One less lonely girl - chapter 34

Han tog av mig mina trosor och förde in den sakta. Det var våran andra gång och det gjorde inte alls ont den här gången. Det var mycket bättre och den här gången vart det dubbelt så hett än första.

- WOW, den här sidan vill jag se av dig oftare! Sa Justin och la sig på rygg brevid mig alldeles utmattad.



Vi vaknade vid elva tiden dagen efter av att telefonen ringde.

-Ligg kvar du. Sa jag till Justin och gick till telefonen.
-Hej det är Melody. Sa jag med trött röst.
-Hej gumman, det är pappa. Hur är det?
-Jo det är bra, trött bara. Hur är det själv? och hur är det med Noah?
-Vi mår bra. Du vet att vi kommer om två dagar va? På måndag alltså.
-Ja jag vet, snälla får jag gå och sova nu. Sa jag.
-Gör det, ha det bra så länge.
-Detsamma, hälsa Noah. Puss
-Det ska jag. Puss.

När vi lagt på kastade jag mig i sängen där Justin låg.

-Kom hit. Sa Justin och sträckte ut armarna.

Jag kröp fram till honom och la mig hans famn. Jag la mitt huvud på hans bröst korg och hörde hur hans hjärta slog i jämna slag. Hans kropp värmde mig och jag ville bara ligga kvar där i evigheter. Men när jag hörde hur Justins mage kurrade förstod jag att det var dags att äta.

Jag tog på mig mjukis byxor och ett linne medans Justin tog på sig mjukis byxor och en svart hoodie. Vi gick ner till köket och lagade en stor frukost. När vi satt och åt frågade Justin:

-Vad ska vi göra idag?
-Vet inte, alltså det skulle typ jätte kul att ha fest här eller något, med alla kompisar och så. Sa jag.
-Ja! bra idé. Jag kan fixa dj, dricka och sånt. Men vilka ska komma då? Frågade Justin.
-Jag kan smsa runt lite, vill du bjuda någon?
-Det skulle vara jätte kul om Ryan och Chaz skulle komma. Jag kan höra med dom och flyga hit dem, men jag kan inte lova något.
-Okej, men då sätter vi igång!

Vi åt upp frukosten och medans Justin ringde runt efter dj plockade jag undan frukosten. När jag bäddade sängen kom Justin in i rummet. Jag har fixat dj nu. han kommer runt fem tiden för att installera allt.

-Det blir jätte bra. Sa jag och la mina armar över hans axlar.

Han la sina armar runt min midja och tryckte mig närmare honom. Kan kysste mig mjukt och naffsade sedan mig på halsen. Det kittlades med var samtidigt skönt.

-Jag ska dra till gymmet och träna. Gör det någonting att jag åker i väg i kanske två timmar?
-Tack för att du fråga om jag ville följa med! Men gör du det. Sa jag och log.
-Haha förlåt älskling! Vill du följa med?
-Nej tack, jag stannar nog hemma och fixar inför ikväll. Jag har smsat alla mina vänner om ikväll. Har fått svar av sju personer än så länge. Och alla tackade ja.
-Super! Men jag drar iväg en sväng med Kenny då, men jag ringer dig sen när jah är påväg hem. Åker nog hem innan jag kommer till dig. Måste duscha och fixa mig du vet. Sa han och blinkade.
-Haha, du kan ha på dig vad som helt, du är ändå ur snygg! Sa jag.
-Detsamma! Sa han. - Hejdå älskar dig.
-Älskar dig med. Sa jag.

Vi kysstes och sen gick han. Jag tog en lång dusch och passade på att göra nödvändiga saker, raka benen, hår impakning och så. När jag kom ut ur duschen kollade jag min mobil, jag hade fått svar från elva personer och bara en tackade nej pågrund av att den skulle ha gäster ikväll. Jag valde ut en outfit jag skulle ha under kvällen och det blev en vit klänning tillsammans med ett par klackskor.

Jag fixade i hela huset och efter några timmar var det dags att fixa sig.
Jag fixade håret, sminkade mig och efter en timme ringde mig mobil.

-Hej det är Melody.Sa jag.
-Älskling, det är Justin. Jag glömde ringa, men jag är klar nu. Ska jag komma? Dj:n kommer snart.
-Det är bara att komma över.
- Bra bra, ses snart. Puss
-Puss.

Efter bara några minuter ringde det på dörren, jag sprang ner och öppnade och där stod Justin i jeans, svart kofta och en t-shirt. Jag höll på att dö.

-Sluta vara så snygg! Sa jag och kysste honom.
-Haha! Ska du säga, läckerbit.
- Juste, Ryan och Chaz kunde inte komma! Men nästa helg flyger dem förmodligen ner hit!
- Okej, ska bli kul att träffa dem.


