One less lonely girl - chapter 7

Vi åkte tillsammans hem till mig och jag bjöd honom på lunch.

- Snällt att du bjuder mig på lunch, tycker du att det är jobbigt med alla kameror?
- Haha nej det är ganska kul faktiskt! Sa jag och log.
- Imorgon får du din överraskning. Sa han och log.
- Men åhhh, jag vill veta va det e!
- Du får se. Sa han och blinkade åt mig.


- Men du, vill du ut och jogga? Jag har mina träningsgrejer med mig! Sa Justin och pekade på sin väska.
- Jogga, oj.. är inte så inne för det där med joggning men kan väl ta någon runda eller så. Sa jag och sprang upp på mitt rum för att byta om.

Jag rotade fort och hastigt i lådan för att hitta mina gråa shorts. När jag hittade dem såg jag att fickorna var för små för att hem nyckeln skulle få plats så jag tog ett svart snöre och satte det runt halsen med nyckeln på. Till shortsen tog jag ett enkelt gammalt lila linne. Jag orkade inte bry mig om mitt hår och plattade därför inte det. Jag lät mina lockar hänga lätt över vänstra axeln.

När jag hade knytit på mig mina skor och gick ner till undervåningen där Justin var.

- Jag är klar och redo fö...

Jag blev som stum när jag såg hans bara bruna muskulösa rygg när han bytte om.

- Du är redo för vadå? Sa Justin och vände sig om och log.
- Oj, hehe! Jag, jag är redo för att jogga nu! Sa jag och log nervöst.
- Bra då går vi! Damerna först. Sa Justin och öppnade ytterdörren.

Vi började jogga sakta och ökade sen takten. Justin joggade lite längre fram och så snart såg jag hur han saktade ner och var nu tätt intill mig. Kamerorna satt utanpå en MTV bil som också åkte tätt intill oss, vilket jag inte längre brydde mig om. Man vart ganska så van.

Jag pustade ut och stannade och lutade mig framåt.

- Är du trött eller? Frågade han och stod nu o hoppade lite jämfota.
- Nej då! verkligen inte. Sa jag andfått.
- Det är lugnt, vi behöver inte jogga mer. Sa han och slog mig lätt på ryggen.

Då kom jag på, jag vet att Justin är väldigt tävlingsinriktad. Jag reste mig sakta och sa:
- Sist den till vattnet! 

Jag försvann på bara några sekunder och när jag vänder mig om ser jag hur Justin är tätt intill med ett stort smile. När vi närmade oss båda stranden ökade jag takten och sprang det fortaste jag kunde. Jag sprang så fort att jag knappt hann stanna vid strandkanten. Jag vänder mig om och innan jag hinner skrika att jag vunnit tar justin ett hårt grepp runt min midja och lyfter mig upp och börjar gå ut mot vattnet. 

- Säg inte att du vann för då släpper jag dig! Sa Justin och skrattade högt.
- Sluta jag vill inte! hahahaha! Sa jag och la armarna runt hans nacke och försökte sen komma ur hans grepp.
- Säg att jag vann! Säg att jag vann! Sa Justin.
- NEJ!!! För det gjorde du inte. Skrek jag.

Han började släppa mig lite löst men fångade mig i sista sekunden innan jag nuddade havets yta. 

- Okej, okej okej!! du vann. Sa jag med ett stort leénde. - Ta in mig till land nu din jävel! Sa jag och kunde inte sluta skratta.

Justin rör sig inte ett steg och så snart innan jag hinner säga något ser jag på hans flin att han tänkte släppa mig, vilket han gjorde.

- AHHHHHHH!! Kallt som fan! GAH, vad gör du människa? Sa jag och skvätte vatten på honom. 
- HAHAHAHA så klockrent! Du är alldeles dyngsur och här står jag torr. Sa Justin och skrattade högt.

Jag kunde inte själv låta bli att skratta och sprang sen upp till land. Justin tog av sig sin tjocktröja och la den runt mina axlar.

- Du ser ut att behöva den, behåll den!, har runt 10 till tröjor endå så. 
- Haha tack! Jag behåller den som ett minne av denna underbara dag, när Melody Knight vann över självaste Justin Bieber i springtävling! Sa jag med ett skratt och sprang fort iväg.

Jag ser hur Justin kommer snabbt tätt intill och nu hade kameramännen hade nu tagit en paus. Jag hann stänga min ytterdörr fort innan Justin kom fram. Jag kollade i nyckelhålet och såg att han nu var borta. Jag öppnade sakta dörren och stack ut huvudet. Innan jag ens hann reagera hoppar Justin fram och knuffar mig lite löst in.

Han bär upp mig över axeln och jag kan inte hålla mig för skratt.

- SLÄPP NER MIG NU!! Sa jag och skrattade högt.
- Om du säger att jag vann.
- Jajaja, du vann Justin! GRATTIS. hahaha! 

