One less lonely girl - chapter 95

Vi la oss ner i sked och Justin låg sådär tryggt med armen runt om mig. Jag vände mig om och jag sträckte mig lite uppåt för att kunna snudda vid hans läppar en sista gång innan jag somnade. Jag kände hur han på något vis kollade på mig och när jag öppnade ögonen lite svagt såg jag att han kollade på mig.

- Varför kollar du på mig för? frågade jag blygt.
- För att du är den sista jag vill se innan jag somnar och det första jag vill se när jag vaknar. Och du är jätte söt när du sover, så blunda och försök sova nu, sa han och pussade mig lätt på näsan.

Jag gjorde som han sa och somnade om fort med leéndet som Justin satte på mina läppar efter det han nyss sagt.



- Mel? Vakna!? PANIK, VAKNA NU!

Jag öppnade ögonen och satte mig fort upp. Justin satt där också och såg helt skräckslagen ut.

- Jag är vaken, vad har hänt? Vad är panik? sa jag och hade ingen aning om vad som pågick.

Justin svarade inte utan han började asgarva. Jag fattade inte varför? Jag försökte att inte ens le åt hans söta skratt. Så jag såg fortfarande sur ut.

- HAHA. Du.. HAHAHAHA! han fortsatte skratta och då blev jag faktiskt halvt irriterad och slog till hans huvud ganska hårt. Då slutade han på en gång och såg ledsen och allvarlig ut.

- Varför gjorde du så där för? frågade han och höjde båda ögonbrynen.
- För du väckte mig och skrek 'PANIK' så ja, då fick jag panik sen börja du garva. Vad va grejen Justin? sa jag och låtsades vara sur.
- Förlåt, jag tyckte det va roligt bara... sa han och han såg verkligen ledsen ut.
- Mmm, skärp dig seriöst vill du att jag ska dumpa dig eller? sa jag och slängde mig igen med ansiktet på kudden och försökte kväva mitt skratt eftersom jag drev.

Justin blev tyst och jag samlade mig och kollade på honom. Han såg helt förstörd ut. Då kunde jag inte hålla mig, "payback" tänkte jag och började garva som en idiot.

- Okej fine jag fattar.. sa han och nu blev det helt ombytta roller.
- Haha bra sötnos, sa jag och satte mig upp igen och la min hand på ena hans kind.
- På riktigt Melody du skrämde mig där.

Jag tog bort handen från hans kind och la den i hans hand.

- Tror du helt seriöst att jag någonsin skulle lämna dig? sa jag och lutade mig fram så min näsa snuddade vid hans.
- Vem vet? Du kanske tröttnar på mig? sa han och kollade in i mina ögon och la handen försiktigt på min nacke.
- Hur fan kan du tro något sånt? frågade jag och försökte titta tillbaka i hans ögon men dom va så nära så det va suddigt.

Han svarade inte, istället tryckte han mitt huvud lite närmade och gav mig en varm kyss. Släppte efter fyra sekunder och gav mig en till. Efter fem minuter hade både jag och Justin gått till badrummet för att göra i ordning oss. Vi funderade på att gå och se Never Say Never 3D i en random biograf. Filmen hade faktiskt slutat gå i USAs biografer men det fanns en i Atlanta där filmen skulle gå i ett år. Inte vet man varför, men dit skulle vi gå och se om det fanns några roliga fans där. Som säkerhetssjäl tänkte vi ha Kenny utanför, men eftersom alla fans vet vem Kenny är så han ska bara sitta i en bil utanför.

- Kan du räcka mig toarullen? fråga jag när jag satt på toa och Justin stod och borstade tänderna.
- Självklart shawty, sa han med munnen full av tandkräm.
- Om du kollar nu är du vidrig.
- Ska inte, sa han och flinade mot sig själv i spegeln.

Jag satte på mig ett vitt linne, en svart tubkjol, svarta leggiens, svarta kilklackar och till det lite ringar. Justin satte på sig sin gröna tröja och ett par vanliga jeans med hans speciella halsband till. V
Vi gick ner till Kenny som stod utanför med bilen och gick in i den. Under bilresan var vi ganska tysta. Vi satt längstbak i bilen och höll hand. Vi småpratade lite och efter ett tag la Justin sin hand på mitt lår. För att retas lite tog jag min hand på hans och förde den långsamt högre upp på låret. Sedan tog jag snabbt bort den igen.

- Vad gör du!? sa han och såg besviken ut. Jag ville ju hålla min hand där! viskade han och la sin hand mellan mina ben eftersom jag satt lite isär med dom - varför vet jag inte!
- Men Justin du får inte. Vi sitter i bilen med Kenny, du får vänta tills ikväll, sa jag och tog bort hans hand.

Han verkade inte lyssna på mig eftersom han la sin arm runt mina axlar och sedan handen på mitt bröst. 

