One less lonely girl - chapter 107

Dagen efter åkte vi tillsammans till inspelningen igen, då var det fullt med paps överallt. Så Justin tog min hand och vi försökte trycka oss igenom medans Kenny drog bort så många han kunde. Det var galet.
När vi äntligen kom fram stod Enrique framför kameran, han var snygg såklart men efter igår visste jag inte vad det här skulle intebära för mig och Justin förhållande. Men efter det Justin gjorde med Selna, borde några kyss scener inte vara så allvarligt.

Men när Enrique såg mig gav han mig en flörtig blink och gjorde en puss munn. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag gick efter Justin. Jag kramade honom bakifrån och sa:

-Du är min föralltid
!



JUSTINS PERSPEKTIV:

- Ja jag vet det? Vad har hänt Melody? sa jag och vände mig om för att sedan bli ihjälkramad av Melody.
- Jag älskar dig! sa Melody och sken upp i ett brett léende.
- Vad är det nu då? sa jag och log även fast jag kände en klump i magen.
- Jag måste nog kyssa Enrique... Det är manuset okej?
- Ja jag vet, men jag gillar det inte, jag menar, hans ålder liksom! 
- Men snälla han är typ tjugo.
- Melody driver du med mig? Han är typ 35 eller någonting?  sa jag och visste inte riktigt vad jag skulle göra.
- Men Jusitn, nej, klart han inte är, sa hon och la sin hand på sin ena höft och gav mig en irriterad blick.
- Ska jag bevisa det? sa jag och tog upp min iPhone.
- Mmm, gör det.

Jag gick in på min "internet" app för att sedan gå in på google.com. Jag tryckte in "Enrique Iglesias facts". Det kom upp massa fakta, jag tryckte på första raden och bläddrade ner lite. Sedan efter några sekunder hittade jag fakta om när han var född. 1975. Fyfan! Han är 36 år! Jag visade för Melody och hennes ansiktsuttryck ändrades från irriterad (på mig) till äcklad (av enrique). Hon öppnade munnen samtidigt som hon rynkade näsan. Hennes blick var fortfarande fäst vid skärmen. Jag stängde av den och la ner den i fickan. Melody kollade på mig och sedan på Enrique som stod och pratade med någon.

- Okej.. Vad ska jag göra? sa hon.
- Ditt val.. sa jag och gick iväg.

Jag smygtittade lite på henne när hon stod för sig själv och kollade ner i golvet. Vilken sötnos.. Efter några sekunder hade självklart Enrique dykt upp vid hennes sida. De såg mig inte där jag stod i ett hörn. Jag kunde tyvärr inte höra dom men jag gjorde mitt bästa med att försöka lista ut vad de pratade om.

Först såg man på Melody att hon var osäker. Men efter ett tag hade hon börjar skratta åt vad han sa, och hon såg ut att njuta på riktigt av Enriques närhet. Tillslut la han armen om hennes axlar. Jag började få lite panik och kunde bara inte låta bli att gå fram till dom. När Enrique såg att jag var påväg dit släppte han taget om Melody och harklde sig.

- Så vad snackar ni om då? sa jag och ställde mig med armen kring Melodys midja.
- Ne, typ inget speciellt, sa Melody och log ett léende jag inte sett på länge.
- Lite om filmen bara, sa Enrique och gav Melody ett léende.

Jag kunde inte direkt bli sur för det, okej jag blev det. Men jag ville inte visa det. Så jag tog bara tag om Melodys rumpa och tryckte henne upp mot mig och gav henne en riktigt passionerad kyss, och hon sa inte emot. Jag visste inte om Enrique stod kvar eller om han hade gått, jag brydde mig inte för den sekunden, det var här jag ville vara. Melody i min famn och mina läppar mot hennes, tungorna som snuddades. Ville aldrig släppa taget. Men det var jag tvungen att göra eftersom någon ropade.

- Melody! Jag är ledsen att behöva avbryta ert gullande, men vi ska spela in nu, sa Enrique som stod kanske runt fem meter ifrån oss och såg ganska irriterad ut.
- Jaha, eh ja okej, svara Melody och gav mig ett kärleksfullt léende och kollade ner på mina läppar.

Jag höll fortfarande om henne runt midjan, hårt. Hon gav mig en puss på munnen och jag släppte henne.

- Är det nu ni ska...?
- Ja, avbröt hon mig. Känner mig jätte äcklad faktiskt, men jag ska göra det.
- Pedofil, sa jag och slängde en blick på hela deras crew och sedan på Enrique.

