One less lonely girl - chapter 30

Vi kramades och sen la vi oss ner i sängen. Han la armen om mig och innan jag somnade viskade han.

- Jag är glad att det är vi igen, godnatt! Sa han och pussade mig på pannan.

Jag svarade inte men han visste att jag menade desamma. Sömnen tog över och jag somnade med huvudet mot hans bröst.



Nästa morgon när jag skulle lägga armen om Justin var han inte i sängen. När jag går ner på undervåningen står han där vid spisen och det luktar så sjukt gott.

- Hej finaste! Sa jag och omfamnade honom bakifrån och pussade honom i nacken.
- Hej sötnos, ville inte väcka dig, du sov så sött så jag bestämde mig för att göra i ordning lite frukost.
- Det luktar jätte gott, tack så mycket! Sa jag och satte mig vid bordet.

Jag hällde upp två glas juice och ställde sedan fram brödrosten och brödet på bordet. Han kom sen och serverade äggena och bacona i en varsin tallrik, en till mig och en till honom.

När jag började lägga på aggena och bacona på min macka kollade Justin med en förvånande min på mig.

- På macka? Skojar du? Frågade Justin och pekade på min macka.
- Det är jätte gott! Du måste smaka, sen lägger man även på lite ketchup, det blir as gott.
- Ketchup? Haha va? Gud så äckligt, nemen kan prova för din skull.

Justin gjorde desamma som mig och när han sen tog en tugga blev det bara fler och fler tuggor.

- Det var inte så dumt, det var as gott! 
- Told you! Sa jag och gav honom en blink.
- Vad ska vi hitta på idag då? Det är lördag.. Frågade Justin.
- Jag vet inte, kanske någon fest eller så? 
- Hörde att det var någon fest bara några kvarter här ifrån.
- Jaha den, det är Amanda i min klass som fyller år och jag kan fixa in oss, om du vill? Frågade jag.
- Ja okej, visst. Men jag menar, kommer det inte bli lite konstigt ifall.. jag kommer?
- Haha, se det som om att du är överraskningen, hon blir nog superglad! 
- Okej bra! Sa han och log.
Vi dukade undan och sen ringde jag direkt till Amanda.

- Hej, är det okej om jag och en kompis kommer idag till din fest? 
- Hej, vem är det? Frågade amanda.
- Det är Melody!
- Jaha, jo okej visst! Vem är din kompis?
- Det är en överraskning!
- Okej, är han snygg?
- Du, han är sjukt snygg, men han är min! haha!
- Haha okej, men den börjar redan vid halv åtta, det finns dricka och sånt här så ni behöver inte ta med!
- Okej, bra! Vi kommer runt halv åtta då. Puss!
- Puss!

Jag sprang ut i köket där Justin stod och diskade.

- Justin! Vi får komma!
- Okej, brabra! Men jag känner inte för att dricka ikväll, eller jag dricker inte rättare sagt. Men du får om du vill.
- Nja, ett glas räcker nog bara för mig! Sa jag och log.
- Okej, men vad ska vi göra under tiden? Film?
- Jo, det låter bra! Haha, saknar våra filmdagar.
- Jag också, kom! Sa han och tog min hand och gick ut till vardagsrummet.

Vi satte först på MTV för att kolla om det var något kul, vilket det inte var. Så vi satte på filmen 'Never back down' , egentligen gillar jag inte filmer där folk slåss men den här filmen var riktigt riktigt bra!

När klockan närmade sig sex gick jag och Justin upp ur soffan för att göra oss i ordning.

- Jag går hem nu, möter dig utanför vid tjugo över sju. Love you! Sa han och gav mig en kyss innan han gick.

Jag vart alldeles varm och jag hade fortfarande känslan av hans läppar kvar mot mina. Jag sprang upp till mitt rum och ringde pappa fort innan jag sprang in i duschen. Känns så konstigt utan Noah och Pappa hemma men endå lite skönt med ff.

