One less lonely girl - chapter 18

Resten av morgonen spenderade vi på altanen och bara njöt av den härliga värmen och varandras sällskap. Vi ska få det här att funka, eller iallafall jag, jag ska inte ge upp hoppet på honom, för jag har aldrig träffat nån så underbar som honom. Han känns redan som en del av mig, en stor del av mitt hjärta.



Dem senaste och sista tre dagarna har vi övat som bara den på dagarna och på kvällarna har vi umgåtts både hemma hos mig men för det mesta hos honom. Ikväll gäller det! Klockan närmade sig fyra snart och tävlingen började vid halv sju. Nu är vi hemma hos Justin för att förbereda oss.
- Åh! Jag kan inte välja outfit. Sa jag och rev runt i min klädpåse.
- Det löser sig! Vi hittar säkert något, vi kan alltid gå ut och köpa? 
- Vi har inte tid till det, jag måste hitta en bra outfit nu! 
- Jag kan ringa hit Ryan och be han ta med lite kläder? Sa han och log.
- Ryan? Din kompis som du sa var i Hollywood?
- Hahaha! Nej, min stylist! Ryan Good.
- Jaha, jo ring hit honom!

Medans Justin gick iväg och ringde Ryan så packade jag ihop alla kläder som jag slängt runt i Justins rum. När jag la mig i hans säng kände hur jag la mig på något hårt. Jag lyfte på täcket och där hittade jag en svart bok. Jag öppnade och märkte att det var Justin's dagbok. Precis när jag skulle börja läsa hörde jag hur Justin var påväg upp till rummet. Jag slängde ner boken snabbt i klädhögen och gick sen och mötte upp honom i trappan.

- Hej, skulle hämta dig precis! Ryan är påväg nu, så du vet. Jag kan ta lite kläder, du har ju hela famnen full! Sa han och försökte dra åt sig lite kläder.
- NEJ! Det är lugnt! Sa jag och sprang snabbt ner för trappan.
- Här har man bråttom! Hör jag Justin skrika i hallen.

Jag la ner kläderna fort i min påse och knöt igen den hårt. 

- Varför hade du så bråttom för? Haha det såg ut som om att du dolde nått, berätta! Sa han och tryckte mig mysigt mot väggen.

Istället för att svara kysste jag honom.

- Aha då förstår jag, du behöver inte berätta! Sa han medans han kysste mig. 

Han bar upp mig i famnen och vi la oss i soffan. Justins hand gled innanför min tröja och jag kände hur jag fick gåshud av hans kalla hand mot mitt varma bröst. Jag slet av honom tröjan och smekte hans mage. Så snart när jag skulle knäppa upp hans byxor hör jag hur någon harklar till bakom oss.

- Borde inte bara klivit in såhär, men jag lämnar kläderna här vid dörren! Sa Ryan och gick sedan fort ut ifrån huset.

Justin och jag sa inte ett ord utan bara kollade på varandra och brast sen ut i skratt.

- Fy fan vad pinsamt! Jag vågar fan inte träffa honom igen. Sa Justin.
- Haha, snacka om att fått ett dåligt första inttryck av mig kanske. Men vi är ungdomar, vad förväntar han sig? Att vi dricker te? Han har också varit ungdom ju. Sa jag och skrattade.
- Det stämmer det du säger!

Justin klädde på sig medans jag klädde av mig för att prova danskläderna. Ryan visste verkligen vad som satt perfekt och vilka färger som passade till min stil och mitt långa bruna hår. Jag satte på mig kläderna och gick ut i vardagsrummet för att visa upp mig för Justin.

- Vad vacker du är min Latin Girl! Sa han och snurrade runt mig.
- Latin girl, det var något nytt! Haha, ja kanske inte hel Latina, men mamma var därifrån så.
- Äh, du är min Latin girl oavsett vad, haha. Sa han och kysste mig.
- JÄVLAR! Klockan är halv sex, hur gick tiden så fort?

Vi slängde i oss maten som låg i ungen fort och åkte sen till skolan där det var full proppat med folk. Vi skyndade oss in i backstage och började värma upp min röst och min kropp.

Jag skulle in som nummer elva. Efter en halvtimma hade redan åtta personer uppträtt och nu var det dags för Sabina's tur. Stod inte ut av att ens kolla på henne. Förvånande hade hon bytt låt sen repitionen och sjöng nu den akustiska verisionen av Baby. Bara för att imponera på Justin, den jäveln.