Jag gick och satte mig på en stol så man kunde se när de spelade in. Jag orkade inte lyssna på allt så jag satte in mina hörlurar i iPhonen och satte på första låten. Jag tänkte inte riktigt på vilken låt jag satte på fören några sekunder. "Tonight i'm Lovin You - Enrique Iglesias". Såklart, varför? Jag raderade låten på en gång och satte på "Look at me now - Chris Brown ft...." och lutade mig tillbaka.

Efter ett tag stängde jag mina ögon. Jag somnade inte, men jag bara blundade och lyssnade på min musik. Jag ändrade inte utan jag lät blandade låtar bara rinna på. Tillslut kom min egen låt "That Should Be Me Acoustic".

(Lyssna samtidigt)


Jag blundade fortfarande och tänkte på texten. Jag tänkte såklart på Melody, men jag visste inte riktigt varför. Jag öppnade sakta ögonen och tänkte kolla vad dom gör, om dom har kyssts än. Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera när jag ser Enrique ännu en gång överallt på Melody. Visst, de spelade in en film. Men det var riktigt svårt att hantera det. Jag satt bara och lyssnade fortfarande på min låt, och dom bara gick runt där och klängde på varandra, skrattade och de såg ut att vara nyförälskade.

De gick runt och höll hand, även fast de hade avbrytit scenen höll dom kvar handen och kollade på varandra med stora léeden. De släppte händerna och jag tänkte, äsch det gör ingenting, varför är jag avundsjuk? Då, precis då, ställder sig Melody på tå och kysser Enrique. Jag visste ju att det skulle hända.

Men de stod där, ett tag och kysstes. De såg ut att använda tungan också. Han kladdade på henne överallt. Jag höll ut. ÄNTLIGEN, sa de "bryt!". Jag andades ut och försökte att inte tänka på min magont. Men den blev värre då Enrique greppar tag om hennes midja och kysser henne än en gång. Hon släppte direkt och var helt röd i ansiktet. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ställde mig upp. Melody vände sitt huvud mot mig och våra blickar möttes. Jag var nästan tårögd. Jag vände mig om för att gå ut.

Jag kände hur någon tog tag om min axel och jag vände mig om, jag hörde inte riktigt vad Melody försökte säga eftersom jag fortfarande hade "That Should Be Me" i öronen. Jag grät nu, inte hysteriskt, utan mina tårar rann bara. Jag tror inte att hon visste hur ont det gjorde att se det där. Jag vände mig om ännu en gång eftersom jag hörde lite otydligt att hon skrek något i form med mitt namn.

Jag sa ingenting, jag kollade bara på henne och gick ut igen. Hon följde inte efter.


---------------------------------------------------------------------

Ni säger såhär: Vi blir irriterade på er eftersom ni inte uppdaterar!
Vi säger såhär: Skaffa en egen novellblogg,  uppdatera varje dag några månader så ska ni få se att det inte e så jävla kul att spendera tid framför datorn när man egentligen tillexempel vill sova, vara med kompisar eller tillochmed äta.

Nu försvarar jag mina vänner eftersom jag inte bloggat i några månader. Men jag tycker fortfarande att det tar upp mycket av min fritid.

Och jag säger bara såhär. Klaga inte. Det blir verkligen inte bättre uppdatering på grund av det.
/Tessi.

Kommentarer
Postat av: iiiiiiiida :3

Helt rätt! Jag tycker ni skriver jättebra (: men det är idioter som klagar hela tiden.

2011-05-03 @ 07:14:14
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-03 @ 07:14:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sara :D

Förlåt om jag har klagat :S men jag drooooogar alla noveller jag läst och jag verkligen ääääääälskar eran ;) men jag kan stå ut med att vänta och nu säger jag bara gryyyymt bra och längtar tills nästa del !! :D

Postat av: Clara

NEEJ! Fan för Enrique!!! JAG HATAR HONOM!! Och jag vågar inte riktigt säga skriv mer nu,för jag vill inte göra er arga så..det är jättebra,ta er tid att skriva en till..typ!

2011-05-03 @ 07:33:32
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag vet vad du menar,Har också en novell på Senditon och det tar lång tid med ett inlägg MEN NOVLLEN ÄGER FORTFARANDE <3

2011-05-03 @ 07:33:33
URL: http://senditon.blogg.se/
Postat av: Clara

OMG!!!!! skit bra!!!!!! kan inte vänta tills nästa kommer!!!!!! :D

2011-05-03 @ 07:42:26
Postat av: sofia

Stackars Justin :'(

Jag har aldrig klagat på er, jag älskar eran novell och då är det okej att vänta på eftersom den är så jäkla bra! Det enda jag kanske skriver är att jag vill ha mer, men det är ju sant jag vill ha mer! Iaf ta den tid ni behöver för eran novell äger!!!