Efter att jag duschat och sminkat mig var det dags för klädval. Jag smsade Amanda och frågade om man skulle vara uppklädd och fick ett snabbt svar att det skulle man vara. Jag kollade runt lite i min ''fest'' garderob och provade lite allt möjligt, ville inte vara alldeles för uppklädd.
Jag valde en ljus rosa klänning som var lite randig. Till det valde jag två fina rosa armband. Det plingade på dörren och innan jag sprang ner sprayade jag lite Britney Spears parfym för jag vet att Justin älskar den doften.

- Hej älskling! vi måste skynda oss, och du ser helt otrolig ut! Sa han och kramade mig.
- Hej, du ser inte så dum ut du heller! Sa jag och log och låste sen ytterdörren.

Vi gick hand i hand till festen och när Amanda öppnade dörren började hon skrika.

- JUSTIN BIEBER!? SKOJAR DU?
- Hej! Sa Justin och gav henne en kram. - Grattis!
- Ehm, TACK! Tack så jätte mycket. Kom in!

Medans Justin gick upp på toa stod jag och pratade med Amanda.

- Är du tillsammans med Justin Bieber? Varför har du inte sagt något?
- Nja, asså jag ser inte det som en cool grej, han är lika normal som oss andra. Inget mer med det liksom! haha.
- Sant ju, och du har rätt, han är riktigt snygg! Men han är din, och nej, jag rör honom inte. Här, ta ett glas. Sa amanda och räckte mig ett glas.

Det smakade skit men jag drack endå. Medans Amanda minglade vidare såg jag John och precis när jag skulle vända blicken bort möttes våra blickar. Han kom emot mig, och ja, han var riktigt full. 

- Hej, gud vad fin du är snygging! Sa han och klängde på mig.
- Hej, hehe tack! Sa jag och försökte få bort honom vilket var omöjligt.
- Vart har du den där jävla Justin då? Sa han och jag kände hur hans saliv bara flög i småstänk mot mitt ansikte.
- Han är på övervåningen, på toa. Sa jag och kollade bort.
- Aha, där ser man! Här kom med mig! Sa han och tog mig i handen.
- Nej, jag vill inte! väntar här på Justin. Sa jag och ryckte ur min hand ur hans.
- Nej, KOM MED MIG! Skrek han och tog tag i min arm hårt och slet i mig.
- SLÄPP MIG! RÖR MIG INTE! skrek jag högt.


Då ser jag hur Justin kommer ner springandes från trappan och tar tag John's arm.

- Släpp henne, och rör du henne en gång till slår jag dig fattar du det? Sa han och stod bara nån centimeter ifrån John's ansikte.
- Oj vad rädd jag blir, vad säger du om det här? Sa John och puttade in mig i väggen.

Innan jag ens hann reagera gav Justin honom en rak höger och han föll hårt mot golvet.

- Hur gick det? Här, kom så drar vi! Sa Justin och sträckte ut sin hand.

Jag tog tag i den och förns då kände jag smärtan i min rygg, det gjorde riktigt ont.

- Dra åt helvete John! Sa jag och smällde sedan igen ytterdörren.

----------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA!!!!!!!!!! Var det rätt åt John? OH YES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

as bra!! hahaha, ja det var det verkligen man kunde tro att han var pedofil i det ögonbliket!! mer!! :D

2011-02-07 @ 19:21:33
Postat av: Anonym

Jaaaaa lättt.... skit bra, mer!

2011-02-07 @ 19:23:47
Postat av: Anonym

haha!;p

snälla mer ikväll!(L)

2011-02-07 @ 19:23:48
Postat av: eina

as bra!! ja, det varr det!! man kunde tro han va pedofil!!! fast det är bara jag och mina fantasier!! :G mer!! :D

2011-02-07 @ 19:24:54
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OH YES!!!