- Justin, IKVÄLL, sa jag menande och gav honom en irriterad men glad blick.
- Ja då hoppas jag verkligen att jag har något att se framemot! sa han och pussade mig på kinden.
- Ehm.. hörde vi Kenny harkla. Vi är framme, sa han och kollade på oss i bakspegeln.

Jag och Justin kollade på varandra och började asgarva. Kenny hade antagligen hört vår konversation, va pinsamt! Fast det är ju Kenny, det är lugnt.

- Är ni säkra på att ni klarar er? Jag menar det kan finnas galna fans där inne och det vet du Justin, sa Kenny.
- Men ja Kennyboy, vi springer bara ut igen om det händer något, svarade Justin, satte på sig sin luva och klev ur bilen. 

Jag gick också ut efter Justin och vi gick diskret in på biografen med våra 3D purpleglasses på! 

- Har du biljetterna? viskade Justin till mig när vi stod i kön in till salongen.
- Ja det är väl klart, sa jag och tog upp dom ur min väska.

Filmen startade bra som vanligt, jag va tårögd nästan hela tiden. Vi satt längst bak bredvid en tant och hennes dotter, så ingen märkte oss. Det var väldigt bra drag i salongen. Alla sjöng med i sångerna, gjorde hjärtan med händerna, skrattade, applåderade, skrek och ibland kunde man höra några snyftningar. 

När filmen började närma sig sitt slut märkte jag att Justin försökte viska någonting i mitt öra som jag inte uppfattade.

- Vad sa du? sa jag.
- Jag vill överraska dom i salongen! sa Justin och lät väldigt taggad.
- Men Justin det är typ trettio pers här inne, du kommer ju bli anfallen av en hel belieberarmé! sa jag och skrattade åt mig själv eftersom jag tyckte det lät kul.
- Nejdå, jag klarar det, jag lovar! sa han och gick iväg mot utgången.
Efter ett tag stoppade hela filmen, det blev helt svart. Några sekunder senare såg jag hur Justin kom inspringades på den pyttelilla scenen framför bioduken och alla började skrika och ställa sig upp.

- NEJ NEJ NEJ! ALLA STANNAR DÄR DOM ÄR, SÄTT ER PÅ ERA PLATSER! ropade justin ut och flinade. Alla var helt hysteriska, tjejen framför började gråta och krama om hennes kompis.
- Hej förresten! sa Justin och nu skrek alla ännu mer, det kändes som om man var på en konsert!
- Kan ni vara lite tysta så jag kan prata? sa han och alla började lugna ner sig lite.

Jag kände mig på bushumör så jag ställde mig upp och skrek:

- VEM FAN ÄR DU? och sedan satte jag mig ner igen och alla - och då menar jag ALLA! - kollade på mig med arga blickar innan dom fattade vem jag var eftersom jag satt och skrattade för mig själv, då lös dom upp igen och fokuserade på Justin som stod och småskrattade för sig själv på mini-scenen.
- Ja, jag är Justin, sa han och innan han hann förtsätta skrek alla igen. SCCCHHHH LUGNA! sa han sedan.
- Jag ville bara säga att, jag är här, och jag tänkte ha en liten meet&greet för bara er här i salongen för de som vill. Men när filmen är slut då alltså!

Då blev alla helt galna, ställde sig upp, grät, applåderade och skrek ännu mer.

- DÅ FORTSÄTTER VI FILMEN SÅ SES VI EFTER! skrek han och sprang upp till mig och gav mig en stor kyss, utan anledning.
- Längtar till ikväll sötnos, sa han till mig och alla blickar var vända mot oss, igen.

Efter filmen träffade vi väldigt söta fans. Det var jätte trevligt, men det blev dock värre eftersom fler fans som inte ens var inne på bion kom, och flera paparazzis stormade in. Kenny hämtade oss i sista sekunden och körde oss hem. Det första vi gjorde var att slänga oss i sängen och kyssas som galningar. Det var passionerat och vi hade aldrig varit så här upphetsade förr. Vi slängde av oss våra kläder och rullade om kring i Justins jätte breda säng.

- Shit, du fattar inte hur mycket jag vill ha dig just nu! sa Justin, redan anfådd.
- Ta mig då, sa jag och gav ifrån mig ett stön då Justin sköt in den i mig.

En timme senare:

- Herregud Justin...
- Jag vet, sa han och smekte min mage. Jag förstår inte varför jag vill ha dig ännu en gång, fortsatte han sen.
- Du kanske är förblindad av min hotness! sa jag och garvade lite åt mig själv.
- Hahaha, jag tror det också! sa han och kysste mig.
- Men nu vill jag sova, helt ärligt talat Justin jag är helt utmattad. Är du nöjd med kvällen?
- Ja, haha det är jag med. Nöjd? Vad tror du om mig? Jag typ dog, du har aldrig varit sådär... vild! sa han och kollade på mina bröst som syntes precis vid täck-kanten.
- Ja... men kan du sluta kolla. GODNATT nu, sa jag och pussade på honom och vände mig om för att sova.

