.

- Det är såhär att Justin är påväg hem.
- Hem från Kanada?
- Yes.
- Jaha, och?
- Han är påväg hit, jag bad honom komma hem.

Jag såg nu hur han fick som ett slag i magen. Hans blick fokuserade sig nu på en punkt och jag försökte få ögonkontakt med honom för att se hur han reagerade, men det var ganska uppenbart hur han mådde.

- Förlåt, jag vet inte vad jag ska sä..
- Säga? Vet du inte vad du ska säga? Sa inte du till mig att det var nog med Justin? röt han åt mig.
- Jo men, men jag saknar honom och jag känner mig inte hel utan honom.
- Bullshit.
- Ursäkta? 

John reste sig nu upp och tog sin jacka i handen och drog på sig skorna fort.

- Vad är det som är problemet? Att jag vill ha tillbaka min gamla pojkvän? 
- Nej, vet du vad som är problemet?
- Nej, va?
- Hela problemet är DU! När du inte vet vad du ska göra går du till mig och nu trodde du att du bara kunde ha mig där som reserv tills hela 'justin-dramat' var över, vilket det nu är och han kommer hem. Då är det över mellan oss! sa han och smällde igen dörren.

Jag stod helt mållös med munnen öppen. Det låg något i vad han sa. Behandlade jag verkligen John så? Som en reserv?

Jag sprang ut och jag hann inte skrika innan jag såg John's dörr smällas igen tvärs över gatan. Jag gick in i huset igen och satte mig ner och lutade mig bakåt mot väggen.

Jag messade Justin fort och bad han att skynda sig. Jag kände hur paniken steg och jag visste för tillfället inte var jag skulle ta vägen. Jag ville bara just nu vara i hans famn och gråta ut och få allt sagt som är osagt. 

Det vibrerade till i byxfickan och jag tog ivrigt upp mobilen. Det var från Justin.

*Mel, jag hinner inte komma hem ikväll! Pappa får inte märka att jag är full, eller är lite påverkad och inga flyg går nu inatt till ATL. Tidigaste flyget går 06.55 och jag har köpt biljetter nu! Jag skyndar mig så fort jag bara kan hem till dig imorgon! Saknar dig baby. Puss*

Imorgon? Jag läste om den meningen *Tidigaste flyget går 06.55 och jag har köpt biljetter nu! Jag skyndar mig så fort jag bara kan hem till dig imorgon!*

Jag tvättade bort mitt smink och sprang sedan upp till mitt rum för att byta om till pyjamas. Pappa var hos farmor och farfar, så även Noah. Jag hade hela huset för mig själv, vilket jag hatar när jag inte har sällskap! Jag försökte ringa Justin men det var ingen täckning och när jag ringde pappa låg han och sov. Vilket inte var så konstigt, klockan är tre på natten snart. 

Jag hade en liten idé att jag skulle sätta upp alla bilder på mig och Justin innan han kom hem. När jag satt upp allt gammalt satte jag även upp alla gamla och även nya affischer som jag gömt undan i en låda på väggen. Jag undrar verkligen hur han reagerar när han ser det här. 

Nästa morgon vaknade jag till av att någon petade på mig. Det kändes overkligt att vakna till och se hans underbara ansikte någon centimeter ifrån mitt. Jag omfamnade han hårt och höll ett hårt grepp runt hans nacke och pussade hans kind tusen gånger om.

- Du är hemma! sa jag med ett stort leénde och satte mig upp i sängen.
- Ja, jag kom hit för ett tag sen men ville inte väcka dig men klarade inte av att inte få prata med dig så jag väckte dig, förlåt!
- Det är lugnt! Har du ny jacka? sa jag och strök handen över den blåa jackan.
- Yes, hur ser du det?
- Har aldrig sett dig ha den någon av de här dagarna.
- Har du kollat på mig på nätet Mel?
- Hehe, förlåt!
- Säg inte förlåt, det är ju jätte gulligt! 

Justin satte sig brevid mig och la handen på min kind och drog mitt ansikte nära hans. Vi var så nära på att kyssas att jag kände hans kalla andedräkt andas mot mig. Men jag såg att Justin nu inte kollade på mig utan bakom mig och sedan kollade sig runt om. Jag reste mig upp och ställde mig brevid honom och tog min hand i hans.

- Hehe, en liten överraskning!
- Wow, jag är överallt! sa han med ett skratt.