RÄTT ÅT HONOM ,

jävla pedofiljävel!

haha, okej han kanske inte är pedofil,

men aja XD



SKIIIIIIIIIIBRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR ERAN NOVELL♥



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-02-07 @ 19:32:00
Postat av: Sandra

Skiiit, as bra ju, MEEER! :D

2011-02-07 @ 19:35:11
URL: http://babbeee.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Grymt braa Där fick han för!!

Meeeeeeeeeeeer!!

2011-02-07 @ 19:37:16
Postat av: Katte

SKIT BRA !: D:D men någon borde vara otrogen, sedan bråkar dom i typ 5 kapitel :D det vore kul :D mycket DRAMA också :P justin med jasmine eller SELENA GOMEZ!! och Melody kan ju alltid hitta ett annat tidsfördriv ;) bara för skojjs skull, så det blir drama och spännancde! :P

2011-02-07 @ 19:40:04
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså ååh jävla john! :O ett till ikväll kom igen tjejer!

2011-02-07 @ 19:42:06
Postat av: Anonym

aa de varre !!

Meeeer ! <3

2011-02-07 @ 19:51:20
Postat av: josefine

oh yeah go for it!!!!!!

meeeeeeeeeeeer, snälla! ikväll :D

2011-02-07 @ 20:05:02
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: ellinoooor :)

haha meeeeeer :D

ni skriver så sjukt bra ;)

2011-02-07 @ 20:07:01
Postat av: bella :)

jättebra! hoppas dom kommer........... ;)

nej driver, eller.... gör jag? :)

2011-02-07 @ 20:12:42
Postat av: Jaqueline

GRYYMT mer!

2011-02-07 @ 20:15:48
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Siis

Men asså, ni förstörde lite. Eller ska inte var ataksig, ville att han skulle flörta med henne några kapitel, och sedan händer något men istället detta

men det var okej. Hoppas John förlåter och så, dagen efter eller något sånt och så regnar det och så när John ska krama Melody så kysser han henne istället och då springer Melody iväg eller något.. hehe borde gå till så eller något (:

2011-02-07 @ 20:32:37
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Siri

GRYMt bra ju! justin är värsta heron.. hihi :) men as bra! och verkligen rätt åt john;) puss

2011-02-07 @ 20:37:27
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Sofia Eriksson

Meen John skulle ju vara snäll och så så han kan få Melody ! Men det här blev väll bra, och i och för sig så kanske han drack för att han var ledsen över att han inte fick Melody och när människor dricker så kan dom bli elaka. Men det var ett bra kapitell :) Men jag fattar inte varför tror alla att John är pedofil ?? Han är ju lika gammal som Melody ??

2011-02-07 @ 20:46:15
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

oh shit... så himla braaa ! :D

2011-02-07 @ 20:57:27
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Cornelia

1. Britney e med!! <3<3<3<3<3<3

2. OMG!

3. Rätt åt John*



Jätte bra kapittel :)

2011-02-07 @ 21:15:58
Postat av: Julia

Skit braaaa!!! Gillar när du skriver långa chapters!(y)Gillar att Justin stöttar Melody sådär (L)

Jag gillade nt John så mkt deytta chaptert??:s

Han kanske blir värre??:o

Han kanske bli avundsjuk på Justin och våldtar Melody??:o :P<3



Ps: Bara en idé :)

2011-02-07 @ 21:22:23
Postat av: B E C C A

Ååååh kärlek till er!! TACK för att ni skriver, så SJUKT bra!!!

2011-02-07 @ 21:25:19
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg asbra!

2011-02-07 @ 22:07:43
Postat av: Fatbardha

AAAAASSSSSSSSS BRA!! seriöst <33

2011-02-07 @ 22:14:49
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: pm

Hahaha! Rätt åt honom! ;D

MEEER! :D <3

2011-02-07 @ 22:43:46
Postat av: Whitney

Siresly ok ägg och bacon på macka men med ketshup? Iaf den var skiit bra ÄLSKAR bloggen och kan ni följa mig på twitter heter: ThaSwagBeliber för då följer jag er och ni får en shootout :)

2011-04-27 @ 18:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0