A true love story - chapter 114

Jag har aldrig varit så lycklig innan. Jag har fått så många drömmar inslagna under mitt liv. Den största drömmen jag hade ett tag var att bli en känd sångare. Och den drömmen slog in. Sedan va min största dröm att hitta den rätta. Den har också slagit in. Jag har typ inga drömmar kvar längre, eller jo det är klart, men jag är så lycklig att jag bara kunde spricka. Snart ska jag gifta mig med världens vackraste kvinna. Kan man bli lyckligare?

- Vet du vad? sa jag.
- Nä vadå? sa Sanna och kollade upp på mig med sina underbara ögon.
- Jag har en överraskning till ikväll.
- Haha jag har saknat dina överraskningar. Jag älskar dig!

menorca 190110 02 Beautiful House By The Pool by Dom Arquitectura

Nästa dag vaknar jag av att det ligger en lapp brevid mig och Justin är borta. På lappen står det:

Hej älskling! Tack för igårkväll och som jag sa så skulle du få en överraskning idag! Inte en liten utan den är ganska så stor. En bil kommer och hämtar dig vid halv tre och det är inte vilken bil som helst, du får se! Älskar dig. / Din Justin!

Aww, gulligt! Men vad menar han med inte vilken bil som helst? Jag kollade på klockan som var strax över halv två. Jag slängde på mig en snabb outfit, det blev jeans, linne och en Justin hoodie. Jag sminkade mig fort och hann äta lite frukost och sprang sen ner till framsidan av lägenheten. När jag kommer ut står det ingen bil där men det kommer en vit range rover körandes och ut ur den hoppade Justin och kom fram till mig och kramade mig.

- Vad tycker du? Sa han och pekade mot bilen.
- Sjukt fin, vems är det? Din mammas eller?
- Nej, det är din nu! Sa han och gav mig nycklarna.
- SKOJAR DU!? Justin!? DU ÄR SJUK, en jävla bil? Sa jag och hoppade in i framsätet med händerna på ratten.
- Nej, den är din nu! Sa han och pussade mig på kinden.

Jag tog hans ansikte mellan mina händer och gav honom en varm kyss och våra läppar möttes en lång stund. 

- Tack älskling! Jag kan inte ta emot den men..
- Jo det kan du, det kan vara som en tidig hmm..
- Tidig vadå? Sa jag och log.
- En tidig alla hjärtans dag present. Sa Justin och gav mig sitt största leénde!
- Haha okej då! Tack älskling. kommer aldrig kunna ge igen det här, men du ska veta, fan vad jag är tacksam! Inte bara för bilen utan för allt du gjort för mig.
- Allt för dig älskling! Men det här är inte allt, har köpt en present åt.. oss också! När vi har gift oss kan vi använda oss av det. Här, låt mig få köra så jag kan visa. Sa Justin och bad mig att byta plats med honom.
- En till överraskning? Skojar du? Sa jag och flyttade på mig.

När vi åkt en liten bit och var lite utanför själva innerstaden svängde vi in till ett fint kvarter. Strax så stannade bilen och Justin satte på mig en ögonbindel och ledde mig ut ur bilen.

- Justin!! det börjar bli lite läskigt, haha! Sa jag och greppade hårt om Justins armar som ledde mig till ett ställe och tillslut så stannade vi.

När han tog av mig ögonbindel fick jag en chock och förstod inte först att det var vårat hus (bild ovanför). Jag kände hur glädjetårarna började stiga än en gång och hoppade upp i hans famn och skrek.

- DU KAN INTE MENA ALLVAR ÄLSKLING! FY FAN! Vet inte vad jag ska säga det här är.. otroligt! Hur har du råd?
- Pengar spelar ingen roll för mig, bara vi är lyckliga så! Vi har bestämt inflyttningsdatum och vi flyttar in den 14 Mars. För den 4 mars ska vi på smekmånad!
- Åh, älskar dig! Du är bäst, vi är bäst! sa jag och kysste honom hårt.

