Hejdå!

Vill bara säga hejdå till alla kära läsare! Nu drar jag (Alice) till Egypten i en vecka, så Ronya kommer få uppdatera åt mig. Hoppas ni förstår att hon inte kommer uppdatera HELA tiden utan så ofta hon kan!
Hoppas ni får ett underbart lov och fortsätter läsa våran blogg!

Jag såg att det var en tjej som hade skrivit på vårat bloggsvar om att hon tyckte jag varit otrevlig på mina svar till er. Jag ber om ursäkt!! Inte meningen, blev bara chockad av att ni ville ha massa inlägg på själva julen.
Hoppas ni förlåter mig!

Men iallfall ha det jätte bra så hörs vi om en vecka. För nu drar jag till Egypten!

Bieberlove

// Alice Drew Ek



Kommentarer
Postat av: amanda

ha det så bra i egypten!!

2011-01-02 @ 15:18:15
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: fanny

ni kmr inte att ta bort bloggen efter att ni har slutat eller?.....gör inte det vill gärna kunna läsa om den :)

2011-01-02 @ 17:18:19
Postat av: Anonym

hare underbart!:)

2011-01-02 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0