One less lonely girl - chapter 17

Justin kom och hämtade mig vid 7 som han sa och åkte sedan till resturangen.
Det var en väldigt fin och mysig resturang, när vi beställt mat sa Justin:

-Jo Melody..Det är en sak jag måste prata med dig om.
-Jaha, vad är det då? Sa jag med ett leende, men när jag såg hans blick försvann det.
-Det är såhär att...



Han blev alldeles tyst, vilket han alltid blir när han har något dåligt att säga.

- Säg nu Justin!
-  Grejen är den att turnén är framflyttad två veckor. Bara två dagar efter tävlingen måste jag iväg..

Jag blev som stum och kollade ner i marken. När jag mötte hans blick såg jag hur ledsen han var.

- Jag, jag kan följa med! 
- Det går inte, har frågat Scooter och du har skolan att sköta, det går inte att ta ledigt så lång tid. Eller det går men det kommer inte funka. Sa han och tog tag i min hand.
- Men, men vi måste få det här att funka! Du vet hur jävla mycket jag gillar dig, jag har aldrig känt såhär. Det är möjligtvis lite tidigt att säga men jag går efter magkänslan och den känslan är så underbar. Varje gång jag ser dig får jag som fjärilar i magen som första gången vi fick känslor för varandra. 
- Sluta säg sådär, du får det att låta som det är över! Vilket det inte är, vi, vi klarar det här. Sa han och kysste mig.

Under resten av måltiden så kände jag att jag tappade aptiten. Jag såg att Justin också tyckte det var en obekväm stämning vilket gjorde det hela så stelt.
Efteråt gick vi ner till vattnet för att gå på en liten strandpromenad. Vi tog av oss våra skor och Justin vek upp sina byxor så vi kunde gå tillsammans längs strandkanten. Vi sa inte så mycket utan njöt av varandras sällskap. Påvägen tillbaka efter att ha gått ända ut till udden avbröt Justin äntligen tystnaden.

- Jo, imorgon.. Bara fyra dagar kvar! Men jag tycker allt är perfekt som det är, fast att öva för mycket skadar inte men vi borde ta vara på den tiden som är kvar. Sa han och log mot mig.

Jag stannade upp och fick en klump i magen.

- Vad är det? Frågade han oroligt och la armen runt mig.
- Det är inte jag som får det att låta som om att det är över mellan oss efter tävlingen, det är du! Hörde du inte nyss vad du sa? Att vi ska ta vara på tiden som är kvar? Det är ju så uppenbart att detta inte kommer hålla!!
- Det var inte meningen att det skulle låta på det sättet, men det är nästan sant! Du hittar säkert en ny nu efter tävlingen när jag åker bort, och tänk ifall jag hittar någon, jag är borta i en och en halv månad ju?

Jag tog bort hans arm runt mina axlar och kollade alldeles ilsket på honom, sa han just sådär?

- VADÅ HITTAR EN ANNAN!? DU vet hur jävla mycket jag älskar dig. Jag trodde du gjorde detsamma men jag hade visst fel. Och vadå en och en halv månad? Förut sa du att det bara var en månad?
- JAG älskar dig visste! Jag vet inte varför jag sa sådär, orden bara flög ur mun på mig! Det har tydligen blivit ändrade planer, vilket jag inte gick med på men blir illa tvungen för att alla jävla länder där ute ska få sin jävla bieberfever! Förlåt att jag säger såhär men att du säger sådär gör mig bara så besviken.
- Vadå, så du menar att du är besviken på mig nu? Rättare sagt tvärtom, för att du ens säger något sånt om att du kanske hittar någon annan, förstår du hur jävla mycket det sårar?

Jag såg att han inte hade något att försvara sig med men ledsen var han verkligen, det såg jag på en gång på hans ansiktsuttryck. Vi höll varken hand eller pratade med varandra på vägen hem till Justin. Jag bestämde att jag fortfarande skulle sova över där trots bråket.

Nästa morgon vaknade jag av att hela ryggen var alldeles blöt. Justin hade kommit runt med armen om mig under natten vilket gjorde att det vart väldigt varmt. Jag kände att Justin hade rätt endå med det han sa igår, om att vi behöver ta vara på den tiden som är kvar. Han åker om fem dagar och tävlingen är om tre dagar. Så därför serverade jag pannkakor med choklad, grädde och lite jordgubbar till frukost till justin.

- Rise and shine! Sa jag och drog upp gardinen så solen strålade in.

