One less lonely girl - chapter 11

När jag hörde hur han började andas högre förstod jag att han hade somnat. Jag vänder mig om så att jag ligger i hans famn med hans arm runt mig, nu låg jag så skönt att jag själv somnade på bara någon minut. Här låg jag, en på sex miljarder och sover i Justin Bieber's famn, Åh!



Nästa morgon vaknade jag av att fönsterputsaren putsade fönstrerna utanför oss. Han stirrade ovanligt mycket men jag ignorerade det. Jag låg och kollade på Justins vackra ansiktsdrag medans han sov. Enda chansen jag fick tillfälle att glo hur mycket jag ville. Jag hörde kamera ljud men tänkte inte på det och när jag väl såg en blixt kunde jag inte undgå ifrån att kolla ut. Där stod fönsterputsaren med en kamera, fy fan! 

Jag slängde mig över Justin och hoppade upp ur sängen fort. Jag sprang till fönstret och drog för gardinerna. 

- Vad gör du? Frågade Justin och sträckte på sig.
- DET ÄR FÖR FAN PAPARAZZIS HÄR UTANFÖR! Utanför ditt fönster klockan nio på morgonen? Vi bor för fan på våning fem och dem är endå här uppe? Hur orkar dem! Skrek jag.
- Det är paparazzis Melody, vad förväntar du dig?
- ÅÅÅÅÅH! Vad irri.
- Irri? Frågade Justin försiktigt.
- JA, IRRI, IRRITERANDE! Sa jag irriterat.
- Oj, förlåt! Men du behöver inte ta ut ilskan på mig, jag har inte gjort något.
- Nej nej, förlåt, jag vet! Men nu kommer det här komma ut och jag kommer få dina jävla fans på mig!
- Skyll inte på mina fans, för dem har ingenting med det här och göra.
- Du, så fort en tjej är i närheten av dig får dem dödshot ifrån dina beliebers. Kolla bara på Kim Kardashian.
- Men sluta nu! Mina fans är bara beskyddande och vill inte att jag ska bli tillsammans med en jävel som bara vill komma åt mina pengar o min berömhet.
- Så du menar att det är de jag är ute efter?
- Nej, det var inte så jag menade..
- Tack för den! TACK! Sa jag och tog på mig min morgonrock.
- Vänta, gå inte Melo..

Jag smällde igen dörren och sprang in till mitt rum. ÅH! Jag var så irriterad, inte bara på Justin utan även allt och alla. Jag hade lust och bara åka hem. Jag vet att jag överreagerade lite men jag kommer verkligen få alla beliebers på mig och jag orkar inte det!
Jag går in fort på Oceanup.com (det stod det på kameramannens tröja) för att kolla ifall några bilder hade kommit upp och SJÄLVKLART var bilderna redan uppe. På rubriken stod det: JUSTIN BIEBER MED NY FLICKVÄN?

Jag kollade noga på bilderna, fy fan vad risig man såg ut då. Som tur såg man inte så mycket att det var Justin men mig skulle man självklart se hur tydligt som helst. Dem skrev även ut mitt namn och historien om att han är min MADE coach. Jag är redan ute på internet, som Justins ''flickvän'' och att jag är med på MADE. Det kanske var bra att jag är med på internet nu? Början på karriären möjligtvis?

Efter att ha suttit och funderat vid bordet ett tag satte jag på mig skorna för att gå ut och ta en promenad i Hollywood för mig själv. Precis innan jag ska gå knackar det på dörren.

*Knack knack*

Jag kollade i nyckelhålet och där stod Justin, fan.

Jag öppnade dörren sakta och bara stod och kollade ilsket på honom.

- Vad!?
- Förlåt, det var inte meningen att säga så, jag vet att du inte är ute efter pengar eller så, det lät bara så fel och jag menade inte att det var just DU. Vart ska du någonstans? Sa han och kollade på mina ytterskor.
- Jag, jag ska ut. Orkar inte stanna kvar här på hotellet! Sa jag och stängde dörren o gick mot hissen.
- Vänta, vänta på mig! Jag kommer om någon sekund.

Jag ignorerade honom och tryckte på hissknappen. Jag vände på huvudet lite för att kolla var han var och han stod nu utanför sin dörr och satte på sig sina skor. Hissdörren öppnades och i sista sekunden hann Justin sätta handen så att hissen inte åkte ner.

- Pjuh, det var nära! Sa han och log mot mig.

Jag stod bara och kollade rakt fram och ignorerade honom och hans blickar totallt.

- Melody, du kan inte vara sur föralltid? Sa Justin och la armen om mig.
- Watch me! Sa jag och tog bort hans arm och gick ut ur hissen.
Jag lekte lite med honom bara, jag var inte sur fortfarande. Han gick framför mig och kollade på mig med sina hundögon. Jag kunde inte låta bli att le lite men kollade bort när jag gjorde det så att han inte skulle förstå att jag log åt honom.

- Är det möjligtvis ett leénde jag ser? Sa Justin och skrattade.
- Åh! Varför ska du alltid få mig på humör för, tro mig! Jag är fortfarande ledsen över det du sa, bara att jag inte visar det..
- Men jag sa förlåt ju! Det var inte meningen o säga sådär, och du vet själv att jag inte sa så om just DIG. För du är knappast en sån tjej, jag känner dig och jag vet det!
- Tack, äntligen! Godsäkten uttagen.
- HAHHAHAHAHAHAHAHA! Godsäkten uttagen?
- Oh damn! Jag menar ursäkten godtagen, hahahahaha! Sa jag och skrattade högt.

