One less lonely girl - chapter 82

-Åh min älsklingar, vad jag har saknat er! Sa pappa.
-Vi har saknat dig med! Sa vi båda samtidigt.

Nu när pappa var hemma, skulle allting bli bra igen? Eller kommer det hända fler hemska saker?



Dagen efter att pappa kommit hem vaknade både jag och Justin rätt sent. Vi hade inga planer för idag, trots att det var lördag då man borde ha planer. Justin vaknade före mig och när jag kommer ner ser jag att han dukat fram lunch.

- Var är pappa någonstans? Sa jag och gav honom en puss.
- Jag vet inte, han är inte hemma iallafall.
- Jaha okej! Vad ska vi göra idag?
- Jag vet inte, jag måste iväg sen.
- Jaha, vad ska du göra då?
- Bara göra lite affärer, inget att oroa sig för.
- Men nu blir jag nyfiken, vadå för affärer?
- Nej, men det är ingenting. Sa Justin med en bekymrad blick.
- Nehe, okej. 

Jag kollade på honom och han satt och kollade ner i tallriken och petade i maten. Jag såg att någonting var fel, är det något han döljer nu?

Jag tog undan och diskade medans Justin gick upp och gjorde sig i ordning. Han kom ner efter bara 10 minuter och satte på sig sina skor.

- Ska du redan gå? Frågade jag.
- Japp! Sa han och drog på sig sin jacka.
- Vi hörs sen? 
- Yes, ringer dig sen. Sa han och sprang nu ut till bussen som kom.

Jag stängde dörren efter mig och gick upp på rummet. Jag försökte få tag på pappa men han svarade självklart inte. Jag slängde mig i sängen och kröp ner under täcket. Jag kollade vid sidan om mig och sneglade på fotot av mig och John som stod på nattduksbordet. Jag reste mig upp och satte mig på huk och tog fotot i famnen.

- Varför är du borta för när jag behöver någon som mest? Jag saknar dig. Viskade jag för mig själv och kramade hårt om fotot.

Jag ställde ifrån mig fotot och kollade på det en sista gång innan jag vände mig åt andra hållet för att sova en stund.

Jag vaknade av att min mobil ringde, det var dolt men jag svarade ändå.

- Hallå, det är Melody
- Ifall din pojkvän inte skärper sig och inte ger mig det han ska ge lever han inte länge till. Hälsa honom det. 
- Va, vem är du?


Nu kom det pipande signaler och killen hade lagt på. Vad var det där angående om? Jag ringde Justin fort men han svarade inte och jag började få lite panik, vadå om han inte ger mig det han ska ge?

Jag går ner och ser nu att Justin ligger lutad över datorn i soffan. Jag ropade på honom för att se om han var vaken vilket han inte var. Jag gick fram till honom och kollade på hans gulliga avslappnande min och sedan riktades mina ögon mot dataskärmen. Jag försökte se vad han höll på med men det var svårt för jag satt i helt fel vinkel och såg inte vad det stod.

Jag lutade mig framåt och kom åt Justin lätt och han hoppade till.

- RÖR MIG INTE!! Skrek han högt.
- Förlåt, det var inte meningen! Sa jag förskräckt.
- Jag, jag drömde. Vad hände? Somnade jag? 
- Ja, det gjorde du antar jag.

Jag såg att han såg att jag sneglade över dataskärmen och han stängde igen den fort.

- Värst vad du är hemlig av dig.
- Förlåt, men det är bara riktigt knas just nu. Men det löser sig snart får jag hoppas.
- Ja, som jag sa. Värst vad du är hemlig av dig, så jag tänker inte ens fråga varför det är knas för du berättar ändå inte.
- Om jag så kunde. Viskade han.
- Va sa du? hörde inte. Frågade jag
- Nä, det var inget.
- Okej, men du, det var en kille som ringde förut.

Jag såg på Justin's blick hur rädd han vart när jag nämnde att någon kille hade ringt.

- Vem? Och vad sa han?
- Jag vet inte vem det var, fick aldrig något svar. Men han sa något som: Om han inte ger mig det han ska ge lever han inte länge till.

