One less lonely girl - chapter 105

Nu låg vi där alldeles svettiga och flämtade av utmattning. Hans varma hand låg fortfarande över mitt svettiga bröst.

- Det där, det där var sjukt! sa Justin och var fortfarande andfådd.

Jag kollade på klockan och den närmade sig redan halv fem, halv fem!? Jag reste mig upp och drog på mig en tröja och mina trosor. När jag la mig i sängen reste sig Justin upp för att byta fort om och jag såg hur han försvann fort in i badrummet. Han kom fort tillbaka och la sig ner brevid mig. Jag såg att han log lite och det gav även mig ett leénde på läpparna. Han la armen om min midja och sträckte på sig lite för att ge mig en godnattkyss som jag besvarade. Strax efter somnade vi båda alldeles utmattade.




- Kan du skicka sylten? frågade Justin och tittade på sylten, och sedan på mig.
- Ja visst, sa jag och skickade den.
- Ska du inte ta av dig glasögonen? Det är ju inte direkt soligt här inne, fortsatte jag sen och skrattade till lite.
- Jag vill ha dom! Dom är nya och snygga! svarade han och log.

Vi satt och åt vår frukost, båda var ganska utmattade, jag menar vi var på fest hela kvällen och sedan hade vi det, väldigt mysigt!

- Jag kom och tänka på en sak, kommer du ihåg att jag fick en filmroll? sa jag.
- Va nej? Eller vad menar du? Vad för filmroll? sa han och rynkade pannan.
- Jaa? Ofta du har glömt? Jag sökte ju till en filmroll i filmen "It Is What It Is"? Jag fick den ju sen och då visste jag inte om jag skulle tacka ja eller nej, men jag fundrerar på att ta den!
- Jaha juste, ja jag hade glömt, ja men ta den!?
- Men Justin då kommer jag typ inte ha tid för dig så mycket?
- Jo klart du kommer, jag kommer vara med dig hela tiden!
- Men din world tour då?
- Men den är inte fören lääänge! sa han och gav mig ett brett léende.
- Okej.. Men jag vet inte om jag kan ta den längre? Dom börjar spela in den typ redan om två veckor?
- Melody, jag fixar det, om du vill ha den, är den din okej?
- Haha, tack älskar dig, sa jag och lutade mig över bordet för att ge honom en liten puss på munnen.
- Kan jag få en till? frågade han och och visade tänderna tydligt.

Jag gick runt och satte mig i hans knä och la armen runt hans hals och han la handen på mitt lår. Sen gav jag honom en lång kyss.

- Kan du mata mig nu? sa jag retligt och kollade på hans frukost.
- Haha visst, bara för att du gav mig en kyss, sa han och stoppade in en gaffel med en vindruva på i min mun.

När vi hade ätit klart tog Justin upp sin telefon för att ringa några samtal angående min filmroll. Jag gick ut så länge för att köpa lite användbara saker. När jag kom tillbaka efter en timme satt Justin fortfarande i köket och pratade i telefon. Jag la grejena jag köpt vid dörren, tog av mig skorna och gick fram diskret så att han inte hörde mig. Jag var nästan tvungen att kolla om han pratade om det fortfarande, eller om han pratade med någon annan. Jag hörde exakt allt han sa.

- Ja, jo jag förstår det.. Va nej? Okej två veckor? hörde jag Justin.

Jag gick fram och satte mig bredvid honom istället, han gav mig ett glatt léende och jag hoppades verkligen på att jag skulle få filmrollen. Skulle bli jätte kul! Justin fortsatte ett tag till.

- Så du menar att..? Jaha. Bra.. Men ja då hörs vi i morgon? Bra tack så mycket, hejdå!

Han la på och tittade allvarligt. Han såg nästan jätte besviken ut.. Oh nej, jaja, det var inte så att jag skulle döda för den rollen, det är ju faktiskt jobbigt att vara känd har jag märkt.

- Hur gick det? sa jag och gav honom ett snett léende.
- Jo det är så att...
- Vad? Säg?

Nu såg han riktigt ledsen ut.

- Men det gör inget, sa jag.
- DU FICK DEN! skrek han och hoppade upp och ner nästan som en tjej.
- DRIVER DU MED MIG?
- Ja...
- Va?
- Skoja! DU FICK DEN BABY! Hur känns det!? sa han och kramade om mig
- Helt galet! Vet du vem som har den andra huvudrollen? sa jag och kollade på honom.

