One less lonely girl - chapter 12

- Vart är han då? Frågade jag nyfiket.
- Jaha, Ryan, nej men han bor i Kanada med sina föräldrar och han har aldrig varit i hollywood!
- Skojar du? Hahaha, varför sa du så för då?
- Jag, jag ville bara kyssa dig. Du såg så vacker ut och jag kunde inte motstå från att ljuga. Blev som tvungen.

Jag kunde inte sluta le, fan vad gulligt!



Tiden har gått så fort, det var hela tre veckor sen vi var i Hollywood och nu är det bara två veckor kvar, jag och Justin jobbar som fan med att låten ska sitta perfekt och att dansen ska bli korrekt.
Jag låg i sängen och kollade runt på internet med min bärbara data på dom senaste kläderna då jag fick ett sms.

*Hej, möt mig i dansstudion om en halvtimme, kram J*

Jag svarade inte utan satte på mig danskläder fort och åkte iväg till studion. När jag var utanför studion hörde jag musiken dunka på hög volym, jag gick in i rummet och såg Justin på dansgolvet. jag log och la min väska mot väggen i lokalen och satte mig sedan med ryggen mot spegelväggen så jag kunde se när han dansade. Han var helt inne i sin egan värld. Allt han gjorde var så klockrent. Han dansade verkligen med känsla och inlevelse.

När låten var slut la sig Justin ner på marken för att andas, jag kröp fram till honom och la mig brevid honom.
Jag kollade på hans ansikte och såg hur han blundade, jag gjorde samma sak och bara låg tyst. Efter ungefär 5 minuters tystnad bröt Justin den med att lägga sig över mig och kyssa mina läppar mjukt.

- Hej min underbara. Viskade Justin i mitt öra.

Han började nosa mig i nacken, det kittlades så mycket att jag började skrika.

- Haha! Du e kittlig du! Sa Justin och började kittla mig.

Jag skrek högre och ställde mig upp för att springa, han sprang efter mig och fångade mig tillslut. Nu hade jag så ont i magen av skratt att jag tillslut kvävde fram.
- Haha! Justin, sluta, snälla! NEJ, hahahaha!

Han slutade, kysste mig istället och kramade mig hårt. Sen ställde vi oss upp för att fortsätta öva på dansen och låten.

-Justin? sa jag när vi var i bilen påväg hem.
-Ja?
-Det är bara två veckor kvar.. Vad händer sen..mellan oss?

Hans leénde som han hade tidigare försvann och han kollade allvarligt framåt.

-Jag vet inte..alltså, när jag kommer hem igen kör ju min karriär igång igen. Så jag vet inte om det är en så bra idé att..

Jag visste vad han skulle säga: Det är inte en sån bra idé att vi går in i något förhållande. Perfekt! jag som börjat bli kär..påriktigt..

-Stanna bilen! Sa jag.
-Men va? Sa Justin med förrvirad röst.
-Stanna sa jag! Skrek jag.

Han stannade i början på en bro, jag klev snabbt ur bilen och började gå över bron.

-Melody?! Vad gör du? Kom tillbaka!

Jag ignorerade honom och fortsatte gå. Jag kände hur tårarna rann ner för min kind. Tillslut kände jag hur någon tog tag i min arm och hindrade mig från att gå vidare.

-Prata med mig Melody! Vad är det?

Jag vände mig om och tog sats för att prata.

-Justin..varför kysste du mig ens från början? Under dom senaste veckorna har jag börjat känna annat för dig och nu säger du som att: nää jag kan inte ha ett förhållande! Vad är det för stil? Kunde du inte tänkt på det lite tidigare. Det är just det här som är såå typiskt killar.

Jag stod där och kollade in i hans ögon med tårarna rinnandes nerför min kind, det blev bara fler och fler när jag såg Justin ansikte framför mig, plötsligt såg jag hur tårar faller ner från hans kind också. Men jag kunde inte sluta skrika åt honom.
- Jag föstår inte hur ni killar tänker!! Ni byter tjejer som ni byter underkläder. Precis hela tiden.. Hur kunde jag vara så dum och tro att du verkligen ville ha mig, helt ofatt...

Plötsligt blev det precis som i en film, Justin tog tag i mitt ansikte medans jag pratade och förde sedan mitt ansikte mot hans och kysste mig ömt. Jag gav upp, jag la armarna om honom och kysste honom, flerflera gånger. Jag fick inte nog av hans perfekta läppar.

Och som jag sa, det var som i en film. För plötsligt började det att regna, det störtade ner regndroppar men vi stod bara kvar och kysste varandra. Tillslut slutade vi att kyssas och bara stod och kollade på varandra i regnet.

