A true love story - chapter 73


Nu var det dags för Justin att komma. Jag hörde Justin ropa mitt namn.
-Sanna!
-Här nere Justin! Men vänta där. Jag kommer och hjälper dig ner för du ska blunda.
-Haha, okej? Sa han

Jag ledde honom ner för trappan och när jag tog bort mina händer från hans ögon vart han helt tyst. Sen såg jag tårar falla ner från hans kind.



-Justin, är du okej? Varför gråter du? Sa jag och ställde mig framför honom.
-Jag mår..skit bra. Åh Sanna! Det du har gjort är helt otroligt underbart!
-Haha Justin, det var det här vi drömmde om. Kommer du ihåg?
-Hur kan jag glömma? Tiderna med dig har varit det bästa i hela mitt liv. Han torkade bort tårarna och kysste mig.

Vi satte oss vid bordet jag hade dukat fint. Vi blev serverade middag och fick tillochmed röd vin.

-Haha, vad stor jag känner mig! Sa Justin och log.

Vi pratade om gamla minnen medans vi åt.

-Kommer du ihåg att vi bestämde oss för att vi skulle gifta oss när vi blev större? Frågade jag Justin.
-Ja och nu..nu har jag friat till dig. Bara två år kvar. Sen är du Sanna Bieber.

När han sa det sköldes en glädjevåg över mig. Jag kände hur jag bara ville skrika av lycka.
Sanna Bieber. Jag sa det tyst för mig själv och jag gillde det verkligen!
Efter middag ställde vi oss mitt på golvet, han tog handen i min och sin andra hand runt min midja. Jag la min hand över hans axel och vi började röra oss till musiken.

-'take my hand, let's just dance. Watch my feet, follow me. Don't be scared . Girl I'm here. If you didn't know. This is love' Sjöng Justin i mitt öra och jag började rysa.
Det här var verkligen allt jag drömt om. Och nu känner jag verkligen att jag är den dära tjejen som är världens lyckligaste.

-Sanna?

Jag vände mig om och där stod fotografen redo att ta kort.
Vi ställde oss framför en vägg som var vit, Justin tog sin arm runt min midja och den andra handen i min hand.

-Le älskling. Sa han.

Jag log, det var ett naturligt leende. Jag log åt våra åt tillsammans och jag log åt tanken att få spendera många fler år med pojken jag älskar mest av allt!

Påvägen hem bestämde vi oss för att gå, jag hade tagit med mina vita converse i min väska, så jag slapp gå runt i klackar och jag bytte om till blåa jenas och vit tröja.
Vi höll varandra i handen medans vi gick. Det var fortfrarnade snö ute. Men inte alls lika kallt.

-Var det en helt okej överraskning? Frågade jag Justin.
-Okej? Den var helt underbar, den slår alla mina överraskingar som jag gett dig. Det var en otrolig kväll Sanna. Tack!
-Du var med och gjorde den älskling. Så tacka dig själv också. Sa jag och skulle precis kyssa honom när jag halkade på en is fläck.

-AH! Sa jag och landade rätt på rumpan.
-Haha! Din klumpis. Sa Justin och skulle precis hjälpa mig upp när han också halkade.
-Haha! Ska du säga! Han la sig över mig på marken och kysste mig. Vi myste på den kalla vägen.

Helt plötsligt kom ett ljus emot oss, vi kunde inte uppfatta vad det var , vi kollade närmare och såg tillslut var det var.
Det var billyktor och dom kom rätt emot oss.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PANIK! KOMMENTERA!
Vet att många är pisst, men under hela dagen har jag (alice) Inte haft tillgång till data och Ronyas internet funkar inte. Så jag ber skit mycket om ursäkt! FÖRLÅT!


Kommentarer
Postat av: Jaqueline

PANIK :O MEEEEEER

2010-12-07 @ 22:56:31
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer! Guud! :D

2010-12-07 @ 23:02:37
Postat av: Anna

oh my gush :o

2010-12-07 @ 23:04:25
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeer :o

2010-12-07 @ 23:04:56
Postat av: pm

NOOOOOOO! PANIK!!! MEEEEER! <333

2010-12-07 @ 23:05:22
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB! PANIK! :O

MEEEEEEER!!!!!!!!!!

2010-12-07 @ 23:34:24
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: sofia

Mer drama bra MER

2010-12-08 @ 07:04:00
Postat av: Clara

HOLY CRAP PANIK! Skriv meeeer!! Dom får inte bli skadadeee!!!

2010-12-08 @ 07:29:32
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: sannalundberg

Oh shit;o

MEEEEER!<3

2010-12-08 @ 07:34:48
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: bella

oh sheet! omg! panik!

meer!<33

2010-12-08 @ 07:56:48
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-08 @ 08:47:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Julia

guud vad händer, meeeer

2010-12-08 @ 09:00:23
Postat av: Millaaa

neeeeeeeej dom får inte bli påkörda!!! :S

2010-12-08 @ 09:36:50
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Julia

Spännande, dom måste hinna ställa sig upp!! PANIK ALLTSÅ!

2010-12-08 @ 10:44:34
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: FRIDA

omg meeer!! så jävla bra!!:D<3

2010-12-08 @ 12:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0