När han släppte ner mig tappade jag  och justin balansen lite och nu stod han bara någon centimeter ifrån mig. Jag backade och stod nu lutad mot väggen. Justin stod så nära att jag hörde hans tunga andetag. Jag kunde inte släppa blicken ifrån hans läppar som han nu bet sig löst i. När jag väl kollar upp kommer hans ansikte närmare mitt och innan våra läppar hinner snuddas kommer Noah inspringandes från ytterdörren.

- Vad händer här då? Sa Noah med ett flin och kollade på oss med armarna i kors.
-----------------------------------------------------
Haha så typiskt att Noah kommer då! KOMMENTERA om ni vill veta överraskningen, då kanske vi kan klämma in ett till inlägg ikväll, hehe!

Kommentarer
Postat av: astrid

jag vill veta överraskningen idag !! :D:D

2011-01-25 @ 22:03:39
Postat av: Julia

Superbra verkligen superbra ;)

2011-01-25 @ 22:05:12
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEER :D

2011-01-25 @ 22:05:21
Postat av: LINNEA

Dang Noah! Meeeeer!

2011-01-25 @ 22:06:55
URL: http://youknowphotos.blogg.se/
Postat av: Anna bieber. <3

Meeeeeer! :D

Ja, Kärleeeeeek <3

men kan du inte skriva en till ikv så kan jag låsa imorgonbtti ;)

2011-01-25 @ 22:07:04
Postat av: Anonym

GAAAH....MEEEEEER IKVÄLL! :D <3

2011-01-25 @ 22:07:09
Postat av: linn

Sjukt bra, meeeera ! ;)

2011-01-25 @ 22:08:11
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: Elsa

Asså ja dööööööööör, han e så gullig! Och jag typ hatar dendär tjejen!

2011-01-25 @ 22:08:13
Postat av: Anna

ja, mer! :D

2011-01-25 @ 22:09:46
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Sofie

NAAAAWWWWW!!!

asså ni måste helt seriöst ge oss ett till!!!!! :D:D:D:D<3333333

2011-01-25 @ 22:09:52
URL: http://www.storiesaboutjb.blog.se
Postat av: matilda

skit bra verkligen!

superbra uppdatering oxå! :D

Vill veta överraskningen. Så skriv en till del nu!

2011-01-25 @ 22:15:47
URL: http://sstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, Noah!

jag vill veta! :D

2011-01-25 @ 22:19:40
Postat av: moaaf

SÅ BRA DEN ÄR , den är beroendeframkallande !

ett till inlägg !

snälla :) <3333333

2011-01-25 @ 22:22:39
URL: http://www.moaaf.bloggplatsen.se
Postat av: ..dskdpodkss

EN TILL EN TILL EN TILL EN TILL

2011-01-25 @ 22:23:47
Postat av: Sofia

KLART VI VILL :D:D Asså mer :D dööör, så braaaa ! <3

2011-01-25 @ 22:24:27
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Jaqueline

Fan va gulligt!! Dööör haha åååh skriv mer :D

2011-01-25 @ 22:27:32
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER IDAG SNÄLLA :d:d:d

2011-01-25 @ 22:30:46
Postat av: Anonym

HAHA! Noah e härmed min nya favorit "förstörare"! MERA!

2011-01-25 @ 22:34:17
Postat av: Madelene

Snacka om att brorsor alltid ska vara i vägen! Det är helt och hållet sjukt! :O Skitbra återigen! Mer mer mer!!! :) <33

2011-01-25 @ 22:37:25
URL: http://yourimagination.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!!

skulle ni kunna längst ner i nästa inlägg skriva ungefär hur gammal noah är? för nu vet man inte om han är liten eller om han ändå är ganska stor. fick en uppfattning om att han va runt 5-6 tills han kom in och fråga va som hände:)

2011-01-25 @ 22:38:49
Postat av: Anonym

åååh ett till ikväll <33333

2011-01-25 @ 22:39:58
Postat av: Michelle

Meer idag :D

2011-01-25 @ 22:48:13
URL: http://michellerydstedts.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME! ♥

ÄLSKAR REDAN ERAN NOVELL!! :D

& snälla, EN TILL IDAG!!!!!!!!!

vill bara läsa MER MER MER MER MER

2011-01-25 @ 23:02:15
Postat av: moaaf

MER ! :D <3

2011-01-25 @ 23:03:43
URL: http://moaaf.bloggplatsen.se
Postat av: lilly

vem e noah??? xD haha

2011-01-25 @ 23:17:42
URL: http://lilliphaaam.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

meeer!! :D

2011-01-25 @ 23:19:59
URL: http://minbiebernovell.blogg.se/
Postat av: josefine

Awww så gulligt :D

Ja mer!!!!!!

2011-01-25 @ 23:20:19
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: madde

mer! Damn Noah! Att han skulle förstöra! Men mer IKVÄLL! Och beröm till er för att uppdateringen är bra! :D

2011-01-25 @ 23:30:16
URL: http://justindblove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0