One less lonely girl - chapter 9

Jag log tillbaka och strax efter det öppnas den stora porten intill rummet. Jag kunde inte tro mina ögon, jag blev så nervös men endå så glad att jag bara skrek inombords.

- SKOJAR DU!?!? Skrek jag och kände hur ögonen blev alldeles tårfyllda.




För i mitten stod Taylor Swift med en gitarr i handen och började spela 'Love story'
-We where both young when i first saw you, I closed my eyes and the flashback starts.

Jag stod helt stilla och bara log. Hon log tillbaka medans hon sjöng. Jag började sjunga med och kunde fortfarande inte tro att det var sant. Efter ett tag vinkade hon fram mig, jag gick sakta fram till henne. Hon lät en kille ta över hennes gittarspelande medans hon tog mig i handen. En tjej sprang fram till mig och gav mig en mick. Vi sjöng sista versen tillsammans och sen refrängen. När låten var klar kramade hon mig, vi satte oss ner i en soffa tillsammans med Justin. Vi pratade om allt möjligt. Under hela tiden grät jag små tårar av lycka. Plötsligt tog hon fram gitarren hon spelat på tidigare och gav den till mig.

- Här gumman, jag har signerat den här. Sa hon och pekade på autografen. Du ska veta att du är unik och att jag hejar på dig. Och jag beklagar sorgen med din mamma. Men du kan alltid ringa mig. Sa hon och gav mig ett kort med hennes nummer på.

Jag sa hur tackas jag var och sen kramades vi hejdå. Jag o Justin åkte sen iväg tillbaka till hotellet.

Vid åtta tiden på kvällen ringde det på min hotelldörr. Jag gick och öppnade. Där stod Justin och log.

-Får man komma in? Sa han.
-Jadå. Sa jag och log.
-Det är lungt, kameramännen är inte här.
-Haha okej, skönt.

Jag hade på mig en mjukisdress och Justin hade sina blå jeans med sin röd/svarta skjorta.
Vi satte oss i min säng och kollade på varandra.

-Sååå, vad gör du här? Sa jag.
-Haha är det jobbigt? Frågade han och log.
-Nejnej! Gud nej, menade inte så. Undrade bara om någonting hade hänt.
-Haha nej, vill bara umgås lite. Du har förändrats så mycket sen första gången jag såg dig, och jag vill att du ska veta hur stolt jag är över dig. Det är bara några veckor kvar och jag vill verkligen att du ska kämpa in till det sista. Skit i dem som inte tror på dig, för du du klarar det.
-Dom orden värmer verkligen, men utan dig skulle jag aldrig klarat det. Så tack, tack för allt.

Han log mot mig. Vi satt och pratade ganska länge tillslut kom vi in på samtalsämnet om min mamma.
Vi pratade om hur hon dog och hur jag har stått ut. Efter ett tag blev det så jobbigt att jag bröt ihop. Jag gick upp och ställde mig på balkongen.

-Förlåt, det var inte meningen att komma så djupt. Han ställde sig upp och kom ut till balkongen.
Jag såg hur han skämdes för att han tagit upp det.

-Förlåt, verkligen det är din ensak..förlåt..jag fick dig att gråta, gud va dum jag är.
-Nej Justin, du är en av dom få som någonsin brytt dig om mig, tack för det!
-Kom hit! Sa Justin och sträckte ut armarna.

Jag gick fram till honom och kramade hon hårt. Jag kände hur han drog mig hårdare till sig.
Då fick jag nog, jag drog mig loss ur hans armar, la mina armar runt hans nacke och kollade honom djupt in i ögonen. Jag kände hur hans armars slingrade sig runt min midja. Det var det perfekta läget. Vi stod på balkongen, i månljuset, helt ensamma och vi båda ville nu, mer än något annat.

