One less lonely girl - chapter 35

-Pappa, vad gör du här! Du sa att du skulle komma imorgon.
-Vi ville överraska dig, men det var vi som fick överraskning istället.. Sa pappa och granskade huset.
- Förlåt..



Jag höll upp ytterdörren åt dem som var kvar i huset och Katlyn tog med sig påsen med flaskorna och burkarna i.

- Var är Justin? Frågade pappa.
- Han är.. jag vet inte! Ska kolla. Sa jag och sprang upp på övervåningen.

Jag sprang in i alla rum och tillslut sprang jag in till toan, vilket inte var en god syn. Han låg i badkaret och jag såg hur det rann något från hans mun. Jag slog till honom på kinden för att se om han vaknade, vilket han inte gjorde. Jag fick den oroliga känslan i magen som steg sig till halsen.

- Justin, Justin? Sa jag och skakade på honom. Hans huvud bara föll lätt mot badkarskanten och jag förstod då att det var allvarligt, fan!
- PAPPA, PAPPA KOM HIT! Skrek jag med gråten i halsen.

När pappa kom upp var det första han gjorde att ta papper för att torka bort all spya. Han slog lite lätt mot Justin's kinder för att kolla om han vaknade, vilket han inte heller gjorde. Pappa bar upp honom i famnen och gick ner sakta för trappan och la honom i soffan.

- Vad har han druckit?
- Vadå druckit vi har int...
- Melody, snälla! Det är viktigt, det är hans liv det handlar om, VAD HAR HAN DRUCKIT? Skrek pappa på mig.
- Okej, okej! Han drack rätt så mycket vodka och en hel del redbull.
- Du vet väl att blandningen är riktigt farlig?
- Jag vet... Sa jag och började nu gråta.

Jag kunde inte stå i rummet när pappa magpumpade honom. När jag hörde hur någon började hosta högt i vardagsrummet sprang jag direkt in. Där satt nu Justin upp i soffan med hinken i famnen.

- Melody! Var är Melody? Sa justin och kollade sig förvirrat omkring.
- Jag är här, förlåt att det blev såhär! Sa jag och sprang fram till honom.
En ny spyomgång kom upp men jag ignorerade det. Jag stod fortfarande och höll om honom bakifrån trots att han spydde.

- Det är bra när du håller om mig som du gör, du lättar på trycket! Förlåt att det blev såhär..
- Det är okej, det är inte ditt fel! Sa jag och pussade honom i nacken.
- Tyvär Justin så måste jag ringa till din mamma!
- NEJ PAPPA! Inte till Pattie, hon kommer helt ärligt döda honom!
- Döda?
- Ja, hon kommer döda mig. Jag får utegångsförbud bara av att vara inne på mobilen för länge på kvällarna, snälla ring inte min mamma? Jag gör vad som helst! Sa Justin och ställde nu ner hinken.
- Jag ringer inte din mamma, men ni får städa upp här fort! Och det här gör du aldrig om igen Melody, hör du det? Sa pappa och kollade strängt på mig.
- Nej, förlåt pappa. Det ska inte hända igen! Sa jag och kollade ner i marken.

Pappa och Noah gick ut på en promenad och medans så städade jag och Justin.

- Jag drack nog lite för mycket igår! Sa Justin och höll i en vodkaflaska.
- Jo, jag märkte det! Gör aldrig om det, inte för mycket men med måtta är okej.
- Jo, jag vet. Förlåt! Ska inte göra om det. Mår så sjukt dåligt, är så jävla bakis just nu.
- Haha ser det, du ser ut som ett jävla drägg! Sa jag och tog hans ansikte mellan mina händer.

Justin släppte nu taget om skräp påsarna och kysste mig. Jag puttade fort bort honom, vilket kändes jätte taskigt.

- Vad är felet? Kollade han och sa ledset till mig.
- Det, det smakar inte gott! Haha förlåt sötnos, men borsta tänderna först sen så..
- Haha, förstår det. Förlåt! Sa Justin och sprang nu upp på övervåningen för att borsta tänderna.

