One less lonely girl - chapter 36

Han kom fram till mig och satte sig brevid mig. Jag la min hand i hans och kollade sedan in i hans vackra gyllenbruna ögon.

- Du vet att jag älskar dig va? Sa Justin och pussade på min hand.
- Ja det vet jag, och du vet att jag älskar dig va?

Han kollade djupt in i mina ögon och jag såg hur hans huvud närmade sig mitt. Innan han kysste mig bet han sig sådär i läppen som gör att man bara vill kyssa hela honom.

- Ja, det vet jag! Sa han och log.



Både jag och Justin tyckte att festen igår va lyckad, även fast vi kanske inte minns allt. Det vi minns va det trevliga folket som kom och musiken, och att jag och Justin va inne på toaletten i en halvtimme, hehe! Jag och Justin satt och pratade om gårdagen vid middagen när Justin får ett sms, jag frågade om jag fick läsa sms först och det fick jag. Jag tog upp mobilen medan jag log, men léendet försvann snabbt.

- Vad!? Vad står det? sa Justin oroligt.
- VAFAN ÄR DET HÄR? skrek jag och slängde hans telefon på bordet och gick iväg till mitt rum. Justin tog upp mobilen och läste det så högt så jag kunde höra honom.

- *Hej cutie! Tack för igår, kommer aldrig glömma det vi två gjorde igår på toan ;);) puss / sabina*.
WHAT? va hon ens här? skrek Justin och sprang in i mitt rum där jag låg i sängen med ansiktet mot kudden.
- Justin hur fan ska jag minnas det? jag minns inte ett jävla skit och det gör inte du heller, eller så låtsas du bara. Fyfan.

- Melody jag svär på allt jag har inte gjort någonting med henne, och jag skulle fan ALDRIG göra dig illa, även om jag va skitpackad skulle jag aldrig göra så! Och jag skulle väl ändå minnas? Jag har inte ens något minne om att jag såg henne någonstans? Jag älskar dig mest i hela världen!

Jag funderade ett ögonblick och försökte minnas om hon faktiskt var här. För Sabina är ju Sabina och hon gör ju allt för att få Justin verkar det som. Hon kanske bara ljuger. Men hur visste hon att jag hade fest? Och varför skulle hon skriva så? Justin avbröt mina tankar och la sig på min rygg i sängen.

- Haha aj Justin du e tung, gå bort.

- Jag går bort bara om du lovar att tro på mig. sa han och höll sin hand i luften ovanför min midja för att visa att han skulle börja kittla mig om jag sa nej.

- Okej fine, vi glömmer det gå bort nu!

Justin satte sig på sidan bredvid mig och flinade. Jag insåg just att han skulle börja kittla mig igen, och jag hade rätt. Jag kunde inte sluta skratta och jag kunde inte slita mig loss från honom.

- Hahahahaha, JUSTIN NEJ! Lägg av, hahahahahahahaha!

- Okej då, haha sötnos! Haha en sak har jag undrat.. Varför har du en stor tavla där det står "I Love Justin Bieber" på? Haha du behöver inte skylta med det raring! Jag vet det redan!

- Det är för att jag blir påmind varje morgon om hur mycket jag älskar dig.

Vi låg bara där och log mot varandra. Efter en minut utan att le började Justin sjunga med sin underbara röst.

- In your eyes, in your eyes i feel love, in your eyes, in your eyes, i am home. Cause we are one.
- Justin! Du vet väl att han som sjunger är svensk?
- Klart jag vet, Danny heter han väl? och du är halv svensk, därför sjöng jag den!
- Haha gulle! Men vet du va, pappa och noah kommer hem om 2 timmar, så om du inte har något emot att ha lite kul så tyst med dig nu!
- Uuuh, haha det låter väldigt bra snygging! sa han och stoppade fingret i munnen för att leka sexig.