---------------------------------------------------------------

FÖRLÅT FÖR DÅLIGT INLÄGG. Jag (tessi) råkade radera ALLTING, så jag fick börja om och det blev fett dåligt. Hoppas ni blev nöjda iaf, och glöm inte att KOMMENTERA! Annars blir jag ju ledsen :(
Update; såg en kommentar.. ja, det blev lite fel med tiden, men tänk er att Justin va med sina fans flera timmar :)

Kommentarer
Postat av: Madde

mera, jätte bra!

2011-04-15 @ 00:03:31
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: ebba bieber

Hahhaha askul de dära i bilen och i slutet hhahaha ;d

bieberhumor på högsta nivå :D



awesome<3

älskar eran blogg!

och sluta säg att det är dåligt för de är det inte :)

SKRIV MEEEEEEEER!!!!! :D

2011-04-15 @ 00:19:56
Postat av: K A R I N

Nejdå inte alls dålig!

2011-04-15 @ 05:57:15
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer:d

2011-04-15 @ 06:25:03
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Miiikkiiz

De var jättebra!! ;d

2011-04-15 @ 06:38:41
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/
Postat av: amanda

awessoooome kapitel!!:)<3

2011-04-15 @ 06:43:02
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: REBECCA - i will never say never

du är verkligen grym!

2011-04-15 @ 06:50:47
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nej den var awesome :)

MEEER <3

2011-04-15 @ 07:21:15
URL: http://senditon.blogg.se/
Postat av: bella

det va super bra! :)

- meer!<33

2011-04-15 @ 07:28:16
Postat av: Lisa

bra men liten random..

Det börjar med att dom vaknar och går på bio på en gång, sen går dom och lägger dig igen och det är redan kväll? :P

2011-04-15 @ 07:38:40
URL: http://biebersourche.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad menar du med tråkigt :o Det var ju jävligt bra! :D

2011-04-15 @ 07:42:30
Postat av: Emmy

jätte bra!! jag tycker det är då kul men kan se fram emot ett nytt kapitel varje dag!<33

2011-04-15 @ 07:44:24
Postat av: jennie

nej den var super bra altså så jag dör !!!! hotness hahah !!!!!!!! super bra !!!!

2011-04-15 @ 07:49:00
Postat av: linnea

grymma ni är! måste bara fråga vad har ni fått dom där bilderna ifrån som ni har på er header? den på jelena? :D

skriv meer <3

2011-04-15 @ 08:30:14
Postat av: Anonym

brA!! MER

2011-04-15 @ 08:43:17
Postat av: lillelin

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2011-04-15 @ 08:43:34
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Julia

Den blev super bra! :D loved it!

2011-04-15 @ 09:16:51
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Clara

Hhahaha,meeeer!

2011-04-15 @ 09:22:47
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha nej bra!!

2011-04-15 @ 09:44:24
Postat av: Anonym

Jätte bra! :D

2011-04-15 @ 14:26:09
Postat av: jaa

den blev fett bra meeeeeeeeer !

2011-04-15 @ 15:09:45
Postat av: -----

KAN NI SNART BÖRJA PÅ EN NY NOVELL ? :)



annars jättebra ! :D



2011-04-15 @ 16:19:21
Postat av: Fia

Grymt!

2011-04-15 @ 16:20:25
URL: http://abieberstorybyme.blogg.se/
Postat av: Julia

Fett bra :D <3

2011-04-15 @ 16:20:32
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaaassbraaaa

2011-04-15 @ 16:40:40
Postat av: Anonym

GRYMT!(:

2011-04-15 @ 17:06:09
Postat av: SwedishGirlSpeakEnglish

I love it!<3

Sooo...

AWSOME!

Write soon!

Love ya

2011-04-15 @ 17:06:33
Postat av: SOPHIE

MEEEER!<3

2011-04-15 @ 17:58:17
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Anna

haha asbraaa! :D:D

2011-04-15 @ 19:20:48
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: sofia

skit bra, meeer! :D

2011-04-15 @ 19:33:30
Postat av: Anonym

sjukt bra

2011-04-15 @ 19:40:42
Postat av: Julia

Hahhaha, Biebergarv xD Men vad menar du med dålig? :o Inte ens nära!

2011-04-15 @ 21:36:40
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Julia

Juste! Märkte att du tog en av Kenzas snygga outfits! ;)

2011-04-15 @ 21:46:13
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Clara

Mer mer meeer! JAG DÖR SNART!!

2011-04-15 @ 22:17:00
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Amanda B

Bra kapitel :)

Är det Kenzas outfit till vänster eller? ;)

2011-04-15 @ 22:44:10
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: !!!!!!

MEr snälla mer !!! ikväll tack!! <3

2011-04-15 @ 22:56:16
Postat av: saraochlinnea

Läs och kommentera bloggen :) <3

2011-04-16 @ 01:14:09
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: Camilla

dålig?! är du typ helt från vettet den var helt underbar! :D seriöst grät typ av skratt xd

2011-04-27 @ 22:13:24
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0