Jag gick ut och slängde påsarna och gick sedan in för att fortsätta dammsuga. Det sög verkligen, men blev tvungen att bli klar tills pappa kom hem. Justin kom snart ner gåendes ifrån trappan med ett jätte stort leénde på läpparna. Han hade duschat och hade handduken runt midjan. Jag märkte hur jag själv bet mig i läppen av att se
hans sexiga överkropp.

- Varför så glad för? Frågade jag.
- Jag, jag känner mig som en helt ny människa! Så FRÄSCH!
- Haha, fy vad gullig du är! Sa jag och kysste honom.

Justin slet av mig tröjan och jag rös av att känna hans kalla överkropp mot min. Vi gick in till badrummet medans jag jag kysste honom på nacken och när jag nafsade till lite hörde jag hur hans stönanden blev högre och högre. Innan vi klev in i duschen klädde vi av oss alla kläder. Medans vi kysstes sattes helt plötsligt duschkranen på och det var Justin som nu höll i duschslangen.

- SLUTA!! Det är as kallt vatten. Sa jag och försökte stänga av vattnet.

Han höll emot och jag kunde inte sluta skratta, jag fick någon sorts panik men endå så var det kul. Jag la armarna om hans nacke och tryckte min bara kropp mot hans. Innan jag skulle kyssa honom hörde jag att det knackade på ytterdörren och jag hoppade ur badkaret fort. Jag satte fort på mig min tröja och mina trosor. Jag torkade sen håret jätte fort med en handduk. Jag kollade på Justin som fortfarande stod där i bara handduk.

- Jag har inget ombyte här inne? Vad gör jag nu?
- Äh, det löser sig! Kom vi går ut nu! Sa jag och öppnade dörren.

Utanför stod pappa med armarna i kors.

- Vad har ni gjort? Säg att ni inte duschat tillsammans för då får Justin inte komma hit mer.
- Pappa, nu är du pinsam! Nej vi har inte duschat tillsammans.
- Varför har du då satt på din tröja bak och fram plus att du är alldeles blöt i håret? Och du har inte heller några byxor på dig? Justins .. outfit vill jag inte ens kommentera. Sa pappa och kollade ner på Justin's handduk.
- Nej vi har inte duschat tillsammans Mr.Knight! Sa Justin och kollade ner i marken.

Pappa kollade bara på Justin, Mr.Knight? Hahahaha!

- Du behöver inte kalla mig för Mr.Knight, kalla mig för Lucas! Sa pappa och log.

Jag visste det, det är något med Justin! Han kan verkligen få alla att bli på bra humör. Pappa gick ut i köket och gjorde mat och Justin och jag gick upp till mitt rum.

När vi kom in i rummet stängde jag dörren efter mig och satte mig på golvet och lutade mig mot min dörr.

- PJUH! Haha, du vet verkligen hur man hanterar sådana situationer!
- Nja, du vet, är man proffs så är man! Haha!

Han kom fram till mig och satte sig brevid mig. Jag la min hand i hans och kollade sedan in i hans vackra gyllenbruna ögon.

- Du vet att jag älskar dig va? Sa Justin och pussade på min hand.
- Ja det vet jag, och du vet att jag älskar dig va?

Han kollade djupt in i mina ögon och jag såg hur hans huvud närmade sig mitt. Innan han kysste mig bet han sig sådär i läppen som gör att man bara vill kyssa hela honom.

- Ja, det vet jag! Sa han och log.
--------------------------------------------------------
Förlåt för dålig uppdatering! Men vi har våra anledningar :) PUSS PÅ ER! Tack för att ni stannar trots den kassa uppdateringen.

KOMMENTERAA!!

NEJ DET ÄR INTE NUTID ÄN! vi skriver när det är nutid klart och tydligt! Ni kommer fatta när det är nutid för nu är dem fortfarande bara 15 år.. hahaha!

