One less lonely girl - chapter 10

Han tog tag i min nacke och förde mitt ansikte framåt mot hans. Sakta nuddades våra läppar. Han tryckte mig mjukt mot sina läppar och vi kysstes. Hela världen stod stilla, det var bara han och jag. Ingen annan. Vi slutade kyssas och kollade på varandra ett långt tag. Han slickade sig sådär sexigt om sina läppar och kysste mig än en gång.
Plötsligt knackade det på dörren. Vi släppte taget om varandra och gick sedan tillsammans tillbaka in i rummet.

- Vi ses imorgon, sov gott. Sa han och mötte sedan upp servitrisen som stod i dörren. 

När han gått kastade jag mig i sängen och log stort för mig själv.



Nästa morgon vaknade jag tidigt av att någon petade på min arm lite löst. Först reagerade jag inte och sen när jag öppnar ögonen sakta ser jag Justin stå och kolla på mig.

Jag reste mig snabbt upp och drog täcket över min kropp.

- Vad gör du här? Ta bort kamerorna!! Jag ser förjävlig ut! Sa jag med morgontrött röst.

Justin skickade ut kameramännen och satte sig sedan brevid mig på sängen.

- Så.. vad händer idag då? Frågade jag och avbröt den pinsamma tystnaden.
- Jag vet inte, jo juste! Vi ska till en liten gala där du ska få gå på röda mattan med mig. Lite sent att säga, jag vet! Men nu vet du hehe! 
- VÄNTA VA!? Röda mattan? Skojar du med mig eller?
- Därför ska du nu klä på dig och sen ska vi köpa dig en fin klänning! Skynda dig! Sa han och drog mig upp ur sängen.
- Okej, okej okej! Jag ska, haha! Skrattade jag och gick in på toaletten för att göra mig i ordning.

Efter bara några minuter hade jag hunnit sminka mig och även satt på mig ett par tights. Jag höll upp två tröjor som Justin fick välja mellan vilken av dem jag skulle ha på mig.

- Hmm, jag vet inte! Båda är jätte fina, men ta den där. Sa han och pekade på den vänstra tröjan.

Jag vände mig om och drog av mig tröjan som jag provat först och drog snabbt på mig tröjan som Justin valde. Jag ignorerade att Justin stod där och kameramännen var inte där inne som tur var. Jag känner att han bara stod några centimeter ifrån mig och när jag vänder mig om hade jag rätt. Jag stod och kollade ner i marken för jag vart för generad för att kolla upp. Tillslut tar han sitt finger under min haka och lyfter mitt ansikte sakta upp. Jag fick ställa mig på tå för att nå upp till hans läppar. Jag la armarna om hans nacke och tryckte mina läppar mot hans. Snart så avbröts kyssen av Justin's mobil som ringde.

- Ja, vi kommer ner nu! Sa Justin och la på.
- Vem var det? Frågade jag.
- Det var Chris, MADE regissören. Vi måste ner nu, vi ska gå till affären här nedanför och köpa klänning om du inte glömt. Sa Justin och höll upp hotell dörren.
- Nej då. Sa jag och gick ut.

När vi kom till klänning affären tappade jag hakan. Det var så otroligt stort och jag visste inte vilken klänning jag skulle ha på mig. Justin och Chris sa att jag fick välja vilken klänning jag ville, vilket kändes jätte bortskämt. Medans jag stod vid omklädningsrummet stod Justin och valde ut några fina klänningar som han tyckte skulle passa mig. Han visste verkligen vilka klänningar han skulle välja, det blev ett svårt val.

Medans jag bytte om stod Justin lite längre bort och blev stylad till vad han skulle ha på sig. När jag vänder mig om för att be honom kolla på mig blev jag som tom. Han stod där utan tröja och lät sin slips hänga lätt över halsen. Jag kunde inte slita blicken ifrån hans fina överkropp. När han märkte att jag kollade satte han sina armar för sitt bröst.

- Vad kollar du på då? Sa han och gav mig en blink.
- Ehm, oj! Nja, dig.. Sa jag och log.
- Den där klänningen borde du lätt ta! Jätte vacker, guld är verkligen din färg. Snurra en gång? Sa han och visade en rörelse med fingret att jag skulle snurra.

Jag snurrade sakta ett varv och när jag kollade upp stod han och log jätte stort mot mig.

- Den där ska du ha! Punkt slut!

Om Justin sa att guld var min färg och att jag skulle ha klänningen så bestämde jag mig till att ta den klänningen. Efter shoppingen närmade sig klockan 15.30 och vi skulle vara på röda mattan vid sex tiden. Efter att ha ätit en rejäl lunch/middag åkte vi in till Justins stylist som hade sin studio bara en halvtimma ifrån hotellet. Där fixade vi makeup och håret. 

