One less lonely girl - chapter 100

Efter ett tag kom vi fram till en bro, som jag och Caitlin alltid va på när vi var tillsammans. Den var jätte mysig, och där hade vi jätte många minnen när vi till exempel pratat om vårat förhållande, och där vi tillbringat många timmar tillsammans, när vi kyssts osv.. Men Melody, hon är allt för mig. Skulle aldrig ens tänka tanken att göra något med Caitlin just nu.

Vi satte oss i mitten av bron och var tysta, tills Caitlin avbröt den och kollade på mig.

- Du, vi måste verkligen prata igenom det här, med våra känslor och sånt.



Jag kollade på henne med en förvirrad blick.

-Våra känslor? Känslor för vadå? frågade jag henne.
-För varandra...
-Vänta här nu Caitlin, du vet att jag har flickvän. Jag älskar dig jätte mycket, det gör jag verkligen. Men bara som kompis, du är min bästavän.
-Jag vet att du har flickvän.. Men det vi hade Justin, det var verkligen speciellt.

Jag ställde mig upp och kollade argt på henne.

-Vad håller du på med? Jag älskar Mel. Det är henne jag vill vara med. Men det betyder inte att vi inte kan vara med varandra, jag vill ju vara med dig.. Men som jag sa, inte på det sättet.
-Förlåt..Jag ville inte göra dig sur, sa hon och ställde sig också upp. - Jag är glad för din skull Justin!
-Tack, du kommer också hitta någon snart. Jag lovar, sa jag och omfamnade henne.

Vi kramades ett tag och gick sedan tillbaka till dom andra.

-Där var ni! Vi letade efter er, vi tänkte kolla på film. En skräckis, eller vad tycker ni? frågade Christian.
-Haha ja! sa vi båda.

Alla sprang emot soffan för att få en plats. Ryan och jag började slåss på skoj om den sista platsen som jag tillslut gav till honom, så jag satte mig nedanför Caitlin. Vi satte på filmen 'The Unborn'. Alla var så rädda så ingen sa ett ord och plötsligt ringde min mobil. Jag har aldrig hört Chaz skrika så högt, han skrek som en tjej. 

- STÄNG AV LJUDET NÄSTA GÅNG! sa Chaz med armarna i kors.
- Hahaha, ta det lugnt! Jag kommer snart, ska bara svara, sa jag och gick ut.

Jag gick in till köket och stängde dörren om mig, det var Melody som ringde, äntligen!

- Hej älskling! sa jag glatt.
- Hej söt, hur mår du? sa hon och hostade till.
- Jag mår jätte bra, hur mår du?
- Man har väl mått bättre, svarade hon och skrattade, det där speciella skrattet som jag älskade.
- Vad bra att du mår bra då baby. Var det något speciellt du ville, eller ville du bara prata?
- Nej jag ville nog bara kolla, jag saknar ju dig, även fast vi träffades häromdagen.
- Jag saknar dig också.
- Så vad gör du? frågade hon och jag kunde nästan höra att hon log.
- Jag är hemma hos Ryan med Chaz, Christian och Caitlin.
- Jaha.. Caitlin? svarade hon och lät väldigt orolig nu.
- Ja, men det är lugnt. Jag har förklarat för henne att du är den enda för mig.
- Okej va bra då hehe. Men du, vi hörs, jag messar dig. Puss!
- Gör så, puss, jag älskar dig, sa jag och la på.

Jag gick in igen och satte mig nedanför Caitlin igen.

- Vem var det? frågade Chaz.
- Melody, svarade jag och tittade upp.

Caitlin såg sur ut, Chaz log och nickade, och Ryan och Christian var bara helt inne i filmen. Jag satte mig till rätta och fortsatte att kolla klart på filmen.

Mitt i filmen fick jag ett sms, jag tog upp min iPhone och såg att det var Melody.

*hej baby, vad gör du? saknar din sexiga röst, hahah :$ <3*

Jag kunde inte låta bli att le för mig själv, och svarade sedan på direkten.

*Tjena sexy, jag kollar på film med dom andra. Vet du vad? jag saknar din ännu mer, och speciellt din kropp, dina läppar ;) <3*

Hon svarade nästan på en gång.

*haha justin sluta, jag är ful...*

*URSÄKTA!? Om det är någon som är snygg så är det du ditt mongo, finns ingen vackrare än dig <3*

*Aww.. Okejdå, jag menar, om Justin Bieber tycker det, så är jag väl det då, (a) men du är finare*

*Nej älskling. Du är*

Vi fortsatte smsa under hela filmen. Jag var inte så jätte insatt i den eftersom det enda jag kunde tänka på var Melody, hur mycket jag saknade henne och hur mycket jag egentligen älskade henne. Det fanns verkligen ingen annan som skulle kunna få mig att känna som hon gör. Bara tanken av att vara utan henne en vecka dödar mig.

När filmen var slut bestämde vi oss för att ta något att äta. Vi gick in till köket och började plocka fram mackor, pålägg och oboy. Sen när vi fixat klart allting satte vi oss vid matbordet.

- Okej, vilka ska sova här nu då? frågade Ryan som hade hela munnen full med mat.
- JAG! Skrek jag och Christian i kör.
- Hmm.. mumlade Chaz, det beror på, är dina föräldrar hemma inatt?
- Nej, dom kommer hem imorgon på dagen, svarade Ryan.
- Okej, DÅ SOVER JAG HÄR! skrek han ut över bordet.

Efter någon sekund riktades alla blickar mot Caitlin.

- Du då Caitlin? Vill du sova här? frågade Ryan och log.

Hon sneglade först på mig och sedan på Ryan. Sen tillbaka till mig.

- Ja visst, sa hon med ett snett léende.
- Bra! sa Christian.