Han tog tag i min nacke och förde mitt ansikte framåt mot hans. Sakta nuddades våra läppar. Han tryckte mig mjukt mot sina läppar och vi kysstes. Hela världen stod stilla, det var bara han och jag. Ingen annan. Vi slutade kyssas och kollade på varandra ett långt tag. Han slickade sig sådär sexigt om sina läppar och kysste mig än en gång.
Plötsligt knackade det på dörren. Vi släppte taget om varandra och gick sedan tillsammans tillbaka in i rummet.

- Vi ses imorgon, sov gott. Sa han och mötte sedan upp servitrisen som stod i dörren.

När han gått kastade jag mig i sängen och log stort för mig själv.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
PUSSPUSS!
KOMMENTERA!

Grattis till http://minbiebernovell.blogg.se/ som gissade rätt på att det var Taylor Swift som var överraskningen (många gissade rätt, men hon var först :D )

Kommentarer
Postat av: Esther

gud va bra! nästa ikv? :)

2011-01-26 @ 18:03:05
Postat av: isabell

minst en till idag!

den är as bra! :D

2011-01-26 @ 18:09:59
Postat av: frida

meeer ikväll!! uppdateringen är helt awesome!!:) meeeer! skitbra!:)<3

2011-01-26 @ 18:14:02
Postat av: :)

Så grymt!! :) fortsätt så tjejer! :D eller hur, nästa ikväll??

2011-01-26 @ 18:17:22
Postat av: Jaqueline

Jag vill ju bara ha justin mer å mer för varje gång ni skriver.. Hahaha! Helt underbart ;) MER

2011-01-26 @ 18:31:29
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Sofie

gryyyyyyyyyyyyyyyyymt!!!<3

2011-01-26 @ 18:40:05
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SÅ GRYMT BRA!!!!!!!!! :D:D:D

och deras första kyss var perfekt :)♥



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!<3

2011-01-26 @ 18:53:58
Postat av: josefine

jag visste att det var taylor swift :o :D haha

meeeeer! snälla minst två till ikväll? ^^

och dom ska vara låååååååååååånga ^^ <3

2011-01-26 @ 18:58:09
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEEEEEEEEER!:D<3 Ikväll?:)<3

2011-01-26 @ 19:05:14
Postat av: felicia

awesome, alltså jag kommenterar som en GAAALNING men älskar deeen! :D <3

2011-01-26 @ 19:20:01
URL: http://fellanbeellan.blogg.se/
Postat av: Katte

shiiit den är ju HUR GRYM SOM HELST !! :O SNälla uppdatera mer ikväll :) två till? Omg jag läste alla 8 kapitel på typ 10 minuter. HELT FAST !! :O

2011-01-26 @ 20:39:07
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: B E C C A

ÄLSKAÄLSKAÄLSKAÄLSKA :D:D:D:D:D

2011-01-26 @ 20:57:48
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: a,

oooh shit asså berättelsen är verkligen sjukt bra!

ni är verkligen skit duktiga på att skriva, har sjukt bra fantasi och uppdateringen är på topp:)

förra berättelsen va också jättebra, men denhär är underbar!!:D

2011-01-26 @ 21:07:35
Postat av: Anonym

bra!!!!!! uinderbar uppdatering, love it!

2011-01-26 @ 21:08:39
Postat av: ebba

OMB OMB OMB SKRIV MER!!!!!!! Den här storyn är as grym, asså ni är sjukt bra på att skriva man lever sig verkligen in! uppdatera mkt snälla snälla ! as bra tjejer ni är bäst :D <3

2011-01-26 @ 22:02:23
Postat av: Elsa

Hej jag dör, så jävla bra

2011-01-26 @ 22:07:35
Postat av: Anna

aw :) asbra! älskar uppdateringen oxå!

2011-01-26 @ 22:15:44
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Tack! :)

Asbra!

Mer!

2011-01-26 @ 22:40:16
URL: http://minbiebernovell.blogg.se/
Postat av: bella

superbra!!<33

2011-01-27 @ 07:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0