- Kan jag inte få ta några bilder på er? Frågade Justin's stylist Ryan.
- Jo visst, eller om det är okej för dig Melody? Frågade Justin.
- Ja såklart! Nu när man är så snygg och upp piffad fastnar man som bäst på bild. Sa jag och skrattade.

Vi fick ställa oss mot en vit vägg och vi posade som aldrig förr. Såklart inte seriösa poser. Efter vi fotat oss satte vi oss på skorna och var redo för att gå till galan. Jag hade ingen aning om vilken gala det var vi skulle till men det skulle bli så kul!

Utanför studion kom en limousin och hämtade oss. När vi åkte förbi hotellet stod massor av beliebers utanför, förstår inte hur dem alltid hittar till rätta hotellet. När vi anlände till galan stod det jätte många paparazzis utanför. MTV MADE var beredda och stod även där nu och filmade mig.
Justin presenterade mig som vanligt inför många och sen blev vi tvungna att gå för det var dags för röda mattan.

- Andas, ta det lugnt! Det är bara gå ut och kör på! Le hela tiden och visa inte din nervositet, för det fångar dem på bild på en gång. Sa Justin och höll lätt i min hand.
- Jag klarar det här! Du får gå först, så får jag se, hehe! Sa jag och knuffade ut Justin lite lätt.

Han vände sig om och log och började sen gå ut på mattan. Han såg så lugn och självsäker ut! Vilket jag också skulle göra hade jag bestämt mig för.
När Justin gått klart vinkade han fram mig ifrån andra sidan av mattan, nu gäller det!

Jag gick sakta och bestämt ut och gav några poser. Det var riktigt kul! Men bländad kan man verkligen säga att man blev. Jag hörde hur justin skrek mitt namn och gick då ut ifrån mattan.

- ÅÅÅÅÅÅH! Sjukt kul var det, vill ut igen!
- Haha visste att du skulle reagera så. Du var grym där ute, sjukt snygg! Sa han och drog min kropp intill hans.
- Justin, inte här.. tänk om någon ser oss? MTV filmar ju mig ifrån varenda vrå.
- Ja, det är sant. Men kom nu så går vi in till galan.

Galan var riktigt kul. Justin vann ett pris, favorite male artist. Blev riktigt glad. Fick även massor av frågor om jag var Justin's flickvän. Var det så uppenbart att det var något.. på gång mellan oss?
Efter galan åkte vi direkt till hotellet. När vi kom till hotellet blev jag interjuvad av några och det var även flertal som var utanför som var där för att träffa mig. Dem berömde mig för min röst och mitt utseénde. Blev jätte glad!

Vi åkte sen upp till våran våning och gick skilda vägar till våra hotellrum. Innan jag stänger hotelldörren hör jag hur Justin ropar.

- VÄNTA!

Han kom springandes till dörröppningen och innan jag hann öppna munnen tog han mitt ansikte i hans händer och kysste mig mjukt.

- Förlåt, det, det var inte meningen, ville bara säga.. godnatt!
- Inget o säga förlåt för, det var.. gulligt! Godnatt. 
- Vi.. syns imorgon! Vi åker imorgon kväll, kommer inte ihåg tid men någon gång iallafall. När vi kommer hem måste vi öva öva öva!
- Jadå, såklart vi ska öva! Bara 5 veckor kvar. Sa jag ledset.
- Det kan hända mycket på fem veckor, du ser ju vad som hänt på bara tre?
- Det är sant, men godnatt nu! Är jätte trött. Sa jag och pussade honom på kinden.

På natten kunde jag inte sova, jag kunde inte sluta tänka på honom! Jag kollade på klockan, 3:21, fan vad sent! Jag gick upp och satte på mig min morgonrock och gick sen sakta ut ifrån hotellrummet. Jag gick till Justin's dörr och tvekade på om jag skulle knacka men tillslut knackade jag. 

*Han sover väl*
Tänkte jag och gick tillbaka mot min dörr.

Jag hör hur hans dörr öppnas och ser hans huvud kolla ut.

- Det, det var inte meningen och störa! Förlåt.
- Nej, det är lugnt! Vad äre?
- Jo, jag, jag kan inte sova. Får jag göra dig sällskap?

Jag såg hur han log trots att det var mörkt och han släppte in mig. Han la sig i sängen och sen så slog han lite löst på madrassen på den tomma platsen, han menade att jag skulle lägga mig brevid honom.

Jag tog av mig rocken och la den på stolen och kröp sedan ner sakta under täcket brevid honom. Jag kände hur hans arm försiktigt slingrade sig runt min mage och nu låg jag så nära honom att jag kände hans hjärtslag.