Jag orkade inte slösa tid till att vara irriterad på Sabina. Nu när sminket och håret var fixat var det bara att vänta tills min tur och det tog inte lång tid innan det var det heller.

- Och nästa person ut är nummer elva Melody Knight som ska sjunga och dansa till låten Firework!

Alla applåderade och snart så öppnades ridån. Dem första jag kollade efter i publiken var Noah och pappa och dem satt längst fram. Jag gav dem en snabb vink och sen sattes låten igång. Jag började sjunga och såg hur Justin stod och log vid sidan av scenen. När låten var klar applåderade alla mer än tidigare, och jag kunde inte sluta le. Jag blev tvungen att säga tack till Justin och MADE som kommit såhär långt med mig. Jag tvingade ut Justin på scen och hörde hur publiken fick som en chock för det blev helt tyst och sen helt plötsligt började alla jubla och klappa händerna högre och högre.

Jag såg hur några tjejer började springa fort fram till scenen men som tur stoppade vakterna dem från att springa upp på scen. När vi kom ut i backstage gav Justin mig en stor kram och lyfte upp mig i hans famn.

- Du var jätte duktig! Gah, du var verkligen helt otrolig. Jag såg lite hur det såg ut när dem filmade dig och det var verkligen jätte bra. Jag fick även höra att avsnittet börjar sändas i höst. 
- Va? Redan i höst! Åh, kan inte vänta! Tack så mycket, men skulle inte klara det utan dig! Sa jag och gav honom en kyss.

Snart var det dags att veta vem vinnaren var. 

- Får vi be Sabina, Melody, Eric och Vanessa komma ut på scenen!

Sa dem just mitt namn? Jag blev alldeles ivrig och gick ut på scenen med dem andra. 

- Grattis! Nu står det mellan er fyra. Och tack till er andra deltagare som deltog. Sa domaren och publiken började applådera.

Jag kollade snabbt på Sabina och märkte hur hon iakttog mig. Jag struntade i det och fokuserade.

-Resultaten är nu här. Vi kommer först säga dom två som tyvärr inte gått vidare. Sedan kommer det stå mellan dom två som är kvar. Eric, tyvärr, du klarade inte hela biten men tack för att du var med! Sa domaren.

Eric tackade oss andra och gick sedan bort från scenen.

-Vanessa, jag är ledsen men du klarade det inte heller.

Hon tackade oss och gick sedan bort från scen hon med. Nu stod det mellan mig och Sabina.
Jag kände spänningen i lokalen. Publiken var helt tysta och nu var det dags.

-Grattis....Sabina!
-----------------------------------------------------------
SAY WHAT?!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Men åh inte hooon -.- Haha mer!

2011-01-31 @ 19:46:05
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: madde

SAY WHAT?! OH HELL NO! Men den var bra<3 Mer<3

2011-01-31 @ 19:49:17
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Emma

SKIIIIT BRA!!! <3

2011-01-31 @ 19:50:38
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: B E C C A

NOOOO inte hon! :( MER !!! :D:D:D

2011-01-31 @ 19:54:21
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: elvina

grymt bra!

skriv mer ikväll! :D<3

älskar eran novell:)

2011-01-31 @ 20:01:34
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Julia

Say what?! NOOO!

Fast jag tror det kommer bli något med att hon säger "Grattis Sabina till andra platsen" eller något, men hur det än blir så är ju novellen lika bra ;D

2011-01-31 @ 20:03:09
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeeeeej sej att hon hördee fel elr nååt :(

Meeeeer !!

2011-01-31 @ 20:03:24
Postat av: Anonym

GRYYYYYYYYYYYYYMT MEEEER!!! EN TILL IDAG SNÄLLA!!

2011-01-31 @ 20:04:40
Postat av: Anonym

GRYYYYYYYYYYYYYMT MEEEER!!! EN TILL IDAG SNÄLLA!!

2011-01-31 @ 20:04:49
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GRYYYYYYYYMT BRA!!!!!!!!

LOVE IT♥



fast melody skulle ha vunnit!



SKRIV MEEEEEEEEEEEER!!!!!



2011-01-31 @ 20:25:05
Postat av: Clara

WHAT!??!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!Kan hon inte ha hört fel eller bara inbillat sig? Skriv meeer!!