När vi ätit klart gick vi upp till Ryans rum och fixade hur vi skulle sova. Vi kom fram till att alla skulle sova på madrasser på golvet, eftersom han hade ett så stort rum. Christian låg bredvid Caitlin, och Bredvid Caitlin skulle jag ligga. Sedan mitt emot oss låg Chaz och Ryan med madrasserna tryckta mot våra, så att alla huvuden liksom var "samlade" i mitten. Det kändes lite konstigt att jag skulle ligga och sova bredvid Caitlin, men jag orkade inte bry mig. Jag menar vad kunde hända? Caitlin vet redan vad jag vill, eller vem jag vill ha, Melody såklart.

Vi alla bytte om, Caitlin gick in i badrummet och fixade sig.
När vi var helt klara och bäddat sängarna la vi oss och bara snackade. Tillslut hade alla utom jag och Ryan somnat. Vi snackade om Melody och hur det gick för Ryans tjejer. Efter ett tag somnade Ryan också. Jag grävde efter mobilen som låg i min jackficka bredvid min madrass och tog upp den. Tre Meddelanden. Ett från Scooter, ett från något konstigt nummer och ett från Melody. Jag klickade upp Melodys på en gång.

*Godnatt min älskade pojkvän, du är guldvärd. Vi ses snart.*

Innan jag somnade svarade jag på hennes sms.

*Godnatt, du är allt för mig, älskar dig.*

---------------------------------------------------------------------------

KOMMENTERA!
Visst är dom gulliga!? Aww...
Nästa inlägg är tidsinställt.
Den kommer torsdag klockan 14:00 ! Så kommentera mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-21 @ 00:55:56
Postat av: Julia

AAAAAAAAAAAW, fan vad guuulliiigaaa :Dthihi

2011-04-21 @ 01:23:25
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Olivia

Men Gud vad gulligt! :)<3333

2011-04-21 @ 02:45:07
URL: http://kokosflingorna.blogg.se/
Postat av: elin

va guligt!! :D mer!

2011-04-21 @ 07:26:34
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: pm

Aww,gulligt!! <3

2011-04-21 @ 07:37:43
Postat av: Emmy

Älskar det!! De är så söta=) längtar till nästa inlägg!

2011-04-21 @ 08:03:06
Postat av: Cornelia

jätte bra!! söööta dom e <3<3 :)

2011-04-21 @ 08:49:00
Postat av: SarA

aaw vad gulligt :D <3333333333333

2011-04-21 @ 08:49:36
URL: http://saarrraa.devote.se
Postat av: Denise ! ♥

Aww, gulligt! meeer ! :D

2011-04-21 @ 08:52:06
Postat av: Vilma

Naaaw...... dom är så söta, AS BRA KAPITTEL! <3

2011-04-21 @ 08:54:19
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: lillelin (elin)

bra bra bra! hahah jag trodde att där det blev 100 skulle one less loneley girl ta slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men tur att den ine e det!!!!!!!!!

2011-04-21 @ 09:09:39
URL: http://melondystory.blogg.se/
Postat av: V

Skiiiit bra!!! Dom är så grymt söta :'D

2011-04-21 @ 09:22:29
Postat av: jennie

Awwww gulliga LoL så söta <3 <3 <3 skit bra mer <3 <3 <3 <3!!!!

2011-04-21 @ 09:23:07
Postat av: Elelta och Malin

Asbra!!!:) MER MER



Kommer det i kväll också?:D

2011-04-21 @ 09:24:24
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

MEEEER!<3

2011-04-21 @ 10:01:09
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: bella

faan vad gulligt!:)

hoppas inte caitlin gör något nu..

- meer!<33

2011-04-21 @ 10:13:55
Postat av: Madde

100 chapters yeahh man! meeeeeeeeeeeera!

2011-04-21 @ 10:15:17
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Famous-lover

Skitbra!!!<3 Meeeeeeer!!!!

2011-04-21 @ 10:18:39
Postat av: Helena

Meeeer :D

2011-04-21 @ 10:25:21
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-21 @ 10:34:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julie

AHH ni e bara så grymma på att skriva, fortsätt så och sluta ALDRIG!!:D

2011-04-21 @ 10:44:10
Postat av: Anonym

Aww,MER!Sjukt bra noveller!

2011-04-21 @ 10:47:29
Postat av: Emilia

SKIT BRAA !!!:D

men jag har en fråga...Vad betyder tidinställt :$

jag är lite efter javet men jag vet faktiskt inte .



Älskar novellen ! ♥

2011-04-21 @ 11:08:14
Postat av: Sara :D

FETT BRA NI ÄR ASSÅ MEEEEEEEEER !! :D

Postat av: julia <3

Naaaaaw!! Guud va söta! Längtar till nästa kapitel!! :)

2011-04-21 @ 11:12:16
Postat av: mirja (:

AAAAAAASSSSSSSBBBBBBBRRRRRAAAAAAAA <3

2011-04-21 @ 11:16:29
URL: http://justinbieberlovestoriies.blogg.se/
Postat av: Jennie

skit bra, så gulligt! :D<3

2011-04-21 @ 11:19:17
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: Sofia

AWW :D

2011-04-21 @ 11:30:08
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeerrrrr :)

2011-04-21 @ 12:57:41
Postat av: paula

AWWWW, feettt söta!!!! va kul att du skriver när de kommer upp! ni borde göra det oftare! :D en timma kvar då...

2011-04-21 @ 13:02:43
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra skriv mera nurå!! XD

2011-04-21 @ 13:29:11
URL: http://aliceveryday.blogg.se/
Postat av: Sofia<3

Ni skriver ju piss bra ! <3

2011-04-25 @ 18:50:04
Postat av: Maria

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 17:27:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0