Justin kastade sig över mig och började kyssa mig, jag slet av hans gula hoodie och han tog av min. Vi fortsatte att kyssas som galningar och strax knäppte jag upp hans byxor och drog av dom. Mna byxor åkte också av och nu låg vi i underkläder. Jag kände något hårt mot mitt lår och log för mig själv. Justin kröp lite längre upp på mig och kysste mig medan hans ögon var stängda. Jag tog tag i hans hår och tryckte in tungan i hans mun och vi kysstes väldigt vilt, han slutade och sköt försiktigt ner mitt bh-band till armen och pussade på min axel, han gjorde samma sak med den andra. Jag fick hjälpa honom att ta av mig min bh och snart var alla våra kläder borta. Medan justin kysste min mage sträckte jag mig efter en av typ miljoner kondomer i min låda bredvid sängen. Justin tog den och satte på sig den snabbt, innan jag han tänka var den inne och detta höll på i cirka en kvart.

Justin gav ifrån sig ett starkt stönande och la sig bredvid mig och pussade mig på kinden, vi bara låg där och tittade på varandra i tio minuter och sa bara "jag älskar dig" några gånger. Justin ställde sig upp och vinkade med sin hand som ett tecken på att jag skulle följa efter. Vi gick in i köket, fortfarande helt nakna och plöstligt utan att jag han reagera lyfte han upp mig och la mig på rygg på bordet och lutade sig över mig.

- Haha Justin, igen? sa jag och var faktiskt nöjd med hans tanke.

- Varför inte? sa han och kysste mig. Vi har ju faktiskt en och en halv timme på oss.

- Du har en poäng! sa jag och satte mig upp och kysste honom passionerat medan han stod upp.

1 timme senare

Justin la sin genomsvettiga hand på min kind och vände mitt ansikte mot hans.

- Det där va fantastiskt!

- Vi gjorde det fan fyra gånger, hahaha! Men jag håller med dig! sa jag och kysste honom.

Vi gick in i dushen och bara stod och kramades, båda var helt slut och äckligt svettiga. Justin lättade lite på kramen och ställde sig bakom mig och kramade om mig, han la sitt ansikte på min axel så jag kunde se hans profil i ögonvrån. Han suckade och öppnade munnen för att prata:

- Jag hoppas du vet att du är den enda för mig och jag kommer aldrig, aldrig släppa taget om dig. Du är den finaste som finns. Första gången jag såg dig, även fast du såg lite, hehe rolig ut, tyckte jag att du va vacker. Man ville bara krama om dig. Min önskan slog in, jag fångade dig.

Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag kände hur tårar började rinna. Men eftersom vi redan stod i duschen syntes det inte. Han pussade min hals, jag vände lite på ansiktet och kysste hans perfekta läppar. Han stod fortfarande bakom mig och höll sina händer runt min mage, jag höll mina händer på hans händer och vi bara stod där och kysstes.

Vi kände oss ganska så klara så vi gick ut i handdukar och precis när vi öppnar badrumsdörren hoppar vi båda till lite eftersom Pattie står där med ena armen på midjan och i den andra handen håller hon upp en använd kondom.

- Mamma lägg av va äckligt ta bort den!!

- Jag vill inte ens veta vad ni gjorde där inne, och jag vill inte veta vad ni gjort under den senaste timmen. Men tyvärr vet jag redan. Jag ringde dig Justin. När du svarade hörde man kvinno- och mansstönanden! Sedan när jag ringer igen, hör jag dig, säga "det där va fantastiskt" Sen, hör jag dig Melody (hon tittade på mig med en mördarblick) "Vi gjorde det fan fyra gånger". Jag la på och åkte direkt hit!

Båda vi två kände oss som två stora idioter.

- Förlåt mamma för att du behövde höra det där. Det var inte meningen. Men vi är ungdomar, älskar varandra och har varit tillsammans jätte länge. Förväntade du dig att vi skulle sitta varje kväll och möggla framför tvn?

- Ingen idé att vara lillgammal Justin. Jag är äcklad. Ni är bara 15 år gamla!