2011-01-31 @ 20:26:55
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Mickis

En till idag tack så äger du! ( ni )

2011-01-31 @ 20:31:33
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah skit grymt!

jag gissa på att det blir typ " Grattis sabina till andra platsen";)

2011-01-31 @ 20:37:32
Postat av: Siis

Håller med julia ;D

2011-01-31 @ 20:39:25
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

baaajs! om hon vinner så blir jag sur XD

2011-01-31 @ 20:44:20
Postat av: K A R I N

Wohooo grymt bra! :D

2011-01-31 @ 20:48:10
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: karinbieber.<3

NO!

Sabina får INTE vinna.

Hoppas dom typ säger Grattis Sabina till andra platsen eller något :P



MERA.. <3

2011-01-31 @ 20:48:34
Postat av: Malin

Grymt bra snälla skriv ett till idag det är så JÄVLA BRA ursäkta svenska men jag tycker det

och NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ inte Sabina den jäven haha ursäkta igen ska sluta svära

2011-01-31 @ 20:54:43
Postat av: ElizzzOfc!<3

MEEER! :D <3

2011-01-31 @ 21:07:24
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: v

oh no .. hehe ..

men SKIRV MERA IKV !!<3

2011-01-31 @ 21:16:25
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeerrrr snääälllaaa!!!!!!:D:D<3

2011-01-31 @ 21:26:13
Postat av: Anonym

mer! skitbra

2011-01-31 @ 21:41:49
Postat av: Cornelia

Ojojojojjo!!! Hon kmr inte vidare?! :D Hoppas

2011-01-31 @ 21:47:47
Postat av: Anonym

OH NOOO !! meeeer !

2011-01-31 @ 22:17:36
Postat av: Anonym

Hoppas att hon SABINA kommer tvåa eller nåt-.- more innan jag dör?

2011-01-31 @ 22:43:07
Postat av: pm

MEEEEER! NUUUUU! :D <3

2011-01-31 @ 22:51:49
Postat av: JesssicaBieber

haha oh no :o

2011-01-31 @ 22:52:20
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: josefine

wtf?!! :o meeeeer

2011-01-31 @ 23:17:31
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra!! Kan du inte göra typ att dom säger oj vi menade melodi ist:) mycke roligare hehe

2011-01-31 @ 23:25:34
Postat av: Patricia

Gryyym !!! MER NU KVINNA !!!



btw kolla in min blogg där jag skriver en story om jb

http://Justindrewstory.blogg.se



:*

2011-01-31 @ 23:30:31
Postat av: Anonym

ni kommer säkert göra så här " grattis....sabina till andra platsen " så vinner melody!!! :D :d

2011-01-31 @ 23:45:43
Postat av: Anonym

Neeeej! Sabina får inte vinna! fan! Det blir ju helt fel:(:(

Fast berättelsen e sjukt bra ändå!:D<3

2011-01-31 @ 23:47:53
Postat av: Sofie

vafaaaan?!?!?!?! dem måste ha sett fel?!!?

2011-02-01 @ 01:02:09
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: bella

grymt bra!

men sabina får ju inte vinna! ;)

meer!<33

2011-02-01 @ 07:57:44
Postat av: Amanda

meeer! :D:D

2011-02-01 @ 13:15:59
Postat av: Anonym

Skit bra, jag läser din blogg ofta och vill ha mer! kolla gärna min : )

2011-02-01 @ 14:43:45
URL: http://jbstoryoflove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeer !!

2011-02-01 @ 15:05:47
Postat av: Anonym

Grattis sabina...för ANDRA plats (snällaah :( )

2011-02-01 @ 15:13:48
Postat av: Citron

Sjukt bra! Kan inte vänta till nästa del kommer ut!

Sabina den haggan får ju inte vinna!! O.O

2011-02-01 @ 16:51:59
Postat av: MYBIEBERSTORIES.BLOGG.SE

sjukt bra.

titta gärna in på min novell om jb

2011-02-01 @ 17:40:24
URL: http://mybieberstories.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeeer!!

OMB skitt bra!!<3

2011-02-01 @ 17:52:00
Postat av: Siis

MEERR :DDD

2011-02-01 @ 18:49:27
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anna

Fettbra!! :D

2011-02-01 @ 18:58:39
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: M

MEEEEEEEEEEER!

2011-02-01 @ 19:06:43
URL: http://absolutmichi.blogg.se/
Postat av: mathilda

meer!!:D

2011-02-18 @ 00:16:39
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, INTE SABINA!

2011-04-11 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0