One less lonely girl - chapter 33

-Säg att du ger dig! Sa han och skratta.
-Aldrig!
-Synd för dig. Sa han och kittlade mig mer.
-Okejokej! Jag ger mig, sluta, jag ger mig.

Han slutade och böjde sig ner för att kyssa mig. Jag besvarade kyssen och kröp ihop i hans famn.




God damn you're beautiful - Chester See
(lyssna samtidigt, det blir fint!)


Jag märkte hur Justin kollade ner på mig så jag kunde inte låta bli att kolla upp.

- Vad är det? Frågade jag och bet mig i läppen.
- Jag vet inte, fick bara en underbar känsla i magen nyss som jag tror jag aldrig haft. En bra känsla såklart.
- Justin, det kallas att vara kär sötnos! Hahaha.
- Jag vet, men jag trodde det aldrig skulle kännas såhär bra som det gör just nu, är så lycklig och överdrivet glad! Gud vad tjejig jag låter nu men jag menar det.

Jag la händerna om hans nacke och sträckte på mig för att våra läppar skulle nuddas vid. Det kändes som om att all kärlek han hade bara flög över till mig och jag fick nu också känslan i magen, känslan som pirrade och man blev alldeles sprallig och glad. Jag har känt den här känslan förut, en gång men det är inget jag pratar om med någon. Efter kyssen log vi mot varandra och fortsatte kolla på varandra, jag kunde verkligen inte sluta le, han får mig så himla glad. Jag avbröt våran fina stämning med att nämna John.

- Du, jag vill nog prata lite om det här med John..
- Det finns egentligen ingenting att prata om, hatar honom. Men prata på du, vad är det? Frågade Justin.
- Jo, grejen är den att trots att det bara var igår som vi bråkade saknar.. jag honom på något vis. Det är jätte dåligt, jag vet! Men jag är fortfarande hur sur och arg som helst på honom, men han kanske inte ville något illa? Han var trots allt ganska så full, jag tror vi alla tre överreagerade lite. 
- Så vad är det du menar med det du vill säga nu?
- Att jag förmodligen tänker förlåta honom, för att han är fortfarande en väldigt bra vän till mig som jag behöver, du vet hur jag är när det gäller bra vänner o så. Väldigt viktigt för mig, vilket John är.
-  Jo, jag vet hur mycket han betyder men jag vill bara inte att du umgås med fel människor som du sen ångrar att du gjorde, vilket gör att jag inte litar på John men om du gör det så får du umgås med honom och förlåta honom, men det är inget jag skulle gjort.
- Varför då då? Frågade jag drygt.

- Jag vet inte, han känns bara så.. skum. Han är ganska så annorlunda om man säger så. Kanske inte när han är med dig, men vad jag har märkt när jag sett honom.
- Och hur många gånger har du sett honom?
- Ser honom utanför mitt hus ganska så ofta, han bara står där och det blir en väldigt konstig stämning när våra blickar möts, som om att han står där och väntar på mig, eller förstår du vad jag menar?
- Jaha, vad konstigt.. jag visste inte ens att han visste var du bodde. Sa jag med öppen mun.
- Oj, ja, där har vi ett exempel till på att han är lite annorlunda, han som hatar mig så himla mycket står utanför mitt hus i princip varje dag, vilket jag antar att han nu kommer sluta med.
- Ja, du kanske har rätt. Men det är värt att ge honom en ny chans, han ville säkert inte mig något dåligt igår heller. Det blev bara för mycket.. dricka helt enkelt!
- Ja det är sant, man blir ganska så förändrad när man dricker!

Vi slutade prata om John för ett tag och beslutade oss för att göra något riktigt kul innan natten var över, klockan var trots allt halv tolv.
- Hmm, jag vet vad vi gör! Kan vi inte göra som en livechat? Du vet, på Ustream? Frågade Justin mig.
- Vad är livechat, Ustream? Va?
- Ja, det är när man typ webbar, så att alla kan se en och ställa frågor! Brukar inte ha det så ofta, men haft det några gånger med mina fans, det är jätte kul!
- Jo, okej, du får visa mig! 
- Haha det är jätte enkelt, kom! Sa Justin och tog min hand och vi gick tillsammans upp till mitt datarum.

