One less lonely girl - chapter 76

Justin gick fram till mig och satte sig bakom mig. Han la armarna runt min mage och tryckte mig hårt mot hans kropp. Jag slänge iväg trasan och brast ut i gråt i hans famn.

-Han kunde ha dött! flämtade jag.
-Ja, men nu gjorde han inte det. Det kommer bli bra, precis som din pappa sa. Och jag finns här, jag lämnar dig aldrig.



Jag packade ihop mina grejer och vi åkte sedan hem till Justin. På kvällen ringde jag och pratade med Nicole och Tiffany och berättade allt som hänt. Tårarna rann konstant under samtalen och fick nästan svårt att andas. När jag lagt på la jag mig ner i sängen för att jag var för trött för att gå upp och äta något.

Jag vaknar till av att Justin lägger sin hand mot min kind och jag öppnar ögonen och ser hans ansikte nära mitt.

- Sover du redan? Sa han och strök fingrarna genom mitt hår.
- Jag är trött. Förlåt.
- Jag förstår det, men sov du. Ska du inte äta något?
- Jag, jag orkar inte. Är inte hungrig. Sa jag och drog täcket tätt intill mig.

Justin pussade mig på pannan och gick sedan upp från sängen. 

- Innan du stänger dörren, kan du släcka lampan? Frågade jag.
- Ja, det kan jag! Sov gott nu. Puss på dig. Sa han och släckte sedan lampan och gick ut.

Jag hade svårt för att somna för jag fick inte ur tankarna i huvudet om vad som hänt pappa. Precis när jag var påväg att somna kommer Justin in smygandes och la sig brevid mig. Han la ena sin arm runt min midja och jag vred på mig så att vi låg sked. Jag somnade fort i hans varma famn, lika så gjorde han.

Efter att vilat vaknade jag av att det ringde på min mobil, det var ett nummer som jag inte kände igen, men jag svarade ändå.

- Hej, det är Melody. Sa jag.
- Är det Melody Knight? Sa en manlig röst.
- Ja?
- Hej, jag heter Mark och är bror till John. Sa han och jag hörde hur hans röst höll på att brista.
- Ja, vad är det?
- Jag vet inte hur jag ska säga det här.. Började han.

Jag kunde nästan förstå vad som hade hänt? Var John skadad?

--------------------------------------
Förlåt för kort kapitel. Men idag har jag och alice varit på never say never 3D pressförhandsvisningen. Alltså vi var bland dem 20-30 första i Sverige som fick se filmen. och jag DÖR! Vi har aldrig gråtit så mycket och det kändes som om att han var där hela tiden. Man levde sig in i filmen så jävla hårt å det var bara så otroligt fint. Ja, jag grät även efteråt. Ville inte lämna salongen, bion :( SÅ JÄVLA BRA FILM! BÄSTA NÅGONSIN!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis...antar jag till att ni fick se den :D (eller vad man ska säga, är fett avundsjuk ;)) men awesome :D

2011-03-15 @ 20:28:26
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: MAARIAWH

Åh vill verkligen se filmen nuu ♥

2011-03-15 @ 20:36:13
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: olivia

du fattar inte vad jag är avundsjuk_:DDDDd

2011-03-15 @ 20:38:38
Postat av: jennie

Nee vad avis jag blir att ni fick se never say never var det lila 3d glas ögon ??? !!!!! ok gud vad har hänt med john? !! meer !!! :P

2011-03-15 @ 20:44:37
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D längtar tills nästa! och är så avis för du har sätt filmen;)

2011-03-15 @ 20:45:37
URL: http://myownstoryss.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer mer :D

2011-03-15 @ 20:48:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: berta

Asbraa :D



Gud ni får mig att vela se den mer och mer och jag trodde att man inte kunde längta mer än detta !! :D

2011-03-15 @ 20:50:17
Postat av: Clara

Oh no!

Och lyllos er! Jag längtar såååååå himla mycket tills jag får gå och se den,jag slår vad om att det kommer bli min nya favoritfilm!

Skriv mer nu :D

2011-03-15 @ 21:00:45
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: JULIA <3

Skit bra! :D

Jaag läängtar som FAN nu till NEVERSAYNEVER! :)

avensjuk -,-'' <3



PS: fick man lila 3d glasögon ? :)<3

2011-03-15 @ 21:07:35
URL: http://welovejustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

DÖDA INTE JOHN ? !!!!

2011-03-15 @ 21:11:49
Postat av: josefine

aww värsta avis :d

mer ! skit bra!

2011-03-15 @ 21:12:59
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: fanny

Mer i kväll snälla snälla snälla snälla snäl...!

2011-03-15 @ 21:18:41
Postat av: Victoria

mera! :) <3

2011-03-15 @ 21:20:37
Postat av: Therese

Ja, filmen var sååååå awesome! :D

As bra kapitel. Mooore! :)

2011-03-15 @ 21:20:41
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Såå bra!!<3

Men Meeeeeeeeer!!



Lyllo er vill oxå se den nuu!!

Men hoppas ni hafft det roligt<3 :D

2011-03-15 @ 21:29:39
Postat av: Anonym

Meer

2011-03-15 @ 21:49:50
Postat av: Malin the belieber!

Super bra!! :D

Skriv meer!



Jag vill också se den!! :D <3

2011-03-15 @ 22:26:15
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEJJJJ JAG GRÅTER SERIÖST NEEEEJ STACKARS MELODY OMG OMG OMG...DÅ ÄR VERKLIGEN BÄST PÅ ATT SKRIVA ÄLSKAR DEJ !!!!!! SLUTA ALDRIG ME DE!!!<3333

2011-03-15 @ 22:26:34
Postat av: Anonym

era fubbooooooooooooon hur fick ni tag i biljetter till de?

2011-03-15 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0