Innan vi ska åka tillbaka till lägenheten står jag kvar och kollar på det ängalika huset, det såg verkligen ut som ett mini pallatts och det var bara så otroligt vackert! Kan inte vänta tills bröllopsdagen, smekmånaden och tills dagen vi föder vårat barn.
Jag har inte än berättat för Justin att jag är gravid men jag vet att han så mycket vill bli pappa och fick reda på det förns igår, vi kommer bli så otroligt lyckliga och ingenting kan stoppa oss!
-------------------------------------------------
FY FAN VAD JAG ÄR DUM! så dålig uppdatering så det skriker om det! Ska bättra mig, men det är trots allt jullov och jag har så svårt att improvisera den sista delen av novellen, men försökte mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag tycker verkligen att ni ska fortsätta med denhär novellen!

ska ni göra en ny efter denhär?

skitbra ändå :) mer!

2011-01-06 @ 20:12:01
Postat av: Julia

jättebra mer

2011-01-06 @ 20:21:48
Postat av: Matilda

skit bra!

menade du att detta var den sista? :O

Det kan det inte va, jag menar..

Asså det är den bästa jag har läst. Jag har till och med lipat till 2 episoder! Snälla sluta inte skriv. Jag vet att den kan bli tråkig nu, men den är sååå braaa

kram (:

2011-01-06 @ 20:30:41
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-01-06 @ 20:32:43
Postat av: Anonym

meeeer :D

2011-01-06 @ 20:32:58
Postat av: Anonym

såååå bra! nej förlåt, jag ljög. såååå bäst! :D <3

2011-01-06 @ 20:41:49
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!!! ÄLSKAR VERKLLIGEN ERAN NOVELL!! ♥

men du förresten, hon berättade ju för honom om att hon var gravid? ;o jag har för mig de ;p



MEN SJUKT BRA!!! SKRIV MEEEEEER!! :D

2011-01-06 @ 20:51:39
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Malin

Är den slut?! Bara sådär?! Snälla fortsätt den är ju så braa!!

2011-01-06 @ 20:53:36
Postat av: S

jag tycker att ni ska fortsätta med den här just nu men kan inte ni börja med en ny efter att de har gift sig typ :P bra skrivet , hoppas det kommer en till idag =)

2011-01-06 @ 21:10:44
Postat av: Sofia

Är den slut nuu ????? :O Nej jag vill ju veta vad som händer när hon berättar för Justin !! Snälla inte sluut nuu !!!!!!!!! JAg tycker oxå ni ska fortsätta med den här novellen, finns ju jäätte mycket kvar, när hon berättar, när dom gifter sig, deras smekmånad, när hon föder barnet och seeen kasnke den är slut om dom inte får ett barn till då kanske det är 2 kap mer och sen slut :) Allt det här kan bli typ 5-10 kapitell ! Kanske är svårt att komma på men ändååå ! Btw älskar den här novellen och alla andra ni kommer skriva !!

2011-01-06 @ 21:24:03
Postat av: Laura

Så himla bra!! Älskar den här novellen, men jag tycker nu ska börja på en ny :)

Mer :D

2011-01-06 @ 21:34:29
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Tinetthe

Meeeeerrrrrr nu och tack för alla härliga kap och dom som kommer kram

2011-01-06 @ 21:37:43
Postat av: pm

OMB! MEEEEEER! :D <3

2011-01-06 @ 22:11:25
Postat av: Anonym

Jag tycker oxå ni ska fortsätta med denna, och göra lixom deras liv blir när dom får sitt barn oh så! men det är awesome! mera! :D

2011-01-06 @ 22:19:40
Postat av: Ida

Mer mer mer superbra och du är absolut inte jätte dum men snälla kan ni inte göra 10till snälla eller iallafall 5 haha älskar denna novellblogg så jag vill inte att det ska ta slut. Ni gör ett superbra jobb! You go girl, keep going girl! Haha:)

2011-01-06 @ 22:58:15
Postat av: lisa

Naaaw vad sjukt söt han är dååå ! :)

2011-01-06 @ 23:05:19
Postat av: Anonym

OMMMGGG ÄR HON GRAVID?!?!??!?!? HERREKÄVLAR

2011-01-06 @ 23:14:01
Postat av: ronja

den är jättebra! kommer bli lite ledsen när den här novellen slutar... men förstår faktiskt att idéerna börjar ta slut.

