A true love story - chapter 120

Morgonen efter blev jag sugen på att ta ett dopp. jag gick ut i vattnet och simmade runt. Men plötsligt kände jag hur en ström drog tag i mina ben. Jag började skrika men drogs lämgre ut.

-JUSTIN!

Jag dränktes ner under vattnet. Sen blev det svart.



JUSTINS PERSPEKTIV:
Allt jag såg var att hon slukades ner under vattnet på bara några sekunder, det gick så fort! 

- SANNA!!!! Skrek jag och sprang fort ut i vattnet.

Jag såg hur hennes armar kom upp ibland men det var sån kraftig ström att även jag drogs med. Men jag kämpade och när jag väl fick tag i hennes arm drog jag henne hårt in och jag såg hur hon kämpade för att komma upp. När hon väl kom upp såg jag att hon var alldeles blek, det var som förra gången detta hände..  

Jag började skaka på henne och körde hjärt och lung räddning men ingenting hände. Jag känner hur tårarna börjar flöda och jag sprang upp till huset med henne i famnen.

Jag la henne fort i badkaret och satte på varmvattnet för att värma henne. Innan jag försökte med hjärt och lungrädnningen en sista gång tog jag tag i mitt halsband och kysste korset. Jag försökte en sista gång och känner hur hon skakar till och vattnet börjar välla ur hennes mun.

Jag sa ingenting utan kramade henne hårt i min famn och kvävde mina tårar. Jag kollade in i hennes svaga ögon och kysste hennes kalla blåa läppar för att värma dem. Snart kom den rosiga färgen på hennes kinder tillbaka, vilket mirakel!

- Åh, jag trodde jag hade förlorat dig! Sa jag och stängde av kranvattnet i badkaret.
- Jag kommer inte fullt ihåg vad som hände, bara att jag badade och sen blev allt typ svart, fast jag har ganska så ont i överkroppen. Sa Sanna och hällde i badskum.
- Jo förstår det, du kämpade som bara den med armarna! Har bilden i huvudet hela tiden, åh! Sa jag.
- Kom och sätt dig med mig, vill hålla om dig! Sa hon och plaskade med handen brevid sig som ett tecken på att jag skulle sätta mig. 

Jag tog av mig min tröja och satte mig brevid henne i det varma vattnet och la armen om henne. Sanna somnade ganska så fort, helt sjukt. Förstår mig inte på henne att hon kan somna i badet? Hon har sagt att det är bättre än sängen för att man aldrig fryser i kokhett vatten, vilket jag inte håller med om för det blir ju förr eller senare kallt. Jag reste mig upp och märkte att hon slumrade till och öppnade ögonen sakta.

- Älskling, sitt kvar! Ska bara hämta våra badrockar sen kan du få sova vidare i sängen. Sa jag och gav henne ett leénde. 

Hon svarade inte utan log lite smått och lutade sig mot badkarskanten och fortsatte att blunda. Jag sprang ner till undervåningen och hittade inte badrockarna och kom sen på att jag lagt dem i torktumlaren för att dem skulle bli varma. Jag tog ut dem, jätte varma och sköna! Satte mig snabbt på mig min badrock och sprang sen upp tillbaka till badrummet.

- Sanna, res dig upp nu! Jag bär dig till sängen. Sa jag och höll ut badrocken till henne.

Hon reste sig sakta upp och jag slingrade in henne i badrocken och höll sedan om henne. Hon lutade huvudet mot min axel och jag kände hur hon blev tyngre och tyngre, hon höll på somna igen!

Jag tog upp henne i famnen och hon la armarna runt min nacke. Jag bar in henne i sovrummet som låg en kort sträcka rakt fram ifrån badrummet. 

Jag la henne i sängen och drog täcket sakta över henne så hon inte skulle vakna. Innan jag gick ut ur rummet hör jag hur hon rör sig lite och sen hörde jag en liten viskning från Sanna: ''You're my lifesaver, kom tillbaka och mys snart! Älskar dig''

Jag stack in huvudet i rummet och sa att jag snart var tillbaka. Efter det sprang jag ner till köket för att ta mig en snabb öl. När jag druckit upp gick jag och tog av mig badbyxorna och tog på mig rena underkläder och sprang sen snabbt upp till Sanna. När jag kom in i rummet hörde jag hennes tunga andetag och förstod att hon sov.

SANNAS PERSPEKTIV:
Jag ser hur han står vid dörröppningen och slänger sig försiktigt över sängen. Strax efter det kommer en arm runt mig och han drar min kropp nära hans bara kalla mage. Jag rös till och fortsatte att halvsova. Jag känner hur han naffsar till mig i örat och kunde inte låta bli att börja skratta.

- Du är vaken! Sa Justin med ett litet skratt.
- Ja det är jag, för du väckte mig! haha! 
- Förlåt älskling, somna om. 
- Det är lugnt. Sa jag och drog mig närmare hans kropp och nu låg vi så tätt att jag kände hans andetag vid min kind.

Han började pussa på min kind och jag rörde mig inte ur fläcken utan njöt av hans kyssar mot min kind som sedan gick ner till min hals.

- Godnatt älskling! Älskar dig! 
- Godnatt, älskar dig också! Och tack för den här födelsedagsresan, förstår inte hur vi har råd med en smekmånad efter det här men du är verkligen bäst och jag vill gifta mig nu nu nu! Sa jag och vände mig mot honom.

Han lutade sig ner och gav mig en varm kyss som fick mig att slappna av och jag fick än en gång tillbaka tröttheten och somnade fort i Justin's famn.