- MAMMA!? Du har alltid varit min förebild. Du hade sex första gången när du va mycket yngre än jag. Du ska inte säga någonting.

- Jag ångrar mig jätte mycket, för hur jag blev. Jag vill inte att att ni ska ångra er. Jag vill inte att ni ska föda barn innan ni blivit tillräckligt gamla för att ta hand om dom. Jag vill aldrig mer höra om det här igen.

- Mamma... började justn och la sin arm runt min midja. Melody är mitt allt. Det är henne jag ska gifta mig med. Jag har inte ångrat en minut av hennes sällskap. Och det kommer jag inte heller.

Nu började jag gråta. Pattie fick också tårar i ögonen och vi båda föll för orden Justin sa.

- Använd kondom. sa hon och försökte dölja hennes tårar och gick ut från huset.

- Justin, förl....

- Nej Melody, säg inte förlåt. Jag älskar dig. Du är min andra halva.

Justin kysste mig och hämtade sin telefon för att uppdatera hans twitter. "Förlåt bästa fans för att jag inte uppdaterat. Jag har varit upptagen med min härliga flickvän som jag älskar.. Men vet ni.. Jag älskar er med!"

-----------------------------------------------------------
Det här kapitlet har min vän Tessi skrivit :) WOHOO!
KOMMENTERA NU! Förlåt för dålig uppdatering, men igår var både jag och Alice på maskerad(ja samma maskerad) Så vi kunde inte uppdatera! :( förlåt!

Kommentarer
Postat av: tessiiii

aviaviaviavi hahei h fhövsldf kö lxkchvj aoidfulcj.s ukjasiofusdji fosk :D

2011-02-12 @ 13:49:53
Postat av: bäst !

ASSÅ MEEER TYP NUUUUU!!! så jävla bra ! xD <33333

2011-02-12 @ 13:54:59
Postat av: Mirja :)

sv: Tack så mycket, ni med :)<3

2011-02-12 @ 14:17:36
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: jennie

bra mmer !!!!!!!! <3 <3 3 wow sjukt bra kapitel !!!!

2011-02-12 @ 14:33:15
Postat av: jennie

wow bieber sex !! hett biebergasam<33 <33<33 !!!!!

2011-02-12 @ 14:38:58
Postat av: Anna

HAHAHAHA, JAG BÖRJADE ASGARVA, HAHAHAHAHAHAHHA

2011-02-12 @ 14:54:24
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeer kna inte väntaa !!

2011-02-12 @ 14:59:28
Postat av: Siis

merr :D

2011-02-12 @ 15:36:29
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Aaaaaa Jättebra!!

Meeeeeeeeer!!<3

2011-02-12 @ 15:37:54
Postat av: Anonym

Busted haha x)

2011-02-12 @ 15:45:40
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: anna

haha pinsamt läge för dom XD skit bra skrivit!!

2011-02-12 @ 15:50:59
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: jaqueline

GRYMT ;) MEEEEER

2011-02-12 @ 16:11:45
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: josefine

Skit bra! MEEEEEEEEER!!

2011-02-12 @ 17:15:03
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: KAtte

GRYMMT! :D men mer drama :P

2011-02-12 @ 18:18:09
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: fanny

hahahhaha men gud porr

2011-02-12 @ 18:24:28
Postat av: Fatbardha

ombbbbbb......merrrrrrrrrrrrrrrrr<33333

2011-02-12 @ 21:48:51
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Assa shiiiiieeet asså! Fyfan vad pinsamt asså! XD

2011-02-12 @ 23:39:03
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Amen asso gudars. sjukt bra!

2011-02-13 @ 00:57:08
URL: http://heavenorearth.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

haha, där går det hett till ;)

omb, guuud vad pinsamt de där med pattie, haha :D



SKIIIIIIIIIIITBRAAAAAAAAA!!!!!!

ÄLSKAR ERAN NOVELL

2011-02-13 @ 22:00:24
Postat av: Fanny

Grymt bra! :D

2011-02-14 @ 16:34:06
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0