One less lonely girl - chapter 41

-Hur är det älskling?
-Inge bra.. Det känns bara så fel allting. Tänk om något händer under tiden vi är borta, tänk om allt skiter sig!
-Nej Melody! Säg inte så, det får mig bara att må ännu sämre! Det kommer funka, vi måste bara ha viljan och styrkan att kämpa för det! Jag älskar dig, så otroligt mycket, kan du förstå det!

Jag satte mig upp och kramade hans bara överkropp.

-Jag älskar dig med.

Vi la oss ner och somnade tätt intill varandra.


Alarmet ringde på fem tiden som jag hade ställt. Jag vände mig om för att kolla på hans vackra ansikte. Han var så söt när han sov. Jag satte alarmet tio minuter fram så jag bara kunde ligga och kolla på honom. När jag väl granskade hans ansikte såg jag att det var som en torr rand på hans kind. Jag kände lite löst och förstod på en gång att det var tårar från inatt som torkat. Jag låg och kollade på honom och kysste sedan hans varma avslappnade läppar. Jag märkte hur han slumrade till och snart öppnade han ögonen sakta.

- Godmorgon älskling. Vi måste gå upp nu, jag vill inte. Du anar inte hur dåligt jag mår, klumpen försvinner inte. Du måste följa med mig till flygplatsen, vinka mig hejdå.. Sa jag och lutade mig nu med min kropp mot hans bröst.
- Godmorgon! Såklart jag följer med dig, men som sagt. Det är inte sista gången vi ses. Ifall vi är menade att vara träffas vi igen, eller hur?
- Det är sant, jag trodde att enda sen första gången vi såg varandra på det här viset att det skulle vara vi föralltid 
och nu ska jävla Sverige hindra mig från att fortsätta uppleva den här lyckan, lyckan med dig.

Justin svarade inte utan tog ett löst grepp om min hals och kysste mig på pannan. Han lutade sedan sitt huvud mot mitt och sa:

- Som jag sa tidigare, ifall vi är menade så kommer vi ses igen? Vi håller kontaken baby.
- Älskar dig! 
- Jag älskar dig också!

Snart så ringde alarmet igen och det var dags att gå upp. Efter att ha ätit var det dags att säga hejdå till huset och ta ner resväskan till taxin.

Jag gick in i varje rum och sa hejdå. Sedan tutade taxin och vi la in våra resväskor i baksätet. Klumpen blev bara större och större. När taxin väl började åka satte jag handen mot glasrutan och viskade tyst för mig själv: *Det är inte hejdå, utan vi ses snart!*

Justin höll nu om min hand och jag låg lutad mot hans axel. När vi väl var på flygplatsen ville jag inte gå ur taxin. Pappa fick tvinga ut mig och nu gick jag och justin hand i hand in till väntesalen.

- Vänta här, ska bara hämta våra biljetter, jag tar din väska Melody och checkar in den.
- Gör du det pappa, vi sitter här! Noah, du får gå med pappa. Jag kommer snart! Ska bara säga.. hejdå. 

Here without you - 3 doors down (lyssna samtidigt)

Det gjorde ont att säga det där sista ordet, ordet som jag hatade som mest just nu. Hejdå.
Jag satt nu i Justin's knä och ville bara att tiden skulle stanna. Jag höll om honom runt hans nacke och satt och pussade han lätt på kinden ett antal gånger och snart så vred han sitt huvud mot mitt och våra läppar möttes.
Snart hör jag hur Noah skriker mitt namn och när jag kollade upp stod både Pappa och Noah och vinkade till mig. Jag förstod att det var nu jag skulle gå. Jag reste mig upp ur Justins knä och höll nu i båda hans händer. Han reste sig upp och omfamnade min midja och lyfte mig lätt upp från marken.


- NU MELODY, Vi måste ombord snart! Skrek pappa.
- VÄNTA, låt mig få säga hejdå! Skrek jag.