JUSTINS PERSPEKTIV:

-Jag visste inte att du ville.. Jag menar nu när du har blivit som du var förut så kan du ju få vem som helst, du är så himla vacker! Och jag är inte den perfekta killen, du förtjänar bättre. Så jag skulle ju såklart förstå om du ville ha någon annan för jag ah.. jag är ju Justin och jag har mitt hetsiga liv, åh jaa, som jag sa..du har ju blivit supersnygg. Du får mig knäsvag varje gång jag ser dig. Sa jag och torkade hennes tårar.
- Det du just sa är bullshit, du är perfekt på alla vis! Sa hon och hoppade upp i min famn och kysste mig mjukt. 

Vi satte oss i bilen körde vidare, vid varje trafikstopp kysstes vi så mycket vi kunde.
Jag ska försöka göra det bästa av dom här två veckorna med Melody, sen får vi ju se vad som händer. Turnén drar igång och vad ska Melody göra, ska hon följa med? Eller hittar hon en ny under tiden? 

------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA!!!! Går Melody vidare när Justin åker på turné eller följer hon med? Eller händer det möjligtvis något annat?

Glöm inte att gilla oss på facebook:  http://www.facebook.com/pages/bieberdreambloggse/115717678494981

Kommentarer
Postat av: pm

Melody blir super känd hon också, så hon och Justin har en turné tillsammans?:D<3 MEEEEEEEEER!:D<3

2011-01-27 @ 23:28:08
Postat av: Jaqueline

Panik! MEEER

2011-01-27 @ 23:28:24
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AMAZING!♥



aww, så himla sött när dom kysstes i regnet :)

haha, precis som i en film!



ÄLSKAR ERAN NOVELL!<3

DEN BLIR BARA BÄTTRE & BÄTTRE



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! :D

2011-01-27 @ 23:43:28
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Sofie

åååhh va sorgligt men ändå sjuukt fint! <3

bra tjejer :D<3

2011-01-28 @ 00:07:58
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså grymt bra är den!! man lever sig verkligen in i den, och man kan se allt framför sig! merrrrrrrrrr säger jag bara!! :D<3

2011-01-28 @ 00:20:47
Postat av: Betty<3

Jätttttttttttebrrrrrra!!!<3

Vill ha meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

2011-01-28 @ 00:46:55
Postat av: Katte

nej om dom har turne tillsammans kommer det bara bli jobbigt :/ Selena Gomez kommer in i bilden och försöker få honom. Eller ngn annan kändis. Och Melody stannar, men det kommer in en ny kill karaktär som kommer vilja ha henne!! :O och så kanske hon kysser honom ngn gång, så blir justin sur - bråk uppstår osv.. ! :) men sen går dom ju tillbaka till varandra :P



SKIT BRAAA! :D bara lite tankar jag hade btw :)

2011-01-28 @ 06:35:19
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla SJUKT bra.. lever mig in största så jag nästan börjar gråta, hahaha xd

men hon ska lätt följa med på tout!

2011-01-28 @ 07:24:08
Postat av: Cornelia

OMGE ska det ta slut? ;) SKRIVMER MER MER MER MER MER<3<3 DET ÄR JÄTTE BRAAA!

2011-01-28 @ 07:34:30
Postat av: Anonym

AssssBraaaaaaaaaaa :D:D:D

2011-01-28 @ 07:40:25
Postat av: bella

hon måste bara följa med honom! <33

meer!! ;)

2011-01-28 @ 07:50:43
Postat av: LiNNEA

MEEEERRRR

2011-01-28 @ 10:11:02
URL: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaa!

2011-01-28 @ 17:25:46
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Moa!

MER MER MER MER!!!!

Du e så jävla bra på att skriva J!!!!

2011-01-28 @ 17:56:37
Postat av: ELMA

VAR ÄR NIIIIIII, UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-28 @ 17:58:44
Postat av: Anonym

MERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!

2011-01-28 @ 18:09:07
Postat av: Anonym

Tycker att hon inte ska följa med justin till turnen, blir för mycket. Alla andra gör så, vill att ni ska göra på ert lilla vis. Som att en ny kill karäktar kliver fram ib ilden. De börjar prata mer och mer och Melody börjar gilla honom mer än vän. Sedan kommer justin tillbaks för att överraska Melody och då blire problem för att killen Melody gillade sen Justin åkte iväg till Turnen är där och då .. jaa ni får komma på resten själva. Var bara ett tips. (:

2011-01-28 @ 18:14:10
Postat av: Anonym

HONFÖLJERMED

2011-01-28 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0