Han drog som vanligt ut min stol och sen satte han sig brevid mig och började justera på webben så att den satt perfekt riktade mot oss.

- Så, nu ska jag bara in på min användare och skicka ut länken på facebook, twitter och myspace, om det är okej? Eller vill du verkligen göra det här?
- Ja, ja, ja! Det verkar jätte roligt! Men känner mig jätte risig, måste göra mig i ordning lite. Sa jag och reste mig upp.

Innan jag knappt hann resa mig upp tog Justin tag i min arm.

- Sätt dig, du behöver verkligen inte göra dig i ordning! Du är jätte vacker som du är nu. Ditt hår ligger perfekt, inte för mycket smink, jätte söt outfit och nu när du ler när jag säger det här så blir du ännu vackrare! Så sluta säg att du är risig, för det är du verkligen inte! Sa han och kysste mig.

Han vet verkligen hur han ska få mitt självförtroende på topp.

- Sätt på nu! Är jätte nyfiken.

Justin tryckte på någon knapp som gjorde att vi syntes LIVE i en liten ruta på en hemsida och brevid våran ruta var det en chattruta där det bara kom fler och fler frågor. Det gick så fort så att jag knappt hann läsa en fråga. Visningarna steg från hundra till tusen, sen från tusen till tio tusen sen mer och mer och mer! På bara en timma hade vi över tjugo fem tusen som tittade på oss. Vi hann svara på jätte många frågor och såg väldigt många söta kommentarer om att vi var jätte söta tillsammans. Sen när jag fick frågan som både jag och Justin såg ignorerade jag att jag såg frågan.

- Melody.. jag såg att du såg frågan! Jag ser det på din min, snälla? Gör det nu!
- Va, vilken fråga? Frågade jag fast jag visste att jag hade sett den.
- Den frågan om du kunde sjunga något, jag är inte dum. haha! 
- Jo, okej jag såg den, men och? Jag vill inte sjunga..
- Never say never? Kommer du ihåg?

Jag kollade på chatt rutan och såg nu att det bara vällde fram kommentarer där det stod Never Say Never! Jag lutade mig över Justin och viskade till honom:

- Justin, jag vet inte ens vad jag ska sjunga, hjälp mig!
- Sjung bara något, vi alla älskar allt du sjunger!

Jag satt och tänkte ett tag och sen så började jag sjunga på 'The Scientist' med Coldplay.

Efter att ha sjung en vers och refrängen slutade jag att sjunga och satte händerna i ansiktet. Så snart så tog Justin bort mina händer och kollade in djupt i mina ögon.

- Inget att skämmas för älskling, du är jätte duktig, var glad över din talang istället för att skämmas. Sa han och pussade mig på näsan.

Jag log mot honom och svarade: - Tack, du vet verkligen hur du ska hantera sånna här situationer! Trots att du är min pojkvän är du helt ärligt min förebild, jag älskar dig! 

Jag lade händerna på hans huvud och tog ett löst grepp om hans hår och kysste honom. Jag kände hur hans händer la sig på min midja och drog mig tätt intill hans kropp. Det var som om att vi glömde att kameran var på och så snart så ringde min mobil. Jag reste mig snabbt upp och sprang till min munkjacka vid dörren där mobilen låg.

- Hej, det är Melody!
- Hej Melody, tro inte att jag inte hänger med i nutiden men jag vet vad internet är och är inne på chatten. Kanske dags att stänga av kameran snart, det är rätt så sent!
Sa pappa argt i andra luren.
- Oj, pappa! trodde du redan somnat, jo men vi ska stänga av nu, hehe! Vi hörs imorgon, godnatt! Sa jag och la på.
Gud så pinsamt, hade pappa sett allt? Aja, han får väl vänja sig. När jag kom tillbaka in i data rummet satt Justin och sjöng för kameran och jag blev bara knäsvag av att höra hans underbara halvhesa röst när han är trött på kvällen, det är då den låter som sexigast.

- Älskling, vi stänger av nu! Vi har suttit här i typ en och en halv timma, det räcker. Kom in och lägg dig inne i pappas rum sen när du stängt av.

