A true love story - chapter 117

- Får jag göra såhär? Har inget annat för mig, blev lite halvt pigg nu. Sa jag och fortsatte röra med fingarna svagt på hans mage fram och tillbaka.
- Det är skönt, fortsätt! Sa Justin trött.

Strax efter det somnade han för han började med sina små snarkningar och då vände jag mig om för att också försöka sova vilket jag tillslut lyckades med.



10 februari - SANNAS PERSPEKTIV:

Hur kan tiden gått så fort, nyligen var det början av Januari och det har nu redan gått en månad. Om fyra dagar är det alla hjärtans dag. Under den månaden som gått har vi planerat nästan klart hela bröllopet. Bestämt datum är att vi ska gifta oss den tredje mars och flytta in i vårat nya hus i typ April. På smekmånad har justin förberett något fantastiskt ställe, det var så han beskrev det iallafall, och jag kan inte vänta längre! Vill bara ha honom nu och föralltid!

Idag skulle jag prova bröllopsklänning. Har kollat lite i tidningar men inte hittat den rätta än, och det är mindre än en månad kvar och det är alltså lite panik! Justin sa att vi inte behövde oroa oss över pengarna, bara jag hittar den perfekta klänningen sa han att han kunde betala allt som behövdes, vilket var väldigt gulligt!

När vi kom till affären var det väldigt mycket fans utanför och vi blev tvungna att låsa affären för att vi skulle 
kunna få vara ifred och välja i lugn och ro.

- Så, vad hade du tänkt dig för klänning? Frågade tjejen som jobbade där.
- Jag vet inte än, inte så jätte jätte lång men den ska släpa lite. Den ska nog ha lite diamanter eller stenar på, jag gillar när det glittrar sådär. Och såklart ska den vara vit. Sa jag och började skratta.

Hon bara stod där och förstod inte skämtet om att klänningen skulle vara vit, haha en bröllopsklänning är ju oftast vit men men hon hade iallafall ingen humor, vilket vart lite pinsamt.
- Kom här så kan jag visa dig några klänningar. Sa hon och gjorde en gest åt mig att komma.
- Älskling, jag väntar här, det ger otur att se bruden i klänningen innan bröllopet, se till att göra ett bra val nu! Sa Justin och pussade mig och sen rusade jag iväg.

Hon tog fram några klänningar som såg helt fantastiska ut men det var fortfarande något som saknades. När jag kollade runt lite själv och såg en klänning som var som inburad i glas vart jag som fast.

- Den här då! Sa jag ivrigt och pekade på klänningen innanför glaset.
- Den klänningen har du nog inte råd med unga dam, den har hela 10.000 små diamanter på, äkta diamanter. 
- Inte råd? Du må nog inte veta vem min blivande man är i sånafall, pengar är det inget tal om. Sa jag och det lät väldigt bortskämt.
- Okej, den kostar runt $20.000..
- tjugotusen dollar? Är ni sjuka i huvudet eller? 
- Ursäkta?
- Förlåt, men det var väldigt dyrt men får man prova den?
- Ja visst! Sa kvinnan och tog ut klänningen försiktigt.

När jag hade satt på mig klänningen vart jag alldeles rörd. Den var helt perfekt och jag kunde inte sluta spegla mig, den var helt otroligt vacker!

När jag övertalat Justin att få köpa den sa han att det var okej, för han lovade trots allt att pengarna inte spelade någon roll. Fansen utanför var fortfarande kvar, dem var nu ännu fler och vi fick tränga oss hårt igenom för att kunna komma ut, men vi hade trots allt Kenny till hjälp som alltid var vid våran sida senaste tiden.

- Vad ska vi göra nu? sa jag och log.
- Jag vet inte, kan vi inte åka på något spa eller så? Sa Justin.
- Jo, det låter mysigt!

Vi åkte till närmsta spa, medans Kenny åkte hem. Man kan säga att det var det bästa jag gjort på länge, så skönt var det! Min mobil ringde och jag gick ut på spa'ts balkong. På skärmen stod det att det var pappa som ringde.

- Hej sötnos! Hur har du det? Hur går det med bröllopet, har inte haft tillfälle till att säga grattis, så grattis gumman! 
- Hej pappa! Jo, jag är på spa just nu så kan inte prata så länge, Tack så mycket! Det går jätte bra, vi är nästan klara, köpte en jätte fin klänning idag.
- Okej, det låter väldigt trevligt. Tänkte bara meddela också att jag hinner komma till bröllopet, men är det okej om jag tar med mig.. en till? 
- En till? Vem skulle det isåfall vara?
- Hon heter Josefin, min nya flickvän.
- Grattis Pappa! Jo såklart det är okej, ska bli kul att träffa henne!
- Okej, men ska inte störa dig mer, ha det så trevligt på spat och hälsa Justin och familjen. Puss, vi ses snart gumman.
- Ja det ska jag göra, puss!

