One less lonely girl - chapter 8

Justin stod så nära att jag hörde hans tunga andetag. Jag kunde inte släppa blicken ifrån hans läppar som han nu bet sig löst i. När jag väl kollar upp kommer hans ansikte närmare mitt och innan våra läppar hinner snuddas kommer Noah inspringandes från ytterdörren.

- Vad händer här då? Sa Noah med ett flin och kollade på oss med armarna i kors.



Jag och Justin kollade på varandra och sen sa han:

- Du, jag tror jag måste gå nu. Men vi syns imorgon! Tack för lunchen och jogging turen. Sa han och gav mig en kram.

Jag hann inte säga något innan dörren smälldes igen, fan också! Jävla Noah.

- Tack för att du förstörde allt! Skitunge! Du fattar vad jag menar när du är äldre. Skrek jag och sprang upp på mitt rum.
- Äldre? Jag fyller faktiskt 11 snart!! Hör jag Noah skrika på undervåningen.

Nästa morgon var det söndag, vilket innebar att det var idag jag skulle få överraskningen! I fredags bad Justin mig att ta ledigt två dagar ifrån skolan så jag antar att vi ska åka bort. Jag hade förberett en liten resväska med lite små packning och kunde inte vänta på att få reda på vart vi skulle åka.

När jag stod i duschen plingade mobilen och jag sköljde fort ur balsamet för att kunna läsa smset.

*Packa väskan och va klar utanför dig om en timma! Vi ska till Hollywood! Kram Justin*

Jag läste smset om och om igen, HOLLYWOOD? Jag har aldrig lämnat Atlanta förutom, okej jo det har jag men bara när jag ska besöka mina släktingar i Sverige.
Jag hörde Justins tut signal och kunde inte låta bli att le. Jag sprang ner och berättade till Pappa att jag skulle till Hollywood i tre dagar. Först trodde han inte på mig men sen när kameramannen nickade och sa att det var sant blev han först rasande men efter att ha kunnat övertala honom gick han med på det. Jag pussade Noah på pannan och lovade honom att jag skulle köpa något.

Jag satte mig i bilen och gav Justin ett stort leénde som han besvarade med ett leénde tillbaka. Vid flygplatsen i Hollywood stod det massor av paparazzis och det kändes så overkligt! Justin presenterade mig för dem flesta och jag blev även interjuvad, vilket kändes as coolt.

- Du! Sa Justin och petade mig löst på armen.
- Vad? Frågade jag.
- Kom på en utmaning nyss, du ska ställa dig här och sjunga vilken låt du vill!
- Åh nej, inte igen! Jag vågar.. inte.
- Du måste, Never say never? eller hur? Sa Justin och log.

Jag kollade på honom och nickade. Sen gick jag fram till paparazzisarna och ställde mig runt 2-3 meter ifrån dem. Sen började jag sjunga på Taylor Swift's låt ''Mine''. Hennes låtar passar bäst till min röst och hon är helt klart min största idol och min förebild.
Jag började gå fram och tillbaka och gjorde även rörelser med mina händer och armar. Paparazzisarna var som galna och jag såg nu även att paparazzi-bolaget Hollywood TV var där och filmade. När jag sjungt klart insåg jag inte att det var jätte många runt omkring mig, inte bara paparazzis utan även annat folk på flygplatsen. Alla började applådera och en kille kom fram till mig och sa:

- Du tjejen, du kommer bli stor! Grym röst, lycka till framöver! Här har du mitt kort ifall du någon gång vill spela in en låt eller så, har bland annat jobbat med Britney Spears och Kesha. Måste kila vidare så hinner inte prata, hoppas du hör av dig! Sa han och försvann fort.

Hände det där precis? What? Jag visste inte om jag skulle höra av mig men Justin sa att han lätt kunde fixa bättre åt mig så jag litade på det.

- Jaha, då var vi här på hotellet! Vad ska vi hitta på härnäst? Klockan är ju bara 13.20 nu? Frågade jag.
- Jag vet inte, kanske köpa lite kläder? För pengar har vi gott om!
- Låter som en bra idé! 

Vi gick på gatorna i hollywood och jag kunde inte sluta köpa nya kläder hela tiden! Gick runt med minst 8 påsar i händerna. Vi fastnade på Ed Hardy affären som Justin tidigare hade varnat mig om att vi skulle göra. Där köpte jag även en tjocktröja och keps till Noah! Vi träffade även på Christian Audigier som uppfann märket. Riktigt coolt!

När vi kom till hotellet provade vi massor av kläder som vi köpt. MTV var fortfarande och filmade. Ur snyggt, varenda plagg satt perfekt! Efter middagen hade Justin lovat mig en till överraskning, vilken överraskning har jag ingen aning om men nyfiken vart jag!
Vi kom till ett jätte stort hus och det stod vakter utanför. En av regissörerna i MADE pratade med vakterna som sedan ringde till porttelefonen och snart så öppnades porten till huset. Jag förstod inte vad överraskningen var men hitills såg den ut att vara ganska så stor. Jag blev följd till ett stort vackert rum.