- Kan du sova nu? Viskade han i mitt öra.
- Ja det tror jag, godnatt! Sa jag och log för mig själv.
- Godnatt, sov gott! Sa justin.

När jag hörde hur han började andas högre förstod jag att han hade somnat. Jag vänder mig om så att jag ligger i hans famn med hans arm runt mig, nu låg jag så skönt att jag själv somnade på bara någon minut. Här låg jag, en på sex miljarder och sover i Justin Bieber's famn, Åh!

-----------------------------------------------------------------
Ganska så långt kapitel, förlåt för er som inte gillar det :) VAD TYCKER NI? KOMMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: pm

Jätte bra med långa kapitel!!:D Fortsätt så!:-)<3

2011-01-26 @ 23:55:43
Postat av: Anonym

den är såååååååå grym!!!!!!!!!!!!! kan inte få nog! mer mer MER!!! :D :D

2011-01-27 @ 00:00:29
Postat av: Jaqueline

Galet bra!! MER MER MER

2011-01-27 @ 00:01:07
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

SERIÖST!! SÅ JÄVLA BRAA<33

2011-01-27 @ 00:37:52
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Cornelia

JÄÄTE BRA! SLUTA ALLLLLDRIG SKRIVA!<3

2011-01-27 @ 07:21:08
Postat av: Emma

Grymt bra med långt kapitel ! :D <3

2011-01-27 @ 07:23:10
URL: http://twitter.com/swebiebergirl
Postat av: Anonym

Asbraa :D

2011-01-27 @ 07:37:14
Postat av: bella

åhh så jävla gulligt!

meer!<33

2011-01-27 @ 07:51:17
Postat av: Julia

aaaw <3 så gulligt! Älskar era långa kapitel!!

2011-01-27 @ 08:09:03
Postat av: linn

Sjuuuukt bra ! :D

Meera !

2011-01-27 @ 08:17:24
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMGGGGGGGG så jevla bra, skit bra men långa kapitel! <3

2011-01-27 @ 08:34:04
Postat av: Anonym

hahaha naaaaawwwww <33333

2011-01-27 @ 08:34:22
Postat av: Katte

DET VAR HELT KLART DET BÄSTA HITTILS!!! ni måste skriva mer :) GUUD VAD BRA NI ÄRR!!



fortsätttttttttttttttttttttttttttttttt... :) <3 <3

2011-01-27 @ 09:38:50
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt bra!!!!!!!!!

2011-01-27 @ 09:41:07
Postat av: Anonym

Ääääääääällllllllllskkkkkkaaaaarrrr<3

2011-01-27 @ 09:55:18
Postat av: Sofie

asssåå jag blir galen !!! så jävla duktiga är ni tjejer !!!! faaan va gulligt jag bah, åååh aawww åååh hea tiden!!! <333

2011-01-27 @ 09:55:46
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: josefine

Skitbra!! Långa kapitel är bra! :D

Snälla massor mer idag <3

2011-01-27 @ 10:59:32
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: LiNNEA

åååååååh asbra! det SKA vara långa kapitel! :D

2011-01-27 @ 11:04:00
URL: http://iheartlautner.blogg.se/
Postat av: frida

helt sjukt bra!:)<3 meer!

2011-01-27 @ 11:53:13
Postat av: Alva

asbra!!! (y)

mera nunununununu <3



ja, LÅNGA KAPITEL å typ 2-3 per dag ist, för en massa korta :D:D:D:D:<3

2011-01-27 @ 13:49:50
Postat av: Anonym

sjukt bra !

men de e bättre att ni skriver korta kapitel så hinner man inte uttråkas. novellen är sjukt bra, de är inte de men skriv korta och fler istället :)

2011-01-27 @ 14:28:39
Postat av: karinbieber.<3

Åhh, jätte super duper bra. xD

fortsätt med låånga kapitel, we like. :DD

Ni är GRYMA. <3

2011-01-27 @ 14:45:25
Postat av: Jennie

Långa kapitel äger!, fortsätt sjukt bra :D

2011-01-27 @ 15:18:01
Postat av: Anonym

asså det här är skit bra.. men går det inte väl fort? HAHA

2011-01-27 @ 15:58:17
Postat av: Elsa

Hallååååå kommer nästa snart eller? :p

2011-01-27 @ 16:31:18
Postat av: Betty<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!<3

Sjukt,Grymt bra!<3

2011-01-27 @ 16:46:20
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaaasbra! :D

2011-01-27 @ 17:12:10
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Siri

aaaaaaaaaaaaasbra! och galet het han är dåååå<33333

2011-01-27 @ 19:05:46
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Fanny

Awwww ! ♥

2011-01-29 @ 17:26:31
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0