Justin gjorde ifrån sig sina små morgonstöningar och sträckte på sig i sängen, fick inte nog av ljudet han gör ifrån sig, så himla sexigt.

- Du behövde inte göra det här, men tack älskling! Sa han och tog emot brickan och gav mig en kyss.
- Tänkte bara säga förlåt för igår, jag överreagerade lite kanske..
- Nej det gjorde du inte, och det är jag som borde säga förlåt! Förlåt älskling. Det var dumt sagt av mig.
- Godsäkten uttagen sötaste du!

Justin började skratta med munnen full av grädde, vilket gjorde att jag också började as garva. Tillslut när han kunde svälja började han prata igen.

- Godsäkten uttagen, hahaha! Så klockren, fast nu var det med meningen väl?
- Jadå, såklart! Sa jag och log.

Resten av morgonen spenderade vi på altanen och bara njöt av den härliga värmen och varandras sällskap. Vi ska få det här att funka, eller iallafall jag, jag ska inte ge upp hoppet på honom, för jag har aldrig träffat nån så underbar som honom. Han känns redan som en del av mig, en stor del av mitt hjärta.
------------------------------------------------------------------
Jaha, det var de det! Haha ne, skoja bara! Men vi får hoppas det funkar mellan dem ;) och kom ihåg, det här är ju bara en tillbaka blick ifrån nutiden :) Men KOMMENTERAAAAAAA!

Glöm inte heller att läsa våran gamla story, den var sjukt sjukt bra :) Hehe, den finns under kategorin 'Storys' och heter A true love story.

Kommentarer
Postat av: Astrid

a-w-e-s-o-m-e !! :D

2011-01-30 @ 21:26:28
Postat av: Siis

Hihii.. Jag gillar att ni uppdaterar jätte braa! :D

2011-01-30 @ 21:30:09
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: K A R I N

Så sjukt bra asså!

2011-01-30 @ 21:57:59
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: karro

jag loove era noveller, kmr aldrig sluta läsa dom! :D

2011-01-30 @ 22:03:51
Postat av: karinbieber.<3

Ni är grymma.

mera nuu, kan ni inte skriva ett till.

hahah, mer iaf. <3

2011-01-30 @ 22:09:55
Postat av: Anonym

helt awesome!!

2011-01-30 @ 22:17:46
Postat av: pm

En till ikväll,SNÄLLA?(hundminen):D \3

2011-01-30 @ 22:19:30
Postat av: Anonym

Älskar't, oh jag stor gillar er grymt bra uppdatering! =)

men bara en fråga, eftersom det här en tillbaka blick, kommer ni skriva sen lixom i "nutiden"? =D

2011-01-30 @ 22:21:25
Postat av: josefine

Spännande!!! Meeeeer !

2011-01-30 @ 22:26:34
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

grym det är det ända jag behöver säga!!!

2011-01-30 @ 22:58:40
Postat av: Sofie

åååh asså tjejer ni är så grymma så jag vet inte vad jag gör :(

2011-01-30 @ 23:20:44
URL: http://storiesaboutjb.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIBRAAA!!!!!!!!!!!! :D:D:D

gillar när det är DRAMA!



ÄLSKAR ERAN NOVELL!♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2011-01-30 @ 23:25:58
Postat av: Lena

One word...''amazing & more'' or i mean two words ;)

2011-01-30 @ 23:26:47
Postat av: JesssicaBieber

meeeeeeeeer

2011-01-30 @ 23:39:40
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: frida

helt awesome!:)<3

2011-01-30 @ 23:47:34
Postat av: Cornelia

Vad kan man skriva till dig förutom SKRIV MEEER!?!!?!!!

2011-01-31 @ 07:12:38
Postat av: linn

SKITBRA ! :D

2011-01-31 @ 07:26:30
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: bella

skitbraaaa! ;)

man kan nog inte säga något annat än:

meer!<33

2011-01-31 @ 07:46:01
Postat av: Clara

Aaaw!! Skriv mer,den är jättebra!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

2011-01-31 @ 07:47:38
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Mickis

Asså mer snälla idag?

2011-01-31 @ 14:40:21
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer :D

2011-01-31 @ 15:35:21
Postat av: sandra

AWSOMEEEE

Ni uppdaterar skit bra

Jag älskar er så mycket

PUSS PUSS

2011-01-31 @ 15:51:49
URL: http://bieberlooovvveee.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!<3

Jättebra!!<3<3<3

2011-01-31 @ 15:53:14
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Azuuum! :D

2011-01-31 @ 16:01:24
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0