Jag började le av att höra han skratta, det var ett tag sen.

- Brukar du kyssa affischerna då?
- Haha, va? 
- Ja, brukar du kyssa affischerna ibland? frågade han med ett stort leénde.
- Mjo, det kan väl hända.
- Vill du kanske..?
- Om jag vill vadå? avbröt jag.
- Vill du kanske prova det i verkligheten? sa han och lutade sitt huvud mot mitt.

Jag kunde inte låta bli att le och fick nu tillbaka dom gamla fjärliarna i magen som jag hade efter våran första kyss. Jag la handen om hans nacke och drog hans ansikte mot mitt och våra läppar möttes. Jag hade saknat hans underbara läppar och mjuka kyssar, det kändes som en evighet sen sist, som om jag glömt bort hur det kändes och ja, jag fick inte nog. Samtidigt som jag tog av honom hans jacka tog han av mitt vita linne.

Vi gick bakåt och han la sig över mig i sängen och vi blev allt mer och mer vilda. Trots att jag nästan var nyvaken ville jag bara ha honom här och nu. Han drog av sig mina pyjamasbyxor och strax efter det var hans byxor också av. Han började röra min kropp lätt och jag fick rysningar av hans beröring.

Jag hör nu att någon kommer upp i trappan och jag sätter mig sakta upp men Justin fortsätter kyssa mig på halsen. Jag drar bort hans ansikte lite lätt och kollar på honom och gör ett tecken att han ska vara tyst.

- Det kommer någon!
- Jävlar, juste. Glömde berätta att jag hade besök med mig. Hehe.
- Vem då, då? frågade jag förvånande och drog täcket mot mig.

In kom en söt mellan lång kille och jag förstod på en gång vem det var. Självklart började jag rodna. Jag menar, jag satt där halvnaken och det var första gången vi sågs.

- Hej, jag har hört mycket om dig! Kul att äntligen få träffa dig. Sa han och sträckte ut sin hand.

----------------------------------------------------------------------------------------
Skönt att Mel och Justin ÄNTLIGEN är tillsammans igen :)
Vem tror ni är där?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Scooter eller Usher ! :D

2011-04-05 @ 22:20:34
Postat av: Sofia

AWESOME :D

2011-04-05 @ 22:24:31
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Olivia

Meeeeeeeeeeeer!!! Sluta aldrig skriva :)

2011-04-05 @ 22:24:56
URL: http://kokosflingorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-05 @ 22:35:01
Postat av: Emma

Ryan kanske?

Haha nej vet inte xP

skriv meer! :D asbra!

2011-04-05 @ 22:42:45
URL: http://abelieberlife.blogg.sr
Postat av: JesssicaBieber

SKIT BRA !!!!!!!!!1



Ryan lr Chaz? :)<3

2011-04-05 @ 22:53:14
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: moa.

Hoppas det är ryan ;D

awesome novell =)

2011-04-05 @ 22:54:20
Postat av: denise

denisestonhamm.blogg.se titta jätte gärna in och följ :) <3

nevellen äger! :D

2011-04-05 @ 23:01:39
URL: http://denisestonhamm.blogg.se/
Postat av: isabell

jättebra! :D

love it. ryan? ;)

2011-04-05 @ 23:07:06
Postat av: emma

Skit bra ju!!! <3

Jag tror det är ryan :) <3

2011-04-05 @ 23:11:10
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: cecilia

Chaaaaz DEN ÜBER HETA! :D

Twitter : SweCecilia follow! :D

2011-04-05 @ 23:36:24
URL: http://justinnovellbieber.blogg.se/
Postat av: Madde

Ryan, hoppas på det.:) Meeeeeeeeeeeeeer!

2011-04-05 @ 23:50:55
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: REBECCA - i will never say never

as bra novell :) MER!

2011-04-05 @ 23:54:57
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: josefine

Jättebra ! ryan , chaz , christian ?

meeera!!

2011-04-05 @ 23:57:51
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Josephine

Mer mer mer!!!!! :)

2011-04-05 @ 23:59:03
Postat av: Sofie

ryyaaan!! :D

oj vad underbart att dem är tsm igen! :D<333333333

2011-04-06 @ 00:44:02
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Bettan<3

Asso gud såå bra!!

Jag blir såå glad när jag läser novellen den ee såååååååååååååååååååååå bra!!<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!