Jag stod kvar på balkongen ett tag och bara tänkte på allt möjligt. Jag känner hur en arm slingrar sig runt min midja.

- Hej älskling! Vad gör du här ute? Kom in! Det är ganska så kallt här ute.
- Jag vill bara stå och tänka ett litet tag, ganska så skönt att rensa tankarna.
- Okej, jag hämtar en handduk åt dig. Sa Justin och sprang iväg.

Han kom tillbaka på bara några sekunder och virade in mig i den blåa mjuka handduken och gav mig sen en puss på kinden. Strax efter det bestämde vi oss för att åka hem, min mage kurrade något väldigt mycket och Justin var också väldigt hungrig.

När vi kom hem var dörren vidöppen, men vi hade ju låst den innan vi gick? När vi öppnade dörren var det ingen god syn..

------------------------------------------------------
Förlåt för dålig uppdatering! så därför gjorde jag ett halvt långt inlägg, hehe. Vad tror ni har hänt?

Kommentarer
Postat av: ida

mer!:D

den är bloggen är bäst!:D

2011-01-10 @ 13:15:03
Postat av: nathalie

sjukt bra! ja tror de har varit inbrott;P

2011-01-10 @ 13:39:16
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

FETT BRA!!!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR ERAN BLOGG♥



VILL BARA LÄSA MER MER MER MER MER MER MER !!!!!!!!!!!

2011-01-10 @ 15:05:10
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: elle

AHHHHHHHHH MÅSTE VETA VAD SOM HAR HÄNT MER MER MER !!! AWESOME !!!!!!!

2011-01-10 @ 15:23:24
Postat av: Anonym

MERA! Undrar vem det e!

2011-01-10 @ 15:44:44
Postat av: Jessica

Meer! Skitbra liksom! :D vill gärna ha ett inlägg till ikväll !! :D

2011-01-10 @ 15:47:13
Postat av: Julia

skitbra meeer

2011-01-10 @ 16:19:55
Postat av: Sofia

oh no ;o Måste veta vad som hänt :D

2011-01-10 @ 16:23:05
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: jennie

meeer !! så spännande !!!!!!!!!!! (: (: <3 <3

2011-01-10 @ 17:49:36
URL: http:/http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Laura

Meer :D

2011-01-10 @ 18:08:06
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: pm

Hmmm,undrar vad som har hänt....MEEER! :D <3

2011-01-10 @ 18:17:48
Postat av: Anonym

mer ny

2011-01-10 @ 18:26:34
Postat av: Anonym

Merr!!!

2011-01-10 @ 18:34:00
Postat av: Johanna :)

fett bra blogg kmr bli tråkigt när det slutar :(

har det blivit inbrott eller?:O

2011-01-10 @ 19:10:44
Postat av: Anonym

omg:(

2011-01-10 @ 19:14:28
Postat av: Millaaa

sjukt bra :D snälla mera!<3

2011-01-10 @ 19:17:13
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

mera mera mera !! snälla eran blogg är fortfarande bra bara att ni uppdaterar så himla dåligt , skulle vart så bra som det var innan :D

2011-01-10 @ 19:22:55
Postat av: Anonym

Mer och snälla ikväll ni ÄGER!<3

2011-01-10 @ 19:25:50
Postat av: lisa:)

inbrott ?

2011-01-10 @ 19:35:07
Postat av: jennie

mmmeeer så spännande !!! <3 <3 <3 :)

2011-01-10 @ 20:07:35
Postat av: Siri

det är sååå söta!!!

men meeerr :D:D:D vad kommer hände... har fan ingen anging :o allt har typ hänt.. haha eller? ;) MER :D

2011-01-10 @ 20:12:35
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Malin

Meeeeer!!!! Jag undrar vad som hänt... :D

2011-01-11 @ 06:24:26
Postat av: bella

jättebra!! ;)

meer!<33

2011-01-11 @ 07:45:46
Postat av: gustag

uppdatera!! bästa bloggen <3 <3

2011-01-11 @ 09:41:48
Postat av: Lina :D

åååhhhh jag ber er, snälla meeeeer!!!!! den ee sjukt bra den här novellen!!!<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-11 @ 16:49:50
Postat av: Linnea

Omfg hahaha 20000 dollar det är ju fan 1,4 miljoner kronor hahah ;D

2011-01-11 @ 20:52:17
URL: http://musikochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0