På något vis tyngdes han ner men log fortfarande.

- Jaa, Enrique Iglesias.. sa han och vände sig om för att ta sig ett glas vatten.
- Vad är det Justin? sa jag och ställde mig bredvid honom?
- Jag menar, han är typ alla tjejers dröm, jag menar, tänk om..
- Justin? För det första är du alla tjejers dröm, för det andra är du även min dröm. Okej?
- Haha, lova mig att ingenting händer? Jag menar, jag vet hur det är, det är alltid massa kändisar som blir tillsammans när de spelar in filmer...
- Ja, jag vet, men vet du vad? Jag har ju redan en pojkvän, ingenting kommer hända okej? Du är den enda för mig, sa jag och ställde mig på tå för att kyssa hans mjuka läppar.
- Ska vi kolla på en film eller? sa han efter kyssen.
- Jo visst, sa jag och jag gick till ett av vardagsrummen med Justin bakom mig.

Vi satte på första Harry Potter filmen, både jag och Justin är kära i alla Harry Potter filmerna. Såklart har ju Justin träffat han som spelar Harry och alla dom på riktigt!
Vi hade det jätte mysigt. Han satt och höll om mig hela tiden, vi kysstes också mycket. Det fick mig att tänka tillbaka på allt vi har varit med om, vår första kyss, våra resor tillsammans och allting. Gud vad jag älskade Justin, jag skulle aldrig släppa honom. Det känns fortfarande som om jag blir mer och mer kär för var dag som går. Förstår inte hur det ens är möjligt?

Vi gjorde inte så mycket den dagen. Vi pratade lite om hur filmen som jag skulle vara med i var. Det var en ungdoms komedi. Vi väntade bara på att få hem manuset så fort som möjligt så att jag kunde öva lite. Tillslut fick jag hem den, jag läste igenom lite av manuset. Efter ett tag hade jag kommit fram till en sida, där stannade mitt hjärta. Visst, hehe skulle inte ha något emot det, men Justin, skulle döda någon.. Han skulle förstöra allting, han skulle ändra manuset och allting, oh nej.

Jag bestämde mig för att inte säga någonting till Justin, att jag skulle kyssas, väldigt mycket, med Enrique i filmen.

--------------------------------------------

Vad tycker ni om det här då?
Efter allt tjohej med filmen är nog novellen över.
Ellleeer?
KOMMENTERA !

Kommentarer
Postat av: julia!

Jääääte bra har värkligen längtat efter det här kapitlet! Längtar till nästa! <3

2011-04-28 @ 21:14:13
Postat av: Emma

skrit bra! :D

Å när den här är slut, MÅSTE ni börja på en ny? :) <3

2011-04-28 @ 21:15:13
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

SJUKT ÄCKLIGT BRAA<3

2011-04-28 @ 21:16:49
Postat av: Anonym

ASSS brrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-04-28 @ 21:17:11
Postat av: sara :D

Bra som vanligt :D men kan det inte på slutet bli typ framtid ?

Men meeeeerr !!! :D

Postat av: Emmy

Mer! det är jätte bra! snälla skriv ett till kapitel ikväll!! =D

2011-04-28 @ 21:38:09
Postat av: Anonym

Meer



Neej det får inte förstöra något mellan Justin o Mel!

BTW synd att den ska ta slut men jag ser fram emot den nya novellen. Det blir en ny right?

2011-04-28 @ 21:38:51
URL: http://bieberdreamnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är inte han lite för gammal för henne? :P

Men den är skiiiit bra! :D det blir nog bar att den är över med allt med filmen & det :D

2011-04-28 @ 21:44:23
Postat av: Anonym

meer! vill inte att det ska ta slut

2011-04-28 @ 21:48:30
Postat av: Julia

Sååå braaa! :D hopppas inte Justin blir sur :( But its just a movie kiss =)

2011-04-28 @ 21:49:43
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Bella

Bäst!! besök min novellblogg www.justinbnovellblogg.blogg.se

2011-04-28 @ 21:52:57
URL: http://justinbnovellblogg.blogg.se/
Postat av: miriam

merrrr men är han inte lite för gammal för henne han är typ 30? hahah men skitt bra mer nu! och den får inte ta slut aldrig :(

