One less lonely girl - chapter 24

*Justin! Åh din dumbom du kan ringa mig när som helst, det vet du. Jag har det inte så bra, jag har det som du om inte jobbigare. Jag drömde om dig inatt, när jag vakande utan dig känndes det hemskt. Saknar dig med, saknar allt med dig! Kommer du ihåg våran första kyss? Den kommer jag aldrig glömma. Har din smak i munnen fortfarande. Älskar dig så mycket och saknar dig.. ah så mycket att det inte finns ord. Men hör av dig snart / Din föralltid Melody*

Jag läste smset en gång till och log sedan för mig själv. Jag kommer nog klara mig tänkte jag för mig själv.



Jag somnade fort om och den här gången drömde jag sött utan att vakna. Han låg där brevid mig med sin arm runt mig och vi kunde inte sluta kolla på varandra.
Nästa morgon smsade jag pappa och bad honom komma med frukost, kände mig inte alls bra. Inte bara pågrund av att jag saknade Justin, utan jag mådde även väldigt illa och kände att jag började bli sjuk. Så gullig som pappa är kom han in med frukost och det var min favorit han hade lagat. Äggröra med bacon och en rostad macka jag kunde lägga allt på. Sen även ett glas apelsin juice.

- Tack pappa! du är bara bäst! Sa jag och gav honom en kram.
- Lugnt, men kom inte för nära! vill inte vara sjuk till jobbet på måndag. 
- Pappa, så sjuk är jag inte! haha. 
- Okej, men endå! För säkerhetens skull.
- Du som är 34 år, ofta du inte har bättre imunförsvar?
- Fyller 35 om två veckor så, haha! Jo, jag har bra imunförsvar men endå!
- Haha juste, grattis i förskott bästaste du!
- Tack! Men nu måste jag ner, sköta tvätten. Krya på dig nu! Vila och tänk inte alltför mycket på pojken. Han kommer hem snart, det går fortare än vad du tror! Sa han och stängde dörren efter sig.

Fortare än vad jag tror? Skojar han? Det har gått två dagar och jag kommer bryta ihop snart! Jag satte på TV:n och försökte inte att tänka på honom vilket var omöjligt. Skolan började redan nästa vecka och jag har knappt umgåtts med Nicole, Tiffany eller Alyssa. Känns som jag övergivit dem, har umgåtts allt för mycket med Justin. Trots att dem messat en hel del har jag hela tiden svarat att jag inte kan träffas. 

Jag plockade upp mobilen och slängde iväg ett snabbt förlåt sms till tjejerna. Dem svarade alla tre inom bara några sekunder, inte så konstigt för dem alla tre var med varandra.

*Vi har försökt ta kontakt med dig hela sommaren, men det har bara varit justin justin justin! Har du ens tackat oss för MADE? Vi har inte ens setts sen talangshowen. Vi är lite besvikna på dig, men såklart vi förlåter dig! Bara du försöker iallafall spendera lite tid till dina bästavänner. Vi älskar dig! Syns om fyra dagar! Puss*

Varför måste jag vara så känslig när jag mår som dåligast. Jag försökte hålla inne alla tårar som bara ville falla ner, tillslut blev trycket för hårt och jag kvävde gråten i kudden. Jag har svikit mina vänner och har inte Justin här vid mig. Jag borde inte gå ner och bli så här depprimerad.
Jag tog ett djupt andetag och ringde upp Tiffany för hon bad mig att ringa.

- Hej! Sa Tiffany halv drygt.

Trots att jag försökte hålla in tårarna fortsatte dem bara att rinna.

- Men gumman, hur är det? Frågade nu Tiffany omtänksamt.
- Jag, jag vet inte vad jag ska säga! FÖRLÅT! 

Nu pratade även Alyssa och Nicole i högtalaren med Tiffany. Dem förlät mig på en gång och vi pratade i telefon om hur sommaren varit. Berättade även allt som hänt mellan mig och Justin. 

Efter att ha pratat i fyra timmar tog jag all kraft jag orkade för att gå upp ur sängen och hämta min bärbara dator. Jag gick först in på Justin's officiella hemsida för att kolla om det var några nya bilder, vilket det självklart var! Det var igår när dem anlände i New York. Jag hade precis slutat att gråta men när jag såg hans fina leénde på bilderna kunde jag inte låta bli att känna klumpen i halsen igen.
Det hade även kommit ut bilder från konserten, då jag ser något väldigt oförväntat. Jasmine och Justin sjunger Overboard antar jag? Han höll om hennes midja på en av bilderna, va fan? Säkert inte seriöst men det ser ut som dem skulle kyssas vilken sekund som helst. När jag kollade på lite andra bilder såg jag även jasmine stå och krama Justin, och hon såg ut att vara överdrivet glad för den delen också..