2011-05-03 @ 07:42:36
Postat av: Julia

SÅÅ GRYYM! :) staackars Justin :/

2011-05-03 @ 07:43:03
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: bella

mega bra.., jag började fan gråta!

ni är väldigt duktiga & jag lovar jag är inte en av dom som klagar, ni har ett privatliv också! jag tycker att alla ska vara glada över att ni ens har börjat med denna novellen för den är så himla bra!

<33

2011-05-03 @ 07:47:56
Postat av: frida

skitbra!! :) meeer! <3

2011-05-03 @ 08:12:17
Postat av: Hanna

Jag har en novellblogg jag med så jag vet hur svårt det är att uppdatera hela tiden. Btw jätte bra kapitel :)<33

2011-05-03 @ 08:54:33
URL: http://justinbieberlovestorybyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet hur jobbigt det är att uppdatera, dom som inte förstår det kan fan bara hålla käften ..

2011-05-03 @ 10:45:23
Postat av: Anonym

JÄTTE BRA!! :D

2011-05-03 @ 12:49:26
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Nada

Jätte bra kapitel!! längtar tills nästa de som klagar har ju ingen tolamod

2011-05-03 @ 13:45:01
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: :)

JÄTTE BRA VERKLIGEN !!

NI BLOGGAR NÄR NI HAR TID OCH NÄR NI VÄL BLOGGAR SÅ ÄR DET BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !!

FORTSÄTT BARA OCH UPPDATERA NÄR NI SJÄLVA VILL !! LYSSNA INTE PÅ DOM SOM KLAGAR FÖR DOM HADE GÄRNA VELAT KUNNA SKRIVA SÅ BRA NOVELLER SOM NI!

2011-05-03 @ 14:00:06
Postat av: Annica

Asså, om ni inte bloggar, t abort bloggen då, jävla dumhuvuden!!!

2011-05-03 @ 14:07:01
URL: http://annicabloggen.blogspot.com
Postat av: c

Älskar eran blogg:) kan de som klagar bara dra åt helvete ;)

2011-05-03 @ 15:23:05
Postat av: moabieber

jag har aldrig klagat, vilket endå är skönt för det är sånn spänning med´att få vänta! så det är faktiskt bra att det inte är ett avsnitt, efter avsnitt osv! :)

AS BRA NOVELL, jag har aldrig gillar den där äckliga gubben ;$ haha, puss<3

2011-05-03 @ 15:44:33
Postat av: Whitney

Jag har aldrigt klagat liksom men jag kanske skriver meeeeeeeeer och om ni tycker att det är jobigt så kan ni ju skriva det men bara så att ni vet jag verkligen ÄLSKAR eran blogg! <3<3<3<3

2011-05-03 @ 16:10:24
Postat av: Madeleine

Ni går väl också i nian nu? ni har ju nationellaprov och allt ju? men mera! :)

2011-05-03 @ 16:13:19
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Josefina

Guuud va bra åh. :D <3

2011-05-03 @ 16:44:05
Postat av: Anonym

Varför göra en novellblogg om man inte gillar att sitta framför datan och skriva så mycket ? Varför göra en novellblogg om man vill ligga och sova? sluta klaga på oss!

2011-05-03 @ 16:57:07
Postat av: Jennie

as bra, meeeeer :D<3

2011-05-03 @ 17:32:12
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-03 @ 17:35:43
Postat av: Malin

Jättebra kapitel! :D

2011-05-03 @ 17:36:28
Postat av: Anonym

Meeeer :D

Men justin kan väll inte bli sur på melody för hon gjorde ju ingenting utan det var ju Enrique som kysste henne? ;)<3

2011-05-03 @ 17:57:31
Postat av: miriam

screw enrique men asså de som klagar gör det för eran noveller är jätte bra men jag har aldrig klagat men så klart man vill läsa varje dag :D

2011-05-03 @ 18:11:08
Postat av: Nike

Hej! ÄLSKAR era noveller! Drogar dom och har läst ut båda på bara 3 dagar!!!!



Jag och min kompis har prcis startat en egen Bieber novell blogg, gå gärna in och titta ;)

2011-05-03 @ 18:14:02
URL: http://abieberworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom som skriver så kan ta sej .....