Vi fixade det sista i huset, dj:n kom och snart var festen igång. Det var runt 40 människor i mitt hus och fler skulle tydligen komma. Men vi tog hand om det bra, förutom att alla tjejer var som galna att Justin var där. Men han stod alltid vid min sida med handen runt min midja. Det kändes tryggt och även kul att se alla avundsjuka blickar så fort någon passerade oss.

Plötsligt hörde jag en bekant röst.

-Hej Melody.

När jag vände mig om stod John där. Fan! Justin hade gått iväg och pratat med lite tjejer så jag var helt ensam.

-Hej.. Sa jag drygt.
-Alltså förlåt! Det var verkligen inte meningen att det skulle spåra ur sådär. Man ska verkligen inte skylla på alkoholen utan på sig själv. Så jag gör det, allt var mitt fel och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
-Det är mest Justin du ska säga förlåt till.
-Ja jag vet.. men åh, kan inte du och jag snacka? I ditt rum eller så?

Jag kollade efter Justin och såg hur han stod och dansade framför några tjejer.

*Han bryr sig nog inte om jag försvinner ett tag*. Tänkte jag och visade vägen till mitt rum.

När vi kom in och John stängde dörren så satte vi oss i min säng mitt emot varandra.

-Så, vad vill du prata om? Sa jag.
-Alltså, jag saknar dig.. Jätte mycket. Det vi hade var så bra innan 'han' kom in i bilden.
-Okej Ett: 'han' heter JUSTIN, Två: Det har alltid varit Justin och det kommer alltid vara Justin. Han är one and only.
-Ja.. jag har förstått det, men jag vill att vi ska kunna vara vänner utan att det påverkar erat förhållande.

Jag log mot honom.

-Det värmer att du är så snäll och omtänksam, jag är gärna vän med dig. På ett villkor, säg aldrig bög till Justin igen, för då får du en hårdare smäll än förra gången!. Okej?
-Absolut, förlåt för det med!

Jag böjde mig fram till honom och kramade honom.

-Vänner? Frågade han.
-Haha vänner. Sa jag och log.
-Kom nu så går vi ut och festar! Sa han och hjälpte mig upp från sängen.

Precis när vi kom ut från mitt rum kom Justin. Han kollade misstänktsamt på mig. Jag knuffade John i sidan.

-Åh! Jo, du Justin. Jag vill be om ursäkt för hur jag va mot dig och att jag knuffade dig. Sa han och kollade ner i marken.
-Dude, det är lungt. Förlåt själv för smällen! Sa Justin och skratta.

John började också skratta och dom skakade en sån där så kallad ''broder handskakning''

-Nu festar vi! Sa Justin och vi gick ner till undervåningen där festen var igång.

Dagen efter vaknade jag av att jag låg på något hårt. Jag satte mig upp och märkte att jag hade somnat på golvet brevid min säng. Jag hade bara på mig trosor och Justin's hoodie. Jag ställde mig upp och vinglade till.

-Aj fan! Sa jag högt. Det kändes som om att hela mitt huvud skulle sprängas.

Jag kollade runt på hela övervåningen men hittade bara lite ölburkar. Men när jag kom ner på undervåningen fick jag en stor chock! Allt var kaos, några låg på golvet och sov, det låg ölburkar överallt och massa sånt.

-Fan.. Sa jag för mig själv.

Jag gick runt till alla och väkte dom och sa att dom skulle gå hem, jag började samla ihop ölburkarna som låg på golvet då plötsligt ytterdörren öppnades och in kom pappa och Noah!

-Pappa, vad gör du här! Du sa att du skulle komma imorgon.

Han kollade på mig och sedan runt i huset.

-Vi ville överraska dig, men det var vi som fick överraskning istället.. Sa pappa och granskade huset.
- Förlåt..

-----------------------------------------------------------------------
BAD!
KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhhh <3

2011-02-09 @ 21:45:52
Postat av: Siis

HAHAHA, SKÖNNASST o:

2011-02-09 @ 21:47:32
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer <3

2011-02-09 @ 21:50:41
Postat av: Anonym

oooh neeej..

2011-02-09 @ 21:50:57
Postat av: Astrid

ojojojdå !! :o hahahah

2011-02-09 @ 21:53:20
Postat av: josefine

DAN DAN DAN DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ..!

åh shit.. kul situation xd

meeeeeeeeeeer !!! snälla ett till ikväll?

2011-02-09 @ 21:54:40
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer

2011-02-09 @ 22:00:53
Postat av: madde

oh shit! Lite dålig tajming kanske :/

Mer<3

2011-02-09 @ 22:04:59
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG SKIIITBRA!

2011-02-09 @ 22:05:00
Postat av: linn

haha :d asbra mer !