Och jag tror att det ee Christian!!<3(Älskar honom,han ee sååå sööt)

2011-04-06 @ 01:14:55
Postat av: Emmy

love it!! kanske ryan??!!

2011-04-06 @ 07:18:46
Postat av: Clara

Hm,vem kan det vara då..Chaz?? Skriv mer! :D

2011-04-06 @ 07:22:18
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Säkert hon där som han träffade på festen Dagen innan ;D

2011-04-06 @ 07:37:51
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den senaste kommentaren. Jag tror det är matilda :)

2011-04-06 @ 07:39:27
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kanske Ryan elr Chaz <3

2011-04-06 @ 07:40:25
URL: http://senditon.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-06 @ 07:41:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: bella

tror det är ryan? :)

jaaa skit bra att det äntligen har blivit dom igen!

- meer!<3

2011-04-06 @ 07:46:19
Postat av: Cornelia

jete bra mer mer mer!! e det Rayan? eller Chaz? :D <3

2011-04-06 @ 07:53:31
Postat av: Maria

Aww! Va skönt att de e tillsammans igen:D<3<3

Ja tror det e ryan;)<3

2011-04-06 @ 08:37:24
Postat av: Linnéa

Ryan Chaz eller Jaden (=

2011-04-06 @ 09:02:38
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

VI VILL HA 90!! :D <33

2011-04-06 @ 09:14:12
Postat av: Anonym

så jävla bra! kan inte vänta tills nästa :D

2011-04-06 @ 13:53:28
Postat av: AnGSMGirl

OMFG!

LOL!<3

2011-04-06 @ 15:08:13
Postat av: Malin

Meeeer!<3

Jag tror att det är Ryan ;)

2011-04-06 @ 15:14:22
Postat av: Anonym

JÄtte bra! :D

2011-04-06 @ 15:19:19
Postat av: linn'

Grymt!



Jag tror det är typ.. Christian eller Ryan? :)

2011-04-06 @ 16:24:01
URL: http://storiesaboutjustin.blogg.se/
Postat av: paula

ryaan??

2011-04-06 @ 16:32:40
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: Anonym

ryan maby;)

2011-04-06 @ 16:46:11
Postat av: Anonym

ryan lr chaz (:

2011-04-06 @ 16:53:52
Postat av: Anonym

MER MER MER :)

2011-04-06 @ 16:55:45
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaaaaaa! Ryan elr Chaz? elr kanske Jaden?! :D haha meeeer!

2011-04-06 @ 16:57:54
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Lena Bieber <3

yessssss!! mel & justin tsm igen! :D naaw vad glad jag blir hahah :P<3

jag tror att det är ryan som är där elr kanske christian för caitlin såg ju justin på festen :)<3333 annars kanske chaz, men jag venne e lixom inte riktigt säker på de för de har typ bråkat elr så e det bara rykten <3

2011-04-06 @ 17:08:47
Postat av: victoria

älskar din novell.

tipsa gärna om min :)

biebesdream.blogg.se

2011-04-06 @ 17:18:35
URL: http://biebesdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror det är ryan elr chaz! sjukt nice att de är tillsammans igen, allt kändes så fel när de inte var det haha. chapter 90 idag snällaaaaa?:D

2011-04-06 @ 17:37:20
Postat av: bra

det är skönt att dom är tillsammans igen , det kanske är ryan elr chaz , hmm undrar längtar redan tills nästa kapitel ; MEEER <3

2011-04-06 @ 17:42:32
Postat av: maja

såååå braa!! jag gissar på Jaden;)

2011-04-06 @ 17:45:18
Postat av: Malin

SKRIIIV MEEEEEEEEER! :D

2011-04-06 @ 19:00:08
Postat av: karinbieber.<3

Jag hoppas de är typ Ryan elr Chaz. xD

men de kanske är hans pappa.. eller de kanske redan träffats.. xD



Mer iaf <3

2011-04-06 @ 19:05:30
Postat av: Olivia

Mer mer mer mer mer!



As bra! Jag tror det är Ryan eller Chaz!



<33

2011-04-06 @ 19:51:40
URL: http://kokosflingorna.blogg.se/
Postat av: sofia

äääääääntligen är dom tillsammans igen! :D



chaaaaaaaz the man! eller ryan xD

2011-04-06 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0