Kommentarer
Postat av: KAtte

MER DRAMA!! :P

2011-02-10 @ 22:57:17
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Jennie

Skitbra! fortsätt såhär! :D

2011-02-10 @ 23:00:00
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GULLIGT!♥



ÄLSKAR ERAN NOVELL!!!!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!! :D

2011-02-10 @ 23:07:13
Postat av: Siri

Er blogg äger !!!!!!!!<3

2011-02-10 @ 23:10:57
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Hur kan man inte stanna när det är en så bra story!?!

2011-02-10 @ 23:12:01
Postat av: JesssicaBieber

SKITBRA!!!!!!

ÄLSKAR DET!!!!!

<3

<3

<3

2011-02-10 @ 23:16:35
URL: http://heavenorearth.blogg.se/
Postat av: B E C C A

AAAAAH MY GAAADD VAD BRA!! :D

2011-02-10 @ 23:18:37
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: pm

Haha, kul kapitel! :D Naaw

MEEER! :)

2011-02-10 @ 23:29:02
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-11 @ 00:06:21
Postat av: josefine

Grymt! Meeeeeer!!!!

2011-02-11 @ 00:23:34
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Sööött! :')

2011-02-11 @ 07:18:14
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr

2011-02-11 @ 07:27:09
URL: http://tecia.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Visst e det nutid nu? :) JäTTE BRAA! <3

2011-02-11 @ 07:33:37
Postat av: Anonym

Sötaaa :D

Meeer kan inte väntaa !!!!

2011-02-11 @ 07:53:31
Postat av: bella

gulligt!

meer!<33

2011-02-11 @ 08:01:30
Postat av: Kimberly

JÄTTE BRA :D :D håller med om mer drama!!



läs min bieber story!! skriver också en , den e rätt bra :D

2011-02-11 @ 13:02:26
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Lina

Klart man stannar! Eran blogg äger ju sönder allas! :D Men skriv MEEER!



PS/ love your blogg!! <3 Pösss :P

2011-02-11 @ 13:58:21
Postat av: Linnea

neeext

2011-02-11 @ 14:34:33
Postat av: Anna

galetbra!

2011-02-11 @ 15:25:07
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

2011-02-11 @ 15:44:27
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-11 @ 16:00:12
Postat av: Clara

Omg vad gulliiiiigt!!! Skriv mer!!!

2011-02-11 @ 17:41:42
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: evelina

Asså jag verkligen älskar denna novellen <3

Meer nuu:D

2011-02-11 @ 18:27:38
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: mimmi

MORE BIEBERSEX! hahaha,

2011-02-11 @ 18:33:43
Postat av: cia

haha håller med mimmi! as braaaaaaaa kapitell mer to night!! awesome som sagt! ^^ ;)

2011-02-11 @ 18:55:29
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Bettan<3

OMB!!<3

Jättebra!!<3<3<3

Meeeeeeeeeeeeer!

2011-02-11 @ 19:15:22
Postat av: Ellie

aso denna ÄGER!!

meer nuu! ;D

2011-02-11 @ 19:28:07
Postat av: jennie

meer !!! <33 <33

2011-02-11 @ 19:34:18
Postat av: Siis

Meer (:

2011-02-11 @ 19:36:52
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla uppdateraa kan inte vääntaa !! :D

2011-02-11 @ 20:03:18
Postat av: frida

meeeeeeer!! ..är ni döda elr?;)

2011-02-11 @ 21:11:15
Postat av: mirja och sanna

hej det skulle vara kul och du länkade oss eller bara slängde in en eller två kommentarer / Sanna och mirjam (novell skrivare)

2011-02-11 @ 21:36:24
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anna

mer dåååå :o

2011-02-12 @ 01:31:51
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: hilda (:

MEEEEEEEER :D

2011-02-12 @ 09:53:52
URL: http://jagehilda.blogg.se/
Postat av: pontus

OMFG :D:D:D:D vill vara melody :D <3 omg bästa :D

2011-02-16 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0