Nu vred sig tårarna till först ilska och sen svartsjuka. Medans hon spenderade varenda timme, varenda dag, varenda kväll med honom sitter jag här, i mitt rum och gråter över honom. Efter att ha försökt ignorera bilderna på Justin och Jasmine gjorde jag ett stort fotocollage av Justin. Jag tog fram alla tidningar jag hade med Justin i och tog ut massor av bilder och satte ihop alla till en och samma tavla. När jag kollade på tidningshögarna insåg jag att jag verkligen var besatt av killen. Jag stannade uppe till halv tre på natten för att få allting klart och gjort tills imorgon så att jag kunde vakna upp av att se den fina tavlan.

Tillslut när allt var klart satte jag upp den på på taket på något vis. Jag la mig ner under täcket och gäspade. Sen låg jag och kollade på tavlan tills jag slumrade till. Jag öppnade ögonen för ett ögonblick och satte mig sakta upp i sängen för att sms:a Justin.

*Tänker på dig hela tiden, trots alla bilder som jag sett på dig och.. henne, så kan jag inte sluta tänka på dig! Ja, jag är svartsjuk, men det går över. Jag älskar dig mest älskling. Godnatt*

Precis när jag var påväg att somna vibrerade mobilen under huvudkudden och jag kunde inte låta bli att bli alldeles till mig. Jag drog åt mig mobilen och läste meddelandet fort, det var från Justin.

*Vilka bilder, vad pratar du om? När ska du inse? Hon är bara en vän och inget annat! Du har ingenting att vara svartsjuk på så lägg ner nu Melody. Jag älskar och saknar dig också, men sluta tänk sådär! Det gör mig bara frustrerad och ledsen, you're the only one. Gnight /Justin.*

Han hade rätt i något av det han skrev, säger han att jag är den enda för honom och hon bara en vän får jag helt enkelt lita på det. Men man vet ju aldrig, han kan få vem han vill där ute och endå så håller han sig till mig, en oduglig tjej som inte ens kan laga sin egna frukost.
Jag kunde inte sluta grubbla på det hela och låg nu än en gång och kollade upp i taket på honom, min finaste pojkvän. Jag var som besatt och kunde inte slita blicken ifrån den. Så snart så tog sömnen över.
Nästa morgon vaknade jag av smärta och en smäll. Det låg glas splitter över hela mig och jag hade skärt upp armarna och fått rivmärken i ansiktet.
- PAPPAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Försökte jag skrika men tårarna tog än en gång över.

Han kom uppspringandes fort och plockade bort all glassplitter ifrån mig och hämtade fort våtservetter och plåster.

- VAD TÄNKER DU MED? Du sätter upp en tavla i taket, ovanför dig? Såklart den ramlar! Sa pappa och tryckte våtservetten med alsolsprit mot min arm.
- AJ, AJ AJ! Det gör jätte ont! Jag vet, jag tänkte mig inte för, aj aj aj! Sa jag och försökte ta bort hans hand ifrån mina sår.
- Vi måste genast in till akuten! Här, kom med mig! Sa han och reste mig sakta ur sängen.
- Vänta, vänta! Släpp ner mig, så handikappad är jag inte. Men jag är tillräckligt handikappad till att packa ner kläder, jag kan inte åka i pyjamas!

Medans pappa packade ner lite kläder i min väska stod jag och kollade ner på golvet. Där låg tavlan i splittror, helt förstörd.. jag som hade kämpat så hårt! Hade det någon mening med att den skulle falla? Ödet?

---------------------------------------------
Förlåt för dåligt kapitel! och uppdateringen för min del (ronya) Ska bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeer!!!

2011-02-04 @ 07:40:52
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEER

2011-02-04 @ 09:55:26
Postat av: pm

Meeeeeeeeer!!!:D<3

2011-02-04 @ 09:59:52
Postat av: frida

meeeer! skitbra!:)<3

2011-02-04 @ 10:03:45
Postat av: Anonym

snällla skriiiv meeer idaag:D

2011-02-04 @ 13:57:43
Postat av: josefine

MEEEEEEEEER!

Massa mer idag!

2011-02-04 @ 13:59:58
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälllllaa! Skriv MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-02-04 @ 14:11:39
Postat av: Ida !

Snälllllaa! Skriv MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!! SNÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-02-04 @ 14:12:31
Postat av: Anonym

Snälla MEEEEEEEEEEEEER<33

2011-02-04 @ 14:46:53
Postat av: Jenkifer

hej! har en ny blogg som heter http://justinblovestories.blogg.se . kolla gärna in den, är på kapitel 14 så ni hinner säkert läsa ikapp:)!

2011-02-04 @ 16:04:44
Postat av: Cornelia

OOMYGOOOD! MER NUNUNUNUNUNUUUUUUUUUU!

2011-02-04 @ 16:20:47
Postat av: Siis

Gör inget meer ;D

2011-02-04 @ 16:44:13
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaaaaa! :D

2011-02-04 @ 16:46:23
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla! måste läsa mer!!!

2011-02-04 @ 17:00:16
Postat av: Clara

HOLY CRAP!!!1 SKRIV MER IDAG!!!! :D:D:D:D:D

2011-02-04 @ 17:05:43
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiitbra

2011-02-04 @ 17:24:58
Postat av: Anonym

SNÄLLLAAAAA MEEEER KAN INTE VÄNTAA :D

2011-02-04 @ 17:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0