Jag gav honom en puss på kinden och sen en slängkyss till webben ut till alla fans på chatten. Jag gick in i mitt rum och öppnade första lådan. Där låg min rosa BH och mina spetsiga rosa trosor. Jag gick in på toan och bytte om fort och sprang sen ut och la mig i pappas säng.

När Justin kom in i rummet släckte han taklampan och tände den lilla lampan på skrivbordet för att få en liten mysig stämning. Innan han satte sig i sängen drog jag sakta av mig täcket. Jag såg hur han stannade till och hans blick följde hur täcket sakta föll ner på golvet. Snart så såg jag hur hans blick fixerade sig över hur jag smått rörde på min kropp.

Jag viftade med mitt finger till honom som ett tecken att han skulle komma och när han väl låg över mig sa jag:

- Tänk vad jag kunde få dig att göra med ett enda finger, undra vad jag kan få dig att göra med hela min kropp.

Han vart alldeles vild och kysste mig mer och mer passionerat. Hans händer lekte sig över min kropp och jag fick inte nog av hans erfarenhet. Jag ville bara ha mer och mer! Jag kände hur han sträckte sig över något på nattduksbordet och förstod att det var en kondom för jag kände hur han sakta satte på sig den.

- Har du något kanadensiskt i dig möjligtvis?
- Haha, va vadå kanadensiskt?
- Ja, du vet.. från Kanada?
- I mig? Nja, det tror jag inte, hurså? Sa jag och kysste honom på halsen.
- Nå, vill du ha det? Något kanadensiskt i dig?

Jag förstod vad han menade och började skratta högt, vilket Justin snart också gjorde.

- Det vet du att jag vill! 

Han tog av mig mina trosor och förde in den sakta. Det var våran andra gång och det gjorde inte alls ont den här gången. Det var mycket bättre och den här gången vart det dubbelt så hett än första.

- WOW, den här sidan vill jag se av dig oftare! Sa Justin och la sig på rygg brevid mig alldeles utmattad.

---------------------------------------------------------------
Ganska så medel långt kapitel :) Vad tycker ni ? BIEBERGASM i slutet .. hahaha :D
KOMMENTERAAAAAAA OM NI VILL HA MER!!

Kommentarer
Postat av: Fatbardha

AS BRA VERKLIGEN!! OMBBBIEBERGASM.. MEEER<33

2011-02-09 @ 00:39:23
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Biiiiiiebergasm !! Merr nuuuuu!!:D

2011-02-09 @ 06:26:25
Postat av: Anonym

Mer! Asbra!

2011-02-09 @ 06:31:17
Postat av: Cornelia

Brabrabrabra!!! Mermermermermer! Nunununu! :)

2011-02-09 @ 07:12:40
Postat av: Linnea

mer

2011-02-09 @ 07:28:29
Postat av: Linnea

MEEEEEEEEER

2011-02-09 @ 07:29:35
Postat av: elin

mer!!

2011-02-09 @ 07:50:22
Postat av: bella

hahah super bra, seriöst! ;)

meer!<33

2011-02-09 @ 07:53:01
Postat av: TESSI

Meer era duktiga fanskap!<3

2011-02-09 @ 08:03:55
Postat av: K A R I N

Assbraaa!! MEEERA

2011-02-09 @ 08:16:08
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Skriv mer;)

2011-02-09 @ 08:52:42
Postat av: Sofia

haha asbraa ;)

2011-02-09 @ 09:47:27
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Ellie

ASBRAAAAA meeera!!

2011-02-09 @ 12:24:26
Postat av: karinbieber.<3

HAAAHAAHA, jag skrattade så mycket åt det med kanadensiskt i dig. haha xD



Meeraa, Biebergasm där va. <3

Ni är gryma tjajor. :D

2011-02-09 @ 13:02:51
Postat av: amanda

gud vad ni är ducktigaa!:)

älskar eran novell-blogg och jag följer er always!<3



MEER!

2011-02-09 @ 13:20:22
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: selma

SÅ JÄVLA BRA!



NI ÄR HELT GRYMMA!



MER! <3

2011-02-09 @ 13:43:42
Postat av: Anonym

Biebeergaasm !! :D

Meeeeeer nuuu kan inte vänta !!