Nu vart han riktigt rädd och satte händerna för ansiktet och lutade sig framåt. Jag kramade honom försiktigt och vågade inte fråga vad som står på, men jag måste få veta.

- Justin berätta nu, du vet att du kan lita på mig.
- Det är inte så att jag inte kan lita på dig, för det vet jag att jag kan. Men jag kan inte berätta, jag FÅR inte berätta.

Han betonde FÅR som om att han vart hotad eller så. Vad var det som stod på egentligen?


--------------------------------------------------------
FÖRLÅT FÖR AS DÅLIG UPPDATERING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer idag snälla! :')

2011-03-26 @ 12:45:57
Postat av: Anonym

omg snälla lägg upp nästa idag

2011-03-26 @ 12:47:27
Postat av: josefine

Dålig uppdatering , men jättebra ändå :)) meeer

2011-03-26 @ 12:57:07
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Natti

Vart överlycklig när jag gick in och såg att du hade uppdaterat hihi :D

Skynda dig att lägga upp nästa kapitel haha!

2011-03-26 @ 12:59:09
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-26 @ 13:09:14
Postat av: Clara

Uppdateringen gör inget,men skriv mer! Nu får ni faktiskt ta och uppdatera lite mer! :D:D

2011-03-26 @ 13:26:49
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Johanna

MER MER :d

2011-03-26 @ 13:36:39
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Carro

så sjuuuukt bra<3 MER :D

2011-03-26 @ 14:00:26
URL: http://carolinengh.blogg.se/
Postat av: fia

OMG vad döljer han för Melody? :O meeeer!

2011-03-26 @ 14:57:57
Postat av: Bettan<3

Omg sjukt bra!<3

Meeeeeeeeer!!

2011-03-26 @ 15:32:25
Postat av: Julia

OMG, vart sjuukt glaad när jag såg att ni skrivit en del idag :D fortsätt göra mig glag vetjah!

2011-03-26 @ 16:25:54
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

asbra :D

2011-03-26 @ 17:55:02
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: jennie

meeer vad döljer han för melody omg !!!!!!!!!!

2011-03-26 @ 17:55:30
Postat av: Jennie

as bra! det måste kommer mer! :D

2011-03-26 @ 17:59:07
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer meer meeeeeer :(

2011-03-26 @ 18:16:36
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeera!

2011-03-26 @ 18:39:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: maria:)

OMG meeeeeeeeer!! :D<3

2011-03-26 @ 21:30:38
Postat av: Siri

suuuuuper bbra! mermemremer :D

2011-03-26 @ 21:52:48
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte spännande!

Men det händer aldrig nåt mellan melody och justin längre och med det menar jag typ att det hettar till:P

Skulle va kul:)

2011-03-26 @ 23:47:05
Postat av: Mimmi

MER MER MER MER MEEEEEER!! NU!!

2011-03-27 @ 00:00:10
Postat av: JesssicaBieber

FYFANFYFANFYFAN!!!! MEEER!!!!!! <3333333333

2011-03-27 @ 00:29:25
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: bella

omg.. meer!!<3

2011-03-27 @ 09:54:59
Postat av: Anonym

MER SNÄLLA ! DET ÄR SKIIIIIIIITBRA !!

2011-03-27 @ 14:15:28
Postat av: Venera.

mer snällllllla !!

2011-03-27 @ 15:47:04
URL: http://bieebzstories.blogg.se/
Postat av: jennifer

OMG!!! Kom igen ett till idag!! Snälla? <3



*ps/ kolla gärna in på min blogg!*

2011-03-27 @ 16:59:27
URL: http://jenniferbaacks.blogg.se/
Postat av: bibbsan

heej snälla skriv mer jag är som besatt!haha ni är as bra på att skriva så snälla forsätt!

I<3bieber!

2011-03-27 @ 17:20:51
Postat av: johanna ;p

OMG avd bra :D

2011-03-27 @ 18:53:11
Postat av: Anonym

abiebercrush.blogg.se

2011-03-27 @ 19:10:50
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OH NO!



AWESOME!

ÄLSKAR ERAN NOVELL♥



SKRIV MEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!

2011-03-27 @ 20:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0