Jag kollade nu in i Justins ögon, han var alldeles tårögd, lika så jag. När han kramade om mig och la sitt huvud mot min axel kände jag hur hans tårar sakta rann nerför mitt bröst. Vi båda grät nu, det gjorde så ont. Jag tog hans huvud mellan mina händer och riktade det upp mot mitt ansikte så vi stod och kollade på varandra. Jag fick inte ur mig några ord, vilket Justin inte heller fick. Vi kramades och sen var det dags för sista kyssen.


När vi kysstes var det verkligen känslan av att det var sista kyssen, även fast jag inte ville känna det, så var det exakt så jag kände. Jag kände smaken av tårar och snart släppte vi taget om varandra.


- Inte hejdå, utan vi ses snart. Jag älskar dig! Skrek jag gråtandes och vinkade.

Jag hörde hur Justin skrek något och sen försvann han i folkmassan. När jag kom fram till Pappa la han armen om mig och sa att vi snart skulle ses igen förmodligen. Jag ville tro på hans ord, men det hade jag verkligen svårt för. Jag torkade mina sista tårar och satte nu i mina ipod hörlurar. Jag satte på 'Here without you' för det var exakt så jag kände just nu.

När jag skulle ta upp mobilen kände jag hur jag hittade något i min ficka, det var ett foto. Fotot som jag och Justin tog förra veckan i en automat i Centrum. När jag såg hur jag satt i hans knä med armarna om honom och hur lyckliga vi såg ut att vara på fotot kunde jag inte hjälpa att tårarna bara forsade.


- *I'm here without you baby but you're still on my lonely mind, I think about you baby and I dream about you all the time* sjöng jag gråtandes tyst för mig själv.


När vi ska gå på flyget hör jag hur en bekant röst skriker mitt namn. Jag vänder mig om och ser Justin stå där vid säkerhetsvakterna som höll fast honom, för han fick inte komma ombord. Jag släppte mitt handbagage och sprang iväg fort. Säkerhetsvakterna släppte Justin i sista sekund och jag hoppade nu upp i hans varma famn.

- Jag älskar dig, glöm aldrig det! Never say never. Sa Justin och kysste mig tusen gånger om.

Jag svarade inte utan fortsatte kyssa hans läppar som jag bara inte fick nog av. 

- Du, ni är jätte gulliga men tyvär måste du gå på nu fröken. Planet väntar på dig. Sa säkerhetsvakten.

Jag gav Justin en sista kyss och våra händer snuddades vid en sista gång innan jag gick iväg.


- NEVER SAY NEVER, NEVER SAY NEVER, NEVER SAY NEVER! GLÖM INTE DET MELODY! Hörde jag Justin skrika och sedan gick jag ombord planet, planet som nu skulle flyga bort från ATL, bort från Justin. Föralltid? Hoppas inte..
--------------------------------------------------
:'( Sorgligt! Men snart äre nutid, vi får väl se vad som händer.. dadadadamm!
KOMMENTERA NU, VI VILL HA IDÉER FAST VI REDAN HAR TUSENTALS, MEN SKRIV PÅ! Nej, novellen är inte slut. Däremot DÅTID är slut. Nu äre dags för nutid, så vi får se hur dem lever år 2011. Allt vi skrivit nu, alla 41 kapitel har varit i dåtid, år 2009! Kan inte vänta till att vi ska skriva och att ni ska läsa nutid, sjuuukt bra!


Kommentarer
Postat av: Fatbardha

OMg tårögd blev man kan jag säga!! sjukt bra!!

2011-02-14 @ 23:58:11
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Mickis

mina ögon blev också tårade , jag har allvarligt suttit uppe för att se detta kapitel och nu är kl: 00:11 så jag längtar redan till nästa

Postat av: josefine

Asså seriöst.. tjuter nästan, hallå normalt? Asså grymt bra!!!! Som fan!