Vi kunde inte sluta garva och nu stod alla i hotellets lobby och kollade på oss. Tillslut kom en kille som jobbade där och bad oss och gå ut.

- Här, kom så drar vi! Sa Justin och tog min hand och vi sprang ut från hotellet.

När vi gått en bit frågade han:

- Har du badkläder på dig? 
- Ja, under, hurså? 
- Vi går till vattnet, det ligger bara 5 minuter här ifrån! 
- Haha, jag diggar dina oranga badbyxor, sexiga! 
- Haha lägg av, schh! 
- Vart är kameramännen?
- Dem filmar inte idag, det är förns på kvällen! 
- Ah okej, men då går vi och badar!
När vi kom ner till vattnet var det iskallt i vattnet, så istället för att bada gick vi längs strandkanten och pratade. Jag tog av mig tröjan för att det vart så varmt i luften. Jag såg att Justin kollade men jag struntade i det och log för mig själv.
Helt plötsligt skriker Justin till.

- Vad är det? Frågade jag oroande.
- Jävlar, där är Ryan, han får inte se mig! Fan vad typiskt att han är här.
- Ryan , va vem är det? 
- Äh, en gammal kompis. Hans pappa bor här i hollywood, fan också! Han kollar hit, kom hit! Kyss mig.

Innan jag hann kolla mig omkring för att kolla efter den där Ryan tog Justin mitt ansikte och kysste mig. Först tänkte jag göra motstånd men jag kunde inte stå emot, blev lika knäsvag som alltid av hans kyssar.

- Sådär! Sa han och log.

Jag vände mig omkring och kollade efter en kille i våran ålder, men såg ingen.

- Vart är han då? Frågade jag nyfiket.
- Jaha, Ryan, nej men han bor i Kanada med sina föräldrar och han har aldrig varit i hollywood!
- Skojar du? Hahaha, varför sa du så för då?
- Jag, jag ville bara kyssa dig. Du såg så vacker ut och jag kunde inte motstå från att ljuga. Blev som tvungen.

Jag kunde inte sluta le, fan vad gulligt!

-----------------------------------------------------------
Ganska så dåligt kapitel, förlåt! Men har lite sådär bråttom så hann inte avsluta det så bra, hehe! Juste, tänkte bara meddela att jag (Ronya) gör gratis bloggdesigner nu, inte så jätte jätte fina, men något äre iallafall:) 

Gå in på http://AdoreJB.blogg.se och kommentera ifall du vill ha en design, skriv även mail o så. Ni kan även mejla till min mail ([email protected]) Hoppas jag får några beställningar!

KOOOOMMENTERA!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Den va ju asbra, gillade slutet!! en till i kväll snälla, jag börjar bli beroende :D <3

2011-01-27 @ 17:55:26
URL: http://mydrugisbieber.devote.se
Postat av: Anna

HAHAHAAHHAHA, justin :'D

2011-01-27 @ 17:57:49
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Skitbra, så gulligt! Meeer ;)

2011-01-27 @ 18:06:20
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Emma Engman

Riktigt bra! :) <3

2011-01-27 @ 18:20:44
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: pm

Det kan aldrig bli dåligt när det är du (och Alice) som skriver! :D <3

MEEEER! :D <3

2011-01-27 @ 18:34:47
Postat av: Emmie

MERA!!

2011-01-27 @ 18:43:13
Postat av: Katte

MEEEEEEEEEEER !! FYFAN VAD GRYMT :D



ni borde skriva lite längre nästa gång (A) och lägg upp ngra till idag, snälla :D

2011-01-27 @ 18:56:19
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: V

HAHA, naaw diggar slutet (y) Otroligt bra! :D

2011-01-27 @ 18:57:26
Postat av: Anonym

Fyfan vad bra ni har blivit! meeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-01-27 @ 19:05:29
Postat av: josefine

Meeeeeeer!!!! Beroende fan xd

2011-01-27 @ 19:10:54
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anna

haha näe det var ju asbra! :D

2011-01-27 @ 19:14:22
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

12 IKVÄLL SNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄÄÄÄÄÄLLLA :)<3

2011-01-27 @ 19:19:16
Postat av: Anonym

Otroligt bra :D

jag har nyss börjat med en titta gärna :D

http://jbstoryy.blogg.se

2011-01-27 @ 20:08:53
URL: http://http://jbstoryy.blogg.se
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Hahahahahahahahahahaha kan inte sluta garva xD Fan va gulligt, o roligt x'D<3

2011-01-27 @ 21:17:16
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

vadå dåligt!? :O

den var ju AWESOME! :D♥

SKRIV MER MER MER MER MER



snälla, en till ikväll? :)♥

2011-01-27 @ 21:26:17
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Vadå dåligt :O

Det är ju UNDERBART!!!!!!

2011-01-27 @ 22:15:42
URL: http://minbiebernovell.blogg.se/
Postat av: frida

helt sjukt bra!!:)<3 meeer ikväll?:)<3

2011-01-27 @ 22:51:50
Postat av: olivia Bieber

varför ska ni vara så jäva braa!!! dör snart asså shiitt vem vill inte vara "melody" liksom!! gaahh

2011-02-01 @ 22:17:04
Postat av: anna

varfor tog ni bort kapitel 10? :O

2011-03-11 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0