2011-02-09 @ 15:14:10
Postat av: Emelie

MER :D

2011-02-09 @ 15:34:26
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: en osäker en,,,

asså sluta skriva att dom har sex hela tiden! antar att ni har haft d själv

annars är d bra,

2011-02-09 @ 15:43:37
Postat av: cia

meer!! skratta så mycket att jag fick tåra at det kanadeniska! as bra som vanligt ni är så bra! ni är bästa =) mer ^^ ;)

2011-02-09 @ 15:51:11
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-09 @ 16:08:15
Postat av: Lina

Skriv meeera! ni äger ju fett! :D

2011-02-09 @ 16:17:09
Postat av: evelina

omg skit bra vill ha mer nuuuu! :D

Älskar det där med kanadensiskt haha ;p

2011-02-09 @ 16:22:49
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: jennie

hahah vad kul kanadenskiskit ahah ;P meer !!!!!!! OMB meer

2011-02-09 @ 16:47:23
Postat av: berri

jätte bra :) älskar värkligen när det är med låtar och så ska man läsa samtidigt du borde ha det mera gånger :)

2011-02-09 @ 16:49:16
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeerrrrrr

2011-02-09 @ 17:00:46
Postat av: KAtte

MER MER MER ! :D MER DRAMA :D

2011-02-09 @ 17:04:17
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Clara

Hahahahhaa biebergasm! Skriv mer!

2011-02-09 @ 17:09:56
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: olivia

meeer nu!!! Hon får faan inte få kännslor för john! <3

2011-02-09 @ 17:16:49
Postat av: Anonym

Så jääävla braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-02-09 @ 17:53:29
Postat av: Anonym

Mer

2011-02-09 @ 18:08:53
Postat av: Lina

Hahahah! :P kanadensiskt! det var ju asgrymt :D men uppdatera nuuuuu! har typ gått in å tittat om ni har lagt upp ett till kapitel 6 gånger på Ca. 2 och 1 halv timme... Åååh! otålig :D kraaam ni e bässsst <3

2011-02-09 @ 18:12:13
Postat av: Lina

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 18:20:19
Postat av: Bettan<3

Asso Ohh myy bieber Kanadenisk!!!hahah

Era noveller äger häcken asso den ee asbra!!<3 :D

Men som vanligt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!<3<3<3

2011-02-09 @ 19:06:04
Postat av: Julia

Mera<3



Och checka gärna min novell biebeeernovell.blogg.se ? ;)

2011-02-09 @ 19:14:23
URL: http://biebeeernovell.blogg.se/
Postat av: Julia

Biebergasm??:D:D

Kanadesiskt :P Hahaha, du e braaaaa!! meeeeeeeeeeer:D<3

2011-02-09 @ 19:19:00
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

HELT SERIÖST

SÅ SJUUKT JÄVLA BRA!!!!



haha, BIEBERGASM! :D



SKRIV MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 19:49:20
Postat av: mirja och sanna

fyfan vad nice skulle va kul om du slängde in en kommenter eller två ♥:D

2011-02-09 @ 19:50:32
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: linn

hah, skitbra ;)

2011-02-09 @ 19:53:23
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: Biebermakesmecrazy - Novellblogg

Awesome! :)



- Har du något kanadensiskt i dig möjligtvis?

- Haha, va vadå kanadensiskt?

- Ja, du vet.. från Kanada?

- I mig? Nja, det tror jag inte, hurså? Sa jag och kysste honom på halsen.

- Nå, vill du ha det? Något kanadensiskt i dig?



HAHAHAHHAHAHAHHA! xD

2011-02-09 @ 19:57:18
URL: http://biebermakesmecrazy.blogg.se/
Postat av: Lina

Meeeeeeeeeeen!!! Asså, ni måste UPPDATERA!! Nuuu:D kan inte vänta längreeee....

2011-02-09 @ 20:36:35
Postat av: Lina

Meeeeeeeeeeen!!! Asså, ni måste UPPDATERA!! Nuuu:D kan inte vänta längreeee....

2011-02-09 @ 20:37:07
Postat av: MAARIAWH

asså fan va jag älskar den här novellen! :) började läsa den idag haha, är på 30onde kapitlet! ♥

2011-02-09 @ 21:24:35
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: Siri

FETT GULLIGT!!! hahaha den där raggnings repliken är förfan AS skön! ;)

2011-02-10 @ 18:36:14
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0