A true love story - chapter 101

-MIN DOTTER HAR BLIVIT TAGEN AV STRÖMMEN, HJÄLP!

Jag kände hur adrenalinet steg , jag ställde mig upp och sprang ut i vattnet.

-SANNA! Hörde jag Justin skrika, men jag fortsatte springa.

Justin Bieber eating chicken?? - justin-bieber photo

Jag började simma utåt mot den lilla flickan som viftade med armarna och skrek. Jag började  simma allt fortare och ignorerade Justins skrik, jag har trots allt gått på simhopp förut och kunde det här. Strömmen vart allt kraftigare och kraftigare. Jag såg hur den lilla flickan börjades dra neråt i strömmen och jag hann ta tag i hennes arm. Jag kände hur strömmen höll på dra ner oss båda. Jag känner hur vattnet i lungorna fylls och så snart känner jag hur någon drar i min arm in mot land.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag kollade ner på hennes bleka ansikte. Lilla flickan hade vaknat men Sanna var fortfarande alldeles blek och iskall. Hennes läppar hade börjat bli lila och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.

- UR VÄGEN! Skrek en badvakt och trängde sig igenom folkmassan.
- Hon måste vakna!! Sa jag oroligt.
- Här, låt mig! Sa han och tog Sanna ur min famn.

Han började trycka på hennes bröst och så snart hostar hon till och vatten flyger ut ur munnen.

- Älskling, du fattar inte vilken hjälte du är! Sa jag och höll hårt om henne.
- Lever flickan? Frågade Sanna och försökte ge mig ett leénde.
- Ja det gör hon, mamman är jätte tacksam och sa att jag skulle tacka dig tusen gånger om för dem blev tvungna att gå.
- Hur länge har jag legat här?
- I snart 20 minuter, flickan vaknade nästan på en gång.
- Ah, bra att hon lever!
- Nu går vi hem, du behöver nog vila. Sa jag och la en handduk runt henne.

Hemma hos oss gjorde jag iordning middag till oss trots att klockan bara är runt fyra tiden. Jag hade köpt en kockbok för att kunna laga middag till oss nu för tiden, jag menar jag är mannen i huset nu! Jag valde att laga till en kyckling till oss, vilket tog ett tag att göra i ordning men det blev ett lyckat resultat.

- Hoppas det smakar gott älskling!
- Det gör det säkert, det luktar jätte gott. Sa Sanna och sträckte sig över bordet för att ge mig en kyss.

Jag besvarade kyssen och sen högg vi in. Är riktigt nöjd, det var en lyckad första måltid om man säger så. Efter middagen gick vi och tog en dusch tillsammans. Får aldrig nog av henne. Sanna ville ha lite egen tid i duschen så jag gick ut och la mig i sängen för att förbereda mig för en underbar natt. När hon kom ut ur badrummet kändes det som våran första natt tillsammans, jag blev alldeles till mig.. hon var så vacker.

SANNAS PERSPEKTIV:
När jag kom ut i mina nya underkläder såg jag hur Justins min förändrades.

- Du är så otroligt vacker vet du det? Sa Justin och bet sig i läppen.

Jag sa ingenting utan la mig sakta över honom och tog av honom tröjan. Han må ha världens finaste kropp, helt perfekt på alla vis. Han kysste mig passionerat och hans händer lekte över min bara kropp. Han kysste mig på halsen och gick neråt, jag kunde inte låta bli att rysa till. Efter att ha myst i några timmar vart jag så trött att jag somnade i Justin's famn.

Nästa dag var Justin borta ur sängen och jag gick upp för att kolla var han var. Han har förmodligen gått på något möte eller så. Jag gick in i köket och ser ett fat stå där och när jag lyfter på locket är det den vanliga gamla frukosten, bacon och ägg, min favorit! Så gulligt av honom.

Brevid brickan låg en lapp där det stod att han var på möte, som jag sa. Jag satte mig framför TV:n och satte på nyheterna. Jag åt upp frukosten ganska fort och brydde mig inte om vad som hände på tv men när jag väl lyssnade efter vad nyhetsreportören sa blev jag chockad. Det var en självmordsbombare i Atlanta, och inte var som helst utan några minuter bara ifrån oss. Som tur hade han inte avfyrat bomben än men när jag väl kollar efter och ser vem personen är som står där så är det inte vem som helst.. det är Kevin.

------------------------------------------------
101 ... :) förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering, men ni fick ju iaf ett inlägg? flera kommer <3 Såg att några av er glömt vem Kevin var.. det är Sanna's ex och han och hans kompisar misshandlade Justin för ganska så länge sen.. :P



Kommentarer
Postat av: Clara

OMB SKRIV MER!!

2010-12-23 @ 23:05:38
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: jjoose

jävlar.. honom hade jag nästan glömt :O

MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!

2010-12-23 @ 23:07:43
URL: http://jjoose.devote.se/
Postat av: Anonym

MERA!!! :)

2010-12-23 @ 23:09:03
Postat av: emelie

OMG, vem fan är Kevin nu igen :o OMG :P

2010-12-23 @ 23:12:05
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: emma

asså seriöst , du e verkligen bra på att skriva, du borde göra en bok :) <3 !!

2010-12-23 @ 23:16:07
Postat av: Felicia

MER!

2010-12-23 @ 23:17:50
Postat av: Anonym

men neejeee jag hatar kevin....

2010-12-23 @ 23:18:01
Postat av: Tinetthe

Fan va bra mer du äger på att skriva

2010-12-23 @ 23:22:34
URL: http://ajbstory.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!!! ♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!! :D

älskar eran novell ♥

2010-12-23 @ 23:23:12
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: evelina

jättebra! en till :D

2010-12-23 @ 23:25:34
URL: http://theonlynerdable.blogg.se/
Postat av: Alicia

MEEEEEEEEEEEEEEEER :( <3

2010-12-23 @ 23:27:31
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaa!!!!!!

2010-12-23 @ 23:45:30
Postat av: Anonym

GUD VA BRA!!!!!! :D :D :D: D: D: D: D: D:D:D:D:D:D:D:D: <3

2010-12-23 @ 23:58:38
Postat av: skiiiiitbra! en i morgon på morgonen ?

2010-12-24 @ 00:01:33
Postat av: Laura

Omg!!! Jag hade glömt honom!! Meeer :D

2010-12-24 @ 00:07:43
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: hwhed

mERMEMRMEmrMEMEMEMEMR!

Mer

2010-12-24 @ 00:10:24
Postat av: FRIDA

meeer!! skitbra!!:) längtar till nästa, älskar bloggen!! :)<3

2010-12-24 @ 00:11:22
Postat av: Anonym

MEER :P

2010-12-24 @ 04:30:43
Postat av: Nada

OMG!!!!! Skit bra

/MileyTwilightLover

2010-12-24 @ 08:30:04
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

omg meer!!!!!

2010-12-24 @ 09:16:56
Postat av: Grisen <33

meeeer!! MER MER MER!!! jag ÄLAKAR eran novell! du är så j**vla duktig på att skriva! <33

2010-12-24 @ 09:17:26
Postat av: Anonym

Asbra,meer!:D♥

2010-12-24 @ 11:27:52
Postat av: Fanny

MEEEEEEEEER!

Åtminstone ett inlägg? :)

2010-12-24 @ 11:31:23
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2010-12-24 @ 12:35:09
Postat av: Siis

Ohh O:

2010-12-24 @ 12:47:18
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEEEEEEEEEEER! :D<3

2010-12-24 @ 18:13:03
Postat av: Anonym

OMG :O MER MER MER!! :D

2010-12-25 @ 01:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0