Ser allting framför mig, som i en film.. aww... Tänk om eran novell skulle bli en film, som manus typ och Justin skulle vara med ofc.. wow.. snacka om världs film !!!!!!!!!

Ser fram emot att läsa massor i morgon! Beroende som sagt ;)

2011-02-15 @ 00:15:30
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Började fan gråta, mer!

2011-02-15 @ 00:53:47
Postat av: Maida

omg! så sorligt ;( tårögd nu . . . men sjukt bra novell .. <3

2011-02-15 @ 00:54:39
Postat av: Dalia:)

SKITBRASKITBRASKITBRASKITBRA !! ;D



men kan du göra mig en tjänst ?

snälla snälla snälla snälla rara kan du skriv att folk kan besöka min novellblogg också ? HAR TAPPAT SKITMÅNGA LÄSARE OCH DET SKULLE BETYDA MYCKET FÖR MIG!

2011-02-15 @ 01:04:49
URL: http://bieberness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fy! Gråter för fullt!

Men det ska bli spännande hur dom lever nu 2011!<3

2011-02-15 @ 01:50:22
URL: http://thelifeasjenny.blogg.se/
Postat av: KAtte

SKIT BRA SKIT BRA SKITA BRAA!! EN TILL EN TILL! :D

2011-02-15 @ 06:53:47
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: madde

omg! Jag grät som fan! :'( så sorligt! Hur kan ni skriva så bra?

2011-02-15 @ 07:08:30
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: linn

Oh fan vad bra, jag blev tårögd :')

2011-02-15 @ 07:15:25
URL: http://storiesaboutjustin.blogg.se/
Postat av: anna

Seriäst jag höll på att börja gråta :( sjukt bra skrivet och längtar enormt mycke för att se hur de gick för dom

2011-02-15 @ 07:21:05
URL: http://annawestiin.blogg
Postat av: Elin

Ååh jag började typ gråta...

Det måste bli dom igen!

2011-02-15 @ 07:26:48
Postat av: emie

Sjukt bra!!!!1

Blev tårögd! Jättebra!<3

2011-02-15 @ 07:35:13
Postat av: Julia

MEEEER OMB ni borde bli författare <3



Checka gärna min och några andras blogg



www.welovejustin.blogg.se

2011-02-15 @ 07:35:38
URL: http://welovejustin.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Nej va sorligt :( Åh mer..

2011-02-15 @ 07:38:23
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer !!

2011-02-15 @ 07:44:29
Postat av: Cornelia

Det får inte ta slut! Jag är alldeles gråtfärdig nu! DET FÅR INTE HÄNDA!

2011-02-15 @ 07:48:37
Postat av: Anonym

moooooreee

2011-02-15 @ 08:01:14
Postat av: bella

blev helt tårögd.. det får bara inte va slut!

meer!<33

2011-02-15 @ 08:02:04
Postat av: Emelie

skuuukt bra!! :D MEEER! :D

2011-02-15 @ 08:04:54
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Tilda

Tårar :(

2011-02-15 @ 08:13:35
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så jävla bra , men så sorgligtttttttttt :(



MER IDAG!

2011-02-15 @ 08:55:50
Postat av: miiiimi

fiick rysningar i hela kroppen :O wooow

bra jobbat ! hoppas att de träffas igen <3

2011-02-15 @ 09:07:45
Postat av: Amra

Fyfan va sorgligt..:'(

2011-02-15 @ 11:50:32
Postat av: Sofia

OMB MER

2011-02-15 @ 12:29:32
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: tess

tårar.. sorgligt. :/ ni är jätte duktiga iaf :D

2011-02-15 @ 15:25:50
Postat av: emely

skitbraa, mer! :D

2011-02-15 @ 15:57:54
Postat av: sara

Fan , jag började tjuta normalt ?

Ni är bästt !

Om några människor föränar justin så är det ni !