----------------------------------------------------------
Jag (Ronya) kommer inte kunna uppdatera nu på en vecka, åker som sagt till Egypten imorgon :( Men alice sköter uppdatering och sista delen av novellen och är säker på att hon slutar den galant! Tack för min tid på denna novell, och ja, ni är helt enkelt bäst.

Frågan vi har fått om vi ska börja på en ny när den här är slut, JA det ska vi! Vi har redan massor av idéer :) hihi, nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Galet bra!:)

2011-01-12 @ 21:26:00
Postat av: Bettan<3

Asso gud vad ni äger på att skriva jag längtar som i helvetet till nästa kapitel kommer snälla kan du inte skriva en till snälla!!<3<3<3

2011-01-12 @ 21:27:04
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME! ♥

ÄLSKAR ERAN BLOGG!

SLUTA ALDRIG SKRIVA, KMR INTE KUNNA LEVA UTAN ERA NOVELLER!!!!!

OCH SERRIÖST, NI BORDE FAN GÖRA EN BOK AV DE HÄR ELLER NÅTT! :O



SKRIV MER MER MER MER MER MER MER MER MER !!!!!

FÅR ALDRIG NOOOOOOOG!!!!!!!!!!!!

2011-01-12 @ 21:27:18
Postat av: Lin

Jag älskar er blogg<3

Och så är eran berättelse den äger!!

Vill ha meeeer nuu!!

Ja jag tycker som Ebba gör en bok<3

2011-01-12 @ 21:33:18
Postat av: Laura

Omg!! Så himla fint! mer :D

2011-01-12 @ 21:48:30
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Sofie

guuud va grymt!

fast lite töntigt och onädigt att han skulle ta en öl kanske? xd

2011-01-12 @ 21:58:14
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: FRIDA

meeerrr!! skitbra! längtar tills ästa kommer!:) bloggn äger!!:)

2011-01-12 @ 22:44:18
Postat av: pm

Det ända jag får ur mig är MEEEEEEER! :D <3

Ni är så sjukt bra på att skriva!!! Tycker som flera andra,gör en bok av den här novellen!!! :D



JAAA,en ny novell!! :D <3

2011-01-12 @ 22:59:55
Postat av: Anonym

hur gamla är dom nu? dom kan ju inte vara 16-18 ju..

2011-01-12 @ 23:13:45
Postat av: Anonym

asså gud va bra denna novellen är asså!!!!!! jävligt tur att ni ska börja på en ny!! skulel inte kunna leva utan den.. haaha :D :D

2011-01-12 @ 23:36:01
Postat av: emelie

LÄTT EN TILL BERÄTTELSE!!! :-D

2011-01-13 @ 00:14:33
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: bella

jättebra¨;D

meer<33

älskar er blogg asså! ;)<33

2011-01-13 @ 07:52:28
Postat av: Anonym

naaaawww :)

2011-01-13 @ 09:30:13
Postat av: LINNEA

KOLLA GÄRNA IN MIN NYA NOVELLBLOGG OM TAYLOR LAUTNER! HAR PRECIS BÖRJAT DEN SÅ LÄS GÄRNA!



http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

http://iheartlautner.blogg.se

2011-01-13 @ 14:53:50
URL: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: Anonym

VET INTE VAD JAG SKULLE GJORT OM NI INTE SKULLE SKRIVIT MEER !!!

meer <33

2011-01-13 @ 15:16:00
Postat av: Julia

checka min blogg www.biebeernovell.blogg.se

2011-01-13 @ 16:54:35
URL: http://biebeernovell.blogg.se/
Postat av: Clara

Jaaa,skriv mer! Den är asbra! Och när kommer nästa novell? Alltså,inte den här utan en ny?

p.s!

Jag älskar verkligen den här bloggen,och novellen!! :D

2011-01-13 @ 19:20:56
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni ska väl börja på en ny novell efter? Ni ska väl inte bara lägga ner bloggen typ?

2011-01-13 @ 20:37:27
Postat av: fanny

Great att ni ska göra en till:D

Den är är sjuukt bra älskar den!! <333

2011-01-13 @ 21:34:52
URL: http://rupertvsjustinblogg.se
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nyss kickat igång en ny Bieber berättelse och jag skulle uppskatta om jag fick din hjälp att få lite läsare och lägga upp min bloggadress på din blogg! Det är absolut ingen tvång men jag skulle verkligen uppskatta lite hjälp!



/ www.jjustindbieberstories.blogg.se

2011-01-13 @ 22:16:53
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: ida

älskar verkligen eran blogg! ;)

JÄTTEBRA att ni ska börja på en till sen! <3

2011-01-13 @ 22:26:37
Postat av: Nelly

Haha , Justin har sagt att han inte dricker alkohol :) ? Men berättelsen är verkligen sjukt bra! Kul med en ny novell också<3

2011-01-14 @ 13:00:50
URL: http://justinbieber.blogg.se/
Postat av: Felippa

Jag började läsa novellen igår och blev klar nyss! Jag kom på att jag inte har ätit nått för jag har varit fastklistras framför skärmen!

Älskar er novell, den bästa jag läst!



när kommer nästa kapitel?

när kommer nästa novell?

svara snälla på min blogg!

2011-01-14 @ 14:37:39
URL: http://feffes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

asså va då tog en öl? wtf.. han låter som nåt jävla drägg xD annars jätte bra!!!

2011-01-14 @ 14:46:08
Postat av: felippa

Det är helt underbar! ni är grymma!

vad kommer nästa novell handla om ? :)

svara gärna!

2011-01-14 @ 19:31:14
URL: http://feffes.webblogg.se/
Postat av: sandra <3

Suuukt bra noveller!!

började läsa typ för tre dar sen och har redan läst 120 kapittel! OMG, läser hela tiden!



men vrf är texten så liten?? <3

2011-06-16 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0