LÄNGTAR TILLS NÄSTA KAPITEL! :D

2011-01-06 @ 23:31:57
URL: http://ronjacerenia.blogg.se/
Postat av: Millaaa

ååh jättebra! :D

ni måste börja på en ny efter den här <3

2011-01-07 @ 01:06:37
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: jennie

åååhhh gätte bra meeer

ni måste börja på en ny efter den här snälla <3 <3

2011-01-07 @ 09:03:05
Postat av: bella

jättebra!;)

är hon gravid igen!?:D

meer!<33

2011-01-07 @ 11:05:01
Postat av: Siis

Ni borde börja med en ny, men med helt andra ideer, men denna novell va riktig bra! :D

2011-01-07 @ 12:48:47
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER :) Grymt bra! ;)

2011-01-07 @ 15:56:34
URL: http://bieberstoryy.blogg.se/
Postat av: Laura

Jag har just startat en biebernovell, kolla gärna den och kommentera :)

Förlåt för jobbig kommentar

2011-01-07 @ 16:35:33
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Var det den sista delen? :o

2011-01-07 @ 17:51:14
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: Emelia & Sofie

Hejsan! Vi är två 15 åriga tjejer som precis bestämt oss för att börja skriva en Justin Bieber novell-blogg! Men innan vi börjar skulle vi vilja veta om det faktiskt är någon som är intresserad. Så klicka in er och kommentera på inlägget så vi vet! Minst 5 kommentarer från olika IP-adresser! Vi har lagt ner mycket tid på design/utséende så hoppas ni vill läsa! Kram/ Emelia & Sofie på: www.StoriesaboutJB.blogg.se

2011-01-07 @ 20:25:39
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3

2011-01-07 @ 20:28:03
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3 Våran blogg heter www.storiesaboutjb.blogg.se !!!



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3 Våran blogg heter www.storiesaboutjb.blogg.se !!!



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3 Våran blogg heter www.storiesaboutjb.blogg.se !!!



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3 Våran blogg heter www.storiesaboutjb.blogg.se !!!



Hej! Vi är två tjejer som har startat en justin bieber novell och vi skulle bli väldigt glada om ni skulle vilja läsa den, första kapitlet kommer efter att vi fått fem kommentarer så kommentera på så kanske ni till och med får det IKVÄLL :D tack på förhand!<3 Våran blogg heter www.storiesaboutjb.blogg.se !!!

2011-01-07 @ 20:42:04
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Cornelia

Sluta aaaldrig att skriva!!!!!!! Jag tkr inte ens om Justin men jag läser novellen ändå för att ni skriver såå himla bra!! Sluta inte<333

2011-01-07 @ 20:50:35
Postat av: jojjo

ska ni börja på en ny novell , or what ? :')

2011-01-07 @ 20:56:44
URL: http://justleggo.blogg.se/
Postat av: Siri

asbraaa!!! så jävla mysigt ju liksom... meen det flyytade väl typ nyss in i deras lägenhet? och är hon gravid? :o hur gamla är dom nu? hänger inte med liksom ;D <3 asbra MER :D

2011-01-08 @ 01:56:20
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Tess o Tilda

najs att hon fick en bil, heheheh :P we want more!

2011-01-08 @ 03:21:06
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Tess o Tilda

najs att hon fick en bil, heheheh :P we want more!

2011-01-08 @ 03:21:06
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag hängde itne riktigt me där haha , men hade dom ine precis köpt en lägenhet ?

2011-01-09 @ 03:27:50
Postat av: Sara

den här storyn har förvandlat mig till ett JB fan!

lyssnar hela tiden på hans låtar när jag läser!

Börjar bli beroende av storyn och av JB och hans låtar!Älskar er!

2011-04-26 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0