One less lonely girl - chapter 13

Vi satte oss i bilen körde vidare, vid varje trafikstopp kysstes vi så mycket vi kunde.
Jag ska försöka göra det bästa av dom här två veckorna med Melody, sen får vi ju se vad som händer. Turnén drar igång och vad ska Melody göra, ska hon följa med? Eller hittar hon en ny under tiden?



MELODY'S PERSPEKTIV:

Vi tog dagarna som gick. Bara en och en halv vecka kvar, jag ville inte ens tänka tanken på vad som händer sen. Idag skulle vi repa igenom hela showen med alla andra deltagare. Jag var jätte nervös. Men som tur var vi klara med koreografin och jag kunde låten helt utantill, vi behöver bara finslipa lite sen är allt perfekt!

Istället för att Justin alltid skulle möta upp mig bestämde jag mig för att möta honom den här gången. Hade aldrig varit hemma hos honom tidigare, vilket är lite konstigt men nu var jag påväg! Han bodde bara ungefär en kvart ifrån mig och det var skönt att ta en promenad. Även skönt med lite fritid, MADE börjar inte filma idag förens vid repet på skolan.

När jag kom till ett jätte stort hus och kollade på lappen jag fått av Justin så stämde adressen. Det var som ett vanligt stort hus, det stack inte ut ifrån omgivningens kvalité heller, vilket jag trodde det skulle göra, jag menar, det är Justin Bieber som bor där.
*Knack knack*

Dörren öppnades och där stod en kort jätte vacker kvinna. Jag förstod på en gång att det var Pattie, Justin's mamma.

- Hej, är Justin hemma? Frågade jag vänligt.

Hon kom fram och kramade mig och jag förstod inte varför men kramade tillbaka.

- Du är lika vacker som Justin beskrivit dig! Antar att det är du som är Melody? Justin's elev i MADE? 

Elev i MADE? Har han inte berättat mer? Tänkte jag men fortsatte att le.

- Ja, det är jag! Hejhej! Antar att det är du som är Justin's mamma Pattie?
- Ja, hehe! Det är bara att kliva in! Sa hon och släppte in mig.

Jag kollade mig omkring lite och det var hur vackert som helst.

- Justins rum ligger uppför trappan, sen tar du höger och det är första dörren där! Sa pattie och log.
- Tack så mycket! Sa jag och gick upp för trappan.

Jag öppnade första dörren jag såg och där var det en toalett, fan! Innan jag ens hinner reagera att jag gått in i fel rum blev jag omfamnad bakifrån av en stor famn.

- Var det verkligen så svårt och hitta till mitt rum? Sa Justin och kysste mig i nacken.
- GUD VAD DU SKRÄMS! Haha, ja det var lite svårt. Sa jag och vände mig om.

Jag kysste honom och det blev mer och mer passionerat. Han vart som galen. Han bar upp mig i sin famn och gick mot sitt rum. Jag nafsade honom lite lätt i halsen för att reta honom. Han la mig i hans säng och slängde sig försiktigt över mig. Hans händer lekte över min kropp och jag lät honom inte stoppas. Precis när det blev som hetast knackar det på dörren och Justin flyger upp ur sängen.

- Jag tänkte bara komma in med lite läsk o så. Om det är okej? Sa Pattie som stod och log i dörröppningen med en bricka i handen.
- Mamma! Nu är du bara pinsam, men jo okej, kom in då! 
- Vadå pinsamt justin? Det är ju jätte gulligt ju! Sa jag och tog emot brickan.
- Där har du en riktig tjej, äntligen någon som inte tycker det är pinsamt när ens mamma försöker vara snäll. Sa Pattie och stängde dörren efter sig.

Vi började sluka i oss all chips och godis som hon kom upp med och allt var borta på bara några minuter.

- WOW! Nu är jag mätt, ska vi kolla på en film? Sen måste vi faktiskt åka och öva lite innan repet i skolan. Sa Justin och tog fram några filmer.
- Ah okej, vilken film ska vi se då?
- Jag vet inte, du får välja! 

Jag ställde mig upp ifrån sängen och gick till hans filmhylla. Medans jag stod och kollade kom han bakifrån och kom runt med sina armar runt min mage.

- Den här ser vi! Sa jag och gav filmen till Justin.
- The notebook?
- Ja, den äger!
- Jo, jag håller med dig! En av mina favoritfilmer. Sa Justin glatt.

Vi satte på filmen och jag la mig i hans famn. När klockan närmade sig tre stängde vi av filmen och åkte till studion för att öva innan repet.

- Du, justin.. jag vet att jag inte borde ta upp det här för som du sa, vi får se vad som händer, men jag vill verkligen att vi pratar om det här. Ju fortare vi pratat om det, desto bättre kanske det blir? Frågade jag honom medans vi stretchade.

Han blev alldeles tyst.

- Hallå, justin?
- Jo, jag vet.. jag tänker bara. Jag åker iväg på turnén och är borta i en månad. Och du kan inte följa med för skolan börjar för din del? Och jag åker precis när skolan börjar..
- Ja, jag vet.
- Men vi tar det som kommer, jag blir bara frustrerad av att prata om det nu, jag vill bara stoppa tiden och vara med dig, även fast det är omöjligt att göra så önskar jag verkligen det.