2011-02-09 @ 22:10:51
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: B E C C A

AAAAAAHH OMG inte BRA!!! :O Får panik, skriv meeeeer :D <3

2011-02-09 @ 22:11:12
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAH XD)) asbra kapitel! snälla bara ett till i kväll? <3 :D Ni äger fett mkt!! kraaam

2011-02-09 @ 22:20:20
Postat av: matilda

jätte bra, men lite dålig tajming där ja..

men var är justin? sover han eller var tog han vägen? hmm...

ett till ikväll? snälla :D

2011-02-09 @ 22:28:37
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skitbra kapitel!



en till ikväll, eller imorrn :)



ÄLSKAARRRR



Haha, och fan att hennes pappa kom hem nu..:p

2011-02-09 @ 22:30:23
Postat av: Sofia Eriksson

Ohhhh Melodyyyy, #BadGirl ! Haha :P Super bra ! Skriv mer snabbt !

2011-02-09 @ 22:41:46
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OUPS!!! :O

haha :D



AMAZING! ♥

ÄLSKAR ERAN BLOGG!

SKRIV MER MER MER MER MER!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 23:00:20
Postat av: evelina

Verkligen jätte bra kapitel :-D vill ha meer<3

2011-02-09 @ 23:13:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Visste från första början när jag lästa att de skulle ha fest att det skulle bli så här...BAD TIMING!!!

MEEER! :D <3

2011-02-09 @ 23:23:30
Postat av: Emelie

MEEER :D

2011-02-09 @ 23:32:46
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

OOh NO!

Mooore!

2011-02-09 @ 23:50:06
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

Hahha oj? BAD ahha den ägde<3 Meer <33

2011-02-10 @ 00:38:39
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

as najs xD

2011-02-10 @ 06:56:34
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Haha daaamn.. :o MER

2011-02-10 @ 07:23:33
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: jennie

åhh viken överrasknig hon fick ahahah :P

2011-02-10 @ 07:45:00
Postat av: jennie

meer föresten glömde skriva det !!!! <3 <3 :)

2011-02-10 @ 07:45:25
Postat av: bella

ohh noo ;)

meer!<33

2011-02-10 @ 07:58:49
Postat av: alicia

klicka er in på min bieberstories-blogg

2011-02-10 @ 11:31:07
URL: http://foreverlovestories.blogg.se/
Postat av: Justinandjonas

Hej!

Nu kan man tävla om en läsarträff med Jonas från Justinandjonas-bloggen!



Det är en blogg som handlar om Justin Bieber och Jonas i ett homosexuellt förhållande. En minst sagt speciell blogg ;)

2011-02-10 @ 14:31:44
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: Lina

meeen! asså inte kapitlet, men uppdateringen har inte varit särskillt bra så ni är skyldiga oss mist 3 kapitel!! HAHAHA XD skojja bara, men är sjukt beroende av eran blogg så måste bara få meeer och meeeer!!!!!!!! så snälla jag ber er på mina bara knän, MEEEER!

2011-02-10 @ 14:44:42
Postat av: Cornelia

HAHAHAHAHA! Ojooj :) SKRIVV MEER

2011-02-10 @ 15:42:35
Postat av: Ellie

OH DAMN IT! xD

meer! <3

2011-02-10 @ 16:38:01
Postat av: cia

HAHHa^^ vart är justin?? meer idaaaaaaaag!

hahaa melody bad girl. fast jag gilar det när det var mer drama mellan melody och jonh! GOOO drama

2011-02-10 @ 16:43:51
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Anonym

ohnooo stackarn hahah !!

Meeer kan inte vänta !!! :D

2011-02-10 @ 17:47:46
Postat av: Eveeee

MEEEEEEEEER!!!



Men vart är Justin? <33333

2011-02-10 @ 18:01:56
Postat av: Hej

När kommer nästa???????????????



Lite dålig uppdatering måste jag säga...sorry!

2011-02-10 @ 18:02:36
Postat av: Clara

Oj oj oj,trouble! Skriv meer!! :D

2011-02-10 @ 19:25:28
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Jossan

BUSTED!!



Bom, bom, bom....

2011-02-10 @ 20:01:18
Postat av: love

Plllzzzzz! skriv mer! har väntat ett dygn!!!! Hurry<3 love your blogg btw

2011-02-10 @ 20:43:19
Postat av: Bettan<3

OMB meeeeeeeeeeeer<3

2011-02-10 @ 21:04:18
Postat av: lina

Asså BAD uppdatering i dag! skriv meeer :D

2011-02-10 @ 21:21:35
Postat av: Anonym

Uppdatera !!

fett braa ;)

2011-02-10 @ 21:41:02
Postat av: Fanny

Shit! :o

2011-02-11 @ 20:53:45
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0