Helt klart ni är begåvade, säkert skit snälla och grymt söta !

asså jag är inte justin bieber fan men jag är inte hater heller så jag älskar novellen ! :) <3

2011-02-15 @ 16:18:27
Postat av: Ellie

grät när jah läste å lyssna på låten samtidigt :'(

sorgligt men sjuuukt braaa!!!

meer <33

2011-02-15 @ 16:25:20
Postat av: BOM

Jag lyssnade på Brandy - Have You Ever när jag läste denna och tyckte det passade så fantastiskt bra och jag fick en sådan härlig känsla. Keep up with the good work.

2011-02-15 @ 16:26:04
Postat av: Anonym

jag började tjuta på riktigt, men känner verkligen ledsamheten, nu måste ni skriva mer så vi får veta vad som händer!

så sjukt bra skrivit!!

2011-02-15 @ 16:29:10
Postat av: Jonna

Sitter och gråter det får inte va så här det ska ju va dom ?

Snälla nästa kapitel ikv please ? o:



Världens bästa novell ! ♥

2011-02-15 @ 16:30:03
Postat av: alexandra

Shit OMG! helt gåtfärdig ni är så bäst är iallafall glad att det nt slutar så här.. :'( <33

2011-02-15 @ 16:37:58
Postat av: pm

MEEEEEEEER! NUUUUU!!!!! :D <3333333

2011-02-15 @ 16:41:22
Postat av: Siis

Aww.. Typ Jag vet inte .. Meen meer :D

2011-02-15 @ 16:51:41
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Julia

Aww! Ni fattar inte hur tårögd jag är just nu.. :( Längtar efter nästa kapitel, keep up the good work!

2011-02-15 @ 16:53:46
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Cajsa & Mikaela

Läs gärna våran Novellblogg om justin bieber.

2011-02-15 @ 17:08:37
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaaawwww ! guuuud började gråta :( fyffaaaan vad bra ni skriver ! fortsätttt såå :D <3333

2011-02-15 @ 17:11:17
Postat av: Sandra

JAG BÖRJADE GRÅTA! herregud :'(

2011-02-15 @ 17:44:55
URL: http://superr.blogg.se/
Postat av: ni är b.ä.s.t

2011-02-15 @ 17:56:13
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-15 @ 17:56:50
Postat av: ni är b.ä.s.t

sitter här och gråter :'(

så sjukt bäst ni är asså och novellen, vill bara dö. jag älskar er, glöm inte det!

2011-02-15 @ 17:57:09
Postat av: ida

jag vill ha mer nunununu nuuu!

2011-02-15 @ 18:17:28
Postat av: evelina

Jag fick tårar i ögonen, så himla sorgligt :(. Så sjukt bra är ni <3

2011-02-15 @ 18:22:26
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Emma

gud! började gråta i slutet! ni e helt klart grymma på att skriva. bästa "storyn" jag har läst på länge ! fortsätt skriva såhär bra tjejer! :)<3

2011-02-15 @ 18:34:58
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte sorligt :(

2011-02-15 @ 18:44:27
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SORLIGT!!!!! :'(

började fan nästan gråta!



ÄLSKAR ERAN NOVELL SÅ JÄÄÄÄÄÄÄKLA MKT!♥

SERIÖST, NI ÄR AMAZING PÅ ATT SKRIVA!!!!!!!!



och dom MÅSTE träffas igen, annars vet jag inte vad jag gör!!!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 18:59:00
Postat av: cia

ååå omg jagv sitte med ögonen fulla med tårar det var så¨bra. skriv mer mer me^^r to night=)

2011-02-15 @ 19:56:36
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Emmy

ni är såå bra på att skriva!!!! jag tycker att ni ska göra en bok, den kommer ju att bli känd!! jag lovar jag skulle lugnt betala för att läsa detta!!! ni äger. <33333

2011-04-04 @ 20:22:46
Postat av: Ida

Sorgligt, sorgligt, sitter och gråter och gråter! :)

2011-05-13 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0