Jag kröp till honom och kysste honom.

- Jag vill också stoppa tiden och vara med dig, men vi tar det som kommer! Bara vi är tillsammans nu så är jag lycklig o glad.
- Bra, så länge du är lycklig och glad är jag det! Men nu måste vi öva!

Efter att ha övat i 2 timmar och ätit middag på resturangen utanför studion närmade sig klockan sex. Vi åkte till skolan där det var jätte mycket folk utanför, antagligen dem som ska vara med i talangshowen. MADE var även här och filmade nu och jag tror det syntes väl på kamera hur nervös jag var. Trots att det bara var repition nu, men framträdandet var jag inte nervös över. Jag var nervös över att se alla andra deltagare, jag var rädd för att göra bort mig. Men som vi säger nu förtiden, Never Say Never!
--------------------------------------------------
Skippar Melody skolan senare för att följa med Justin på turnén? Eller stannar hon hemma? Och tror ni hon skämmer ut sig på repitionen, eller går framträdandet bra och hon hittar sin ärkefiende som är steget bättre än henne? Det får ni läsa senare...

KOMMENTERAAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: Katte

GRYMT!! :) LÄGG IN EN TILL IDAG? :)



hm, jag tror hur du än skriver kommer bli bra :) Både om hon stannar och om hon går. Svårt att bestämma :P <3

2011-01-28 @ 18:49:08
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄST är ni på att skriva!

vill bara ha mer! :D

2011-01-28 @ 18:49:14
Postat av: Cornelia

Jätte bra!! Omgee! Hur ska det gå m dom sen? Det undrar jag meest <3<3<33<3<3 Fortsätt SKRIVA!

2011-01-28 @ 18:49:57
Postat av: pm

MEEEEEEEER!!!!! :D <3

2011-01-28 @ 18:50:02
Postat av: josefine

Bäst ju!!!! MEER!!!

2011-01-28 @ 18:53:35
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Hon klarar det galant.. Hoppas jag, haha! MER

2011-01-28 @ 18:54:13
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Amra

Meeer :D♥

2011-01-28 @ 18:55:08
Postat av: linn

Sjukt bra asso, meeera ! :D

2011-01-28 @ 18:56:24
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: frida

meeer!! den är helt awesome!:)<3

2011-01-28 @ 18:57:16
Postat av: emmma

Jättttttttttttteeee bra!

2011-01-28 @ 18:59:30
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

DEN ÄR GRYMMMMMT BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-28 @ 19:03:50
Postat av: malin

Jag ska kommenteraaaaa! och ni ska skriva meraaaaa! tror att det kommer att hända någonting pinsamt på repetitionen, spännande! :D

2011-01-28 @ 19:03:54
URL: http://mydrugisbieber.devote.se
Postat av: Sofia

hjälp... otroligt bra! :D

2011-01-28 @ 19:19:04
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Anna

asbra som alltid! :D

2011-01-28 @ 19:22:49
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer <3

2011-01-28 @ 19:42:13
Postat av: m

mer, det är asbra! :)

2011-01-28 @ 20:01:35
Postat av: Sofie

hon äger ut dem alla och skolan ger henne ledighet för att följa med på justins konsert och hon blir känd tsm med honom och allt!!!! :D:D:D<3333

2011-01-28 @ 20:02:14
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon får iallafal INTE SÄMMA UT SIG!!! Då blir det inte roligt:/ men hon kan ju följa med JB på turnen eller vad säger alla andra? ;D



Sjuktbra som alltid <3

2011-01-28 @ 20:42:32
Postat av: Julia

OMG VERKLIGEN BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!! Det finns inte bättre!!! :D <333

2011-01-28 @ 21:12:22
Postat av: Anonym

helt awzum! seriöst jag döör! :D

2011-01-28 @ 21:18:54
Postat av: Anonym

mer :D

2011-01-28 @ 21:21:35
Postat av: Bettan<3

Meeeeeer!!<3

Jättebra<3<3<3

2011-01-28 @ 21:52:55
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OH MY BIEBER SÅ BRA!!! :D

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!

2011-01-28 @ 23:51:56
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

OMB!!

BRA!!

Jag tror att hon vinner tävlingen och får följa med Justin och turnera hon med :p

MEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

2011-01-29 @ 01:25:24
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: justin bieber

Hey guys , its fun to see when you write about me, you are good on this.

2011-01-29 @ 09:25:09
Postat av: ELMA

Detta är den bästa novellen jag läst någonsin, och tro mig.. jag läser många! (:

2011-01-29 @ 09:43:28
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: bella

bara för bra!! ;))

meer!<33

2011-01-29 @ 11:12:45
Postat av: Anonym

2011-01-29 @ 14:33:11
Postat av: Elise

Hej jag älskar din novell mer en någon annan.

2011-01-29 @ 14:34:08
Postat av: Ninna

JAG SÄGER BARA: SKRIIIIIV MEEEEER!

2011-01-29 @ 15:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0