A true love story- Chapter 104

Vi skildes åt igen. Eftersom jag älskar att umgås med Sean gick jag till honom och pratade. Efter ett tag fick jag ett sms. Jag kollade på smset och det var från Justin. Det stod * I <3 u more than air*
Jag tittade upp och såg honom stå lite länge bort tillsammans med Kim. Våra blickar mötes och han log varmt.
Jag blev varm i hela kroppen.
Det ringde på dörren, jag gick och öppnade dörren och där stod JASMINE!
-Vad gör du här!
-Är det fest eller?





-Jasmine? vad gör du här, du är inte bjuden!
-Du gumman, festen börjar när jag kommer. Sa hon och gick förbi mig.

JÄVLA BITCH! Jag var så arg att jag sprang in på vårt rum och slog handen i vårat säng bord.

-AJ! Skrek jag. - Fan... Jag hade så fruktansvärt ont att jag började gråta. Jag förstod att den var bruten.

-Bra jobbat! Sa jag till mig själv. Jag sprang in i badrumet och letade efter bandage. Jag höre hur dörren öppnades. Jag vände mig om och där stod Miley. Panik!
När hon såg min hand gick hon fram till mig.

-Men gumman! vad har du gjort?
-Inget..
-Berätta. Sa hon och tog bandaget ut min hand och började plåstra om mig hand. Jag berättade ända från början om Jasmine. Om Hawaii och kyssen och att jag trodde vi var vänner , men att hon bara spelade. Miley lyssnade hela tiden. Det var så skönt att prata med någon som inte ställde massa frågor eller avbröt.
När jag hade berättat klart allt satt vi tysta. Efter ett tag sa hon:

-Känns det bättre i handen? Tror du måste in på sjukhus sen, men det tar vi efter festen.
-Ja det känns bättre. Lite.
-Bra, kom!

Hon hjälpte mig upp och vi gick tillsammans ut till dom andra.

-Vem är Jasmine av alla?
-ehm..Hon. Sa jag och pekade på henne som stod och snackade med någon.

Miley tog tag i min andra hand och vi gick tillsammans fram till henne. Hon pettade på Jasmines axel.

-Ursäkta? Sa Miley. Jasmine vände sig om.
-Ja? Åh Miley, kan jag hjälpa dig med något?
-Ja. Vem bjöd hit dig?
-Åh..Ingen, jag hörde att Justin skulle ha fest. Så varför inte komma?
-Precis, ingen bjöd dig. Och objudna gäster är inte välkomna. Så du ska nog gå nu.
-Men va? Det är Justins lägenhet. Du bestämmer inte.

Jag gick fram och ställde mig brevid Miley.

-Du glömde kanske att Justin OCH jag bor här. Det är lika mycket min lägenhet som hans. Och jag bestämmer lika mycket här. Så byebye.

Jag kände mig så jävla grym! Jasmine bara stod och stirrade på mig. Miley skrattade och la armen om mina axlar. Med andra handen vinkade hon hejdå till Jasmine som gick surt där ifrån. Jag såg till att hon gick ut genom dörren innan jag kunde slappna av igen.
Festen fortsatte som att ingenting hade hänt. Jag gick in och byte om till lite mer 'chilla' och lite mer' dansigare' kläder. Nu när alla var så peppade på att dansa. Sen gick jag ut och skakade loss med alla dom andra.
Justin och jag dansade väldigt nära varandra och han log hela tiden. Känslan var helt otrolig! Alla i hela dansade och hade jätte kul. När klockan närmade sig två på natten gick alla hem. Miley gav mig sitt nummer och sa att jag skulle ringa när jag hade tid så vi kunde ses. Amazing.

Justin och jag var så trötta så vi orkade in plocka undan allt. Då började värken i handen komma tillbaka men jag var för trött för att bry mig. Vi gick och la oss och somnade båda jätte snabbt.
Dagen efter gick vi upp tillsammans och plockade bort allting som låt och skräpade på golvet.

-Gud va lyckat det blev! Sa jag och log mot Justin.
-Ja verkligen. Men jag såg det som hände Jasmine och dig. 

När han pratade om det kollade jag ner på min hand. Till min fasa var handen helt blå.

-Justin! Kolla min hand!
-Herregud, vad har du gjort!
-Jag blev så sur på Jasmine så jag slog handen i vårat säng bord.. Fan va ont det gör nu.

Justin skjusade in mig till sjukhuset. Jag gick gips runt handen och fick sedan åka hem igen. Ett snabbt besök.
Min mobil plinga till , jag tog upp den och såg att det var från ett okänt nummer. Jag läste:


Hej gumman! Det är Miley. Hoppas du har fixat din hand nu. Såg illa ut igår. Och juste tack för igår!
Tänkte om du ville ses någon gång i veckan, innan du och Justin drar till Europa. Det är bara att höra av sig.

Puss
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA
Förlåt för sämsta uppdateringen någonsin! Men jag ( alice ) Har inte fått vara hemma på en hel dag, dom fixar hemma hos oss så. Men jag ber om ursäkt!


Kommentarer
Postat av: jennie

den hära novellen är min favo av resten !! bra novell !! good work girl !!!! <3 <3 <3 <3 :) :)

2010-12-27 @ 20:54:19
Postat av: jennie

var för heter den hära novellen A true kikve???????

2010-12-27 @ 20:55:19
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaa!!!!!

2010-12-27 @ 20:57:37
Postat av: Anonym

MER

2010-12-27 @ 21:00:03
Postat av: Julia

meeeeeeeeeer

2010-12-27 @ 21:00:10
Postat av: matilda

as bra, men rubriken? haha

2010-12-27 @ 21:10:22
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ååhhhh,, det är så bra!!

kul nu när miley kom in i bilden lite också,

tack för en topen LOVE STORY!!!! :D



Kraaam!! <3



P.s. jag vill ha meeeeerrrr!!!!

2010-12-27 @ 21:21:55
Postat av: Therese

GRYMT :D (men kolla rubriken, heh)

2010-12-27 @ 21:22:33
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: emma

skitbra, mer! :D

2010-12-27 @ 21:40:16
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: Anonym

bästa novellen ever!! MERA! :DDDD

2010-12-27 @ 21:42:04
Postat av: Anonym

goshhh ni är bäst

2010-12-27 @ 21:44:58
Postat av: Sofie

jätteebraaaaaaaaa!!!!<3

2010-12-27 @ 21:57:32
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Alice

Skitbra som alltid xD <3

2010-12-27 @ 22:07:43
URL: http://aalicees.blogg.se/
Postat av: FRIDA

vill ha meeeer nuu!!:) den är hur grym som helst älskar den!!:) ni skriver så sjukt bra!!:)<3

2010-12-27 @ 22:24:56
Postat av: Anonym

haha mer

2010-12-27 @ 22:47:01
Postat av: Tinetthe

Fan va bra som alltid hehe kram

2010-12-27 @ 22:51:25
URL: http://ajbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEER :dddd

2010-12-27 @ 23:14:08
Postat av: Natasha

skit bra , kul att miley kom in !! :) <3

2010-12-27 @ 23:27:17
Postat av: sannalundberg

As braa! MEEEEEEEEEEER det är as bra! vill ha mer<3

2010-12-27 @ 23:46:50
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anna

asbraaaaaaaaaaaa!! mer!!

2010-12-27 @ 23:49:34
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEEEER!:D<3

2010-12-28 @ 00:10:42
Postat av: betty

den hära va as bra ! :D <33

2010-12-28 @ 00:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0