As bra , mera ! :) <33

2011-05-03 @ 18:24:38
Postat av: johanna ;p

Jag tycker inte det gör något att ni inte uppdaterar så ofta, för då hinner man att läsa igenom riktigt och behöver inte stressa. Plus jag tycker att ni ska skriva när ni har tid :)

2011-05-03 @ 18:49:48
Postat av: Julia

Håller med. Jag har en novellblogg, som jag inte uppdaterat på två månader, orkar liksom inte!

2011-05-03 @ 18:52:09
Postat av: SOPHIE

JÄTTEBRA!<3

2011-05-03 @ 18:57:48
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

Jag förstår att ni inte har tid att skriva men en sak är lite konstigt.. om ni nu är så många som skriver så borde ni kunna turas om att skriva, tillexempel att en av er skriver en dag då det går. Jag är EN person som skriver mina noveller och jag uppdaterar minst 1 del VARJE dag. Mina läsare klagar på att jag uppdaterar dåligt och det är så klart drygt. Ni skriver ju så bra så skulle ni inte kunna komma på något sätt att skriva mera? Förlåt för lång kommentar. ♥

2011-05-03 @ 19:04:28
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: Anonym

JÄVLA ENRIQUE! HATAR HONOM, HAN FÖRSÖRDE JU ALLLLLLT!!!!!!! KAN FATTA IFALL JUSTIN ÄR SUR, SKIT ENRIQE! OCH MELODY, DU BORDE ÄNDRA DITT MANUS! OOOH MEN ÄNDÅ, SKIT BRA! ÄLSKAR ERA NOVELLER :D MER <333333333333333

2011-05-03 @ 19:13:41
Postat av: Fanny

Ni skriver jättebra, bry er inte om dem som klagar ! =)

2011-05-03 @ 19:21:54
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Happyface

Jippi!<3

Äntligen gråter Bieber ;D

Förlåt för att jag har gnällt lite på att han var lycklig x)

Happy Face

2011-05-03 @ 19:25:03
Postat av: Linnéa

Jag tycker ni uppdaterar jätte bra !!

och eran blogg är helt fantastisk och era noveller ni har skrivit är dom bästa jag någonsin har läst !! <33

2011-05-03 @ 20:00:52
URL: http://neizen.blogg.se/
Postat av: elin

hej! på våran blogg är det så att vår statistik har sjunkit lite, skulle vara kul om ni kunde göra ett länkbyte med oss? klicka er in på http://justindbblogg.bloggplatsen.se och kommentera nåt inlägg som det står ''love / elin'' , så vet ni att det är från mej, kommentera det om ni skulle vilja vara söta att göra ett länkbyte med oss! puss på er! och er novell är jättebra! :d

2011-05-03 @ 20:10:10
URL: http://justindbblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Hej! Undrar om någon av er skulle vilja vara med i våran fanvideo som Justin förmodligen kommer se! Ni kan läsa mera här - http://biebsordie.blogg.se/2011/may/justin-bieber-to-sweden.html#comment

2011-05-03 @ 20:26:47
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit i dem idioter som håller på!



Jag förstår iaf ur jävla svårt det är med novellen plus skola, fritid och allt annat i livet =/ Ni tjejer är ändå grymma som tar tid från eran FRITID och skriver ett episode då och då :) och det är jag tacksam över så tack tjejer!

2011-05-03 @ 21:08:03
Postat av: Annxie

Shiiet,stackars Justin<3

Han är så söt när han är ledsen^^

2011-05-03 @ 21:12:08
Postat av: Tilda

Jag håller med! våra läsare klagar också ibland ;( får seriöst damp ibland.. ;O

2011-05-03 @ 22:14:51
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Eliz<3

Älskar novellen!

Den är grymm! ;d

2011-05-03 @ 22:45:42
URL: http://elizzzofc.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Neej, nu blev jag ledsen :(

Jättebra!<3

Längtar till nästa!!<3

2011-05-03 @ 23:06:38
Postat av: Anonym

Jag bryr mig inte om hur ofta ni uppdaterar bara ni gör det! För jag blir jätte glad varje gång det kommer ett nytt kapitel! :D

2011-05-03 @ 23:10:34
Postat av: JesssicaBieber

Förstår att ni inte har tid att skriva hela tiden!



Btw, sjutk bra, asso shit :o stackars Justin :o

Meer <3

2011-05-03 @ 23:20:32
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0