- Sätt dig här så kommer överraskningen snart! Sa Justin och drog ut en stol åt mig.
- Jaha, okej! Nu kan jag inte hålla mig längre, jag måste veta nu nu nu!
- Haha, ta det lugnt, snart så! Sa Justin och kollade ner på mig och log.

Jag log tillbaka och strax efter det öppnas den stora porten intill rummet. Jag kunde inte tro mina ögon, jag blev så nervös men endå så glad att jag bara skrek inombords.

- SKOJAR DU!?!? Skrek jag och kände hur ögonen blev alldeles tårfyllda.
----------------------------------------------
HMM!! Vad är överraskningen? Det får ni läsa i kapitel 9.. wohoo!! Den som gissar rätt på överraskningen får EN SHOUTOUT (det är när vi skriver ut eran blogg i ett inlägg, som t.ex här)

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA! vad tycker ni hitills?
Några undrar hur gammal hon är. Justin och hon är 15 år gamla här. I nutiden i storyn är dem 16 och fyller 17. Det här MADE avsnittet är alltså bara en tillbaka blick!

För er som inte visste, Noah är lillebror till Melody!

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Ååååh! Skriv mer :D nu är jag sjukt nyfiken. Galet bra, i love ;)

2011-01-26 @ 00:06:45
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: madde

mer! Du/ni är västa cliffhangers! :P mer! Älskar den hittills

2011-01-26 @ 00:06:53
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: madde

mer! Du/ni är västa cliffhangers! :P mer! Älskar den hittills<3

2011-01-26 @ 00:07:33
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Jag gissar att det är Taylor Swift =)

M E E E R

btw, läs gärna min novell :)

kram

2011-01-26 @ 00:19:29
URL: http://minbiebernovell.blogg.se/
Postat av: matilda

jag gissar att dom har tagit in henne på scenen & hon får sjunga för massa folk ..

eller typ att hennes största idol är det, alltså taylor..

eller att hon får göra en skiva? ;P

2011-01-26 @ 00:35:56
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: emely

Skitbra! Jag vill veta vad överraskningen är, men det har kanske något med taylor swift att göra? ;)

2011-01-26 @ 00:45:38
Postat av: Anna bieber. <3

Mer !!!! :d

Älskar din novell <333

2011-01-26 @ 05:46:10
Postat av: Anonym

jag tror att det kanske är massa kändisar där. :P (bästa jag kunde komma på) eller så har Justin fixat nåt gulligt :D

Mer!

2011-01-26 @ 06:21:02
Postat av: karinbieber.<3

Åh, jag är såå nyfiken nu.. ::''(

Typ att Taylor Swift är där? xD

Meeraa, ni är väärsta bra. <3

2011-01-26 @ 07:11:54
Postat av: amanda

Skit bra wow (y)

Jag tror de är taylor swift ;D

2011-01-26 @ 07:13:24
URL: http://storiesaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Omgee!! Överraskningen är nog... Ngt med Tailor Swift eller en modevisning? :)

2011-01-26 @ 07:45:56
Postat av: bella

skitbra!!<33

2011-01-26 @ 07:58:52
Postat av: josefine

Får hon träffa Taylor swift? Lr är det bara som en date??!

MEER!!!!!

2011-01-26 @ 10:45:02
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: tess

Ehm, kanske Taylor Swift (eller någon annan artist) som kommer ? :D



Grymmt kapitel, o skit bra uppdate :D :D <3

2011-01-26 @ 11:00:42
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: frida

meeeer!! helt awesome!!:) <3

2011-01-26 @ 11:17:35
Postat av: Julia

jag har funderat på en sak, låtarna hon sjunger fanns inte 2009 x)

2011-01-26 @ 11:24:58
URL: http://twitter.com/#!/julialundberg
Postat av: Betty<3

OMB!!!<3

Meeeeeeeeeeeeeeer!!!!

Jättebra! Grymt braaaaaaa!!

Meeeeeeeeeer nuuuuu plzz!!<3

2011-01-26 @ 15:24:12
Postat av: mirja

Jag tror att hon får träffa Taylor Swift eller så har hon fått värsta stora presenten av Justin eller nåt:)<3

2011-01-26 @ 16:11:49
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeer :D:D

2011-01-26 @ 16:24:38
Postat av: Ninna

Omg! den är sjukt bra!!! varje gång man slutar vill man bara läsa meeer!! skriv mer!!!!!!!!!!!!!! :D <3

2011-01-26 @ 16:26:16
Postat av: malin

Haha! jag tror verkligen att det är Taylor swift, men jag var tydligen inte ensam om det.. :P

Skiit bra blogg, fortsätt så och läs gärna min blogg med! <3

2011-01-26 @ 16:29:09
URL: http://mydrugisbieber.devote.se
Postat av: Elsa

LÄGGAAAAAAAAAAAV JA VILL VETA!

2011-01-26 @ 16:48:23
Postat av: shahi

jag tror att hon kommer att träffa usher :P

2011-01-26 @ 17:22:59
Postat av: EMMAAA

Jag tror att det är Taylor Swift!!!!! MEN MEEEERR UPPDATERING!!! :dDDDDD

2011-01-26 @ 17:30:19
Postat av: Mickis

något med hennes mamma

2011-01-26 @ 17:36:55
URL: http://bieberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0