2011-04-28 @ 21:56:44
Postat av: jennie

nee hon ska gilla justin novellen får inte sluta med att hon faller for ernriqe hon ska sluta med att vata tsm med justin !! mer !! sjkut bra !! :P

2011-04-28 @ 21:57:10
Postat av: Anonym

han är ju för gammal det borde varit någon yngre kille i filmen

2011-04-28 @ 22:03:45
Postat av: maja

längtar till nästa kapitel!!:D

2011-04-28 @ 22:06:40
Postat av: Anonym

det kan ju inte hända något emellan dom ;) enrique är ju typ 35 år och vad är hon? 16? 17?



skit bra novell :D

2011-04-28 @ 22:07:32
Postat av: Anonym

MER! MEN DET MÅSTE VARA HON OCH JUSTIN!!!!!!!!



2011-04-28 @ 22:09:48
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-28 @ 22:11:01
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeer!!

Bra!!<3

2011-04-28 @ 22:14:21
Postat av: minar

neeej sluta inteee

2011-04-28 @ 22:16:40
URL: http://theekingss.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-28 @ 22:32:35
Postat av: sofia

skiiiiit bra novell, älskar den sååå mycket!

men ni skriver väl en till efter den här eller hur? :) annars blir jag riktigt ledsen :'(

2011-04-28 @ 22:37:46
Postat av: hollywoodgossips.blogg.se

GUD DET HÄR KAN INTE BLI BÄTTRE!! :)



hon kommer kyssa honom tycker jag :) justin kommer typ medans dom spelar in eller ngt :) så är melody i bara underkläder och enrique iglesias med bar överkropp, och dom pratar jätte bra om varandra i intervjuer och justin blir galen, och dom ska på fler events tsm :) eller typ på ngt award där melody är nominerad sen :)

2011-04-28 @ 22:49:49
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Sjuuukt bra!

aaasso omg !

det blir perfaaa aatt sluta då :)

<3

2011-04-28 @ 23:03:18
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: fredrika

Jätte bra!!! Längtar tills nästa <3

2011-04-28 @ 23:21:02
URL: http://jbberattelser.blogg.se/
Postat av: Louise

Kan inte Melody och Enrique strula? ;)

2011-04-28 @ 23:42:28
Postat av: Mrs.Bieber

NEEEEEEEJ!! inte slut! :(

och snälla INTE förstöra mellan Melody och Justin<3 !!

2011-04-29 @ 02:43:43
URL: http://thebeasts.devote.se
Postat av: Linnea

är inte han typ 35? det verkar vara läskigt ju ..

2011-04-29 @ 11:48:20
URL: http://linneabravo.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej jag har en Justin bieber-novell-blogg och jag har INGA läsare och det är jag ledsen för och (eran blogg äger ) men ja så jag undrar ifall ni skulle vilja tipsa om min lilla Justin bieber novell blogg ?? det skulle göra mig så enormt glad lixom <3

// Kram ett Justin Bieberfan !

2011-04-29 @ 14:50:31
URL: http://justinbiebeerstory.webblogg.se/
Postat av: Amanda ♥

NEEEJ! Minst 10 kapitel till! Ni kan väl typ avsluta den på kapitel 15 eller 20 eller så? :D ♥

2011-04-29 @ 16:16:44
URL: http://onlywithyou.blogg.se/
Postat av: johanna ;p

Fett bra, emh.. ve tinte riktigt om ni ska sluta elr inte, men ni är bra iaf!

Hihi, känner mig lite stolt, en i min släkt har varit med och gjort Harry Potter filmerna, jag fick se Harrys trollspö som han har i filmerna :D

2011-04-29 @ 20:46:34
Postat av: Anonym

Är skit glad över att Enrique är med i novellen,haha :P



Hoppas Melody verkligen gillar Enrique.

Nej, novellen får inte ta slut :'(

2011-04-30 @ 09:40:35
Postat av: Anonym

asso nu fattar jag inte e de här på riktigt såg bara bloggen o börja läsa den men nu fattar jag inte om "ni" hittar på novellen eller inte :/

2011-05-02 @ 18:48:14
Postat av: Isabelle

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 10:22:37
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0